Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=профессиональные компетентности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Місечко, О. Є. (професор кафедри методики навчання іноземних мов і прикладної лінгвістики Житомирського державного університету імені Івана Франка; доктор педагогічних наук; доцент).
    Європейські орієнтири в розробці стандартів професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / О. Є. Місечко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 1. - С. 19-23. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Європа
    Европа

Кл.слова (ненормовані):
вчителі іноземних мов -- професійно-педагогічна підготовка -- професійний портфель -- майбутні вчителі мов -- професійна рефлексія -- професійні компетенції -- особисті професійні очікування -- професійне досьє -- учителя иностранных языков -- профессионально-педагогическая подготовка -- профессиональный портфель -- будущие учителя языков -- профессиональная рефлексия -- профессиональные компетентности -- личные профессиональные ожидания -- профессиональное досье -- педагогічні стандарти -- педагогические стандарты
Анотація: Аналізується зміст нещодавно запропоновано Європейського портфеля майбутнього вчителя мови і розглядається можливість його використання під час розробки вітчизняних стандартів професійно-педагогічної підготовки вчителів іноземних мов.


Знайти схожі

2.


    Шапошнікова, Анна (старший викладач кафедри практичної психології; НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Формування професійної компетентності майбутнього практичного психолога: обґрунтування психолого-педагогічних умов / А. Шапошнікова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 73-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
професійні комптентності -- профессиональные компетентности -- сформованість професійних компетенцій -- формирование профессиональных компетенций -- професійні тренінги -- профессиональные тренинги -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия -- тренінгові технології -- тренинговые технологии -- психолого-акмеологічні умови -- психолого-акмеологические условия -- технологічні умови -- технологические условия -- організаційно-методичні умови -- организационно-методические условия -- підготовка практичних психологів -- подготовка практических психологов
Анотація: Обгрунтовані основні умови формування професійної комптентності, розглянуто психолого-акмеологічні, технологічні та організаційно-методичні фактори підвищення ефективності фахової підготовки та психолого-педагогічні чинники впровадження тренінгових технологій у навчально-професійну підготовку практичного психолога.


Знайти схожі

3.


    Поліщук, Тамара (директор Центру розвитку кар'єри Університету економіки та права "КРОК").
    Підвищення здатності до працевлаштування випускників ВНЗ [Текст] / Т. Поліщук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 4/5. - С. 99-106. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- конкурентоспроможність випускників -- конкурентоспособность выпускников -- компетентністний підхід -- компетентностный подход -- загальні компетентності -- общие компетентности -- професійні компетентності -- профессиональные компетентности -- результати навчання -- результаты обучения -- працевлаштування випускників -- трудоустройство выпускников -- здатність до працевлаштування -- способность к трудоустройству -- рамки кваліфікацій -- рамки квалификаций -- професійні стандарти -- профессиональные стандарты -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- освітні програми -- образовательные программы -- практична підготовка студентів -- практическая подготовка студентов -- Болонский процесс
Анотація: Розглядається проблема низької здатності молодих фахівців до працевлаштування після завершення ВНЗ через несформованість у них достатнього рівня професійних та загальних компетентностей, затребуваних на ринку праці. Досліджується вітчизняний та зарубіжний досвід розвитку здатності до працевлаштування випускників ВНЗ. Наводиться перелік найбільш ефективних інструментів підвищення здатності до працевлаштування випускників університетів. Запропоновано системний підхід до розвитку здатності до працевлаштування у студентів під час навчання в університеті.


Дод.точки доступу:
Національна рамка кваліфікацій \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Субіна, Оксана (викладач кафедри освітньої політики).
    Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей [Текст] / О. Субіна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 37-48. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- качество высшего образования -- якість освіти -- качество образования -- гуманітарна освіта -- гуманитарное образование -- фахові компетентності -- профессиональные компетентности -- рівнева освіта -- уровневое образование -- послідовність підготовки фахівців -- последовательность подготовки специалистов -- результати навчання -- результаты обучения -- самоідентичність -- самоидентичность -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- підготовка викладачів гуманітарних спеціальностей -- подготовка преподавателей гуманитарных специальностей -- формування компетентностей студентів -- формирование компетентностей студентов -- комунікативні здібності -- коммуникативные способности -- фахові компетентності -- профессиональные компетентности
Анотація: Розкриваються різні підходи до трактування поняття якості освіти та чинників, які впливають на її формування; формулюються мета і завдання гуманітарної освіти; наводиться перелік компетентностей різних предметних галузей педагогічної освіти, визначених у проекті "Tuning of educational structures", та засоби формування загальних і професійних компетентностей під час підготовки викладачів гуманітарних спеціальностей; окреслюються завдання, які дають змогу забезпечити якість підготовки викладачів гуманітарних наук.


Знайти схожі

5.


