Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=образовательные технологии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.


    Базурін, В. М.
    Педагогічна модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 51-56. - Бібліографія : С.56 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- дослідницькі уміння -- информационно-коммуникационные технологии -- исследовательские умения -- інформаційно-комунікаційні технології -- образовательные технологии -- освітні технології -- педагогическое моделирование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічне моделювання -- підготовка учителів -- підготовка учителів математики -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подготовка учителей математики -- професійна освіта -- профессиональное образование -- технологии образования -- технології освіти -- учитель физики -- учитель фізики -- фахова підготовка
Анотація: Розкриті принципи побудови педагогічної моделі розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики в процесі вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Побудова моделей проходить низку основних етапів: 1. Визначення мети й формул ювання завдань прогнозування; 2. Збір і систематизація інформації про сформульовані завдання відповідно до мети прогнозування; 3. Виділення основних чинників, які впливають на зміну тенденцій і закономірностей об'єкта дослідження; 4. Перевірка й уточн ення сконструйованих моделей через практичне розв'язання тих чи інших проблем.


Знайти схожі

2.


    Гламаздіна, Ірина (вчитель української мови та літератури; спеціаліст вищої категорії).
    Упровадження інтерактивних технологій на уроках української мови / І. Гламаздіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 60-62 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- українська мова -- методика викладання української мови -- інтерактивні технології -- освітні технології -- структура інтерактивного уроку -- інтерактивні уроки -- учебные предметы -- украинский язык -- методика преподавания украинского языка -- интерактивные технологии -- образовательные технологии -- структура интерактивного урока -- интерактивные уроки
Анотація: Використання інтерактивних технологій висуває певні вимоги до уроку. Переважно, структура таких занять складається з певних елементів.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Франчук, В. (завідувач кафедри гірничих машин та інжинірингу Національного гірничого університету; доктор технічних наук; професор).
    Концепція підготовки інженерів у віртуальних технологіях / В. Франчук, О. Панченко, К. Заболотний // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 2. - С. 29-46 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- освіта -- професійна підготовка -- технічна освіта -- інженери -- підготовка інженерів -- освітні технології -- інформаційні технології -- віртуальні технології -- модулі програмного комплексу SWEE -- комп'ютерні технології -- навчальні дисципліни -- лабораторні роботи -- 3-D моделі -- высшее образование -- образование -- профессиональная подготовка -- техническое образование -- инженеры -- подготовка инженеров -- образовательные технологии -- информационные технологии -- виртуальные технологии -- модули программного комплекса SWEE -- компьютерные технологии -- учебные дисциплины -- лабораторные работы
Анотація: Висвітлюється досвід НГУ щодо викладання інженерних дисциплін з використанням комп'ютерних технологій тривимірного моделювання, що дає змогу досягти раціонального співвідношення абстрактної і образної інформації.


Дод.точки доступу:
Панченко, О.; Заболотний, К.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2654ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Вербицький, Володимир (доктор педагогічних наук; професор).
    Технологізація навчально-виховного процесу в позашкільному освітньому просторі як принцип виховання особистості / В. Вербицький // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 10. - С. 12-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
технологізація навчально-виховного процесу -- технологизация учебно-воспитательного процесса -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- освітні технології -- образовательные технологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- рівні педагогічних технологій -- уровни педагогических технологий -- еколого-натуралістичні центри -- эколого-натуралистические центры -- екологічна свідомість -- экологическое мировоззрение -- особистісно орієнтована освіта -- личностно ориентированное образование -- технологія саморозвитку -- технология саморазвития -- технологія розвівального навчання -- технология развивающего обучения -- технологія формування творчої особистості -- технология формирования творческой личности -- проектна технологія -- проектная технология -- інформаційні технології -- информационные технологии -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- технологія колективного творчого виховання -- технология коллективного творческого воспитания
Анотація: Визначено сутність поняття "технологізація" щодо процесів у виробничій і соціальній сферах.Наведено класифікації педагогічних технологій та з'ясовано їх сутнісні ознаки.


Дод.точки доступу:
Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Яшанов, С. (завідувач кафедри інформаційних систем і технологій Інституту гуманітарно-технічної освіти; директор Центру комп'ютеризації та інформаційного забезпечення Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; кандидат педагогічних наук; професор).
    Інтеграція навчальних інтернет-ресурсів у процес підготовки вчителя до майбутньої професійної діяльності / С. Яшанов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 5/6. - С. 47-54. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- інформаційні технології -- освітні технології -- інтернет-технології -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- вчителі -- портальні технології -- высшее образование -- информационные технологии -- образовательные технологии -- интернет-технологии -- педагогическое образование -- подготовка учителей -- учителя -- портальные технологии
Анотація: Розглянуті сучасні методи використання інтернет-ресурсів навчального майбутнього вчителя до практичної діяльності в умовах інформаційного суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Тараріна, Ірина (головний спеціаліст управління освіти Краматорської міської ради).
    Моделювання процесу діяльності вчителів фізики у системі післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період / І. Тараріна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 72-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

