Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=информационно-коммуникативные технологии обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Гаращук, Олена (доктор економічних наук; доцент; заступник начальника управління організаційно-контрольного забезпечення; начальник відділу роботи з громадськістю та ЗМІ, міжнародних зв'язків).
    Підвищення якості підготовки кадрів-фундаментальна місія вищої школи / О. Гаращук, В. Куценко, І. Содоль // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 2. - С. 22-36 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- місія вищої освіти -- миссия высшего образования -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- підготовка кадрів -- подготовка кадров -- професійна освіта -- профессиональное образование -- якість підготовки кадрів -- качество подготовки кадров -- якість освіти -- качество образования -- чисельність студентів -- численность студентов -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- освітній рівень населення -- образовательный уровень населения -- технології навчання -- технологии обучения -- інформаційно-комунікативні технології навчання -- информационно-коммуникативные технологии обучения -- наукомісткість виробництва -- наукоемкость производства
Анотація: Розкриваються основні функції вищої школи в житті країни, у підвищенні ефективності виробництва, аналізується освітній рівень населення, обгрунтовуються пропозиції з підвищення результативності діяльності вищої школи та перспектив її розвитку.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Куценко, Віра (доктор економічних наук; завідувач відділу суспільних проблем сталого розвитку); Содоль, Ірина (вчитель ліцею №44 ім. Г. Ващенка)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Гуревич, Р. С.
    Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку майбутніх фахівців / Р. С. Гуревич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 21-26. - Бібліографія : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- геоинформационные технологии -- геоінформаційні технології -- информационно-коммуникативные технологии -- информационно-коммуникативные технологии обучения -- информационно-коммуникационные технологии -- информационно-коммуникационные технологии в образовании -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: Розглянуто сучасні інформаційно-комунікаційні технології, що могуть слугувати засобами інтердисциплінарного навчання у ВНЗ. Головну увагу приділено геоінформаційним системам, що є предметом розгляду географії та інформатики.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

3.


    Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО).
    Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури / Анна-Марія Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 12-20. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- образовательные интернет-технологии -- навчальні інтернет-технології -- информационно-коммуникативные технологии обучения -- інформаційно-комунікаційні технології навчання -- информационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- культура мовлення -- культура речи -- культура речи учителя -- личность учителя -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- новітні технології навчання -- особистість учителя -- педагогический инструментарий -- педагогічний інструментарій -- технологическая карта урока -- технологічна карта уроку -- учитель зарубежной литературы -- учитель зарубіжної літератури
Анотація: Автор досліджує педагогічний інструментарій учителя зарубжної літератури - сукупність способів діяльності, професійних умінь і прийомів навчання, якими володіє педагог і які він використовує в процесі навчання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_6\4.pdf

Знайти схожі

4.


    Литвинюк, Людмила (учитель української мови та літератури вищої категорії; старший учитель; кандидат педагогічних наук).
    Мультимедіа на уроках української мови та літератури [Текст] / Людмила Литвинюк // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 6. - С. 51-53 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
информационно-коммуникативные технологии обучения -- інформаційно-комунікаційні технології -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мультимедийні методи навчання -- мультимедийные методы обучения -- мультимедийные средства обучения -- мультимедийные технологии -- мультимедійні технології -- мультимедійні засоби навчання -- технологии обучения -- технології навчання -- украинский язык -- українська мова -- мультимедійні жанри -- мультимедийные жанры -- динамічні таблиці -- динамические таблицы -- літературні портрети -- литературные портреты -- віртуальні екскурсії -- виртуальные экскурсии -- медіапроекти -- медиапроекты -- медіауроки -- медиауроки
Анотація: Автор статті вважає, що одним із способів розвитку пізнавальної активності учнів є використання мультимедійних технологій, які дають змогу підвищити активність і привернути увагу учнів до навчання.


Знайти схожі

5.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник).
    Специфіка уроку української літератури в умовах інформатизації навчального процесу [Текст] / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 19-23. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
информатизация обучения -- інформатизація навчання -- информационно-коммуникативные технологии обучения -- інформаційно-комунікативні технології навчання -- інформатизація навчального процесу -- информатизация учебного процесса -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- технології навчання -- технологии образованя -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- мультимедійні проекти -- мультимедийные проекты -- веб-конференції -- веб-конференции -- вебінари -- вебинары -- кейс-метод -- комп'ютерне тестування -- компьютерное тестирование -- контроль учнівських знань -- контроль ученических знаний
Анотація: Автор досліджує проблему використання інформаційно-комунікаційних технологій в шкільному літературному навчанні.


Знайти схожі

6.


    Корицька, Галина (кандидат філологічних наук ; доцент).
    Реалізація проблемно-пошукової дослідницької діяльності учнів засобами веб-квест технології / Г. Корицька, І. Подлєсна // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 3-7. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
веб-квест -- дослідницька діяльність учнів -- дослідницький метод навчання -- инновационные технологии обучения -- интернет-технологии -- интернет-технологии в обучении -- информационно-коммуникативные технологии обучения -- исследовательская деятельность учащихся -- інноваційні технології навчання -- інтернет-технології -- інтернет-технології в освіті -- інформаційні технології в освіті -- інформаційно-комунікаційні технології -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- проблемні ситуації -- проблемно-поисковые методы -- проблемно-пошукові технології -- проблемные ситуации -- технологии обучения -- технології навчання -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Розглядаються можливості використання веб-квест технології як моделі реалізації проблемно-пошукової дослідницької діяльності учнів у процесі навчання української мови.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2016_11\1.pdf

Дод.точки доступу:
Подлєсна, Ірина (учитель української мови та літератури)

Знайти схожі

7.


    Дуняшенко, Наталія (вчитель зарубіжної літератури гімназії № 9; м. Кропивницький).
    Використання сучасних освітніх електронних ресурсів - запорука підвищення пізнавального інтересу учнів до предмета (на прикладі вивчення твору "Маргаритко, моя квітко") / Н. Дуняшенко // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 9. - С. 15-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
австрийская литература -- австрійська література -- детская литература -- дитяча література -- електронні ресурси -- елктронні технології навчання -- зарубежная детская литература -- зарубіжна дитяча література -- инновационные методы обучения -- информационно-коммуникативные технологии обучения -- інноваційні методи навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- пізнавальний інтерес -- познавательный интерес -- развитие интересов учащихся -- розвиток інтересів учнів -- электронные ресурсы -- электронные технологии обучения
Анотація: Автор подає характеристику освітніх електронних ресурсів, таких як ментальні карти, сервіси для створення презентацій, скрайбінг та ін. Пропонується розробка уроку за твором К. Нестлінгер, створеного за допомогою нових технологій.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_9\4.pdf

Дод.точки доступу:
Нестлінгер, К. (австрійська письменниця ; 1936-) \о ней\; Нестлингер, К. (австрийская писательница ; 1936-) \о ней\; Маргаритко, моя квітко \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Скореднова, Ніна (учитель української мови та літератури; учитель-методист).
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови і літератури / Н. Скореднова // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2018. - № 2. - С. 46-50. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- информационно-коммуникативные технологии обучения -- информационно-компьютерные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- комп'ютерні технології навчання -- компьютерные технологии обучения -- методика викладання української літератури -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- новітні технології навчання -- технології навчання -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор статті досліджує можливості, форми та методи використання комунікаційно-інформаційних технологій на уроках української мови та літератури.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)