Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые коммуникации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60  
1.


    Гольдина, О. Ю.
    Маркетинговый подход к деятельности библиотеки, службы информации / О. Ю. Гольдина // Науч.-техн. б-ки. - 2010. - № 3. - С. 46-60
УДК
Рубрики: Библиотеки
   МАРКЕТИНГ

   БІБЛІОТЕКИ

Кл.слова (ненормовані):
СЛУЖБЫ ИНФОРМАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- СЛУЖБИ ІНФОРМАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Ремезь, Ю.
    Механізм формування інтегрованих маркетингових комунікацій / Ю. Ремезь // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 39-43. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- інтегрування маркетингових комунікацій -- інструменти маркетингу -- інформаційні ресурси -- стратегії підприємств -- тактика підприємства -- стратегія комунікації -- маркетинговые коммуникации -- интегрирование маркетинговых коммуникаций -- инструменты маркетинга -- информационные ресурсы -- стратегии предприятий -- тактика предприятий -- стратегия коммуникации
Анотація: Проблеми подолання неузгодженості комунікаційних процесів на підприємстві.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Акимов, Д. И. (доктор философии; кандидат социологических наук).
    Маркетинг личности и человеческого капитала / Д. И. Акимов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 109-113. - Бібліографія: С. 113 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
политический имидж -- имидж политический -- політичний імідж -- іміджеві заходи -- людський капітал -- маркетинг знаменитостей -- маркетинг личности -- маркетинг особистості -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рейтинги -- репутация как социальный феномен -- репутація як соціальний феномен -- ринок праці -- рынок труда -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- технологии создания имиджа -- человеческий капитал -- шоу-бизнес
Анотація: У статті розглядаються такі найменш розроблені на сьогодні різновиди соціального маркетингу, як маркетинг особистості та маркетинг людського капіталу. Аналізуються специфіка та технології просування в соціальному та професійному середовищі в першу чергу таких особистостей, як політики та знаменитості із сфер культури, мистецтва, шоу-бізнесу.


Знайти схожі

4.


    Луценко, К. В. (доцент Рівненського державного гуманітарного університету; кандидат політичних наук).
    Політична реклама в світлі маркетингового підходу / К. В. Луценко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 168-173. - Бібліографія: С. 173 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікативні технології -- коммуникативные технологии -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- политическая пропаганда -- политическая реклама -- политические технологии -- политический PR -- политический маркетинг -- політична пропаганда -- політична реклама -- політичний PR -- політичний маркетинг -- політичні технології -- пропаганда и агитация -- пропаганда і агітація
Анотація: У статті розглянуто сутність рекламних комунікативних технологій з точки зору маркетингового підходу. Авторка акцентує увагу на співвідношенні понять "політичний маркетинг", "політична реклама", "політичний PR", "політична пропаганда". Визначено особливості та значення комунікативних технологій за сучасних умов.


Знайти схожі

5.


   
    Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі : прийняті на форумі громадських фахових асоціацій 30 вересня 2011 року, м. Київ // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 18-28 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
недискримінаційна реклама -- саморелюгування ринку -- рекламні продукти -- гендерна рівність -- маркетингові комунікації -- сексизм -- недискриминационная реклама -- саморегулирование рынка -- рекламные продукты -- гендерное равенство -- маркетинговые коммуникации
Анотація: Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі - це механізм саморелюгування ринку реклами з метою підвищення ефективності рекламних продуктів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Соловей, Надія Василівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку і аудиту Національного авіаційного університету інституту економіки та менеджменту).
    Спонсорство як один із видів маркетингових комунікацій / Н. Соловей, К. Маліношевська // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 10. - С. 30-33 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- види маркетингових комунікацій -- маркетингова діяльність -- принципи спонсорства -- просування бренду -- ефективність спонсорства -- маркетинговые коммуникации -- виды маркетинговых коммуникаций -- маркетинговая деятельность -- продвижение бренда -- эффективность спонсорства
Анотація: Розглянутий один з видів інтеграційних маркетингових комунікацій - спонсорство. Визначені основні принципи спонсорства, переваги та недоліки просування себе і свого бренду за допомогою спонсорства. Охарактеризований механізм роботи спонсорства і основні критерії оцінки його результатів.


Дод.точки доступу:
Маліношевська, Катерина Іванівна (аспірантка Національного авіаційного університету; Інститут економіки та менеджменту)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


   
    Засідання клубу фахових дослідників ринку MRP Club 19 квітня 2012 // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 9 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- зовнішні дослідження -- внутрішні дослідження -- компанії -- компании -- засідання клубів -- заседания клубов -- дослідження ринків -- исследования рынков
Анотація: Темою засідання клубу фахових дослідників ринку MRP Club було здійснення комунікації результатів зовнішніх та внутрішніх досліджень іншим підрозділам компанії.

