Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчальна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.


    Перехейда, Олександр (директор гімназії "Ерудит"; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Школа повного дня як інноваційна, відкрита соціально-педагогічна система / О. Перехейда // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 4-19 : додатки. - Библиогр. в конце ст. - Додаток: Положення про організацію роботи гімназії "Ерудит" в режимі повного дня. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
школи повного дня -- навчальна діяльність -- якість освіти -- гімназії -- оцінювання знань -- організація навчальної діяльності -- інноваційні проекти -- інноваційна діяльність навчальних закладів -- управління якістю освіти -- навчально-виховний процес -- самопідготовка учнів -- додаткова освіта учнів -- школа полного дня -- учебная деятельность -- качество образования -- гимназии -- оценивание знаний -- организация учебной работы -- инновационные проекты -- инновационная деятельность учебных заведений -- управление качеством образования -- учебно-воспитательный процесс -- самоподготовка учеников -- дополнительное образование учеников


Дод.точки доступу:
Школа повного дня, інноваційний проект \о произв.\; Здорове дитинство, проект \о произв.\; Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Дроздова, Ірина (докторант Херсонського державного університету).
    Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / Ірина Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 33-38. - Бібліографія : С.38 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
види читання -- виды чтения -- дидактические задания -- дидактичні завдання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мова професійного спілкування -- мовленнєва діяльність -- навчальна діяльність -- навчальна діяльність студентів -- навчання читанню -- обучение чтению -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- речевая деятельность -- украинский язык -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- учебная деятельность студентов
Анотація: Висвітлено особливості навчання студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ читанню фахових текстів. Запропоновано систему завдань, спрямовану на формування професійного мовлення студентів.


Знайти схожі

3.


    Юрійчук, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету).
    Форми організації навчальної діяльності студентів з курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" / Наталія Юрійчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 29-33. - Бібліографія : С.33 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
культура мовлення -- культура речи -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мова професійного спілкування -- навчальна діяльність -- навчальна діяльність студентів -- профессиональная терминология -- украинский язык -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- учебная деятельность студентов -- фахова термінологія
Анотація: У статті розкрито деякі аспекти вивчення курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" у ВНЗ: роботу над розвитком культури мовлення студентів, опрацювання фахової термінології тощо.


Знайти схожі

4.


    Вінарева, Людмила (кандидат філологічних наук; доцент; декан факультету англійської мови Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов).
    Тенденції розвитку особистості майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі ВНЗ лінгвістичного профілю : на прикладі Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов / Л. Вінарева, Г. Марченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 40-45. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

    Горлівка

    Горловка

Кл.слова (ненормовані):
вчителі іноземних мов -- учителя иностранных языков -- навчальна діяльність -- учебная деятельность -- новітні освітні технології -- новые образовательные технологии -- майбутні вчителі -- будущие учителя -- навчальний процес -- учебный процесс -- досвід ВУЗів -- опыт ВУЗов -- виховна робота -- воспитательная работа -- подготовка педагогических кадров -- підготовка педагогічних кадрів
Анотація: Розглядаються тенденції розвитку особистосі майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі вищого педагогічного навчального закладу лінгвістичного профілю. Охарактеризовано конкретні шляхи реалізації завдань, які ставить життя і держава перед системою професійної підготовки педегогічних кадрів.


Дод.точки доступу:
Марченко, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент; здобувач кафедри педагогіки Горлівського держаного педагогічного інституту іноземних мов); Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Зайцева, Л. І.
    Принципи опанування природних об'єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 43-53. - Бібліографія : С.53 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дидактические принципы -- дидактичні принципи -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- навчальна діяльність -- навчальна ситуація -- навчальний процес -- навчання -- обучение -- опанування дійсності -- освоение действительности -- педагогическое моделирование -- педагогічне моделювання -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- учебная деятельность -- учебная ситуация -- учебный процесс -- целостная педагогика -- цілісна педагогіка -- шестилетки -- шестилітки -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: Обгрунтовані принципи моделювання цілісної пояснювально-перетворювальної стратегії в навчальному процесі та позначені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу. Розглянута система основних положень цієї стратегії, з яких треба виходити і якими керуватися, формуючи цілісний світогляд у дітей старшого дошкільного віку. Застосування усіх представлених дидактичних принципів зумовлено як метою й завданнями сучасної освіти, так і об'єктивними закономірностями розвитку дитини. Опанування природних об'єктів дітьми-шестилітками слід будувати на створенні в них позитивних емоційних переживань і ставлень до природного довкілля та нейтралізації негативних.

