Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (14)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживачі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 174
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Мудрак, Р. (доцент, кандидат економічних наук).
    Модель поведінки споживача як фактор національної продовольчої безпеки / Р. Мудрак // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 8. - С. 80-89 : табл.
УДК
ББК 65.012.3
Рубрики: Економіка
   Макроекономіка

   Экономика

   Макроэкономика
, 1991-1995, 1996-2006
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
продовольча безпека -- поведінка споживача -- ендогенні фактори -- кейнсіанська теорія поведінки споживача -- раціональна поведінка домогосподарств -- ірраціональна поведінка домогосподарств -- домогогсподарства -- споживачі -- споживчі ціни -- пенсіонери -- мінімальні пенсії -- прожитковий мінімум -- статистика -- продовольственная безопасность -- поведение потребителя -- эндогенные факторы -- кейнсианская теория поведения потребителя -- рациональное поведение домохозяйств -- иррациональное поведение домохозяйств -- домохозяйства -- потребители -- потребительские цены -- пенсионеры -- минимальные пенсии -- прожиточный минимум
Анотація: З'ясовується можливість використати модель раціональної поведінки споживача як фактор національної продовольчої безпеки. Порушено питання про необхідність докорінних змін у соціальній та економічній організації суспільства (виховання "раціонального споживача", проведення пенсійної реформи тощо).


Дод.точки доступу:
Кейнс Дж. М., економіст; Модільяні, Ф.; Фрідмен, М.; Кузнець, С.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (07.10.2008р. Інв.1782ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Андруховец, Петр.
    ІТ-обеспечение в системе управления бизнесом / Петр Андруховец // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. - № 10. - С. 34-37 : ил., схема. - СМ. В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 39.18
Рубрики: Техніка
   Перевезення

   Техника

   Перевозки

Кл.слова (ненормовані):
перевезення -- управління бізнесом -- ІТ забезпечення бізнесу -- логістика -- дистрибуція -- постачальники -- споживачі -- програмне забезпечення -- пакети модулів -- перевозки -- управление бизнесом -- ІТ обеспечение бизнеса -- логистика -- поставщики -- потребители -- программное обеспечение -- системы управления бизнесом -- системи управління бізнесом
Анотація: О программном обеспечении в системе управления бизнесом.


Дод.точки доступу:
СНГ, международная организация
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Матвеев, В. (кандидат економічних наук).
    Маркетинг аэропортов и исследования потребителей авиатранспортной продукции / В. Матвеев, Ахмед Ганем Аль-Суфи Мазен // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 12-16 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.37
Рубрики: Економіка
   Економіка транспорту

   Экономика

   Экономика транспорта

Кл.слова (ненормовані):
галузі господарства -- сектори економіки -- економіка транспорту -- маркетинг аеропортів -- авіатранспортна продукція -- дослідження споживачів -- споживачі авіатранспортної продукції -- інструменти маркетингу -- споживчий попит -- маркетингові дослідження -- аеропортовий бізнес -- транспортний ринок -- транспортна система -- авіакомпанії -- валовий внутрішній продукт -- ВВП -- маркетинговий аналіз -- отрасли хозяйства -- секторы экономики -- экономика транспорта -- маркетинг аэропортов -- авиатранспортная продукция -- исследования потребителей -- потребители авиатранспортной продукции -- инструменты маркетинга -- потребительский спрос -- маркетинговые исследования -- аэропортовый бизнес -- авиакомпании
Анотація: Раскрывается суть функционирования аэропортов, в частности, особенность использования системы инструментов маркетинга для достижения планируемых результатов работы. Раскрыты основные принципы изучения потребительского интереса и необходимость достижения возможности обеспечить выявленные потребности в сфере предоставления авиатранспортной продукции.


