Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (34)
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (16)
Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>U=37<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
118
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Бех, І. Д.
Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 4
. - С. 42-49. - Література : С. 49 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості
--
воспитание личности
--
его-ідентичність
--
идентификация личности
--
личностная идентичность
--
ідентифікація
--
ідентифікація особистості
--
особистісна ідентичність
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
самоидентификация
--
самоідентифікація
--
социальная интеграция
--
соціальна інтеграція
--
ценности личности
--
цінності особистості
--
эго-идентичность
Анотація:
Розглянуто процес ідентифікації як один із центральних механізмів особистісного становлення суб'єкта. Простежено її змістовий зв'язок з ідентичністю та самоідентифікацією.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\6.pdf
Знайти схожі
>
2.
Пашков, В. В.
(кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти).
Ідеологія сучасної безперевної освіти / В. В. Пашков> // Грані. - 2012. -
№ 4
. - С. 77-81. - Бібліографія : С.81 : 9 назв
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта
--
вища освіта
--
высшее непрерывное образование
--
высшее образование
--
метабразование
--
метаосвіта
--
методология образования
--
методологія освіти
--
непрерывное образование
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Розкривається ідеологія цивілізаційно-глобалістського підходу у сучасній післядипломній педагогічній освіті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Воловець, Я. В.
Інноваційні комунікаційно-освітні технології - необхідний елемент комплексної системи якості упарвління освітою / Я. В. Воловець> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2011. -
№ 714
: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку . - С. 291-296 : схемы, табл.
УДК
37
Рубрики:
Образование
Освіта
Кл.слова (ненормовані):
коммуникационно-образовательные технологии
--
комунікаційно-освітні технології
--
образовательный процесс
--
освітній процес
--
образовательная услуга
--
освітня послуга
--
управление образованием
--
управління освітою
--
дистанционное обучние
--
дистанційне навчання
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Гриценко, В. П.
Інноваційні підходи до управління навальними закладами / В.П. Гриценко> // Фінанси України. - 2005. -
№ 4
. - С. 85-89
УДК
330.341.1
37
Кл.слова (ненормовані):
ИННОВАЦИИ
--
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Кононенко , Віталій Іванович
(почесний ректор Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; доктор філологічних наук; професор; дійсний член НАПН України).
Інтеграція гуманітарної науки й освіти в процесах державотворення / В. І. Кононенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 2
. - С. 49-56. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
государственное строительство
--
гуманитарные науки
--
гуманітарні науки
--
державотворення
--
идеологическая борьба
--
информационные войны
--
ідеологічна боротьба
--
інформаційні війни
--
контрпропаганда
--
наука в Украине
--
наука в Україні
--
наука и образование
--
наука і освіта
--
образование в Украине
--
освіта в Україні
Анотація:
Розглянуто комплекс проблем, спрямованих на визначення шляхів посилення взаємодії гуманітарної науки й освіти. Висвітлено завдання протидії агресивній російській пропаганді, протистояння ворожій сугестії.
Знайти схожі
>
6.
Крижановська, Ж. М.
(завідуюча лабораторією Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Аксіологічні пріоритети виховання особистості у контексті випереджаючої освіти для сталого розвитку / Ж. М. Крижановська> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 9
. - С. 56-58. - Література : С. 58 : 10 назв
УДК
^A37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аксиология педагогики
--
аксіологія педагогіки
--
випереджаюча освіта
--
виховання особистості
--
воспитание личности
--
демократизация общества
--
демократизація суспільства
--
духовні цінності
--
духовные ценности
--
загальнолюдські цінності
--
моральні цінності
--
моральные ценности
--
национальные ценности
--
національні цінності
--
общечеловеческие ценности
--
опережающее образование
--
сталий розвиток
--
устойчивое развитие
--
ценностные ориентации
--
ценностные ориентации личности
--
ціннісні орієнтації
Анотація:
Розкрито ціннісні пріоритети і основні особливості виховання сучасної молоді на засадах випереджаючої освіти для сталого розвитку.