    Краматорск

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- последипломное образование -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- засоби навчання -- способы обучения -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- освітні технології -- образовательные технологии -- викладання учбових предметів -- преподавание учебных предметов -- викладання фізики -- преподавание физики -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Розглянуто сучасні підходи до проектування діяльності вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти та подальшої самостійної діяльності в міжкурсовий період. На підставі проведеного аналізу запропоновано до використання педагогічну технологію, яка може бути підгрунтям для розроблення психологічної системи підготовки вчителів фізики в умовах наявності освітніх альтернатив.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Соловйов, Юрій (кандидат історичних наук; начальник управління освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації).
    Регіональна модель системи освіти Донецької області: інноваційний аспект / Ю. Соловйов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 3-13 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- інноваційний аспект освіти -- инновационный аспект образования -- модернізація освіти -- модернизация образования -- система освіти регіону -- система образования региона -- регіональна система освіти -- региональная система образования -- нормативно-правове регулювання -- соціально-педагогічні умови -- социально-педагогические условия -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия -- організаційно-педагогічні умови -- организационно-педагогические условия -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- програми модернізації освіти -- программы модернизации образования -- бізнес-освіта -- бизнес-образование -- профорієнтація -- профориентация -- обдарована молодь -- одаренная молодежь -- школа майбутнього -- школа будущего -- освітні округи -- образовательные округи -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- школи сприяння здоров'ю -- школы способствования здоровью -- державно-громадське управління -- государственно-общественное управление -- освітні технології -- образовательные технологии -- соціалізація освіти -- социализация образования
Анотація: Детально аналізуються актуальні питання організації та управління освітою Донецької області як галуззю суспільного життя, проблеми організації діяльності навчальних закладів, управління персоналом, питання стратегічного і тактичного менеджменту в освіті, психолого-педагогічні аспекти запровадження інновацій тощо. Розкрито різні напрями педагогічної діяльності і насамперед впровадження в навчально-виховний процес освітніх закладів регіону нових педагогічних технологій, які базуються на різноманітних інноваціях, що поширюються в системі сучасної освіти.


Дод.точки доступу:
Розвиток та функціонування української мови в Донецької області, цільова програма \о произв.\; Регіональна програма впровадження профільного навчання \о произв.\; Надія Донеччини, цільова програма \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Куций, А. М. (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Теоретичне підгрунтя кооперативного навчання: філософсько-освітня перспектива / А. М. Куций // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 10. - С. 66-70. - Література : С.70 : 15 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
конструктивизм -- конструктивізм -- кооперативне право -- кооперативно-групове навчання -- кооперативно-групповое обучение -- кооперативное образование -- образовательные технологии -- освітні технології -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Досліджується теоретичне підгрунтя кооперативного навчання як конструктивістської освітньої технології. Підкреслено роль кооперації в освітній діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Гончаров, Володимир Іванович (професор; директор Інституту іноземної філології Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
    Опанування освітніх технологій - невід'ємний складник підготовки нового вчителя / В. І. Гончаров // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 3. - С. 59-65. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв
ББК 74.580.25
Рубрики: Технологии обучения
   Технології навчання

Кл.слова (ненормовані):
освітні технології -- образовательные технологии -- технологии обучения -- педагогические технологии -- образовательная политика -- технології навчання -- педагогічні технології -- освітня політика -- підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- подготовка учителей -- педагогическое образование
Анотація: Зроблено висновок, що в процесі підготовки вчителя освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища.


Знайти схожі

10.


    Лукашик, Елита (старший викладач Інституту інформатики Університету "Політехніка Любельська"; м.Люблін; Польща; PhD (інформатика)).
    Електронне навчання як сучасний засіб корпоративних тренінгів / Е. Лукашик, М. Скубелевська-Пашковська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 496-501 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- корпоративные тренинги -- корпоративні тренінги -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- образовательные технологии -- освітні технології -- передовые методы образования -- передові методи освіти -- экономическая эффективность обучения -- економічна ефективність навчання -- электронное обучение -- електронне навчання
Анотація: Представлено ідею затсосування електронного навчання в його економічному аспекті. Електронне навчання - це сучасний спосіб здобуття знань. Він відрізняється від традиційного способу навчання. В цього різновиду освіти є свої переваги і недоліки, хоча використання електронного навчання як додаткових курсів для співробітників може принести користь для компанії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Скубелевська-Пашковська, Марія (старший викладач Інституту інформатики Університету "Політехніка Любельська"; м.Люблін; Польща)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)