Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (4)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=філософія освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 198
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Сапрыкин, Д. Л.
    Значение и смысл понятия "образование" (на при мере немецкой философии конца XVIII - начала ХIX в.) / Д. Л. Сапрыкин // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 7. Философия. - 2008. - № 1. - С. 19-42 . - ISSN 0130-0091
УДК
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
   ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ

Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ -- ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Секундант, С. (Кандидат філософських наук; доцент філософського факультету Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова).
    "Paedagogia mathematica" versus "Topica universalis": (Реформа освіти в контексті філософії 16-17 ст.) / С. Секундант // Філософська думка : Hауково-теоретичний журнал. Орган інституту філософії АH УРСР. З 1989- Філософська і соціологічна думка. - 2008. - № 5. - С. 52-63. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 87.25
Рубрики: Філософія
   Всесвітня історія філософії, 16-17 ст.

   Философия

   Всемирная история философии

Кл.слова (ненормовані):
філософія науки -- всесвітня історія філософії -- історія філософії -- філософія освіти -- реформа освіти в контексті філософії -- педагогіка -- логіка -- математика -- діалектичний спосіб навчання -- математика в процесі навчання -- ідея пансофії -- принципи навчання -- методи викладання -- педагогічна наука -- философия науки -- всемирная история философии -- история философии -- философское образование -- реформа образования в контексте философии -- диалектический способ обучения -- математика в процессе обучения -- идея пансофии -- принципы обучения -- методы преподавания
Анотація: Досліджено зв'язок педагогічних ідей з методологічними концепціями європейських філософів 16-17 ст. та вплив педагогічних ідей на становлення нової наукової парадигми. Проаналізований ряд нормативних вимог, на яких грунтувалися панівні концепції освіти.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (10.03.2009р. Інв.2134ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Огнев'юк, Віктор (ректор Київського університету імені Бориса Гринченка; доктор філософських наук; професор; член кореспондент АПН України).
    Філософія освіти в структурі наукових досліджень феномену освіти / Віктор Огнев'юк // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 2-6. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
філософська парадигма освіти -- прикладна філософія -- освітологія -- аналітична філософія -- дуалізм -- соціальний реконструктивізм -- філософія освіти -- екзистенційна філософська рефлексія -- дослідження філософії освіти -- философская парадигма образования -- прикладная философия -- аналитическая философия -- философия образования -- исследования философии образования
Анотація: Філософія освіти в структурі наукових досліджень феномену освіти.


Дод.точки доступу:
Андрущенко, В. (український філософ) \о нем\; Хірст, П. (професор Кембріджського університету) \о нем\; Шеффлер, І. (професор університету в Індіанополюсі) \о нем\; Гессен, С.І. (російський філософ і вчений - педагог) \о нем\; Гершунський, Б. (російський учений) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Дороз, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії та навчання мов Інституту філології Бердянського державного педагогічного університету; докторант Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
    Філософія гуманізму, крос-культуралізму та синергетики як теоретико-методологічна основа полікультурної освіти / В. Дороз // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 21-25. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- крос-культуралізм -- гуманістична освіта -- політкультурний простір -- педагогічна підтримка особистості -- політкультурна особистість -- гуманізм -- планетарна свідомість -- гуманітарне мислення -- синергетика -- философия образования -- гуманистическое образование -- политкультурное пространство -- педагогическая поддержка личности -- политкультурная личность -- гуманизм -- гуманитарное мышление -- планетарная сознательность
Анотація: Про необхідність створення методології формування гуманістичної культури особистості в політкультурній освіті, заснованій на принципах філософії гуманізму, крос-культуризму та синергетики.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Потапчук, Т. В.
    Ідентичність: основні підходи до визначення сутності поняття / Т. В. Потапчук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 14-21. - Бібліографія : С.20-21 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
зарубежная психология -- зарубіжна психологія -- идентичность -- история педагогики -- ідентичність -- історія педагогіки -- личностная идентичность -- личность -- особистісна ідентичність -- особистість -- процессуальный интеракционизм -- процесуальний інтеракціонізм -- социальная идентичность -- соціальна ідентичність -- структура идентичности -- структура ідентичності -- структурний інтеракціонізм -- структурный интеракционизм -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: В статті проаналізовані різні підходи у вітчизняній та зарубіжній психології та педагогіці до визначення сутності і природи ідентичності, таких її типів, як особистісна та соціальна ідентичність, взаємозв'язки їх формування із взаємодіями у групі, соц іумі, виконанням соціальних ролей. У рамках різноманітних підходів склалися різні традиції в дослідженні цього феномена. Розглянуті теоретичні концепції не суперечать, а взаємодоповнюють одна одну, виділяють якості об'єкта й різні сторони ідентичності . Підкреслюється, що ідентичність через складність і багатство змісту відіграє визначальну роль у життєвому досвіді особистості.