Перейти к внешнему ресурсу:
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Рогова, О. Г.
(методист Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Аксіологічний аспект гуманітарної парадигми освіти / О. Г. Рогова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 4
. - С. 56-59. - Бібліографія : С.59 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход
--
аксиология педагогики
--
аксіологічний підхід
--
аксіологія педагогіки
--
гуманистическая педагогика
--
гуманитарная парадигма образования
--
гуманістична освіта
--
гуманістична педагогіка
--
гуманітарна парадигма освіти
--
философия образования
--
філософія освіти
--
ценности образовательные
--
ценностные ориентации
--
ціннісні орієнтації
--
цінності
Анотація:
Аналізується важливість актуалізації аксіологічного підходу до формування змісту сучасної освіти в контексті гуманітарної парадигми, розглядається проблема цінностей і ціннісних орієнтацій у сучасній вітчизняній філософії освіти.
Знайти схожі
>
8.
Михайлишин, Г. Й.
(кандидат педагогічних наук; доцент Прикарпатського наіонального університету імені Василя Стефаника).
Актуальні проблеми створення сучасної моделі інноваційної освіти в Україні / Г. Й. Михайлишин> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 9
. - С. 51-55. - Література : С. 55 : 12 назв
УДК
^A37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
инновационное образование
--
инновационные процессы
--
инновационные процессы в Украине
--
інноваційна освіта
--
інноваційні процеси
--
інноваційні процеси в Україні
--
модернизация образования
--
модернизация общества
--
модернізація освіти
--
модернізація суспільства
--
образование Украины
--
освіта України
--
саморазвитие
--
саморазвитие личности
--
саморозвиток особистості
--
современное образование
--
сучасна освіта
--
творческие способности
--
творчі здібності
--
философия образования
--
философские проблемы образования
--
філософія освіти
--
філософські проблеми освіти
Анотація:
Будь-який інноваційний процес вимагає володіння інформаційними ресурсами і комунікаційними технологіями. Проблема полягає не в тому, щоб оволодіти деяким набором технологій, а в тому, щоб побудувати ефективну систему їх використання відповідно до стратегії і тактики розвитку. Інноваційна освіта є моделлю освіти, орієнтованою на максимальний розвиток творчих здібностей особистостей, на створення потужної мотивації саморозвитку індивіда на основі свідомо обраної "освітньої траєкторії" та сфери професійної діяльності.
Перейти к внешнему ресурсу:
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Совсімова, Т. П.
Аналіз варіативних методичних напрямів викладання іноземної мови / Т. П. Совсімова> // Шляхи вдосконалення навчального процесу у вищій школі : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Киів, 14-15 вересня 2001 року). - К. : Київський славістичний ун-т, 2002. - С. 17-20 . - ISBN 966-7486-03-6
УДК
37
Рубрики:
Образование
Освіта
Кл.слова (ненормовані):
преподавание
--
викладання
--
иностранные языки
--
іноземні мови
--
методика преподавания
--
методика викладання
--
методические направления
--
методичні напрями
--
коммуникативное направление
--
комунікативний напрям
--
грамматическое направление
--
граматичний напрям
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Семкін, М. О.
(аспірант Мелітопольського державного педагогічного університету імені Б. Хмельницького).
Антропологічний поворот у філософії та педагогіці народного виховання / М. О. Семкін> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 8
. - С. 76-79. - Література : С.79 : 4 назви
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
антропологический поворот в социальных науках
--
педагогическая антропология
--
антропологічний поворот
--
етнопедагогіка
--
национальное воспитание
--
національне виховання
--
педагогічна антропологія
--
философия образования
--
философская антропология
--
філософія освіти
--
філософська антропологія
--
этнопедагогика
--
этнопедагогическая традиция
Анотація:
Розглянуто антропологічний аспект етнічного буття людини, обгрунтовано необхідність філософського (антропологічного) осмислення феномену етнічності та етнокультурності, визначено роль філософсько-антропологічної складової у методології вивчення і реал ізації народного виховання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)