Дод.точки доступу:
Мазен, Ахмед Ганем Аль-Суфи
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.
   06
   Д 54


    Радионова, Н. В.
    Необходимость формирования концепции рационального маркетингового поведения в современных рыночных условиях / Н. В. Радионова // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2009. - Вип. 28. - С. 265-267
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КЕТ -- ПОТРЕБИТЕЛИ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- РЫНОК -- СПОЖИВАЧІ -- КОНКУРЕНЦІЯ -- РИНОК

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Стадніченко, Вадим.
    Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення / В. Стадніченко, А. Цибулько // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 45-49. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий аудит -- промисловий маркетинг -- дилери -- сервіс -- лояльність комерційних посередників -- котли опалення -- комерційні посередники -- виробники -- споживачі -- маркетинговый аудит -- промышленный маркетинг -- дилеры -- сервис комерційного посередника -- лояльность коммерческих посредников -- котлы отопления -- коммерческие посредники -- производители -- потребители
Анотація: Представлено дві методики: оцінки рівня сервісу комерційного посередника для споживача та оцінки лояльності посередника до виробника.


Дод.точки доступу:
Цибулько, Андрій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Шаргородський, А.
    Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє / А. Шаргородський // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 32-39. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- конкукрентоспроможность -- оперативний маркетинг -- ринки -- споживачі -- інноваційні продукти -- маркетинговые исследования -- конкурентоспособность -- оперативный маркетинг -- рынки -- потребители -- инновационные продукты
Анотація: Схема стратегічних маркетингових досліджень.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Максименко, А. О. (аспірантка кафедри соціології Львівського національного університету ім. Івана Франка).
    Онлайн-споживачі в Україні (соціологічний аналіз) / А. О. Максименко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 77-79. - Бібліографія : С.79 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- електронна комерція -- онлайн-потребители -- онлайн-споживачі -- социология потребления -- соціологія споживання -- экономическая социология -- электронная коммерция
Анотація: Розглянуто зарубіжні дослідження онлайн-споживачів; на основі іноземного досвіду проаналізовано основне коло дослідницьких проблем, пов'язане з вивченням онлайн-споживачів та електронної комерції в Україні.


Знайти схожі

8.


    Тихонова, Юлія.
    Шляхи підвищення цінності матеріальних товарів через Інтернет / Ю. Тихонова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 60-63. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.290
Рубрики: Економіка
   Бізнес. Піприємництво

   Экономика

   Бизнес. Предпринимательство

Кл.слова (ненормовані):
цінність матеріальних товарів -- матеріальні товари -- Інтернет-можливості -- вартість матеріальних товарів -- цінність продукту -- споживачі -- інформаційні технології -- ланцюжок створення цінності -- ценность материальных товаров -- материальные товары -- Интернет-возможности -- стоимость материальных товаров -- ценность продукта -- потребители -- информационные технологии -- цепочка создания ценности
Анотація: Визначення цінності з позицій економіки.


Дод.точки доступу:
Портер, М. (профессор Гарвардской школы бизнеса) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Рабінович, Алла (кандидат юридичних наук; доцент кафедри господарського права і процесу Львівської комерційної академії).
    Основоположні споживчі права людини та їх зв'язок з її правом на достатній рівень життя / А. Рабінович // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2010. - № 9. - С. 7-8. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.400
Рубрики: Конституційне право
   Конституционное право

Кл.слова (ненормовані):
споживачі права -- потребительские права -- рівень життя -- уровень жизни -- права людини -- права человека -- соціально-природні споживчі права -- социально-природные потребительские права -- право на достатній рівень життя -- право на достойный уровень жизни -- природні права людини -- естественные права человека -- споживчі права -- потребительские права -- достатній рівень життя -- достойный уровень жизни
Анотація: Розкривається сутність споживчих прав людини як неодмінного різновиду основоположних її прав. Охарактеризовується їх зв'язок та співвідношення з іншими основоположними правами-насамперед із правом на достатній рівень життя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Піскова, Жанна (кандидат економічних наук; доцент кафедри обліку і аудиту Дніпродзержинського державного технічного університету).
    Методика аналізу діяльності комунальних підприємств теплопостачання / Ж. Піскова // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 30-37 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Экономический анализ
   Жилищно-коммунальное хозяйство

