Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (34)Статті, доповіді, тези (711)Мережеві ресурси (50)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 107
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   УУ9(2)
   М 58


   
    Міжнародна школа менеджменту та маркетингу "NIKE LTD" : комплект учбово-методичних матеріалів з навчального курсу "Основи підприємництва". - Тернопіль : [б. в.], 1992. - 24 с. - 0.00
Рубрики: менеджмент
   маркетинг


Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

2.
   УУ9(2)
   С 72


    Спицын, И. О.
    Маркетинг в банке [Текст] / И. О. Спицын, Я. О. Спицын. - Тернополь ; К. : Тарнекс, 1993. - 656 с. - 0.00
УДК
Рубрики: маркетинг


Дод.точки доступу:
Спицын, Я.О.
Примірників всього: 4
АУЛ (4)
Свободны: АУЛ (4)
Знайти схожі

3.
   У У9(2)
   Е15


    Евдокимов, Ф. И
    Азбука маркетинга : Учеб. пособие / Ф.И Евдокимов. - 3-е. изд., перераб. и доп. - Донецк : Сталкер, 1998. - 432 с. - 6.00 р.
УДК
Рубрики: Маркетинг

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

4.
   У У9(2)
   Г20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : Підручник для вузів / С.С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 1998. - 384 с. - 16.80 р.
Доп. Міносвіти і науки України
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
товарная политика ценовая коммуникационная политика распределения

Примірників всього: 5
АУЛ (5)
Свободны: АУЛ (5)
Знайти схожі

5.
   УУ9(2)
   Б 24


    Баркан, Д. И.
    Маркетинг для всех : Беседы для начинающих / Д. И. Баркан. - Л. : Ред.-изд. центр Культ-информ-пресс, 1991. - 256 с. - 0.00 р.
Рубрики: маркетинг

Примірників всього: 9
АУЛ (9)
Свободны: АУЛ (9)
Знайти схожі

6.
   656.2
   Б 19


    Бакалінський, О. В.
    Маркетингове забезпечення впровадження перспективних видів залізничного рухомого складу : монографія / О. В. Бакалінський. - К. : ДЕТУТ, 2012. - 267 с. : іл. - Бібліогр.: с.2245-267. - ISBN 978-966-2197-37-2 : 26.00 грн, 60.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Пасажирські перевезення

   Пассажирские перевозки

Кл.слова (ненормовані):
обслуговування пасажирів -- обслуживание пассажиров -- споживча поведінка пасажирів -- потребительское поведение пассажиров -- ринкове ціноутворення -- рыночное ценообразование -- оновлені транспортні послуги -- обновленные транспортные услуги -- транспортне обслуговування -- транспортное обслуживание -- денний рух пасажирських поїздів -- дневное движение пассажирских поездов -- двоповерхові вагони -- двухэтажные вагоны -- швидкісні електропоїзди -- скоростные электропоезда -- перспективні види рухомого складу -- перспективные виды подвижного состава -- МОНОГРАФІЯ -- монография

Примірників всього: 2
АНЛ (2)
Свободны: АНЛ (2)
Знайти схожі

7.
   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : підручник / С. С. Гаркавенко. - 4-е вид., доп. - Київ : Лібра, 2006. - 718 с. - Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - ISBN 966-7035-75-1 : 150.00 грн
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- ПІДРУЧНИК -- УЧЕБНИК

Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.
   У 339
   Ш 29


    Шатровский, А. Г.
    Фундаментальные основы маркетинга. Системное естествознание и экология : учеб. пособие для студентов экон. специальностей вузов / А. Г. Шатровский ; М-во образования и науки Украины, Харьков. нац. ун-т им. В. Н. Каразина. - Х. : Каравелла, 2003. - 188 с. : рис., табл. - (Каф. Маркетинга). - ISBN 966-586-119-0 : 15.00 р.
Рек. МОН Украины
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
естествознание -- ПРИРОДОЗНАВСТВО -- системное естествознание -- системне природознавство -- экология -- ЕКОЛОГІЯ -- маркетинг -- естественные науки -- ПРИРОДНИЧІ НАУКИ -- природные системы -- ПРИРОДНІ СИСТЕМИ -- Вселенная -- ВСЕСВІТ -- геосфера -- БІОСФЕРА -- биосфера -- ДОВКІЛЛЯ -- окружающая среда -- правовая защита -- ПРАВОВИЙ ЗАХИСТ -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК


Дод.точки доступу:
М-во образования и науки Украины; Харьковский национальный университет им. В. Н. Каразина (Х.)
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

9.
   06
   С 92


Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля.

    Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля.
   № 18 : Маркетинг : теорія і практика / ред. Т. С. Максимова. - 2012. - 324 с. : рис., табл. - укр. - рос. - 42.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ -- КОН'ЮНКТУРА РИНКУ -- КОНЪЮНКТУРА РЫНКА -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ІННОВАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- ИННОВАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- РОЗПОДІЛ ТОВАРУ -- РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА -- РУХ ТОВАРІВ -- ДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- ЛОГІСТИКА -- ЛОГИСТИКА -- управління маркетингом -- управление маркетингом


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

10.
   У 339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ. / Ф. Котлер. - М. : ИД "ИММА КРОСС", 2012. - 646 с. : ил. - Предм. указ.: с. 643-646. - ISBN 978-5-8459-0376-1 : 92.00 грн, 90.00 грн, 180.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- споживчі ринки -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- ПОКУПАТЕЛЬСКОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- купівельна поведінка -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- споживчий ринок -- СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- политика ценообразования -- політика ціноутворення -- ТОВАРОДВИЖЕНИЕ -- ТОВАРОРУХ -- РАСПРОСТРАНЕНИЕ ТОВАРОВ -- РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ТОВАРІВ -- ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- просування товарів -- ИНТЕРАКТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ -- інтерактивний маркетинг -- ПРЯМОЙ МАРКЕТИНГ -- прямий маркетинг -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- арифметика маркетинга -- МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ -- МАРКЕТИНГ УСЛУГ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ -- РЕКЛАМА -- роздрібна торгівля -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- гуртова торгівля -- личная продажа -- особистий продаж -- товарные марки -- товарні марки -- упаковка товаров -- пакування товарів -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)