Пошуковий запит: <.>K=споживачі<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 174
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Мудрак, Р. (доцент, кандидат економічних наук). Модель поведінки споживача як фактор національної продовольчої безпеки / Р. Мудрак> // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 8. - С. 80-89 : табл.
ББК 65.012.3 Рубрики: Економіка Макроекономіка Экономика Макроэкономика, 1991-1995, 1996-2006 Україна Кл.слова (ненормовані): продовольча безпека -- поведінка споживача -- ендогенні фактори -- кейнсіанська теорія поведінки споживача -- раціональна поведінка домогосподарств -- ірраціональна поведінка домогосподарств -- домогогсподарства -- споживачі -- споживчі ціни -- пенсіонери -- мінімальні пенсії -- прожитковий мінімум -- статистика -- продовольственная безопасность -- поведение потребителя -- эндогенные факторы -- кейнсианская теория поведения потребителя -- рациональное поведение домохозяйств -- иррациональное поведение домохозяйств -- домохозяйства -- потребители -- потребительские цены -- пенсионеры -- минимальные пенсии -- прожиточный минимум Анотація: З'ясовується можливість використати модель раціональної поведінки споживача як фактор національної продовольчої безпеки. Порушено питання про необхідність докорінних змін у соціальній та економічній організації суспільства (виховання "раціонального споживача", проведення пенсійної реформи тощо).
Дод.точки доступу: Кейнс Дж. М., економіст; Модільяні, Ф.; Фрідмен, М.; Кузнець, С. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (07.10.2008р. Інв.1782ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
|
Андруховец, Петр. ІТ-обеспечение в системе управления бизнесом / Петр Андруховец> // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. - № 10. - С. 34-37 : ил., схема. - СМ. В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 39.18 Рубрики: Техніка Перевезення Техника Перевозки Кл.слова (ненормовані): перевезення -- управління бізнесом -- ІТ забезпечення бізнесу -- логістика -- дистрибуція -- постачальники -- споживачі -- програмне забезпечення -- пакети модулів -- перевозки -- управление бизнесом -- ІТ обеспечение бизнеса -- логистика -- поставщики -- потребители -- программное обеспечение -- системы управления бизнесом -- системи управління бізнесом Анотація: О программном обеспечении в системе управления бизнесом.
Дод.точки доступу: СНГ, международная организация Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>3.
|
Матвеев, В. (кандидат економічних наук). Маркетинг аэропортов и исследования потребителей авиатранспортной продукции / В. Матвеев, Ахмед Ганем Аль-Суфи Мазен> // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 12-16 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.37 Рубрики: Економіка Економіка транспорту Экономика Экономика транспорта Кл.слова (ненормовані): галузі господарства -- сектори економіки -- економіка транспорту -- маркетинг аеропортів -- авіатранспортна продукція -- дослідження споживачів -- споживачі авіатранспортної продукції -- інструменти маркетингу -- споживчий попит -- маркетингові дослідження -- аеропортовий бізнес -- транспортний ринок -- транспортна система -- авіакомпанії -- валовий внутрішній продукт -- ВВП -- маркетинговий аналіз -- отрасли хозяйства -- секторы экономики -- экономика транспорта -- маркетинг аэропортов -- авиатранспортная продукция -- исследования потребителей -- потребители авиатранспортной продукции -- инструменты маркетинга -- потребительский спрос -- маркетинговые исследования -- аэропортовый бизнес -- авиакомпании Анотація: Раскрывается суть функционирования аэропортов, в частности, особенность использования системы инструментов маркетинга для достижения планируемых результатов работы. Раскрыты основные принципы изучения потребительского интереса и необходимость достижения возможности обеспечить выявленные потребности в сфере предоставления авиатранспортной продукции.