Перейти к внешнему ресурсу: Засідання клубу

Дод.точки доступу:
Засідання клубу фахових дослідників ринку MRP Club \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Гавура, А. (директор).
    Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR / А. Гавура // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 34-44 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- фахівці PR -- профессионалы PR -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- цифровой маркетинг -- цифровий маркетинг
Анотація: Розглядаються перспективи цифрового маркетингу та нові технології злиття маркетингових комунікацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Нетреба, І. О. (кандидат економічних наук; асистент; Київський національний університет ім. Т.Шевченка; м.Київ; Україна).
    Роль ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства / І. О. Нетреба // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 2. - С. 114-117 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-реклама -- ІНТЕРНЕТ-реклама -- ИНТЕРНЕТ-технологии -- ІНТЕРНЕТ-технології -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая направленность -- маркетингова спрямованість -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- сбытовая деятельность -- збутова діяльність -- экономическая эффективность маркетинговой деятельности -- економічна ефективність маркетингової діяльності -- электронная информация -- електронна інформація -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Обгрунтовано необхідність використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства. Розкрито особливості маркетингових комунікацій в мережі ІНТЕРНЕТ, уточнено елементи ІНТЕРНЕТ-маркетингу, сформульовано переваги використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу для продавця і споживача. Розглянуто деякі аспекти оцінювання ефективності використання ІНТЕРНЕТ-технологій і маркетинговій діяльності підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

10.


    Плахотнікова, Л. О. (кандидат економічних наук; доцент; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв; м.Київ; Україна).
    Стратегія маркетингових комунікацій в аграрно-промисловому комплексі України / Л. О. Плахотнікова, М. М. Ігнатенко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 4. - С. 141-143. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.32(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельского хозяйства

   Економіка сільського господарства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аграрный рынок -- аграрний ринок -- маркетинг -- агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникационные стратегии -- маркетингові комунікаційні стратегії -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- сельхозяйственная продукция -- сільгосподарська продукція -- стратегическое управление АПК -- стратегічне управління АПК -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти
Анотація: Визначено основні проблеми здійснення маркетингових комунікацій в агропромисловому комплексі України. Доведено важливість їхнього розвитку та вдосконалення з метою підвищення ефективної роботи агропромислових підприємств. Обгрунтовано основні стратегії маркетингових комунікацій аграрного ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ігнатенко, М.М. (кандидат економічних наук; доцент; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

11.


    Ісмаїл, Камаріа (декан факультету управління людськими ресурсами Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія; PhD).
    Чинники, що визначають маркетингові комунікації компаній з виробництва безалкогольних напоїв, та їх роль у формуанні споживчої поведінки в Пакистані / К. Ісмаїл, Д. Хуссейн, Алі Шах Ф. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 234-246 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
безалкогольные напитки -- безалкогольні напої -- маркетинг -- брендовый имидж -- брендовий імідж -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- потребительская культура -- споживацька культура -- потребительские предпочтения -- споживацькі переваги -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність
Анотація: Вивчено чинники, які визначають системи маркетингових комунікацій Pepsi і Coca Cola, порівняно їх вплив на формування споживчої поведінки в Пакистані. Визначено і описано чинники маркетингової комунікації, порівняно їх вплив на імідж брендів Pepsi і Coca Cola. Проаналізовано реакцію на рекламу Pepsi і Coca Cola в Пакистані. Для збору даних вибрано 214 респондентів з 4 пакистанських провінцій. Для перевірки причинно-наслідкового зв'язку було проведено регресійний аналіз, а для порівняння Pepsi і Coca Cola використано описовий аналіз. Результати показали, що маркетингова комунікація у Pepsi ефективніша у впливі на поведінку споживачів, ніж у Coca Cola, і Pepsi – популярніший напій у Пакистані, ніж Coca Cola.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хуссейн, Джавад (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Алі Шах, Файяз (здобувач Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Coca Cola, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\; Pepsi, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\

Знайти схожі

12.


    Ржеусский, А. В.
    Комплексные маркетинговые коммуникации в НТБ Национального университета "Львовская политехника" / А. В. Ржеусский, Н. Э. Кунанец // Науч.-техн. б-ки. - 2013. - № 7. - С. 33-40. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Библиотековедение

   Библиотеки

   Бібліотечна справа

   Бібліотекознавство

   Бібліотеки

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- коммуникации -- маркетинговые коммуникации -- библиотечный маркетинг -- социологические исследования -- веб-сайты -- веб-порталы -- бібліотечна справа -- комунікації -- маркетингові комунікації -- бібліотечний маркетинг -- соціологічні дослідження -- веб-сайти -- веб-портали


Дод.точки доступу:
Кунанец, Н. Э.

