Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ЛО<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Дыбская, В. В.
    Модели операционной деятельности логистических центров / В. В. Дыбская, В. И. Сергеев // Логистика и управление цепями поставок. - 2012. - № 1. - С. 6-18 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Логистика
   Логістика

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
логистические центры -- ЛЦ -- виртуальные ЛЦ -- операционные модели -- логистические операторы -- ЛО -- централизованное управление -- координация -- логистические посредники -- логистические консультанты -- 3PL провайдеры -- 4PL провайдеры -- логістичні центри -- віртуальні ЛЦ -- операційні моделі -- логістичні оператори -- централізоване управління -- координація -- логістичні посередники -- логістичні консультанти -- 3PL провайдери -- 4PL провайдери
Анотація: В статье раскрыта тематика моделирования логистических центров (ЛЦ), дано определение операционной модели ЛЦ, рассмотрены типовые варианты построения операционной модели от простой модели аренды складских помещений до операционной модели ЛЦ высокого уровня с участием 4PL-провайдера. Предложен алгоритм выбора логистических операторов в ЛЦ, основанный на методе рейтинговой оценки. Проанализированы варианты операционной модели ЛЦ с участием 3PL и 4PL-провайдеров.


Дод.точки доступу:
Сергеев, В. И.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Ло, Ши-Фань (науковий співробітник міжнародного відділу Інституту економічних досліджень Чунь-Хуа; м.Тайбей; Тайвань).
    Фінансові аномалії в умовах відповідальності за зміни клімату / Ш. -Ф. Ло, Ч. -Й. Ву // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 381-392 : табл., граф., схем. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.28-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы природопользования, 2006-2011 гг.

   Финанси природокористування, 2006-2011 рр.

Кл.слова (ненормовані):
долгосрочная доходность -- довгострокова прибутковість -- инвестиционная деятельность -- інвестиційна діяльність -- индекс изменения климата -- індекс зміни клімату -- климатические изменения -- кліматичні зміни -- продуктивность индекса -- продуктивність індексу -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- финансовые аномалии -- фінансові аномалії -- фондовый рынок -- фондовий ринок
Анотація: Розглянуто фінансові аномалії, причина яких - відповідальність за зміни клімату. Перевірено залежність цих аномалій від змін клімату використано дані Індексу зміни клімату HSBC і фондового індексу MSCI World з травня 2006 по травень 2011 року. Емпіричні результати частково підтверджують гіпотезу про те, що фірми із роздробленою стратегією захисту клімату отримують переваги при інвестуванні. Результати показують, що середні і довгострокова прибутковість за Індексом змін клімату HSBC ненабагато вищі, ніж ті ж показники індексу MSCI World. Індекс HSBC перевершував MSCI за всіма показниками, особливо до вересня 2008 року.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ву, Чоу-Йен (аспірант кафедри фінансів Національного університету Ченгджі; м.Тайбей; Тайвань)

Знайти схожі

3.


    Шень Чунь Ло (викладач кафедри управління продажами Технологічного інституту Хсін Ву; м.Новий Тайбей; Тайвань).
    Сприйняття клієнтами корпоративного бренду при першому знайомстві з фірмою / Шень Чунь Ло // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 373-380 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
имидж корпоративных брендов -- імідж корпоративного бренду -- имиджевая политика -- клиентские мотивации -- клієнтські мотивації -- клиентура -- клієнтура -- лояльность -- лояльність -- номерения сменить бренд -- намір змінити бренд -- предприятия -- підприємства -- реакции первого знакомства с брендамами -- реакції першого знайомства з брендом -- фирмы -- фірми -- характеристики брендов -- характерні риси бренду
Анотація: Продемонстровано, що підприємства при спілкуванні з клієнтами використовують бренди, при цьому більшість споживачів не роблять відмінностей між брендом і підприємством. В цьому випадку бренд - не просто ім'я, знак, колір, назва або символ. Мотивація при першому знайомстві з товаром фірм дає значну перевагу у просуванні бренду, при цьому найбільш важливими є розширення бренду, збільшення продуктової лінійки бренду і ліцензування бренду. Об'єктами дослідження стали покупці планшетів "Apple", для яких цей товар став першим придбаним товаром корпорації. Опитування проведене у магазинах за допомогою анкет, всього було роздано 500 копій, бренду при першому знайомстві з продукцією має прямий вплив на формування діяльності; намір клієнта змінити бренд; зовнішній і внутрішній відгук. Висновки дослідження можуть бути використані підприємствами при розробці іміджевої політики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Apple, компьюретная фирма-производитель \о ней\

Знайти схожі

4.