Перейти к внешнему ресурсу: Принципи опанування природних об'єктів дітьми

Знайти схожі

6.
   656.2
   С 56


    Глебская, И. В. (ДНУЖТ).
    Психолого-педагогические особенности испоьзования мультимедиа в образовании / И. В. Глебская // Современные информационные технологии на транспорте, в промышленности и образовании : тез. Междунар. науч.-практ. конф. (12.05.2011-13.05.2011) / М-во инфраструктуры Украины, Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика В.Лазаряна, Восточный научный центр транспортной академии Украины. - Днепропетровск, 2011. - С. 95
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
средства мультимедиа -- печатные тексты -- учебная деятельность -- информационные ресурсы -- засоби мультимедіа -- друковані тексти -- навчальна діяльність -- інформаційні ресурси

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Шевчук, Л. М.
    Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 54-62. - Бібліографія : С.61-62 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
види навчання -- виды обучения -- групова навчальна діяльність -- групповая учебная деятельность -- индивидуально-групповое обучение -- індивідуально-групове навчання -- кооперативно-групове навчання -- кооперативно-групповое обучение -- модели обучения -- моделі навчання -- навчальна діяльність -- навчальний процес -- учебная деятельность -- учебный процесс -- форми навчання -- формы обучения -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглянуто сутність групової роботи учнів, описано її форми та види залежно від різних критеріїв. В груповій роботі можна використовувати колективну та індивідуальну форми навчальної діяльності. Різними можуть бути і моделі співпраці членів групи. Спільним для всіх моделей є неодмінно групове підбиття підсумків та звіт перед класом і вчителем про отримані результати. Існують: спільно-навчаюча, спільно-контролююча, спільно-рівноправна, спільно-індивідуальна, спільно-послідовна та контролююча моделі співпраці.


Знайти схожі

8.


    Бернвальдт, Тетяна (спеціаліст вищої категорії; викладач-методист;заступник директора).
    Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка учителів -- подготовка учителей -- мотивація навчання -- мьтивация обучения -- навчальна мотивація -- обучающая мотивация -- навчальна діяльність -- учебная деятельность -- практика мотивації -- практика мотивации -- інтерактивність -- интерактивность -- пізнавальний інтерес -- познавательный интерес -- диференціація навчання -- дифференциация обучения
Анотація: Визначено актуальність формування мотивації навчальної діяльності майбутніх педагогів в умовах сьогодення. Розглянуто особливості внутрішньої і зовнішньої мотивації учня, запропоновано інтенсивні способи підвищення ефективності процесу навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Омельчук, Сергій (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Херсонського державного університету).
    Дослідницький метод у навчанні української мови / С. Омельчук // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 7-10. - Література : С.10 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність учнів -- дослідницький метод навчання -- дослідницькі вміння -- дослідницькі уміння -- исследовательская деятельность учащихся -- исследовательские задания -- исследовательские умения -- исследовательский метод обучения -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- навчальна діяльність -- украинский язык -- українська мова -- учебная деятельность
Анотація: Розкрито сутність дослідницького методу в навчанні української мови, його змістове наповнення і ключові поняття.


Знайти схожі

10.


    Донченко, Тамара (доктор педагогічних наук; Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова).
    Урок як основна форма організації навчальної діяльності учнів з української мови / Т.Донченко // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 2-6. - Література : С.6 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчальна діяльність -- навчальні дії -- организация обучения -- організація навчання -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- учебная деятельность -- учебные действия
Анотація: У статті подаються наукові основи уроку української мови. Урок як основна форма організації шкільного навчання є основною формою навчальної діяльності. Тому в проекті уроку мають бути забезпечені всі компоненти навчальної діяльності: мотиви, зміст, ме та, навчальні дії, способи дії тощо.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)