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

13.


    Роубал, Онджей (заступник декана факультету суспільних наук Університету фінансів та управління; м. Прага; Чеська Республіка; PhD (соціологія)).
    Індивідуалізація, незахищеність і впевненість у контексті соціальних наслідків маркетингових комунікацій / О. Роубал, К. Хавлічек // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 439-449 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
кризис организованной современности -- криза організованої сучасності -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- общественная деинституализация -- суспільна деінституціалізація -- общественная дестратификация -- суспільна дестратифікація -- общественное доверие -- суспільна довіра -- потребительская незащищенность -- споживацька незахищеність -- потребительская уверенность -- споживацька впевненість -- потребительский гедонизм -- споживацький гедонізм -- потребительское общество -- споживацьке суспільство -- социальная индивидуализация -- соціальна індивідуалізація -- социальные последствия -- соціальні наслідки
Анотація: Продемонстровано, як сучасне суспільство характеризується все більшою індивідуалізацією і як цей процес посилюється у зв'язку з кризою організованої сучасності. Криза організованої сучасності виявляється у вигляді деінституалізації і дестратифікації суспільства, які є джерелами нестабільності і зниження довіри в суспільстві. Індивідуалізація, незахищеність і вимога упевненості можуть бути ідентифіковані з точки зору суспільства споживання. Характер суспільства споживання визначається загальною кількістю навмисних і ненавмисних соціальних наслідків маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хавлічек, Карел (декан економічного факультету Університету фінансів та управління; м. Прага; Чеська Республіка; PhD (маркетинг); МВА)

Знайти схожі

14.


    Лылык, Марьяна.
    Effie Conference 2012 / М. Лылык // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 44-45 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика, 2012 г.
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- маркетинговые коммуникации -- торговые марки -- бренды -- конференции -- конкурсы -- маркетингові комунікації -- торгові марки -- бренди -- конкурси -- конференції
Анотація: Effie Awards Ukraine - конкурс эффективности рекламных и маркетинговых коммуникаций.


Дод.точки доступу:
Конкурс Effie Awards Ukraine \о нем\; Effie Awards Ukraine, конкурс \о нем\; Effie Conference \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

15.


    Ржеуський, А.
    Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політех" / А. Ржеуський, Н. Кунанець // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 8. - С. 17-21. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Маркетинг

   Комп'ютерні технології

   Библиотечное дело

   Компьютерные технологии

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа -- бібліотекознавство -- бібліотеки -- бібліотекарі -- маркетингові комунікації -- реклама -- зв'язки з громадськістю -- імідж -- библиотечное дело -- библиотековедение -- библиотеки -- библиотекари -- маркетинговые коммуникации -- связи с общественностью -- имидж


Дод.точки доступу:
Кунанець, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

16.


    Сетебе, Едвін (науковий співробітник Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР).
    Впровадження безпровідних ІНТЕРНЕТ-технологій на молодіжному ринку / Е. Сетебе, Т. Дронкі, Й. де Ягер // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 390-399 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(6ПАР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Южно-Африканская Республика
    ЮАР

    Південно-Африканська Республіка

    ПАР

Кл.слова (ненормовані):
безпроводные устройства -- безпровідні пристрої -- высшее образование -- вища освіта -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- инновационные ИНТЕРНЕТ-технологии -- інноваційні ІНТЕРНЕТ-технології -- маркетинговое планирование -- маретингове планування -- молодежный рынок -- молодіжний ринок -- пользователи Интернет -- користувачі Інтернет -- потребительские мотивации -- споживчі мотивації -- социальные статусы -- соціальні статуси -- стратегии продаж -- стратегії продажів -- імідж користувачів Інтернет -- имидж пользователей Интернет -- самоповага -- сомоуважение -- технологическая восприимчивость -- технологічна сприйманість
Анотація: Визначено рівень впровадження Інтернет-технологій і використання безпровідних Інтернет-пристроїв на молодіжному ринку на прикладі студентів вищих навчальних закладів в міському окрузі Цване, ПАР. Методом відбору вибрано 360 студентів із вищих навчальних закладів, для збору інформації було використано анкету. Отримані дані свідчать, що немає жодних істотних відмінностей у поглядах серед студентів, які вчаться в державних установах, і студентів з приватних установ щодо прийняття Інтернет-технологій і використання безпровідних пристроїв. Студенти вважають, що безпровідні Інтернет-пристрої надають користувачеві певний позитивний імідж і спрощують соціальне життя. Але єдиної думки про те, чи безпровідні Інтернет-пристрої демонструють певний соціальний статус користувача, підвищують самоповагу і змушують користувача відчувати себе добре, не склалося. Зібрано інформацію для розробки маркетингових планів і стратегій продажу безпровідних Інтернет-пристроїв і послуг на молодіжному ринку. Передбачено майбутнє інноваційних Інтернет-технологій і показано напрям розвитку ринку безпровідних пристроїв.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Дронкі, Тоні (науковий співробітник Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (маркетинг)); Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом))

