Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=проектний метод навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Назаренко, Л. (м. Миколаїв).
    Формування інформаційної компетенції учнів-читачів : на матеріалі повісті "Кайдашева сім'я" І. Нечуя-Левицького / Л. Назаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 18-22. - Бібліографія : С.22 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- информационная компетенция -- інформаційна компетенція -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчання читанню -- обучение чтению -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- проектний метод навчання -- проектный метод обучения -- украинская литература -- українська література -- читання на уроках літератури -- чтение на уроках литературы
Анотація: Розкрито зміст поняття "інформаційна компетенція", запропоновано проектну розробку з вивчення повісті І. Нечуя-Левицького у старших класах, під час роботи з якою формується, поміж іншим, інформаційна компетенція учнів.


Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицкий, Иван \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван \о нем\; Кайдашева сім'я, повість \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Чеховська, Людмила (вчитель-методист Запорізького січового колегіуму).
    Проектне навчання: інноваційні підходи до рецепції художнього твору та покращення освітніх послуг учням / Людмила Чеховська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 12-15. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення біографії письменника -- изучение биографии писателя -- инновационные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- мистецька рецепція -- мова художньої літератури -- проектний метод навчання -- проектный метод обучения -- украинская литература -- українська література -- художественная рецепция -- художественное произведение -- художній твір -- художня рецепція -- читательская рецепция
Анотація: У статті досліджуються такі напрямки викладання української літератури в школі, як вивчення біографії та творчого шляху письменника з метою входження учнів у художній світ літератури та осягнення художнього твору в його цілісності.


Знайти схожі

3.


    Назаренко, Людмила (учитель української мови і літератури Миколаївської школи І-ІІІ ступенів № 45; Миколаїв).
    Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся) / Л. Назаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 30-33. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- оценивание достижений учащихся -- оценивание учебных достижений -- оцінювання знань -- оцінювання навчальних досягнень -- проектний метод навчання -- проектный метод обучения -- украинская литература -- українська література
Анотація: Стаття присвячена проблемі оцінювання роботи учня-читача в групі під час демонстрації проекту з української літератури. автором запропоновано приклад практичного застосування інформаційно-комунікативних технологій за творчістю О. Олеся.


Дод.точки доступу:
Олесь, Олександр (1878-1944) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Говденко, Катерина (вчитель української мови та літератури Вищого мистецького коледжу Київська дитяча Академія мистецтва).
    Безмежні світи Івана Франка (Конспект уроку з використанням проектної технології. 10 клас) / К. Говденко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 22-24. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- проектная технология -- проектний метод навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: Пропонується розробка уроку української літератури з використанням проектної технології, присвяченого вивченню творчості Івана Франка.


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (український письменник) \про нього\

Знайти схожі

5.


    Назаренко, Людмила (старший викладач МОІППО; вчитель СЗШ № 45 м. Миколаїва).
    Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою / Л. Назаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 4. - С. 13-15. - Література : С.15 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- литературная сказка -- літературна казка -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- мультфильм -- мультфільм -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- проектний метод навчання -- проектный метод обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: Автором вказано причини першорядності літературної компетентності, запропоновано можливі шляхи її формування засобами інформаційно-комунікаційних технологій, подано приклад проекту, розробленого старшокласниками, зі створення мультфільму для учнів 5 класу.


Знайти схожі

6.


    Савусін, М. П. (методист інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради).
    Проектний метод. Методика поліпшення навчально-виховного проекту узгодженням ролей його виконавців / М. П. Савусін, С. Ф. Дімов, С. М. Пеняєв // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 2. - С. 34-36. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховні проекти -- навчально-виховний процес -- навчальна діяльність в школі -- класифікація життєвих ролей -- проектний метод навчання -- засоби навчання -- загальна теорія систем -- доктрина психології сутності -- учебно-воспитательные проекты -- учебно-воспитательный процесс -- учебная деятельность в школе -- классификация жизненных ролей -- проектный метод обучения -- средства обучения -- общая теория систем -- доктрина психологии сущности -- психологія сутності -- психология сущности
Анотація: Розглядаються оптимальні умови реалізації методу проектів, доктрина психології сутності, що розвивається групою каліфорнійських соціопсихологів, а також критерій оптимальності функціонування систем, з'ясовуються особливості і значення виконання кожним суб'єктом діяльності певної життєвої ролі. Подано класифікацію груп-учасників навчально-виховного процесу.


Дод.точки доступу:
Дімов, С. Ф. (заступник директора з навчально-виховної роботи Одеської загальноосвітньої школи-інтернату №5); Пеняєв, С. М. (методист інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради)

Знайти схожі

7.


    Приходченко, К. І.
    Феноменологія проективної методики як інтерактивної технології / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 49-53. - Література : С.53 : 9 назв
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные методы обучения -- интерактивные технологии -- интерактивные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- інтерактивні технології -- метод проектів -- метод проектов -- педагогічне проектування -- педагогическое проектирование -- проектная технология -- проектний метод навчання -- проектное обучение -- проектный метод обучения -- технологии образования -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Мета й завдання статті - розглянути особливості педагогічного проектування, показати, як у практичній діяльності педагог утілює проективну методику.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)