Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристический маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Городняк, Ірина Василівна (кандидат соціологічних наук; доцент Львівського національного університету імені І. Франка).
    Особливості маркетингу туристичних послуг західного регіону / І. В. Городняк // Грані. - 2012. - № 1. - С. 118-120. - Бібліографія : С.120 : 4 назви
УДК
ББК 60.59
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

    Західна Україна

    Западная Украина

Кл.слова (ненормовані):
культурный туризм -- социология туризма -- соціологія туризму -- спортивный туризм -- туризм в Украине -- туристическая индустрия -- туристические компании -- туристические услуги -- туристический маркетинг -- туристична індустрія -- туристичні компанії -- туристичний маркетинг -- туристичні послуги
Анотація: Присвячена аналізу особливостей маркетингу туристичних послуг регіону. Розглянуто особливості розвитку туристичної сфери регіону та шляхи активізації її маркетингового забезпечення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.
   65.433с-5
   Х 97


    Хсу, Ю-Лун (старший викладач кафедри туризму Технологічного інституту; м.Тайвань; Тайвань).
    Ефективність вебсайтів групової закупівлі у туристичному маркетингу : на прикладі Groupon.com / Ю. -Л. Хсу, К. -Ю. Чен, Ю. -С. Тінг // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 519-527 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
вэб-сайты -- веб-сайти -- групповые закупки -- групові закупівлі -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговые онлайновые площадки -- маркетинговій онлайнові майданчики -- предложения со скидками -- пропозиції зі знижками -- туристическая индустрия -- туристична індустрія -- туристические сертификаты -- туристичні сертифікати -- туристический маркетинг -- туристичний маркетинг -- ценовая дискриминация -- цінова дискримінація -- электронная информация -- електронна інформація
Анотація: Досліджується ефективність "Groupon" як маркетингового майданчика для індустрії туризму. Туристичні фірми продають свої послуги на "Groupon" у секції " Getaway". У якості нового маркегингового онлайн-майданчика це може бути можливістю для турфірм підняти рівень продажів, збільшити свою частку на ринку та підвищити конкурентоспроможність. Важливо визначити, наскільки корисний цей сайт групової закупівлі для турфірм, через оцінювання його принципів дії та прогнозованих вартості, збитків та прибутків.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чен, Куан-Ю (доцент кафедри спортивного відпочинку та профілактики Національного науково-технічного університету м.Піньтунь; Тайвань); Тінг, Ю-Сан (доцент кафедри туризму Університету І-Шоу; м.Кахсіунг; Тайвань); Groupon.com, сервер ИНТЕРНЕТ \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Бренд контрактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми / М. П. Сагайдак, В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст. - Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- внутренний маркетинг туризма -- внутрішній маркетинг туризму -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- контактный персонал -- контактний персонал -- персональные бренды -- персональні бренди -- туристические фирмы -- туристичні фірми -- фирменные бренды -- фірмові бренди
Анотація: Здійснено аналіз таких напрямків наукової й прикладної сфери діяльності, як внутрішній маркетинг і брендинг персоналу. На основі проведеного дослідження оцінено механізм формування персонального бренду та визначено роль контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу й просуванні бренду туристичної фірми.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Костинець, Валерія Володимирівна (аспірант Національної академії управління; м.Київ; Україна); Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\

Знайти схожі

4.


    Чорій, Мирослава Василівна (аспірант Національного транспортного університету; м.Київ; асистент кафедри готельно-ресторанної справи Мукачівського державного університету; м.Мукачеве; Україна).
    Роль ІНТЕРНЕТ-маркетингу при виборі туристичної дестинації / М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 300-307 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433c-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
веб-сайт -- дестинации -- дестинація -- Интернет-маркетинг -- Інтернет-маркетинг -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- туристические путешествия -- туристичні подорожі -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг
Анотація: Розкрито суть поняття «туристська дестинація», доведено важливість Інтернет-маркетингу у сфері дестинаційного менеджменту, визначено роль веб-сайтів дестинацій та їхні переваги, досліджено моделі пошуку інформації та чинники задоволення дестинацій Інтернет-сайтами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Акт_пробл_економ_2013_12\39.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ільтьо, Тетяна Іванівна (аспірант Ужгородського державного університету; асистент кафедри готельно-ресторанної справи Мукачівського державного університету; м.Мукачеве; Україна); Современные проблемы информатики в управлении, экономике, образовании и экологии, международный научный семинар \о нем\

Знайти схожі

5.