Знайти схожі

17.


    Кожухова, Н. Р.
    Элементы маркетинга в библиотечно-библиографической деятельности: опыт работы технических библиотек Донецкой железной дороги / Н. Р. Кожухова // Вагонный парк. - 2013. - № 12. - С. 50-53. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Библиотеки

   Бібліотеки

   Железные дороги

   Залізниці

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- научно-технические библиотеки -- науково-технічні бібліотеки -- НТБ -- железные дороги -- залізниці -- маркетинг -- маркетинговые методы -- маркетингові методи -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації


Дод.точки доступу:
Донецкая железная дорога \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

18.


    Мерло, Павел (доктор кафедри макроекономіки Вармінсько-Мазурського університету; м.Ольштин; Польща; доктор; ад'юкт).
    Оцінювання використання електронної торгівлі польськими споживачами / П. Мерло, Я. Міхаляк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 426-433 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4ПОЛ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
потребительские расходы -- споживацькі витрати -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- польские потребители -- польські споживачі -- сетевые пользователи -- мережеві користувачі -- функциональная динамика -- функціональна динаміка -- электронная торговля -- електронна торгівля -- INTERNET -- Інтернет -- глобальная информационная сеть
Анотація: Подано результати оцінювання використання електронної торгівлі польськими споживачами на основі власних досліджень. Дослідження показали зростаючу кількість користувачів ІНТЕРНЕТу, які наважуються купувати в мережі практично за всіма категоріями продуктів. Витрати на покупки в ІНТЕРНЕТі становлять, в більшості випадків, значну частину загальних витрат респондентів. Споживачі поступово втрачають побоювання, пов'язані з цією формою покупок, і все частіше замінюють ними традиційні покупки. Електронна торгівля в Польщі, безсумнівно, має великі перспективи розвитку, користуючись все більшим інтересом і завойовуючи все більшу кількість прихильників. Однак, проведене дослідження показало, що електронна торгівля все-таки не в змозі повністю замінити традиційні форми покупки за нинішніх господарських умов.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Міхаляк, Яцек (доктор кафедри аналізу ринку та маркетингу Вармінсько-Мазурського університету; м.Ольштин; Польща; доктор; ад'юкт)

Знайти схожі

19.


    Павленко, І. Г. (кандидат економічних наук; доцент Таврійського національного університету ім. В.І.Вернадського).
    Теоретичні узагальнення сутності комунікацій та комунікаційної політики підприємства / І. Г. Павленко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 10. - С. 140-143 : схем,. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
коммуникации -- комунікації -- коммуникационная политика предприятий -- комунікаційна политика підприємств -- теория стратегического управления -- теорія стратегічного управління -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- терминология -- термінологія -- внешняя среда предприятий -- зовнішнє средовище підприємств -- управленческая структуризация -- управлінська структуризація
Анотація: Систематизовано визначення поняття "комунікація", зазаначено роль комунікаційної політики на підприємстві, виділено основні етапи управління комунікаційною політикою підприємства

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Волков, Кирилл Михайлович (Директор по маркетингу компании "Owear") \о нем\; Вольтон, Доминик (основатель и руководитель французского Института наук о коммуникациях) \о нем\; Мильнер, Борис Захарович (советский и российский экономист; доктор экономических наук; профессор; член-корреспондент РАН; действительный член РАЭН ; 1929-2013) \о нем\

Знайти схожі

20.


    Остапченок, Дарина (магістр).
    Дослідження етичності маркетингових комунікацій в Україні / Д. Остапченок // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 24-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідженння -- маркетинговые исследования -- етичність -- этичность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- этическая реклама -- етична реклама -- соціально-етичний маркетинг -- споживачі реклами -- потребители рекламы -- етичне ставлення до споживачів -- этическое отношение к потребителям
Анотація: Розглядаються результати дослідження етичності маркетингу серед споживачів та маркетологів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)