Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=навчальна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
34
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-34
>
1.
Перехейда, Олександр
(директор гімназії "Ерудит"; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
Школа повного дня як інноваційна, відкрита соціально-педагогічна система / О. Перехейда> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 7
. - С. 4-19 : додатки. - Библиогр. в конце ст. - Додаток: Положення про організацію роботи гімназії "Ерудит" в режимі повного дня. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
школи повного дня
--
навчальна
діяльність
--
якість освіти
--
гімназії
--
оцінювання знань
--
організація навчальної діяльності
--
інноваційні проекти
--
інноваційна
діяльність
навчальних закладів
--
управління якістю освіти
--
навчально-виховний процес
--
самопідготовка учнів
--
додаткова освіта учнів
--
школа полного дня
--
учебная деятельность
--
качество образования
--
гимназии
--
оценивание знаний
--
организация учебной работы
--
инновационные проекты
--
инновационная деятельность учебных заведений
--
управление качеством образования
--
учебно-воспитательный процесс
--
самоподготовка учеников
--
дополнительное образование учеников
Дод.точки доступу:
Школа повного дня, інноваційний проект \о произв.\; Здорове дитинство, проект \о произв.\; Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Дроздова, Ірина
(докторант Херсонського державного університету).
Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / Ірина Дроздова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 5
. - С. 33-38. - Бібліографія : С.38 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
види читання
--
виды чтения
--
дидактические задания
--
дидактичні завдання
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
мова професійного спілкування
--
мовленнєва
діяльність
--
навчальна
діяльність
--
навчальна
діяльність
студентів
--
навчання читанню
--
обучение чтению
--
професійне мовлення
--
профессиональная речь
--
речевая деятельность
--
украинский язык
--
украинский язык профессиональной направленности
--
українська мова
--
українська мова професійного спрямування
--
учебная деятельность студентов
Анотація:
Висвітлено особливості навчання студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ читанню фахових текстів. Запропоновано систему завдань, спрямовану на формування професійного мовлення студентів.
Знайти схожі
>
3.
Юрійчук, Наталія
(кандидат педагогічних наук; доцент Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету).
Форми організації навчальної діяльності студентів з курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" / Наталія Юрійчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 5
. - С. 29-33. - Бібліографія : С.33 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
культура мовлення
--
культура речи
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
мова професійного спілкування
--
навчальна
діяльність
--
навчальна
діяльність
студентів
--
профессиональная терминология
--
украинский язык
--
украинский язык профессиональной направленности
--
українська мова
--
українська мова професійного спрямування
--
учебная деятельность студентов
--
фахова термінологія
Анотація:
У статті розкрито деякі аспекти вивчення курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" у ВНЗ: роботу над розвитком культури мовлення студентів, опрацювання фахової термінології тощо.
Знайти схожі
>
4.
Вінарева, Людмила
(кандидат філологічних наук; доцент; декан факультету англійської мови Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов).
Тенденції розвитку особистості майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі ВНЗ лінгвістичного профілю : на прикладі Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов / Л. Вінарева, Г. Марченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 4/5
. - С. 40-45. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Педагогічна освіта
Педагогическое образование
Україна
Украина
Донецька область
Донецкая область
Горлівка
Горловка
Кл.слова (ненормовані):
вчителі іноземних мов
--
учителя иностранных языков
--
навчальна
діяльність
--
учебная деятельность
--
новітні освітні технології
--
новые образовательные технологии
--
майбутні вчителі
--
будущие учителя
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
досвід ВУЗів
--
опыт ВУЗов
--
виховна робота
--
воспитательная работа
--
подготовка педагогических кадров
--
підготовка педагогічних кадрів
Анотація:
Розглядаються тенденції розвитку особистосі майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі вищого педагогічного навчального закладу лінгвістичного профілю. Охарактеризовано конкретні шляхи реалізації завдань, які ставить життя і держава перед системою професійної підготовки педегогічних кадрів.
Дод.точки доступу:
Марченко, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент; здобувач кафедри педагогіки Горлівського держаного педагогічного інституту іноземних мов); Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Зайцева, Л. І.
Принципи опанування природних об'єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 1
. - С. 43-53. - Бібліографія : С.53 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A373.2
ББК
74.1
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
дидактические принципы
--
дидактичні принципи
--
дошкільна освіта
--
дошкільне виховання
--
дошкольное воспитание
--
дошкольное образование
--
екологічна освіта
--
екологічне виховання
--
навчальна
діяльність
--
навчальна
ситуація
--
навчальний процес
--
навчання
--
обучение
--
опанування дійсності
--
освоение действительности
--
педагогическое моделирование
--
педагогічне моделювання
--
пізнавальна
діяльність
--
познавательная деятельность
--
учебная деятельность
--
учебная ситуация
--
учебный процесс
--
целостная педагогика
--
цілісна педагогіка
--
шестилетки
--
шестилітки
--
экологическое воспитание
--
экологическое образование
Анотація:
Обгрунтовані принципи моделювання цілісної пояснювально-перетворювальної стратегії в навчальному процесі та позначені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу. Розглянута система основних положень цієї стратегії, з яких треба виходити і якими керуватися, формуючи цілісний світогляд у дітей старшого дошкільного віку. Застосування усіх представлених дидактичних принципів зумовлено як метою й завданнями сучасної освіти, так і об'єктивними закономірностями розвитку дитини. Опанування природних об'єктів дітьми-шестилітками слід будувати на створенні в них позитивних емоційних переживань і ставлень до природного довкілля та нейтралізації негативних.