    Апенько, Світлана Миколаївна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою інноваційного та проектного упраління Омського державного університету ім. Ф.М.Достоєвського; м.Оиськ; Росія).
    Формування кадрового потенціалу інноваційних проектів з урахуванням міжнародних професійних стандартів [Текст] / С. М. Апенько, М. О. Романенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 244-252 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290(42РОС)г-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- управление персоналом -- управління персоналом -- инновационные проекты -- інноваційні проекти -- интеллектуальный капитал -- інтелектуальний капітал -- кадровый потенциал инновационных проектов -- кадровий потенціал інноваційних проектів -- качество персонала -- якість персоналу -- международные профессиональные стандарты -- міжнародні професійні стандарти -- организационное моделирование -- організаційне моделювання -- проектное управление -- проектне управління -- профессиональные компетентности -- професійні компетентності -- квалификация персонала инновационных проектов -- кваліфікація персоналу інноваційних проектів -- эффективность управления инновационными проектами -- ефективність управління інноваційними проектами -- управленческий инструментарий -- управлінський інструментарій -- человеческие ресурсы -- людські ресурси -- эмпирические исследования -- емпіричні дослідження
Анотація: Представлено результати емпіричного дослідження на 56 підприємствах Росії, яке показало, що їх кадровий потенціал не сприяє ефективності інноваційних проектів. Доведено, що головна проблема пов’язана з недостатнім розвитком проектних компетентностей персоналу, заданих міжнародними професійними стандартами для інноваційних проектів. Запропоновано аналіз емпіричних даних: рівень розвитку проектного управління на підприємствах; готовність персоналу брати участь у проектній діяльності; рівень потреб підприємств у проектних компетентностях співробітників; рівень розвитку у персоналу проектних компетентностей; експертні оцінки впливу кадрового потенціалу на ефективність проектів. Застосовувані більшістю російських підприємств методи формування кадрового потенціалу проектів запозичені з класичного управління персоналом і відтак не адаптовані до специфіки інноваційної проектної діяльності, до міжнародних правил управління людськими ресурсами проектів та програм. Авторами запропоновано модель системи управління персоналом інноваційних проектів, що спрямована на розвиток необхідних проектних компетентностей.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Романенко, Михайло Олексійович (кандидат юридичних наук; професор; докторант Омського державного університету ім. Ф.М.Достоєвського; м.Омськ; Росія)

Знайти схожі

6.


    Сікорський, Петро (доктор педагогічних наук; професор).
    Зовнішні чинники і їх вплив на якість вищої освіти в Україні / П. Сікорський // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 4. - С. 51-57. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1016
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- якість вищої освіти -- качество высшего образования -- зовнішні чинники -- внешние факторы -- суперечності в освіті -- противоречия в образовании -- толкование понятий -- тлумачення понять -- професійні компетентності -- профессиональные компетентности -- інтегральна якість фахівця -- интегральное качество специалиста -- середня освіта -- среднее образование -- причини низької якості середньої освіти -- причины низкого качества среднего образования -- якість середньої освіти -- качество среднего образования -- складові якості вищої освіти -- составные качества высшего образования -- зовнішнє незалежне оцінювання -- внешнее независимое оценивание -- ЗНО -- профорієнтаційна робота -- профориентационная работа -- автономія вищих навчальних закладів -- автономия высших учебных заведений -- завдання автономії -- задачи автономии
Анотація: Розглядаються зовнішні чинники, які задаються відповідними законами України, іншими нормативно-правовими актами і суттєво впливають на якість вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Про вищу освіту , закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Ковалюк, Тетяна (кандидат технічних наук; доцент кафедри автоматизованих систем обробки інформації та управління).
    Освітні стандарти для ІТ-галузі та їхній зв'язок із професійними стандартами / Т. Ковалюк, О. Чайковська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 12. - С. 38-50 : табл.; 3-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ІТ-індустрія -- ИТ-индустрия -- ІТ-освіта -- ИТ-образование -- професійні стандарти -- профессиональные стандарты -- освітні стандарти -- образовательные стандарты -- професійні компетентності -- профессиональные компетентности -- нормативні документи -- нормативные документы -- вища комп'ютерна освіта -- высшее компьютерное образование -- модернізація освіти -- модернизация образования -- структура освітніх стандартів -- структура образовательных стандартов -- зміст професійних стандартів -- содержание профессиональных стандартов -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Розглядається необхідність, роль та поняття професійних стандартів у системі ІТ-індустрії — ІТ-освіта, міжнародна практика їх використання. Описано структуру та зміст професійних ІТ-стандартів в Україні. Показано, що професійні стандарти надають сфері освіти необхідні відомості про галузі та об'єкти професійної діяльності випускників, її види, завдання та необхідні компетенції майбутніх фахівців.


Дод.точки доступу:
Чайковська, Олена (кандидат педагогічних наук; завідувач кафедри комп'ютерних наук); Про вищу освіту, закон України \о произв.\Національна рамка кваліфікацій \о произв.\

Знайти схожі

8.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Гафіяк, А. М.
    Підготовка фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій з використанням business intelligence system / А. М. Гафіяк // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2019. - Вип. 4 (91): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 6-12 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Інформаційні технології

   Информационные технологии

Кл.слова (ненормовані):
професіограма -- профессиограмма -- програмне забезпечення -- программное обеспечение -- методи навчання -- методы обучения -- інформаційні технології -- информационные технологии -- професійні компетентності -- профессиональные компетентности -- педагогічні інновації -- педагогические инновации


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Ватаманюк, Л. В.
    Система судочинства як середовище формування професійних компетентностей суддів / Л. В. Ватаманюк // Вісник / Львів. політех. - Львів : Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2019. - Вип. 24: Юридичні науки. - С. 20–27. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Право
Кл.слова (ненормовані):
система правосуддя -- система правосудия -- судочинство -- судопроизводство -- суддя -- судья -- професійні компетентності -- профессиональные компетентности -- гарантії суддів -- гарантии судей -- принцип незалежності суддів -- принцип независимости судей -- суддівська освіта -- судейское образование -- механізм реалізації гарантій діяльності суддів -- механизм реализации гарантий деятельности судей


Дод.точки доступу:
Львівська політехніка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)