Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методика викладання філологічних дисциплін<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.


    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 35-38. - Література : С.38 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
диалектологическая практика -- діалектологічна практика -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- педагогическая практика студентов -- педагогічна практика -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української мови і літератури -- фахова практика -- филологическое образование -- філологічна освіта -- ценностные приоритеты -- ціннісні пріоритети
Анотація: Окреслено особливості фахової практики як соціально-професійного і комунікативного феномена. Доводиться, що ціннісними пріоритетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічної, педагогічної практик у вищій філологічн ій школі є формування людини, особистості, індивідуальності.


Знайти схожі

2.


    Хом'як, Іван (доктор педагогічних наук; професор; академік Академії наук вищої школи України).
    Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів / І. Хом'як // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 38-41. - Література : С.41: 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Обгрунтовано важливість застосування лінгвістично-педагогічних задач у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх змість на прикладі вивчення структурного рівня "Загальні відомості про мову".


Знайти схожі

3.


    Кузнецова, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університу ім. О.І. Довженка).
    Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення / Г. Кузнецова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 42-50. - Література : С.50 : 28 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- педагогическая практика -- педагогічна практика -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна готовність -- професійна компетентність -- профессиональная готовность -- профессиональная компетентность -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Досліджено наукові основи формування професійної вправності майбутніх учителів-словнсників у процесі педагогічної прктики. Зосереджено увагу на генезі становлення методичних умінь, які є основою готовності до педагогічної практики.


Знайти схожі

4.


    Романишина, Наталія (кандидат філологічних наук; доцент; м. Рівне).
    Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення малої прози історичної тематики / Н. Романишина // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 51-55. - Література : С.55 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- историческая тема в литературе -- історична тема в літературі -- мала проза -- малая проза -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Автор порушує проблему впливу на спосіб організації уроку предмета вивчення (художня мала проза історичної тематики); обгрунтовує систему літературознавчої роботи як варіант підняти рівень художнього аналізу до вимог вищої школи.


Знайти схожі

5.


    Дейниченко, Наталія (кандидат філологічних наук ; доцент Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка).
    Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 55-57. - Література : С.57 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
диалектологическая практика -- диалектология украинского языка -- діалектологічна практика -- діалектологія -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентністне навчання -- компетентність вчителя -- компетентностное образование -- компетентность учителя -- майбутні словесники -- методика викладання діалектології -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания диалектологии -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- мовна освіта -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование
Анотація: Розкрито роль діалектологічної практики в закріпленні теоретичного курсу "Українська діалектологія" та у формувані компетентнісних якостей майтутнього вчителя-словесника.


Знайти схожі

6.


    Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; доцент Бердичівського педагогічного коледжу).
    Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу / Т. Бабійчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 57-60. - Література : С.59-60 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- микросцена -- мікросцена -- мовна освіта -- педагогический колледж -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- профессиональная компетентность педагогов -- театрализация учебного процесса -- театралізація навчального процесу -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование
Анотація: У статті розглянуто питання формування професійної компетентності майбутніх педагогів через театралізацію навчально-виховного процесу.


Знайти схожі

7.


    Кухарчук, Ірина (доцент Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка).
    Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів / І. Кухарчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 60-64. - Література : С.64 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
культура мовлення -- культура речи -- лексические нормы -- лексичні норми -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- мовні норми -- практические психологи -- практичні психологи -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- украинский язык -- українська мова -- фахова українська мова -- фахове мовлення -- языковые нормы
Анотація: Проаналізовано типові лексичні помилки у професійному мовленні майбутніх практичних психологів. З метою формування культури фахового мовлення на заняттях з української мови фахового спрямування подано систему вправ і завдань.


Знайти схожі

8.


    Корчова, Олена (асистент Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка).
    Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / О. Корчова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 64-67. - Література : С.67 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-деятельностный подход к языковому образованию -- коммуникативный метод обучения -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное обучение -- компетентностный подход в образовании -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- лингвистическая компетентность -- лингвистическая компетенция -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- мовна освіта -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование
Анотація: Обгрунтовано необхідність застосування комунікативно-діяльнісного підходу з метою формування лексико-семантичної компетенції майбутнього фахівця.


Знайти схожі

9.


    Кучерук, Оксана (доктор педагогічних наук; професор кафедри дидактичної лінгвістики та літературознавства).
    Методика навчання мовознавчих дисциплін у вищій школі (Рец. на кн.: Методика навчання мовознавчих дисциплін у вищій школі / за ред. О. М. Горошкіної та С. О. Карамана) [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 5. - С. 62. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- рецензии на книги -- рецензії на книги -- украинский язык -- українська мова


Дод.точки доступу:
Методика навчання мовознавчих дисциплін у вищій школі \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Горошкін, Ігор (викладач).
    Роль міждисциплінарних зв'язікв у мовній підготовці майбутніх перекладачів / Ігор Горошкін // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 12. - С. 3-5. - Література : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность -- комунікативна компетентність -- междисциплинарные связи -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- міждисциплінарні зв'язки -- навчання перекладу -- обучение переводу -- підготовка перекладачів -- подготовка переводчиков -- социокультурная компетентность -- соціокультурна компетенція -- украинский язык -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова -- українська мова професійного спрямування
Анотація: У статті обгрунтовано можливості навчальної дисципліни "Українська мова за професійним спілкуванням" для реалізації міждисциплінарних зв'язків з турецькою мовою з метою формування комунікативної та соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2016_12\1.pdf

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)