    Сяо, Ши-Вень (почесний професор кафедри промислового дизайну Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань; доктор наук).
    Вплив дизайну упаковки товару на намір зробити повторну покупку / Ш. -В. Сяо, Ч. -Х. Ло // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 487-494 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
    Гаосюн

Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая товарная ценность -- сприймана товарна цінність -- цінність продукції -- ценность продукции -- ценность товара -- цінність товару -- маркетинг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- повторные покупки -- повторні покупки -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- промышленный дизайн -- промисловий дизайн -- рыночная конкурентоспособность продукции -- ринкова конкурентоспроможність продукції -- товарные упаковки -- товарні упаковки -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- повторна покупка -- повторная покупка
Анотація: Обґрунтовано, що високі технології сприяли вдосконаленню товарів і підвищенню конкурентоспроможності на ринку, тому багато компаній приділяють все більше уваги промисловому дизайну. Коли товари розрізняються мало, дизайн-ефективний спосіб виділення товару з групи аналогічних. З цієї причини підприємства приділяють більше уваги дизайну в процесі розробки продукту. Дизайн відіграє ключову роль у просуванні цінності і конкурентоспроможності продукції і підприємства. Для збору даних 260 анкет було розповсюджено серед клієнтів компанії Sunfar 3C у місті Гаосюн. Після перевірки 27 анкет визнано недійсними, було використано 233 екземпляри, рівень відгуку — 90%. У досліджені обговорено вплив дизайну упаковки товару і сприйманої цінності на намір зробити повторно покупку. Аналіз результатів показав, що покращення дизайну упаковки і підвищення наміру зробити повторну покупку підвищують сприйману цінність товару.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ло, Чі-Хун (аспірант Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань); Sunfar 3C, тайваньская торговая компания \о ней\

Знайти схожі

5.


    Ракіч, Біляна (доцент Школи економіки Університету Нішу; Сербія).
    Важливість ефективного ринку капіталу для економічного розвитку : приклад Сербії / Б. Ракіч, Т. Радєновіч // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 318-330 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(4СЕР)г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория фондового рынка

   Теорія фондового ринку

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
критерий единичных корней -- критерій одиничних коренів -- фондовий ринок -- фондовый рынок -- биржевая торговля -- біржева торгівля -- ринок капіталу -- рынок капитала -- рентабельность акций -- рентабельність акцій -- распределение капитала -- розподіл капіталу -- случайные рыночные блуждания -- випадкові ринкові блукання -- тест ARCH LM -- ARCH LM тест -- тест Брока-Дехерта-Шейнкмана -- тест дисперсионного отношения Ло-Мак-Кинли -- тест дисперсійного відношення Ло-Мак-Кінлі -- тест -- экономическая динамика -- економічна динаміка -- экономический рост -- економічне зростання -- экономический анализ -- економічний аналіз -- эффективность рынка слабой формы -- ефективність ринку слабкої форми -- эффективные рынки -- ефективні ринки -- Брока-Дехерта-Шейнкмана тест -- Ло-Мак-Кинли тест -- Ло-Мак-Кінлі тест -- Льюнга-Бокса тест
Анотація: Досліджено питання, чи є фондовий ринок Сербії ефективним ринком слабкої форми, враховуючи той факт, що ринки капіталу мають величезне значення у прискоренні економічного зростання і розвитку. Застосовано тест теорії випадкових блукань. Для рядів щоденної рентабельності двох індексів на Белградській біржі - BELEX15 і BELEXline - застосовано тести Льюнга-Бокса для лінійної залежності, тест Брока-Дехерта-Шейнкмана для нелінійної залежності, тест ARCH LM для ARCH-ефектів, критерій одиничних коренів і тест дисперсійного відношення Ло-Мак-Кінлі. Отримані результати показали, що фондовий ринок Сербії не схильний до випадкових блукань. Основний висновок: Белградська біржа не є ефективним ринком слабкої форми і є великою перешкодою для економічного зростання.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Радєновіч, Тамара (асистент економічного факультету Університету Нішу; Сербія); Белградская фондовая биржа \о ней\

