Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методика преподавания иностранных языков<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Котовська, Алла (методист з іноземних мов; спеціаліст вищої категорії; учитель-методист).
    Система роботи вчителя іноземної мови в школі повного дня / А. Котовська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 34-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади -- школи повного дня -- учбові предмети -- іноземні мови -- методика викладання іноземних мов -- навчальний процес -- організація уроків -- самопідготовка учнів -- позакласна робота -- форми позакласної роботи -- досвід гімназій -- комунікативне мовлення -- учебные заведения -- школы полного дня -- учебные предметы -- иностранные языки -- методика преподавания иностранных языков -- учебный процесс -- организация уроков -- самоподготовка учеников -- внеклассная работа -- формы внеклассной работы -- опыт гимназий -- коммуникативное общение
Анотація: Про форми і методи викладання іноземних мов в гімназії "Ерудит".


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Камінська-Клецкова, Яніна (завідуюча кафедри іноземних мов; спеціаліст вищої категорії).
    Інноваційне навчання іноземних мов / Я. Камінська-Клецкова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 64-65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- іноземні мови -- методика викладання іноземних мов -- особистісно орієнтоване навчання -- інноваційні технології -- учебные предметы -- иностранные языки -- методика преподавания иностранных языков -- личностно ориентированное обучение -- инновационные технологии
Анотація: Про загальну концепцію інноваційного навчання іноземних мов.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Зайчикова, Людмила (вчитель німецької мови).
    Значення гри у навчанні іноземних мов / Л. Зайчикова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 68. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- іноземні мови -- методика викладання іноземних мов -- досвід гімназій -- гра -- игра -- учебные предметы -- иностранные языки -- методика преподавания иностранных языков -- опыт гимназий
Анотація: Про роль гри у вивченніі іноземних мов.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Ананьян, Е. (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри іноземних мов Слов'янского державного педагогічного університету).
    Полікультурне виховання учнів вітчизняної гімназії через вивчення нових іноземних мов (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Е. Ананьян // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти, 19 ст. друга пол.
   История образования, 20 ст. поч.

Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- політкультурне виховання -- вивчення іноземних мов -- іноземні мови -- викладання нових іноземних мов -- методика викладання іноземних мов -- текстуально-перекладний метод -- натуральний метод -- история образования -- политкультурное воспитание -- изучение иностранных языков -- иностранные языки -- преподавание новых иностранных языков -- методика преподавания иностранных языков -- текстуально-переводной метод
Анотація: Про технології організації політкультурного виховання учнів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Марценюк, В. П.
    Метод аналізу ієрархій для визначення ефективності інноваційних методик вивчення іноземної медичної лексики / В. П. Марценюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 96-105. - Бібліографія : С.104-105 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання іноземних мов -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- инновационные технологии в образовании -- иностранные языки -- інноваційні технології викладання -- інноваційні технології навчання -- іноземні мови -- лексика медицинская -- иностранная медицинская лексика -- іноземна медична лексика -- медицинское образование -- медична лексика -- медична освіта -- метод анализа иерархий -- метод аналізу ієрархій -- методика викладання іноземних мов -- методика викладання іноземних мов в немовному ВУЗі -- методика преподавания иностранных языков -- методика преподавания иностранных языков в неязыковом вузе -- навчання лексиці -- образование Украины -- обучение лексике -- освіта України -- преподавание иностранных языков -- приоритеты образования -- пріоритети освіти
Анотація: Розглянуті найбільш пріоритетні технології при вивченні іноземних мов в Тернопільському державному медичному університеті ім.І.Я.Горбачевського, визначена роль викладачів і студентів в якісному вивченні іноземної мови. На основі проведеного аналізу отримано такий порядок пріоритетів запроваджуваних інноваційних методик для якісного вивчення іноземної мови: принципово найважливіше впровадження щоденного тестового контролю (54,0%) та системи навчальних матеріалів на Веб-порталі університету (27,8%) ; далі йдуть семестровий тестовий іспит (16,9%) та методика "єдиного дня" (1,3%).


Дод.точки доступу:
Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я.Горбачевського \о нем\

Знайти схожі

6.


    Нікольська, Н. В.
    Двомовність у європейській шкільній освіті: історія та сучасність / Н. В. Нікольська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 110-121. - Бібліографія : С.121 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение -- билингвизм -- білінгвальне навчання -- білінгвізм -- двомовність -- двуязычие -- европейские образовательные стандарты -- европейское образование -- європейська освіта -- європейські освітні стандарти -- зарубежное образование -- зарубежный опыт образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжний досвід освіти -- история образования -- історія освіти -- методика викладання іноземних мов в школі -- методика преподавания иностранных языков -- навчання іноземної мови -- обучение иностранным языкам -- современное образование -- сучасна освіта -- ученики-билингвы -- учні-білінгви -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: З метою визначення методів прискорення, полегшення і підвищення ефективності навчання іноземним мовам проаналізовано європейський досвід двомовного навчання, де іноземну мову використовують як засіб опанування змістом загальнонавчальних предметів. Двомовні школи в Європі - це перспективна галузь, що активно розвивається, адже в усьому світі знання більш ніж однієї мови є нормою, а не винятком (майже дві третини населення світу двомовне й постійно користується у навчанні та спілкуванні двома та біль- ше мовами). На шляху розвитку цієї освітньої галузі є значні успіхи й перспективи, але є й проблеми, що потребують розв'язання, бо це шлях до ліпшого взаєморозуміння, вільного доступу до джерел інформації в умовах об'єднаної Європи та глобалізації світового суспільства.