Дод.точки доступу: Мазен, Ахмед Ганем Аль-Суфи Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>4.
| 06 Д 54
Радионова, Н. В. Необходимость формирования концепции рационального маркетингового поведения в современных рыночных условиях / Н. В. Радионова> // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2009. - Вип. 28. - С. 265-267
Рубрики: МАРКЕТИНГ Кл.слова (ненормовані): ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КЕТ -- ПОТРЕБИТЕЛИ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- РЫНОК -- СПОЖИВАЧІ -- КОНКУРЕНЦІЯ -- РИНОК
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>5.
|
Стадніченко, Вадим. Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення / В. Стадніченко, А. Цибулько> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 45-49. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетинговий аудит -- промисловий маркетинг -- дилери -- сервіс -- лояльність комерційних посередників -- котли опалення -- комерційні посередники -- виробники -- споживачі -- маркетинговый аудит -- промышленный маркетинг -- дилеры -- сервис комерційного посередника -- лояльность коммерческих посредников -- котлы отопления -- коммерческие посредники -- производители -- потребители Анотація: Представлено дві методики: оцінки рівня сервісу комерційного посередника для споживача та оцінки лояльності посередника до виробника.
Дод.точки доступу: Цибулько, Андрій Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>6.
|
Шаргородський, А. Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє / А. Шаргородський> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 32-39. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- конкукрентоспроможность -- оперативний маркетинг -- ринки -- споживачі -- інноваційні продукти -- маркетинговые исследования -- конкурентоспособность -- оперативный маркетинг -- рынки -- потребители -- инновационные продукты Анотація: Схема стратегічних маркетингових досліджень.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>7.
|
Максименко, А. О. (аспірантка кафедри соціології Львівського національного університету ім. Івана Франка). Онлайн-споживачі в Україні (соціологічний аналіз) / А. О. Максименко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 77-79. - Бібліографія : С.79 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 60.561.2 Рубрики: Соціологія Социология Україна Кл.слова (ненормовані): економічна соціологія -- електронна комерція -- онлайн-потребители -- онлайн-споживачі -- социология потребления -- соціологія споживання -- экономическая социология -- электронная коммерция Анотація: Розглянуто зарубіжні дослідження онлайн-споживачів; на основі іноземного досвіду проаналізовано основне коло дослідницьких проблем, пов'язане з вивченням онлайн-споживачів та електронної комерції в Україні.
Знайти схожі
|
>8.
|
Тихонова, Юлія. Шляхи підвищення цінності матеріальних товарів через Інтернет / Ю. Тихонова> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 60-63. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
. - ISSN 1606-3732ББК 65.290 Рубрики: Економіка Бізнес. Піприємництво Экономика Бизнес. Предпринимательство Кл.слова (ненормовані): цінність матеріальних товарів -- матеріальні товари -- Інтернет-можливості -- вартість матеріальних товарів -- цінність продукту -- споживачі -- інформаційні технології -- ланцюжок створення цінності -- ценность материальных товаров -- материальные товары -- Интернет-возможности -- стоимость материальных товаров -- ценность продукта -- потребители -- информационные технологии -- цепочка создания ценности Анотація: Визначення цінності з позицій економіки.
Дод.точки доступу: Портер, М. (профессор Гарвардской школы бизнеса) \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>9.
|
Рабінович, Алла (кандидат юридичних наук; доцент кафедри господарського права і процесу Львівської комерційної академії). Основоположні споживчі права людини та їх зв'язок з її правом на достатній рівень життя / А. Рабінович> // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2010. - № 9. - С. 7-8. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 67.400 Рубрики: Конституційне право Конституционное право Кл.слова (ненормовані): споживачі права -- потребительские права -- рівень життя -- уровень жизни -- права людини -- права человека -- соціально-природні споживчі права -- социально-природные потребительские права -- право на достатній рівень життя -- право на достойный уровень жизни -- природні права людини -- естественные права человека -- споживчі права -- потребительские права -- достатній рівень життя -- достойный уровень жизни Анотація: Розкривається сутність споживчих прав людини як неодмінного різновиду основоположних її прав. Охарактеризовується їх зв'язок та співвідношення з іншими основоположними правами-насамперед із правом на достатній рівень життя.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>10.