Перейти к внешнему ресурсу:
Принципи опанування природних об'єктів дітьми
Знайти схожі
>
6.
656.2
С 56
Глебская, И. В.
(ДНУЖТ).
Психолого-педагогические особенности испоьзования мультимедиа в образовании / И. В. Глебская> // Современные информационные технологии на транспорте, в промышленности и образовании : тез. Междунар. науч.-практ. конф. (12.05.2011-13.05.2011) / М-во инфраструктуры Украины, Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика В.Лазаряна, Восточный научный центр транспортной академии Украины. - Днепропетровск, 2011. - С. 95
УДК
81'243
Рубрики:
Образование
Освіта
Кл.слова (ненормовані):
средства мультимедиа
--
печатные тексты
--
учебная деятельность
--
информационные ресурсы
--
засоби мультимедіа
--
друковані тексти
--
навчальна
діяльність
--
інформаційні ресурси
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Шевчук, Л. М.
Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 54-62. - Бібліографія : С.61-62 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
види навчання
--
виды обучения
--
групова
навчальна
діяльність
--
групповая учебная деятельность
--
индивидуально-групповое обучение
--
індивідуально-групове навчання
--
кооперативно-групове навчання
--
кооперативно-групповое обучение
--
модели обучения
--
моделі навчання
--
навчальна
діяльність
--
навчальний процес
--
учебная деятельность
--
учебный процесс
--
форми навчання
--
формы обучения
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розглянуто сутність групової роботи учнів, описано її форми та види залежно від різних критеріїв. В груповій роботі можна використовувати колективну та індивідуальну форми навчальної діяльності. Різними можуть бути і моделі співпраці членів групи. Спільним для всіх моделей є неодмінно групове підбиття підсумків та звіт перед класом і вчителем про отримані результати. Існують: спільно-навчаюча, спільно-контролююча, спільно-рівноправна, спільно-індивідуальна, спільно-послідовна та контролююча моделі співпраці.
Знайти схожі
>
8.
Бернвальдт, Тетяна
(спеціаліст вищої категорії; викладач-методист;заступник директора).
Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 11
. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
підготовка учителів
--
подготовка учителей
--
мотивація навчання
--
мьтивация обучения
--
навчальна
мотивація
--
обучающая мотивация
--
навчальна
діяльність
--
учебная деятельность
--
практика мотивації
--
практика мотивации
--
інтерактивність
--
интерактивность
--
пізнавальний інтерес
--
познавательный интерес
--
диференціація навчання
--
дифференциация обучения
Анотація:
Визначено актуальність формування мотивації навчальної діяльності майбутніх педагогів в умовах сьогодення. Розглянуто особливості внутрішньої і зовнішньої мотивації учня, запропоновано інтенсивні способи підвищення ефективності процесу навчання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Омельчук, Сергій
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Херсонського державного університету).
Дослідницький метод у навчанні української мови / С. Омельчук> // Українська мова і література в школі. - 2012. -
№ 2
. - С. 7-10. - Література : С.10 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька
діяльність
учнів
--
дослідницький метод навчання
--
дослідницькі вміння
--
дослідницькі уміння
--
исследовательская деятельность учащихся
--
исследовательские задания
--
исследовательские умения
--
исследовательский метод обучения
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
навчальна
діяльність
--
украинский язык
--
українська мова
--
учебная деятельность
Анотація:
Розкрито сутність дослідницького методу в навчанні української мови, його змістове наповнення і ключові поняття.
Знайти схожі
>
10.
Донченко, Тамара
(доктор педагогічних наук; Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова).
Урок як основна форма організації навчальної діяльності учнів з української мови / Т.Донченко> // Українська мова і література в школі. - 2012. -
№ 2
. - С. 2-6. - Література : С.6 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
навчальна
діяльність
--
навчальні дії
--
организация обучения
--
організація навчання
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
учебная деятельность
--
учебные действия
Анотація:
У статті подаються наукові основи уроку української мови. Урок як основна форма організації шкільного навчання є основною формою навчальної діяльності. Тому в проекті уроку мають бути забезпечені всі компоненти навчальної діяльності: мотиви, зміст, ме та, навчальні дії, способи дії тощо.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-34
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)