    Чіанг, Че-Чао (науковий співробітник кафедри менеджменту спорту та дозвілля Університету Чнг Шіу; м.Каохсіонг; Тайвань; Dr.).
    Сприйняття туристами цінності та програми готельної діяльності / Ч. -Ч. Чіанг // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 269-278 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- программа лояльности -- програма лояльності -- туризм -- туризм -- ценность для клиента -- цінність для клієнта -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- качество туристических услуг -- якість туристичних послуг -- потребительское поведение -- споживча поведінка
Анотація: Показано, що сприйняття туристами цінності – це динамічна змінна у процесі вибору готелю. Розуміння процесу сприйняття цінності може допомогти значно підвищити якість обслуговування в готелі. У проведеному опитуванні виділено дві групи туристів – з клубними картами окремого готелю та без привілеїв. В обох групах було проведено аналогічне опитування, результати якого було піддано факторному аналізу. Результати аналізу дозволили виявити 24 фактори впливу на сприйняття цінності за 5 основними групами: цінність досвіду обслуговування, функціональна цінність, культурна цінність, цінність для суспільства та цінності у межах заданої вартості. Результати дослідження можуть бути враховані при розробці маркетингових стратегій для готелів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
    Застосування моделей маркетингу відносин у туризмі / Г. Радославлєвіч, К. Бориславлєвич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 143-152 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
директ-маркетинг -- методология маркетинга туризма -- методологія маркетингу туризму -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- клиенты -- клієнти -- контент-анализ -- контент-аналіз -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинг отношений -- маркетинг відносин -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- потребительская лояльность -- споживацька лояльність -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- сервисный маркетинг -- сервісний маркетинг -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- сфера услуг -- сфера послуг
Анотація: Показано, як за останні 20 років концепція маркетингу відносин стала домінуючою парадигмою у маркетингу, а також об'єктом багатьох маркетингових досліджень. Сьогодні маркетинг відносин використовується у багатьох сферах: сервісному маркетингу, маркетингових дослідженнях, при вивчення поведінки споживачів, у міжнародному та стратегічному маркетингу, а також у директ-маркетингу. Зокрема, застосування маркетингу відносин у секторі послуг призводить до підвищення ступеню задоволенності клієнтів та їх лояльності у довготерміновій перспективі. Виявлено основні фактори впливу маркетингу відносин на сектор туризму, представлено різноманітні підходи до формування відносин між фірмами та клієнтами у туризмі. Контент-аналіз застосовуваних моделей маркетингу відносин обгрунтував позитивний тренд розвитку даного напрямку у маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бориславлєвич, Катаріна (асистент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія)

Знайти схожі

7.


    Чобаль, Л. Ю. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту туристичного та готельно-ресторанного бізнесу Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Організаційні аспекти розвитку сільського туризму в Україні [Текст] / Л. Ю. Чобаль // Формування ринков. відносин в Укр : Збірник наукових праць. - 2017. - № 6. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКА
УДК
ББК 65.433(4УКР)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
агроусадьбы -- агросадиби -- АПК -- зеленый туризм -- зелений туризм -- информационная политика туризма -- інформаційна політика туризму -- кластеризация в туризмі -- кластеризація в туризмі -- инновации в туризме -- інновації в туризме -- потребители туристических услуг -- споживачі туристичних послуг -- предпринимательство в туризме -- підприємництво в туризмі -- ресурсное обеспечение зеленого туризма -- ресурсне забезпечення зеленого туризму -- рынок туристических услуг -- ринок туристичних послуг -- сельский зеленый туризм -- сільський зелений туризм -- сельский туризм -- сільський теризм -- социально-экономические условия -- соціально-економічні умови -- терминология -- термінологія -- туристические кластеры -- туристичні кластери -- туристический маркетинг -- туристичний маркетинг -- экономическая эффективность сельского туризма -- економічна ефективність сільського туризму
Анотація: Розглянуто вигоди туристичної фірми від правильного розуміння споживачів. Дано трактування поняття «туристичний маркетинг». Виокремлено три основні функції, які може виконувати маркетинг в сільському зеленому туризмі, зокрема: 7) налагодження контактів з туристами; 2) розвиток галузі: 3) контроль. Охарактеризована залежність рівня ефективності агросадиби від соціально-економічних умов, розвиненості інфраструктури і привабливості населеного пункту. Наведено визначення поняття «туристичний кластер» як об'єднання організацій та господарств, взаємопов'язаних в розвитку туристичного продукту на сільських територіях.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Спілка сприяння розвитку сільського зеленого туризму \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)