|
Піскова, Жанна (кандидат економічних наук; доцент кафедри обліку і аудиту Дніпродзержинського державного технічного університету). Методика аналізу діяльності комунальних підприємств теплопостачання / Ж. Піскова> // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 30-37 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Экономический анализ Жилищно-коммунальное хозяйство Теплоснабжение Економічний аналіз Житлово-комунальне господарство Теплопостачання Украина Україна Кл.слова (ненормовані): экономический анализ -- жилищно-коммунальное хозяйство -- коммунальные предприятия -- услуги теплоснабжения -- целевое финансирование -- бюджетное финансирование -- государственный бюджет -- местный бюджет -- финансовая поддержка -- субсидии -- льготы -- потребители услуг -- малообеспеченные категории граждан -- субвенции -- тарифы -- економічний аналіз -- житлово-комунальне господарство -- комунальні підприємства -- послуги теплопостачання -- цільове фінансування -- бюджетне фінансування -- державний бюджет -- місцевий бюджет -- фінансова підтримка -- субсидії -- пільги -- споживачі послуг -- малозабезпечені категорії громадян -- субвенції -- тарифи Анотація: Розроблено методичні підходи до аналізу діяльності комунальних підприємств теплопостачання, висвітлено основні напрями здійснення аналізу.
Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Порядок надання пільг, компенсацій і гарантій працівникам (військовослужбовцям) бюджетних установ (військових формувань) \о произв.\; Про прийняття за основу проекту Закону України про упорядкування надання пільг з оплати послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, комунальних послуг та прибирання твердого побутового палива, постанова Верховної Ради України \о произв.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Литовченко, Ірина (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу). Інформаційна концепція маркетингу / І. Литовченко> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 64-67. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): бізнес -- інтернет -- віртуальне середовище -- споживачі -- інформаційні технології -- онлайновий маркетинг -- інтерактивність -- бизнес -- интернет -- виртуальная среда -- потребители -- информационные технологии -- онлайновый маркетинг -- интерактивность -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга Анотація: Філософія бізнесу, орієнтована на часткове або повне функціонування в інтернет.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>12.
|
Презентація огляду ринку консалтингових послуг в Україні> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 46-49 : ил.
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): презентації -- ринки послуг -- консалтингові послуги -- споживачі послуг -- презентации -- рынки услуг -- консалтинговые услуги -- потребители услуг Анотація: Про перспективи розвитку ринку консалтингових послуг в Україні.
Дод.точки доступу: Ринок консалтингових послуг в Україні, презентація \о ней\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Примак, Тетяна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу). Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні / Т. Примак> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 29-35 : ил. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): моніторинги -- метод моніторингу -- метод мониторинга -- контент-аналіз -- рекламні зверненя -- рекламоносії -- споживачі товарів -- соціально-комунікативні технології -- мониторинг -- контент-анализ -- рекламные обращения -- рекламоносители -- потребители товаров -- социально-коммуникативные технологии -- товарные категории -- товарні категорії -- технологія міфологізації -- технология мифологизации -- міфологеми -- мифологомемы -- контрреклама Анотація: Про презентацію результатів дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні вітчизняної реклами, та тієї, що подається на українських рекламоносіях іноземними компаніями.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Криворучко, О. (доктор економічних наук; професор). Системне оцінювання якості транспортних послуг / О. Криворучко> // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2011. - № 2. - С. 46-51. - Библиогр.: с. 51. - 3 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 30ц Рубрики: Техника Стандартизация. Контроль качества Техніка Стандартизація. Контроль якості Кл.слова (ненормовані): ринкова економіка -- рыночная экономика -- управління якістю -- управление качеством -- оцінювання якості -- оценивание качества -- автотранспортні послуги -- автотранспортные услуги -- споживачі автотранспортної послуги -- потребители автотранспортной услуги Анотація: Викладено основні положення системного оцінювання якості автотранспортних послуг із позицій виробника і споживача.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>15.
|
Размус, В. Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні / В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 62-66 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): споживачі -- мобільні оператори -- бренди -- особистість брендов -- імидж -- персоніфікація -- торгові марки -- мобільний зв’язок -- потребители -- мобильные операторы -- бренды -- индивидуальность брендов -- имидж -- персонификация -- торговые марки -- мобильная связь Анотація: Аналіз сприйняття споживачами торгових марок мобільного зв’язку.