Знайти схожі

7.


    Полонська, Т. К.
    Питання допрофільного навчання іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії та практиці / Т. К. Полонська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 99-110. - Бібліографія : С.109-110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- загальноосвітні школи -- зарубежное образование -- зарубежный опыт образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжний досвід освіти -- методика викладання іноземних мов в школі -- методика преподавания иностранных языков -- навчання іноземної мови -- обучение иностранным языкам -- общеобразовательные школы -- профильное обучение -- профільне навчання -- процес навчання -- процесс обучения -- результативність навчання -- результативность обучения -- старша школа -- старшая школа -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Проблему допрофільного навчання іноземній мові розглянуто у вітчизняній та зарубіжній теорії і практиці. Використання зарубіжного досвіду різних країн має позитивний вплив на введення допрофільної підготовки і на результативність профільного навчання в старших класах. Щодо введення допрофільної підготовки з іноземної мови у вітчизняних школах, то за часом воно збігається з організацією такої підготовки з інших навчальних предметів. Варто зауважити, що деяку роботу з допрофільного навчання іноземної мови окремі вітчизняні ЗНЗ почали проводити самостійно на основі рекомендацій російських учених і практичного досвіду вчителів іноземних мов задовго до введення допрофільної підготовки МОН України.


Знайти схожі

8.


    Першукова, О. О.
    Державна мовна політика США з навчання іноземних мов у контексті формування світогляду школярів / О. О. Першукова // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 102-112. - Бібліографія : С.111-112 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
государственная языковая политика -- державна мовна політика -- зарубежное образование -- методические системы преподавания иностранных языков -- зарубежные системы образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжні системи освіти -- методика викладання іноземних мов в школі -- методика преподавания иностранных языков -- мовна політика -- навчання іноземних мов -- образование в США -- обучение иностранным языкам -- освіта в США -- розумовий розвиток -- умственное развитие -- формирование мировоззрения -- формування світогляду -- шкільна освіта -- школьное образование -- языковая политика
Анотація: На основі проведеного аналізу існуючої проблеми зроблено такі висновки: мовна політика Сполучених Штатів традиційно була асиміляторською і американську англійську мову розглядала як засіб консолідації народу; джерело розвитку світогляду памолоді, засі б, який держава всіляко захищала й підтримувала; і хоча нині в цій політиці з'являються риси плюралізму, але ще надто сильні традиції, тож іноземні мови не розглядають як основу формування світогляду учнів, засіб розумового розвитку школярів.


Знайти схожі

9.


    Швидка, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент; директор Навчально-наукового інституту іноземних мов).
    Інститут іноземних мов: перспективи майбутнього крізь призму минулого та реалії сьогодення / Л. Швидка, І. Яковлева, Л. Киба // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 14-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
філологічні спеціальності -- филологические специальности -- вища освіта -- высшее образование -- студентське самоврядування -- студенческое самоуправление -- університети -- университеты -- міжнародне співробітництво -- международное сотрудничестсво -- методика викладання іноземних мов -- методика преподавания иностранных языков -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- научная деятельность -- наукова діяльність
Анотація: Розглядаються досвід роботи і перспективи розвитку ННІ іноземних мов як структурного підрозділу Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Аналізуються основні результати наукової діяльності професорсько-викладацького складу та студентів інституту, напрями міжнародного співробітництва та виховної роботи.


Дод.точки доступу:
Яковлева, Ірина (старший викладач; заступник директора Навчально-наукового інституту іноземних мов з виховної роботи ); Киба, Людмила (старший викладач кафедри англійської філології координатор зовнішніх та міжнародних зв'язків); Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Асаєва, Валерія Володимирівна (вчитель іноземної мови; пошукач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Філософія модернізації мовної національної освіти / В. В. Асаєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 12. - С. 64-67. - Література : С.67 : 9 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
методика преподавания иностранных языков -- мовна освіта -- модернизация образования -- модернізація освіти -- мультилингвизм -- мультилингводидактика -- мультилінгвізм -- навчання іноземних мов -- национальное образование -- національна освіта -- философия образования -- філософія освіти -- языковое образование
Анотація: Визначено філософські аспекти модернізації мовної освіти в Україні. Окреслено підходи до вивчення іноземних мов, визначено роль мультилінгвізму в сучасному освітньому просторі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)