Знайти схожі

6.


    Кремень, Василь (доктор філософських наук; Президент НАПН України; академік НАН і НАПН України).
    Синергетична модель розвитку освіти / В. Кремень // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 3-6. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- освіта -- синергетична парадигма -- модель розвитку освіти -- філософія освіти -- освітній процес -- образование -- синергетическая парадигма -- модель развития образования -- философия образования -- образовательный процесс
Анотація: Репрезентовано нову парадигму сучасного стилю мислення. Завважується, що нині синергетика як нова методологія впливає на розвиток техніки, економіки, мистецтва і, безумовно, має проникати в освіту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Воронцова, Т. В. (пошукач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Культурологічний вимір превентивної освіти / Т. В. Воронцова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 3. - С. 85-87. - Бібліографія : С.87 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 71.0
Рубрики: Культурологія
   Культурология

Кл.слова (ненормовані):
культура и образование -- культура і освіта -- превентивна освіта -- превентивное образование -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образовательные -- цінності освіти -- ценности образования
Анотація: Здійснено аналіз культури як детермінанти цілей діяльності у сфері превентивної освіти. Обгрунтовані ціннісні складові цілей превентивної освіти.


Знайти схожі

8.
   06
   Л89


    Савельєв, В.
    Ідеї М. Гайдеггерра в галузі вищої освіти іболонський процес / В. Савельєв // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2010. - № 661 : Філософські науки. - С. 127-129
УДК
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
   ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ

Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ -- ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС -- ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ -- ВИЩА ОСВІТА -- болонський процес


Дод.точки доступу:
Гайдеггер, М. (ученый) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Федій, О. А.
    Терапевтичний потенціал естетичної системи Всесвіту: філософсько-онтологічний підхід / О. А. Федій // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 80-91. - Бібліографія : С.90-91 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання школярів -- воспитание школьников -- гуманистическое образование -- гуманістична освіта -- естетична система Всесвіту -- естетичне виховання -- естетотерапія -- образовательно-эстетические практики -- онтология -- онтологія -- освітньо-естетичні практики -- творческое развитие личности -- творчий розвиток особистості -- философия образования -- Философия педагогики -- философско-онтологический подход -- філософія освіти -- філософія педагогіки -- філософсько-онтологічний підхід -- эстетическая система Вселенной -- эстетическое воспитание -- эстетотерапия
Анотація: Розкрита сутність нового для української педагогіки поняття "естетотерапія" в філософсько-онтологічному контексті. Розглянуті онтологічні характеристики елементів естетичної системи Всесвіту та визначені основні структурні складові естетотерапії. Аналіз сучасних філософсько-онтологічних знань про естетичну специфіку Всесвіту дає підстави визначити естетотерапію як самостійну психолого-педагогічну науку, покликану актуалізувати особистісний естетичний потенціал людини з метою її гармонізації і створення об'єктивних умов для повноцінного творчого самоствердження учня в освітньому просторі сучасного навчально-виховного закладу. До структурних засобів естетотерапії зараховуємо традиційні для гуманної педагогіки засоби педагогічного впливу на людську особистість: природу, мистецтво та спілкування.


Знайти схожі

10.


    Дроздова, І. П.
    Мова і мовлення як засоби формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації / І. П. Дроздова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 91-99. - Бібліографія : С.98-99 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- индивидуальное сознание -- информационная цивилизация -- індивідуальна свідомість -- інформаційна цивілізація -- мова і мовлення -- мовленнєва діяльність -- мовленнєвий розвиток особистості -- мовна особистість -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- професійна свідомість -- професійне мовлення -- професійний дискурс -- профессиональная речь -- профессиональное сознание -- профессиональный дискурс -- речевая деятельность -- речевое развитие личности -- речь -- философия образования -- філософія освіти -- язык и речь -- языковая личность
Анотація: Визначені аспекти порівняння мови і мовлення як способів формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації третього тисячоліття. Дослідження пізнавальних можливостей мови у формуванні професійного мовлення й мислення студентів, зокрема творчого мислення й мовлення як прояву комплексу соціально-психічних і фізіологічних якостей, у саморозвитку, самореалізації й самовдосконаленні студентів, а також у формуванні професійно довершеної особистості з урахува нням становлення й розвитку україномовного професійного мовлення студентів вишів нефілологічного профілю винятково важливе, адже за допомогою рідної мови майбутні фахівці опановують загальну логіку прородного процесу спілкування, здобувають освіту й п рофесійно вдосконалюються.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)