   Теплоснабжение

   Економічний аналіз

   Житлово-комунальне господарство

   Теплопостачання

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
экономический анализ -- жилищно-коммунальное хозяйство -- коммунальные предприятия -- услуги теплоснабжения -- целевое финансирование -- бюджетное финансирование -- государственный бюджет -- местный бюджет -- финансовая поддержка -- субсидии -- льготы -- потребители услуг -- малообеспеченные категории граждан -- субвенции -- тарифы -- економічний аналіз -- житлово-комунальне господарство -- комунальні підприємства -- послуги теплопостачання -- цільове фінансування -- бюджетне фінансування -- державний бюджет -- місцевий бюджет -- фінансова підтримка -- субсидії -- пільги -- споживачі послуг -- малозабезпечені категорії громадян -- субвенції -- тарифи
Анотація: Розроблено методичні підходи до аналізу діяльності комунальних підприємств теплопостачання, висвітлено основні напрями здійснення аналізу.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Порядок надання пільг, компенсацій і гарантій працівникам (військовослужбовцям) бюджетних установ (військових формувань) \о произв.\; Про прийняття за основу проекту Закону України про упорядкування надання пільг з оплати послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, комунальних послуг та прибирання твердого побутового палива, постанова Верховної Ради України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Литовченко, Ірина (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу).
    Інформаційна концепція маркетингу / І. Литовченко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 64-67. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бізнес -- інтернет -- віртуальне середовище -- споживачі -- інформаційні технології -- онлайновий маркетинг -- інтерактивність -- бизнес -- интернет -- виртуальная среда -- потребители -- информационные технологии -- онлайновый маркетинг -- интерактивность -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга
Анотація: Філософія бізнесу, орієнтована на часткове або повне функціонування в інтернет.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


   
    Презентація огляду ринку консалтингових послуг в Україні // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 46-49 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
презентації -- ринки послуг -- консалтингові послуги -- споживачі послуг -- презентации -- рынки услуг -- консалтинговые услуги -- потребители услуг
Анотація: Про перспективи розвитку ринку консалтингових послуг в Україні.


Дод.точки доступу:
Ринок консалтингових послуг в Україні, презентація \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Примак, Тетяна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу).
    Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 29-35 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
моніторинги -- метод моніторингу -- метод мониторинга -- контент-аналіз -- рекламні зверненя -- рекламоносії -- споживачі товарів -- соціально-комунікативні технології -- мониторинг -- контент-анализ -- рекламные обращения -- рекламоносители -- потребители товаров -- социально-коммуникативные технологии -- товарные категории -- товарні категорії -- технологія міфологізації -- технология мифологизации -- міфологеми -- мифологомемы -- контрреклама
Анотація: Про презентацію результатів дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні вітчизняної реклами, та тієї, що подається на українських рекламоносіях іноземними компаніями.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.


    Криворучко, О. (доктор економічних наук; професор).
    Системне оцінювання якості транспортних послуг / О. Криворучко // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2011. - № 2. - С. 46-51. - Библиогр.: с. 51. - 3 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
ринкова економіка -- рыночная экономика -- управління якістю -- управление качеством -- оцінювання якості -- оценивание качества -- автотранспортні послуги -- автотранспортные услуги -- споживачі автотранспортної послуги -- потребители автотранспортной услуги
Анотація: Викладено основні положення системного оцінювання якості автотранспортних послуг із позицій виробника і споживача.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Размус, В.
    Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні / В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 62-66 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- мобільні оператори -- бренди -- особистість брендов -- імидж -- персоніфікація -- торгові марки -- мобільний зв’язок -- потребители -- мобильные операторы -- бренды -- индивидуальность брендов -- имидж -- персонификация -- торговые марки -- мобильная связь
Анотація: Аналіз сприйняття споживачами торгових марок мобільного зв’язку.


