Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=методика преподавания филологических дисциплин<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
16
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-16
>
1.
Семеног, Олена
(доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 35-38. - Література : С.38 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
диалектологическая практика
--
діалектологічна практика
--
методика
викладання української літератури
--
методика
викладання української літератури у ВНЗ
--
методика
викладання філологічних дисциплін
--
методика
преподавания
украинской литературы
--
методика
преподавания
украинской литературы в вузе
--
методика
преподавания
филологических
дисциплин
--
педагогическая практика студентов
--
педагогічна практика
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
украинская литература
--
українська література
--
учитель украинского языка и литературы
--
учитель украинской литературы
--
учитель української мови і літератури
--
фахова практика
--
филологическое образование
--
філологічна освіта
--
ценностные приоритеты
--
ціннісні пріоритети
Анотація:
Окреслено особливості фахової практики як соціально-професійного і комунікативного феномена. Доводиться, що ціннісними пріоритетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічної, педагогічної практик у вищій філологічн ій школі є формування людини, особистості, індивідуальності.
Знайти схожі
>
2.
Хом'як, Іван
(доктор педагогічних наук; професор; академік Академії наук вищої школи України).
Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів / І. Хом'як> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 38-41. - Література : С.41: 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
методика
викладання української літератури
--
методика
викладання української літератури у ВНЗ
--
методика
викладання української мови у ВНЗ
--
методика
викладання філологічних дисциплін
--
методика
преподавания
украинского языка в вузе
--
методика
преподавания
украинской литературы
--
методика
преподавания
украинской литературы в вузе
--
методика
преподавания
филологических
дисциплин
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
украинская литература
--
українська література
--
учитель украинского языка и литературы
--
учитель української мови і літератури
--
филологическое образование
--
філологічна освіта
Анотація:
Обгрунтовано важливість застосування лінгвістично-педагогічних задач у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх змість на прикладі вивчення структурного рівня "Загальні відомості про мову".
Знайти схожі
>
3.
Кузнецова, Галина
(кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університу ім. О.І. Довженка).
Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення / Г. Кузнецова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 42-50. - Література : С.50 : 28 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
методика
викладання української літератури
--
методика
викладання української літератури у ВНЗ
--
методика
викладання української мови у ВНЗ
--
методика
викладання філологічних дисциплін
--
методика
преподавания
украинского языка в вузе
--
методика
преподавания
украинской литературы
--
методика
преподавания
украинской литературы в вузе
--
методика
преподавания
филологических
дисциплин
--
педагогическая практика
--
педагогічна практика
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
професійна готовність
--
професійна компетентність
--
профессиональная готовность
--
профессиональная компетентность
--
украинская литература
--
українська література
--
учитель украинского языка и литературы
--
учитель української мови і літератури
--
филологическое образование
--
філологічна освіта
Анотація:
Досліджено наукові основи формування професійної вправності майбутніх учителів-словнсників у процесі педагогічної прктики. Зосереджено увагу на генезі становлення методичних умінь, які є основою готовності до педагогічної практики.
Знайти схожі
>
4.
Романишина, Наталія
(кандидат філологічних наук; доцент; м. Рівне).
Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення малої прози історичної тематики / Н. Романишина> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 51-55. - Література : С.55 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього твору
--
историческая тема в литературе
--
історична тема в літературі
--
мала проза
--
малая проза
--
методика
викладання української літератури
--
методика
викладання української літератури у ВНЗ
--
методика
викладання філологічних дисциплін
--
методика
преподавания
украинской литературы
--
методика
преподавания
украинской литературы в вузе
--
методика
преподавания
филологических
дисциплин
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
Автор порушує проблему впливу на спосіб організації уроку предмета вивчення (художня мала проза історичної тематики); обгрунтовує систему літературознавчої роботи як варіант підняти рівень художнього аналізу до вимог вищої школи.
Знайти схожі
>
5.
Дейниченко, Наталія
(кандидат філологічних наук ; доцент Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка).
Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 55-57. - Література : С.57 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
диалектологическая практика
--
диалектология украинского языка
--
діалектологічна практика
--
діалектологія
--
компетентнісний підхід в освіті
--
компетентністне навчання
--
компетентність вчителя
--
компетентностное образование
--
компетентность учителя
--
майбутні словесники
--
методика
викладання діалектології
--
методика
викладання української мови
--
методика
викладання української мови у ВНЗ
--
методика
викладання філологічних дисциплін
--
методика
преподавания
диалектологии
--
методика
преподавания
украинского языка
--
методика
преподавания
украинского языка в вузе
--
методика
преподавания
филологических
дисциплин
--
мовна освіта
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
украинский язык
--
українська мова
--
языковое образование
Анотація:
Розкрито роль діалектологічної практики в закріпленні теоретичного курсу "Українська діалектологія" та у формувані компетентнісних якостей майтутнього вчителя-словесника.
Знайти схожі
>
6.