Дод.точки доступу: Слободяник, О.; Нуцковський, Б. Знайти схожі
|
>16.
|
Третьяков, Е. А. Оптимизация качества и потерь электрической энергии в электрических сетях нетяговых потребителей / Е. А. Третьяков> // Наука и транспорт : Приложение к журналу "Транспорт Российской Федерации.Журнал о науке, экономике, практике." . - 2011. - N 3. - С. 50-54
Рубрики: ЭЛЕКТРОСНАБЖЕНИЕ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ Кл.слова (ненормовані): ЭЛЕКТРИЧЕСКИЕ СЕТИ -- НЕТЯГОВЫЕ ПОТРЕБИТЕЛИ -- ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ -- НЕТЯГОВІ СПОЖИВАЧІ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Сафоненко, А. (аспірант кафедри маркетингу). Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів / А. Сафоненко> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 60-63 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): автосервіси -- споживачі автосервісних послуг -- потребители автосервисных услуг -- автосервісні послуги -- автосервисные услуги -- автобренди -- очікування споживачів -- автодилери -- якість обслуговування -- автосервисы -- автобренды -- ожидания потребителей -- автодилеры -- качество обслуживания Анотація: Викладено матеріали дослідження сприйняття споживачами рівня якості обслуговування у системі автосервісу регіональних автодилерів та оцінки відповідності рівню, задекларованому виробниками.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>18.
|
Окунєва, О. (аспірант кафедри маркетингу). Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) / О. Окунєва> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 14-21 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): внутрішній маркетинг -- внутрішні клієнти -- сегментація працівників -- маркетингові інструменти -- споживачі -- галузі виробництва -- галузі обслуговування -- галузь торгівлі -- отрасль торговли -- сектор промисловості -- сектор промыщленности -- внутренний маркетинг -- внутренние клиенты -- сегментирование работников -- маркетинговые инструменты -- потребители -- отрасли производства -- отрасли обслуживания -- попит працівників -- попит роботодавців -- спрос работников -- спрос работодателей Анотація: Представлена сегментація працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>19.
|
Засідання професійного клубу дослідників ринку і споживачів MRP Club при Українській Асоціації Маркетингу> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 4-6 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- ринки -- споживачі -- мененджери -- засідання клубів -- професійні клуби -- маркетинговий аналіз -- маркетинговые исследования -- рынки -- потребители -- менеджеры -- заседания клубов -- профессиональные клубы -- маркетинговый анализ -- дослідники ринків -- исследователи рынков Анотація: 14 ківтня 2011 року відбулась перша зустріч професійного клубу дослідників ринку і споживачів MRP CLUB при Українській Асоціації Маркетингу.
Дод.точки доступу: Журавльова, Антоніна (голова MRP Club) \о ней\; Данілова, Вікторія \о ней\; Різницька, Ольга (начальник відділу маркетингового аналізу та планування) \о ней\; Сєров, Андрій \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>20.
|
Блащук, Тетяна (кандидат юридичних наук; доцент кафедри цивільно-правових дисциплін Національного університету "Острозька академія"). Порядок визначення якості продукції (товару, роботи, послуги) у договорі / Т. Блащук> // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 6. - С. 38-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.404 Рубрики: Право Цивільне право Гражданское право Кл.слова (ненормовані): якість продукції -- качество продукции -- умови договору -- условия договора -- споживачі продукції -- потребители продукции -- цивільно-правові договори -- гражданско-правовые договора -- цивільно-правові відносини -- гражданско-правовые отношения -- державні стандарти -- государственные стандарты -- технічні умови -- технические условия Анотація: Аналізуються умови цивільно-правового договору про якість, а також способи визначення якості продукції (товару, роботи, послуг).
Перейти к внешнему ресурсу: Порядок визначення якості продукції (товару, роботи, послуги) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
|
|