Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговое планирование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Сербан, Коріна (аспірант; Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія).
    Інноваційні стратегії в онлайн-середовищі : планування соціальної діяльності некомерційних організацій / К. Сербан, О. -І. Маковей // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 440-448. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.49с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика непроизводственной сферы

   Економіка невиробничої сфери

   Бесприбыльные организации

   Неприбуткові організації

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- некоммерческие организации -- некомерційні організації -- онлайн-стратегии предприятий -- онлайн-стратегії підприємств -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг
Анотація: Представлена відправна точка для планування соціальних програм "онллайн" для некомерційних організацій. Мета такого планування - інтеграція засобів онлайн-маркетингу. Проведено порівняння засобів роботи у традиційному соціальному маркетангу та онлайн-маркетингу. Оцінювання практичних результатів показало, що ефективність є безпосереднім результатом слідування заланованим етапам соціальної маркетингової програми.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Маковей, Октав-Іонут (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Сетебе, Едвін (науковий співробітник Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР).
    Впровадження безпровідних ІНТЕРНЕТ-технологій на молодіжному ринку / Е. Сетебе, Т. Дронкі, Й. де Ягер // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 390-399 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(6ПАР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Южно-Африканская Республика
    ЮАР

    Південно-Африканська Республіка

    ПАР

Кл.слова (ненормовані):
безпроводные устройства -- безпровідні пристрої -- высшее образование -- вища освіта -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- инновационные ИНТЕРНЕТ-технологии -- інноваційні ІНТЕРНЕТ-технології -- маркетинговое планирование -- маретингове планування -- молодежный рынок -- молодіжний ринок -- пользователи Интернет -- користувачі Інтернет -- потребительские мотивации -- споживчі мотивації -- социальные статусы -- соціальні статуси -- стратегии продаж -- стратегії продажів -- імідж користувачів Інтернет -- имидж пользователей Интернет -- самоповага -- сомоуважение -- технологическая восприимчивость -- технологічна сприйманість
Анотація: Визначено рівень впровадження Інтернет-технологій і використання безпровідних Інтернет-пристроїв на молодіжному ринку на прикладі студентів вищих навчальних закладів в міському окрузі Цване, ПАР. Методом відбору вибрано 360 студентів із вищих навчальних закладів, для збору інформації було використано анкету. Отримані дані свідчать, що немає жодних істотних відмінностей у поглядах серед студентів, які вчаться в державних установах, і студентів з приватних установ щодо прийняття Інтернет-технологій і використання безпровідних пристроїв. Студенти вважають, що безпровідні Інтернет-пристрої надають користувачеві певний позитивний імідж і спрощують соціальне життя. Але єдиної думки про те, чи безпровідні Інтернет-пристрої демонструють певний соціальний статус користувача, підвищують самоповагу і змушують користувача відчувати себе добре, не склалося. Зібрано інформацію для розробки маркетингових планів і стратегій продажу безпровідних Інтернет-пристроїв і послуг на молодіжному ринку. Передбачено майбутнє інноваційних Інтернет-технологій і показано напрям розвитку ринку безпровідних пристроїв.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Дронкі, Тоні (науковий співробітник Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (маркетинг)); Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом))

Знайти схожі

3.


    Солом'янюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
    Трейд-маркетингові тенденції в Україні / Н. М. Солом'янюк // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 115-119 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика розничной торговли, 2006-2013 гг.

