Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=проектний метод навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Назаренко, Л.
(м. Миколаїв).
Формування інформаційної компетенції учнів-читачів : на матеріалі повісті "Кайдашева сім'я" І. Нечуя-Левицького / Л. Назаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-
метод
ичний журнал. - 2009. -
№ 6
. - С. 18-22. - Бібліографія : С.22 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника
--
изучение творчества писателя
--
информационная компетенция
--
інформаційна компетенція
--
компетентнісне
навчання
--
компетентностное обучение
--
метод
ика викладання української літератури
--
метод
ика преподавания украинской литературы
--
навчання
читанню
--
обучение чтению
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
проектний
метод
навчання
--
проектный
метод
обучения
--
украинская литература
--
українська література
--
читання на уроках літератури
--
чтение на уроках литературы
Анотація:
Розкрито зміст поняття "інформаційна компетенція", запропоновано проектну розробку з вивчення повісті І. Нечуя-Левицького у старших класах, під час роботи з якою формується, поміж іншим, інформаційна компетенція учнів.
Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицкий, Иван \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван \о нем\; Кайдашева сім'я, повість \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Чеховська, Людмила
(вчитель-
метод
ист Запорізького січового колегіуму).
Проектне
навчання
: інноваційні підходи до рецепції художнього твору та покращення освітніх послуг учням / Людмила Чеховська> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-
метод
ичний журнал. - 2010. -
№ 2
. - С. 12-15. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста
--
аналіз художнього тексту в школі
--
вивчення біографії письменника
--
изучение биографии писателя
--
инновационные
метод
ы обучения
--
інноваційні
метод
и
навчання
--
метод
проектів
--
метод
проектов
--
метод
и
навчання
--
метод
ика викладання української літератури
--
метод
ика преподавания украинской литературы
--
метод
ы обучения
--
мистецька рецепція
--
мова художньої літератури
--
проектний
метод
навчання
--
проектный
метод
обучения
--
украинская литература
--
українська література
--
художественная рецепция
--
художественное произведение
--
художній твір
--
художня рецепція
--
читательская рецепция
Анотація:
У статті досліджуються такі напрямки викладання української літератури в школі, як вивчення біографії та творчого шляху письменника з метою входження учнів у художній світ літератури та осягнення художнього твору в його цілісності.
Знайти схожі
>
3.
Назаренко, Людмила
(учитель української мови і літератури Миколаївської школи І-ІІІ ступенів № 45; Миколаїв).
Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся) / Л. Назаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-
метод
ичний журнал. - 2011. -
№ 3
. - С. 30-33. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника
--
изучение творчества писателя
--
метод
проектів
--
метод
проектов
--
метод
ика викладання української літератури
--
метод
ика преподавания украинской литературы
--
оценивание достижений учащихся
--
оценивание учебных достижений
--
оцінювання знань
--
оцінювання навчальних досягнень
--
проектний
метод
навчання
--
проектный
метод
обучения
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Стаття присвячена проблемі оцінювання роботи учня-читача в групі під час демонстрації проекту з української літератури. автором запропоновано приклад практичного застосування інформаційно-комунікативних технологій за творчістю О. Олеся.
Дод.точки доступу:
Олесь, Олександр (1878-1944) \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Говденко, Катерина
(вчитель української мови та літератури Вищого мистецького коледжу Київська дитяча Академія мистецтва).
Безмежні світи Івана Франка (Конспект уроку з використанням проектної технології. 10 клас) / К. Говденко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. -
№ 11
. - С. 22-24. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника
--
изучение творчества писателя
--
метод
ика викладання української літератури
--
метод
ика преподавания украинской литературы
--
проектная технология
--
проектний
метод
навчання
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Пропонується розробка уроку української літератури з використанням проектної технології, присвяченого вивченню творчості Івана Франка.
Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (український письменник) \про нього\
Знайти схожі
>
5.
Назаренко, Людмила
(старший викладач МОІППО; вчитель СЗШ № 45 м. Миколаїва).
Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою / Л. Назаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. -
№ 4
. - С. 13-15. - Література : С.15 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии в образовании
--
інформаційні технології в освіті
--
литературная сказка
--
літературна казка
--
метод
проектів
--
метод
проектов
--
метод
ика викладання української літератури
--
метод
ика преподавания украинской литературы
--
мультимедийные средства обучения
--
мультимедійні засоби
навчання
--
мультфильм
--
мультфільм
--
проектна діяльність
--
проектная деятельность
--
проектний
метод
навчання
--
проектный
метод
обучения
--
технические средства обучения
--
технічні засоби
навчання
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Автором вказано причини першорядності літературної компетентності, запропоновано можливі шляхи її формування засобами інформаційно-комунікаційних технологій, подано приклад проекту, розробленого старшокласниками, зі створення мультфільму для учнів 5 класу.
Знайти схожі
>
6.
Савусін, М. П.
(
метод
ист інформаційно-
метод
ичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради).
Проектний
метод
.
Метод
ика поліпшення навчально-виховного проекту узгодженням ролей його виконавців / М. П. Савусін, С. Ф. Дімов, С. М. Пеняєв> // Шлях освіти : науково-
метод
ичний журнал . - 2012. -
№ 2
. - С. 34-36. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис.
УДК
^a371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і
метод
ика виховання
Образование. Педагогика
Теория и
метод
ика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховні проекти
--
навчально-виховний процес
--
навчальна діяльність в школі
--
класифікація життєвих ролей
--
проектний
метод
навчання
--
засоби
навчання
--
загальна теорія систем
--
доктрина психології сутності
--
учебно-воспитательные проекты
--
учебно-воспитательный процесс
--
учебная деятельность в школе
--
классификация жизненных ролей
--
проектный
метод
обучения
--
средства обучения
--
общая теория систем
--
доктрина психологии сущности
--
психологія сутності
--
психология сущности
Анотація:
Розглядаються оптимальні умови реалізації
метод
у проектів, доктрина психології сутності, що розвивається групою каліфорнійських соціопсихологів, а також критерій оптимальності функціонування систем, з'ясовуються особливості і значення виконання кожним суб'єктом діяльності певної життєвої ролі. Подано класифікацію груп-учасників навчально-виховного процесу.
Дод.точки доступу:
Дімов, С. Ф. (заступник директора з навчально-виховної роботи Одеської загальноосвітньої школи-інтернату №5); Пеняєв, С. М. (
метод
ист інформаційно-
метод
ичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради)
Знайти схожі
>
7.
Приходченко, К. І.
Феноменологія проективної
метод
ики як інтерактивної технології / К. І. Приходченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 49-53. - Література : С.53 : 9 назв
УДК
^A37.091
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения
--
интерактивное обучение
--
интерактивные
метод
ы обучения
--
интерактивные технологии
--
интерактивные технологии обучения
--
інноваційні технології
навчання
--
інтерактивне
навчання
--
інтерактивні
метод
и
--
інтерактивні технології
--
метод
проектів
--
метод
проектов
--
педагогічне проектування
--
педагогическое проектирование
--
проектная технология
--
проектний
метод
навчання
--
проектное обучение
--
проектный
метод
обучения
--
технологии образования
--
технологии обучения
--
технології
навчання
Анотація:
Мета й завдання статті - розглянути особливості педагогічного проектування, показати, як у практичній діяльності педагог утілює проективну
метод
ику.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)