Бабійчук, Тамара
(кандидат педагогічних наук; доцент Бердичівського педагогічного коледжу).
Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу / Т. Бабійчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 57-60. - Література : С.59-60 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
методика
викладання української мови
--
методика
викладання української мови у ВНЗ
--
методика
викладання філологічних дисциплін
--
методика
преподавания
украинского языка
--
методика
преподавания
украинского языка в вузе
--
методика
преподавания
филологических
дисциплин
--
микросцена
--
мікросцена
--
мовна освіта
--
педагогический колледж
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
професійна компетентність
--
профессиональная компетентность
--
профессиональная компетентность педагогов
--
театрализация учебного процесса
--
театралізація навчального процесу
--
украинский язык
--
українська мова
--
языковое образование
Анотація:
У статті розглянуто питання формування професійної компетентності майбутніх педагогів через театралізацію навчально-виховного процесу.
Знайти схожі
>
7.
Кухарчук, Ірина
(доцент Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка).
Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів / І. Кухарчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 60-64. - Література : С.64 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
культура мовлення
--
культура речи
--
лексические нормы
--
лексичні норми
--
методика
викладання української мови
--
методика
викладання української мови у ВНЗ
--
методика
викладання філологічних дисциплін
--
методика
преподавания
украинского языка
--
методика
преподавания
украинского языка в вузе
--
методика
преподавания
филологических
дисциплин
--
мовні норми
--
практические психологи
--
практичні психологи
--
професійне мовлення
--
профессиональная речь
--
украинский язык
--
українська мова
--
фахова українська мова
--
фахове мовлення
--
языковые нормы
Анотація:
Проаналізовано типові лексичні помилки у професійному мовленні майбутніх практичних психологів. З метою формування культури фахового мовлення на заняттях з української мови фахового спрямування подано систему вправ і завдань.
Знайти схожі
>
8.
Корчова, Олена
(асистент Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка).
Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / О. Корчова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 64-67. - Література : С.67 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-деятельностный подход к языковому образованию
--
коммуникативный метод обучения
--
компетентнісне навчання
--
компетентнісний підхід
--
компетентностное обучение
--
компетентностный подход в образовании
--
комунікативний метод навчання
--
комунікативно-діяльнісний підхід
--
лингвистическая компетентность
--
лингвистическая компетенция
--
методика
викладання української мови
--
методика
викладання української мови у ВНЗ
--
методика
викладання філологічних дисциплін
--
методика
преподавания
украинского языка
--
методика
преподавания
украинского языка в вузе
--
методика
преподавания
филологических
дисциплин
--
мовна освіта
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
украинский язык
--
українська мова
--
языковое образование
Анотація:
Обгрунтовано необхідність застосування комунікативно-діяльнісного підходу з метою формування лексико-семантичної компетенції майбутнього фахівця.
Знайти схожі
>
9.
Кучерук, Оксана
(доктор педагогічних наук; професор кафедри дидактичної лінгвістики та літературознавства).
Методика
навчання мовознавчих дисциплін у вищій школі (Рец. на кн.:
Методика
навчання мовознавчих дисциплін у вищій школі / за ред. О. М. Горошкіної та С. О. Карамана) [Текст] / Оксана Кучерук> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. -
№ 5
. - С. 62. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
методика
викладання української мови
--
методика
викладання української мови у ВНЗ
--
методика
викладання філологічних дисциплін
--
методика
преподавания
украинского языка
--
методика
преподавания
украинского языка в вузе
--
методика
преподавания
филологических
дисциплин
--
рецензии на книги
--
рецензії на книги
--
украинский язык
--
українська мова
Дод.точки доступу:
Методика
навчання мовознавчих дисциплін у вищій школі \о произв.\
Знайти схожі
>
10.
Горошкін, Ігор
(викладач).
Роль міждисциплінарних зв'язікв у мовній підготовці майбутніх перекладачів / Ігор Горошкін> // Українська мова і література в школах України. - 2016. -
№ 12
. - С. 3-5. - Література : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность
--
комунікативна компетентність
--
меж
дисциплин
арные связи
--
методика
викладання української мови
--
методика
викладання української мови у ВНЗ
--
методика
викладання філологічних дисциплін
--
методика
преподавания
украинского языка
--
методика
преподавания
украинского языка в вузе
--
методика
преподавания
филологических
дисциплин
--
міждисциплінарні зв'язки
--
навчання перекладу
--
обучение переводу
--
підготовка перекладачів
--
подготовка переводчиков
--
социокультурная компетентность
--
соціокультурна компетенція
--
украинский язык
--
украинский язык профессиональной направленности
--
українська мова
--
українська мова професійного спрямування
Анотація:
У статті обгрунтовано можливості навчальної дисципліни "Українська мова за професійним спілкуванням" для реалізації міждисциплінарних зв'язків з турецькою мовою з метою формування комунікативної та соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2016_12\1.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-16
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)