Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=промисловий дизайн<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Булейченко, В. В.
(директор по развитию ООО "НПП "РОСТ").
ООО "НПП "РОСТ" -лидер промышленного дизайна / В. В. Булейченко> // Вагонный парк. - 2016. -
№ 9/10
. - С. 32-37
УДК
347.787:656.2
Рубрики:
Железнодорожный транспорт
Залізничний транспорт
Промышленный дизайн
Промисловий дизайн
Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт
--
залізничний транспорт
--
вагоны
--
вагони
--
вагоны-рестораны
--
вагони-ресторани
--
кабины машинистов
--
кабіни машиністів
--
пассажирские вагоны
--
пасажирські вагони
--
электровозы
--
електровози
--
локомотивы
--
локомотиви
--
промышленный дизайн
--
промисловий дизайн
--
интерьер вагонов
--
інтер'єр вагонів
--
комфорт
--
научно-производственные предприятия
--
науково-виробничі підприємства
--
научные департаменты
--
наукові департаменти
Анотація:
В работе наведены примеры самых значительных дизайнерских работ вагонов, электровозов, вагонов-ресторанов, салонов вагонов компании "НПП "РОСТ".
Утримувачі документа:
Днепропетровский национальный университет жележнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна
Дод.точки доступу:
НПП "РОСТ", ООО \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
>
2.
За результатами роботи
Апеляційної палати ДСІВ> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2017. -
№ 11
. - С. 39-50 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
347.77
Рубрики:
Інтелектуальна власність
Интеллектуальная собственность
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність
--
интеллектуальная собственность
--
промисловий дизайн
--
постмодернізм
--
постмодернизи
--
апелянт
--
товарні знаки
--
товарные знаки
--
апелянти
--
апеллянты
--
публичный порядок
--
публічний порядок
--
захист суспільної моралі
--
комбіновані позначення
--
комбинированные обозначения
--
словесні елементи
--
словесные элементы
--
однорідність товарів
--
однородность товаров
--
Postmodern
--
Havka
--
Attiva
Анотація:
В статті розглядаються питання щодо реєстрації знаків для товарів і послуг "POSTMODERN", "HAVKA", "ATTIVA".
Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Дод.точки доступу:
Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \о произв.\; Колегія Апеляційної палати \про неї\; Державне патентне відомство України \про нього\; Paramount Pictures International, компанія \про неї\; Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки, закон України \о произв.\; Про захист суспільної моралі, закон України \о произв.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)
Знайти схожі
>
3.
Сяо, Ши-Вень
(почесний професор кафедри промислового дизайну Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань; доктор наук).
Вплив дизайну упаковки товару на намір зробити повторну покупку / Ш. -В. Сяо, Ч. -Х. Ло> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 4
. - С. 487-494 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Тайвань
Гаосюн
Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая товарная ценность
--
сприймана товарна цінність
--
цінність продукції
--
ценность продукции
--
ценность товара
--
цінність товару
--
маркетинг
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
повторные покупки
--
повторні покупки
--
потребительские намерения
--
споживацькі наміри
--
промышленный дизайн
--
промисловий дизайн
--
рыночная конкурентоспособность продукции
--
ринкова конкурентоспроможність продукції
--
товарные упаковки
--
товарні упаковки
--
соціологічне дослідження
--
социологическое исследование
--
споживча поведінка
--
потребительское поведение
--
повторна покупка
--
повторная покупка
Анотація:
Обґрунтовано, що високі технології сприяли вдосконаленню товарів і підвищенню конкурентоспроможності на ринку, тому багато компаній приділяють все більше уваги промисловому дизайну. Коли товари розрізняються мало, дизайн-ефективний спосіб виділення товару з групи аналогічних. З цієї причини підприємства приділяють більше уваги дизайну в процесі розробки продукту. Дизайн відіграє ключову роль у просуванні цінності і конкурентоспроможності продукції і підприємства. Для збору даних 260 анкет було розповсюджено серед клієнтів компанії Sunfar 3C у місті Гаосюн. Після перевірки 27 анкет визнано недійсними, було використано 233 екземпляри, рівень відгуку — 90%. У досліджені обговорено вплив дизайну упаковки товару і сприйманої цінності на намір зробити повторно покупку. Аналіз результатів показав, що покращення дизайну упаковки і підвищення наміру зробити повторну покупку підвищують сприйману цінність товару.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Ло, Чі-Хун (аспірант Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань); Sunfar 3C, тайваньская торговая компания \о ней\
Знайти схожі
>
4.
Спасоєвіч, Соня
(асистент юридичного факультету Університету Крагуєвацу; Сербія).
Економічне значення і правовий захист дизайну в Сербії / С. Спасоєвіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 7
. - С. 469-475. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
67.404.3(4СЕР)
Рубрики:
Право
Гражданское право
Цивільне право
Сербия
Сербія
Кл.слова (ненормовані):
авторское право
--
авторське право
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
отраслевая конкурентоспособность
--
галузева конкурентоздатність
--
потребительская привлекательность
--
споживацька привабливість
--
потребительские товары
--
споживчі товари
--
правовое регулирование
--
правове регулювання
--
промышленный дизайн
--
промисловий дизайн
--
товарные упаковки
--
товарні упаковки
Анотація:
Показано, що для успіху будь-якого продукту на ринку естетична привабливість або форма продукту мають величезне значення. Для споживчих товарів, як правило, проводяться постійні дослідження і вдосконалення зовнішньої форми товару і його упаковки як необхідних елементів привабливості для потенційних споживачів. Необхідно, щоб вигляд товарів відповідав функціональності і естетичним вимогам споживачів, а також вимогам сучасного мистецтва і технологій. Зі збільшенням кількості виробників одного і того ж різновиду продукції з однаковим рівнем якості, ціною і умовами постачання, дизайн став важливим фактором, що дає можливість виділитися. Сьогодні немає практично жодного товару, для якого дизайн не мав би значення. У деяких з них це виражається більше, в деяких менше, але в жодному разі не ігнорується.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)