   Економіка роздрібної торгівлі, 2006-2013 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинг -- международные торговые сети -- міжнародні торговельні мережі -- национальные экономики -- національні економіки -- розничный товарооборот -- роздрібний товарообіг -- рыночные поглощения -- ринкові поглинання -- сетевое структурирование -- мережеве структурування -- трейд-маркетинг -- функциональная распределенность -- функціональна розподіленість -- экономическая концентрация -- економічна концентрація -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Розглянуто сучасний стан розвитку ринку роздрібної торгівлі в Україні та тенденції функціонального розподілу роздрібного товарообороту підприємств. Визначено загальні тенденції до збільшення обсягів товарообороту, що свідчить про поглинання великими гравцями дрібних конкурентів та їх об'єднання задля змоги протистояння зовнішньому середовищу (конкурентам, економічній та політичній ситуації в країні). Проаналізовано тенденції розвитку трейд-маркетингу на Україні та його стратегічну роль у сучасних умовах розвитку. Досліджено структуру зацікавленості трейд-маркетинговими тенденціями в Україні за видами діяльності та рівнем менеджменту підприємства. Розглянуто вибірку міжнародних торговельних мереж України, згрупованих за кількістю торгових точок, їх форматом та представленістю в Україні.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\27.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Солом'янюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
    Планування маркетингових заходів у торговельних мережах Украіни / Н. М. Солом'янюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 6. - С. 116-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые мероприятия -- маркетингові заходи -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- трейд-маркетинг -- торговые сети -- торговельна мережа
Анотація: Розглянуто особливості планування маркетингових заходів у торговельних мережах Украіни

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ашан-Украина, подразделение французского оператора розничной торговли Auchan на территории Украины \о нем\; Бакалея, международная торговая сеть \о ней\; МЕТРО Кеш енд Керри Украина, торговая компания \о нем\; Новус, международная торговая сеть \о нем\

Знайти схожі

5.


    Соломянюк, Н. М. (кандидат економічних наук).
    Модель планування "воронки продаж" на підприємстві / Н. М. Соломянюк // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2014. - № 12. - С. 10-13 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий план -- маркетинговый план -- маркетингові витрати -- маркетинговые затраты -- воронка продаж -- моделі планування -- модели планирования -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- ефективність рівня воронки -- эффективность уровня воронки -- конверсія в продажах -- конверсия в продажах
Анотація: Визначення рівня освоєння маркетингових витрат на підприємстві та можливостей їх підвищення з метою забезпечення отримання максимального прибутку обгрунтовує необхідність встановлення ефективного його розподілу. В даному випадку необхідною умовою є визначення основних прибуткових сегментів, для яких плануються маркетингові заходи та розраховуються прогнозні показники ефективності їх реалізацій.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

6.


    Солом'янюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
    Дослідження поняття «метрика» при плануванні в маркетингу / Н. М. Солом'янюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 201-205 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая диагностика -- аналітична діагностика -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые метрики -- маркетингові метрики -- терминология -- термінологія
Анотація: Світовий досвід показує, що на сучасному етапі розвитку в умовах глобалізації економічних відносин, лібералізації механізмів державного регулювання економіки, загострення конкуренції товаровиробників, диференціації споживачів, скорочення життєвого циклу продукції основою конкурентного успіху підприємства є аналіз кон'юнктури ринку, прогнозування тенденцій її розвитку та розробка на цій основі заходів активного впливу на цільовий ринок. Особливої ваги набуває вміння швидкого реагування, нові можливосл розвитку, зумовлені змінами ситуації на ринку, своєчасне виявлення зміни існуючих чи можливості виникнення нових потреб споживачів та передбачення шляхів їх задоволення більш ефективним, ніж конкуренти, способом. Однією з головних передумов розробки та реалізації плану маркетингу підприємства є чітке визначення та групування маркетингових метрик для конкретних умов бізнесу, застосування яких дозволить діагностувати на різних етапах досягнення рівня їх планових значень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Амблер, Т. (маркетолог) \о нем\; Котлер, Филипп (профессор международного маркетинга Высшей школы менеджмента ; 1931-) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Солом'янюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
    Застосування метрик при плануванні в маркетингу / Н. М. Солом'янюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 126-129 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
видовая дифференциация -- видова диференціація -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые метрики -- маркетингові метрики -- маркетинговые планы -- маркетингові плани -- практическое применение -- практичне застосування -- метрики пошукового маркетингу -- метрики поискового маркетинга -- управлінські рішення -- управленческие решения -- метрика оцінки вартості бренду -- метрика оценки стоимости бренда
Анотація: Розглянуто застосування метрик при розробці маркетингового плану на підприємстві. Запропоновано основні групи метрик відповідно до часових обмежень маркетингового планування. Охарактеризовано особливості застосування метрик на підприємстві.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

8.