Дод.точки доступу:
Слободяник, О.; Нуцковський, Б.

Знайти схожі

16.


    Третьяков, Е. А.
    Оптимизация качества и потерь электрической энергии в электрических сетях нетяговых потребителей / Е. А. Третьяков // Наука и транспорт : Приложение к журналу "Транспорт Российской Федерации.Журнал о науке, экономике, практике." . - 2011. - N 3. - С. 50-54
УДК
Рубрики: ЭЛЕКТРОСНАБЖЕНИЕ
   ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ

Кл.слова (ненормовані):
ЭЛЕКТРИЧЕСКИЕ СЕТИ -- НЕТЯГОВЫЕ ПОТРЕБИТЕЛИ -- ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ -- НЕТЯГОВІ СПОЖИВАЧІ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Сафоненко, А. (аспірант кафедри маркетингу).
    Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів / А. Сафоненко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 60-63 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
автосервіси -- споживачі автосервісних послуг -- потребители автосервисных услуг -- автосервісні послуги -- автосервисные услуги -- автобренди -- очікування споживачів -- автодилери -- якість обслуговування -- автосервисы -- автобренды -- ожидания потребителей -- автодилеры -- качество обслуживания
Анотація: Викладено матеріали дослідження сприйняття споживачами рівня якості обслуговування у системі автосервісу регіональних автодилерів та оцінки відповідності рівню, задекларованому виробниками.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Окунєва, О. (аспірант кафедри маркетингу).
    Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) / О. Окунєва // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 14-21 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
внутрішній маркетинг -- внутрішні клієнти -- сегментація працівників -- маркетингові інструменти -- споживачі -- галузі виробництва -- галузі обслуговування -- галузь торгівлі -- отрасль торговли -- сектор промисловості -- сектор промыщленности -- внутренний маркетинг -- внутренние клиенты -- сегментирование работников -- маркетинговые инструменты -- потребители -- отрасли производства -- отрасли обслуживания -- попит працівників -- попит роботодавців -- спрос работников -- спрос работодателей
Анотація: Представлена сегментація працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


   
    Засідання професійного клубу дослідників ринку і споживачів MRP Club при Українській Асоціації Маркетингу // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 4-6 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- ринки -- споживачі -- мененджери -- засідання клубів -- професійні клуби -- маркетинговий аналіз -- маркетинговые исследования -- рынки -- потребители -- менеджеры -- заседания клубов -- профессиональные клубы -- маркетинговый анализ -- дослідники ринків -- исследователи рынков
Анотація: 14 ківтня 2011 року відбулась перша зустріч професійного клубу дослідників ринку і споживачів MRP CLUB при Українській Асоціації Маркетингу.


Дод.точки доступу:
Журавльова, Антоніна (голова MRP Club) \о ней\; Данілова, Вікторія \о ней\; Різницька, Ольга (начальник відділу маркетингового аналізу та планування) \о ней\; Сєров, Андрій \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Блащук, Тетяна (кандидат юридичних наук; доцент кафедри цивільно-правових дисциплін Національного університету "Острозька академія").
    Порядок визначення якості продукції (товару, роботи, послуги) у договорі / Т. Блащук // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 6. - С. 38-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Гражданское право

Кл.слова (ненормовані):
якість продукції -- качество продукции -- умови договору -- условия договора -- споживачі продукції -- потребители продукции -- цивільно-правові договори -- гражданско-правовые договора -- цивільно-правові відносини -- гражданско-правовые отношения -- державні стандарти -- государственные стандарты -- технічні умови -- технические условия
Анотація: Аналізуються умови цивільно-правового договору про якість, а також способи визначення якості продукції (товару, роботи, послуг).

Перейти к внешнему ресурсу: Порядок визначення якості продукції (товару, роботи, послуги)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)