Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (34)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (16)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37<.>
Загальна кількість знайдених документів : 118
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Бех, І. Д.
    Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 42-49. - Література : С. 49 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- его-ідентичність -- идентификация личности -- личностная идентичность -- ідентифікація -- ідентифікація особистості -- особистісна ідентичність -- развитие личности -- розвиток особистості -- самоидентификация -- самоідентифікація -- социальная интеграция -- соціальна інтеграція -- ценности личности -- цінності особистості -- эго-идентичность
Анотація: Розглянуто процес ідентифікації як один із центральних механізмів особистісного становлення суб'єкта. Простежено її змістовий зв'язок з ідентичністю та самоідентифікацією.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\6.pdf

Знайти схожі

2.


    Пашков, В. В. (кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти).
    Ідеологія сучасної безперевної освіти / В. В. Пашков // Грані. - 2012. - № 4. - С. 77-81. - Бібліографія : С.81 : 9 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- вища освіта -- высшее непрерывное образование -- высшее образование -- метабразование -- метаосвіта -- методология образования -- методологія освіти -- непрерывное образование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розкривається ідеологія цивілізаційно-глобалістського підходу у сучасній післядипломній педагогічній освіті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Воловець, Я. В.
    Інноваційні комунікаційно-освітні технології - необхідний елемент комплексної системи якості упарвління освітою / Я. В. Воловець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2011. - № 714 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку . - С. 291-296 : схемы, табл.
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
коммуникационно-образовательные технологии -- комунікаційно-освітні технології -- образовательный процесс -- освітній процес -- образовательная услуга -- освітня послуга -- управление образованием -- управління освітою -- дистанционное обучние -- дистанційне навчання

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Гриценко, В. П.
    Інноваційні підходи до управління навальними закладами / В.П. Гриценко // Фінанси України. - 2005. - № 4. - С. 85-89
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ИННОВАЦИИ -- УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Кононенко , Віталій Іванович (почесний ректор Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; доктор філологічних наук; професор; дійсний член НАПН України).
    Інтеграція гуманітарної науки й освіти в процесах державотворення / В. І. Кононенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 49-56. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
государственное строительство -- гуманитарные науки -- гуманітарні науки -- державотворення -- идеологическая борьба -- информационные войны -- ідеологічна боротьба -- інформаційні війни -- контрпропаганда -- наука в Украине -- наука в Україні -- наука и образование -- наука і освіта -- образование в Украине -- освіта в Україні
Анотація: Розглянуто комплекс проблем, спрямованих на визначення шляхів посилення взаємодії гуманітарної науки й освіти. Висвітлено завдання протидії агресивній російській пропаганді, протистояння ворожій сугестії.


Знайти схожі

6.


    Крижановська, Ж. М. (завідуюча лабораторією Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Аксіологічні пріоритети виховання особистості у контексті випереджаючої освіти для сталого розвитку / Ж. М. Крижановська // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 9. - С. 56-58. - Література : С. 58 : 10 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аксиология педагогики -- аксіологія педагогіки -- випереджаюча освіта -- виховання особистості -- воспитание личности -- демократизация общества -- демократизація суспільства -- духовні цінності -- духовные ценности -- загальнолюдські цінності -- моральні цінності -- моральные ценности -- национальные ценности -- національні цінності -- общечеловеческие ценности -- опережающее образование -- сталий розвиток -- устойчивое развитие -- ценностные ориентации -- ценностные ориентации личности -- ціннісні орієнтації
Анотація: Розкрито ціннісні пріоритети і основні особливості виховання сучасної молоді на засадах випереджаючої освіти для сталого розвитку.

Перейти к внешнему ресурсу: 

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Рогова, О. Г. (методист Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Аксіологічний аспект гуманітарної парадигми освіти / О. Г. Рогова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 56-59. - Бібліографія : С.59 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход -- аксиология педагогики -- аксіологічний підхід -- аксіологія педагогіки -- гуманистическая педагогика -- гуманитарная парадигма образования -- гуманістична освіта -- гуманістична педагогіка -- гуманітарна парадигма освіти -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образовательные -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- цінності
Анотація: Аналізується важливість актуалізації аксіологічного підходу до формування змісту сучасної освіти в контексті гуманітарної парадигми, розглядається проблема цінностей і ціннісних орієнтацій у сучасній вітчизняній філософії освіти.


Знайти схожі

8.


    Михайлишин, Г. Й. (кандидат педагогічних наук; доцент Прикарпатського наіонального університету імені Василя Стефаника).
    Актуальні проблеми створення сучасної моделі інноваційної освіти в Україні / Г. Й. Михайлишин // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 9. - С. 51-55. - Література : С. 55 : 12 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
инновационное образование -- инновационные процессы -- инновационные процессы в Украине -- інноваційна освіта -- інноваційні процеси -- інноваційні процеси в Україні -- модернизация образования -- модернизация общества -- модернізація освіти -- модернізація суспільства -- образование Украины -- освіта України -- саморазвитие -- саморазвитие личности -- саморозвиток особистості -- современное образование -- сучасна освіта -- творческие способности -- творчі здібності -- философия образования -- философские проблемы образования -- філософія освіти -- філософські проблеми освіти
Анотація: Будь-який інноваційний процес вимагає володіння інформаційними ресурсами і комунікаційними технологіями. Проблема полягає не в тому, щоб оволодіти деяким набором технологій, а в тому, щоб побудувати ефективну систему їх використання відповідно до стратегії і тактики розвитку. Інноваційна освіта є моделлю освіти, орієнтованою на максимальний розвиток творчих здібностей особистостей, на створення потужної мотивації саморозвитку індивіда на основі свідомо обраної "освітньої траєкторії" та сфери професійної діяльності.

Перейти к внешнему ресурсу: 

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Совсімова, Т. П.
    Аналіз варіативних методичних напрямів викладання іноземної мови / Т. П. Совсімова // Шляхи вдосконалення навчального процесу у вищій школі : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Киів, 14-15 вересня 2001 року). - К. : Київський славістичний ун-т, 2002. - С. 17-20 . - ISBN 966-7486-03-6
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
преподавание -- викладання -- иностранные языки -- іноземні мови -- методика преподавания -- методика викладання -- методические направления -- методичні напрями -- коммуникативное направление -- комунікативний напрям -- грамматическое направление -- граматичний напрям

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Семкін, М. О. (аспірант Мелітопольського державного педагогічного університету імені Б. Хмельницького).
    Антропологічний поворот у філософії та педагогіці народного виховання / М. О. Семкін // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 8. - С. 76-79. - Література : С.79 : 4 назви
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
антропологический поворот в социальных науках -- педагогическая антропология -- антропологічний поворот -- етнопедагогіка -- национальное воспитание -- національне виховання -- педагогічна антропологія -- философия образования -- философская антропология -- філософія освіти -- філософська антропологія -- этнопедагогика -- этнопедагогическая традиция
Анотація: Розглянуто антропологічний аспект етнічного буття людини, обгрунтовано необхідність філософського (антропологічного) осмислення феномену етнічності та етнокультурності, визначено роль філософсько-антропологічної складової у методології вивчення і реал ізації народного виховання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)