    Буднікевич, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; професор; завдувач кафедри маркетингу Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича).
    Маркетингове планування на підприємстві в умовах економічної кризи [Текст] / І. М. Буднікевич // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 9. - С. 88-90. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия, 2013-2014 гг.

   Економіка підприємства, 2013-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая информация -- аналітична інформація -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- аудит -- объективность информации -- об'єктивність інформації -- кризисные явления предприятий -- кризові явища підприємств -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые метрики -- маркетингові метрики -- маркетинговые планы -- маркетингові плани -- оперативное прогнозирование -- оперативне прогнозування -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- практическое применение -- практичне застосування -- минимизация рисковов -- мінімізація ризиків -- управленческие решения -- управлінські рішення -- финансово-экономические кризисы -- фінансово-економічні кризи -- финансовые расходы -- фінансові витрати -- стойкость предприятий -- стійкість підприємств
Анотація: Обґрунтовано необхідність маркетингового планування в умовах кризових явищ. Визначено особливості змін поведінки підприємства та споживача в період кризи, аналіз якої забезпечує його об'єктивною інформацією з метою розробки ефективних засобів маркетингу для мінімізації ризиків. Обгрунтовано, що прийняття оперативного та правильного рішення керівництвом підприємства залежить від складеного прогнозу та розробленого плану маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

9.
   656.2
   М 26


    Копитко, О. В.
    Маркетингове планування приміських пасажирських перевезень на залізничному транспорті [Текст] / О. В. Копитко // Маркетинг і логістика в системі менеджменту на залізничному транспорті : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Кам'янець-Подільський, 29 верес.-2 жовт. 2015 р.) / Держадміністрація залізничного транспорту України, Укрзалізниця, Держ. екон.-технол. ун-т трансп., Укр. держ. ун-т залізн. трансп., Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Центральне н.-т. т-во залізничників України. - Київ : ДАЗТУ, 2015. - С. 16-18
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- ФІ -- залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- пасажирські перевезення -- пассажирские перевозки -- приміські перевезення -- пригородные перевозки -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Килипенко, Володимир Володимирович (аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством [Текст] / В. В. Килипенко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. - № 8. - С. 82-86. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством -- управление предприятием -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- напрями маркетингової діяльності -- направления маркетинговой деятельности -- інструменти маркетингової діяльності -- инструменты маркетинговой деятельности -- маркетингові служби -- маркетинговые службы -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- просування товарів -- продвижение товаров -- товарна політика -- товарная политика
Анотація: Розглянуто роль інструментів маркетингової діяльності в загальній системі управління підприємством. Розглянуто вплив на маркетингову діяльність допоміжних інструментів маркетингу: системи маркетингової інформації, системи маркетингового планування, системи маркетингового контролю та структури організації маркетингової служби. Висвітлено основні взаємозв’язки інструментів маркетингової діяльності та їх роль у формуванні маркетингової політики підприємства. Запропоновано алгоритм порядку комбінування маркетингових інструментів, що дозволяє здійснювати якісне управління маркетинговою діяльністю та гнучко реагувати на зміни маркетингового середовища.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

11.


    Виноградова, О. В.
    Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко, Є. Є. Кононенко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - N 4 (30). - С. 29-37 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2335/2234. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/141. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Управління
   Управление

   Управління підприємством

   Управление предприятием

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне планування -- стратегическое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- управління -- управление -- план -- процес -- процесс -- виробничо-комерційна діяльність -- производственно-коммерческая деятельность -- маркетолог -- підприємство -- предприятие

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Євтушенко, Н. О.; Кононенко, Є. Є.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)