Знайти схожі

6.


    Петренко, Павло Дмитрович (Міністр юстиції України ; 1979-).
    Ми повинні забезпечити нову якість роботи органів юстиції та повернути ло них довіру громадськості / П. Дм. Петренко // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2014. - № 3. - С. 5-7 : портр., фото кол. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.7(4УКР)
Рубрики: Загальна теорія права
   Общая теория права

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
антикоррупционная деятельность -- антикорупційна діяльність -- взяточничество -- хабарництво -- законотворчество -- законотворчість -- люстрация -- люстрація -- международное сотрудничество -- міжнародне співробітництво -- национальные судебные системы -- національні судові системи -- права и свободы человека -- права і свободи людини -- правоохранительные органы -- правоохоронні органи -- міністри юстиції -- министры юстиции -- тези відеоконференцій -- тезисы видеоконференций
Анотація: Основні тези відеоконференції нового Міністра юстиції України з керівниками головних управлінь юстиції (28.02.2014 р.), темою якої стали пріоритетні напрями діяльності Мін'юсту України щодо вдосконалення функціонування вітчизняних органів юстиції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Петренко, Павло Дмитрович (міністр юстиції України ; 1979-) \о нем\; Міністерство юстиції України \о нем\

Знайти схожі

7.


    Сюй, Чунг-Чун (студент Навчального інституту міжнародного інжинирінгу Національного Тайваньського університету; Тайвань).
    Аналіз вихідних і вхідних даних для низьковуглецевих технологій в енергоіндустріальних галузях економіки [Текст] / Ч. -Ч. Сюй, Ш. -Л. Ло // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. - № 2. - С. 41-50 : табл., граф.,схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.305.2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика металлургической промышленности

   Економіка металургійної промисловості

Кл.слова (ненормовані):
анализ ввода-вывода -- аналіз введення-виведення -- организация производства -- організація виробництва -- високі технології -- высокие технологии -- викиди токсичних речовин -- выбросы токсичных веществ -- избирательные технические параметры -- вибіркові технічні параметри -- низкоуглеродные промышленные технологии -- низьковуглецеві промислові технології -- промышленное потребление -- промислове споживання -- системы улавливания после сжигания -- системи улювлювання після спалювання -- технико-экономическое обоснования -- техніко-економічні обгрунтування -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- энергоемкая промышленность -- енергоємна промисловість -- энергосберегающие инвестиционные проекты -- енергозберігаючі інвестиційні проекти -- энергоэффективное оборудование -- енергоефективне обладнання
Анотація: Проаналізовано наукові публікації іноземних і тайванських дослідників, в яких обгрунтовано вплив кліматичних змін на навколишнє середовище, на економіку і на суспільство у цілому. Хоча наукові центри мають значний потенціал у дослідженні економічного розвитку, але поза увагою залишаються проблеми споживання енергії високотехнологічними галузями, викидами токсичних речовин, СO2 та ін. Розкрито вплив високоосновних викидів на економіку у цілому, розроблено метод економічної оцінки, досліджено застосування систем уловлювання викидів після спалювання (РСС) у металургійній промисловості, визначено внесок таких систем у економічний розвиток, зміни у споживанні і використанні енергії та перевага РСС для навколишнього середовища, для міжгалузевої взаємозалежності та аналізу економічної ефективності.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Ло, Шан-Льон (залучений викладач Навчального інституту міжнародного інжинирінгу Національного Тайваньського університету; Тайвань)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)