Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=глобальні інформаційні мережі<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
31
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-31
>
1.
Ін Цзе Лю
(старший викладач кафедри управління інформацією Технологічного університету Чаоянг; Тайвань; PhD (управління інформаційними системами)).
Дослідження сайтів текстових медичних консультацій - розширення теорії підтвердження очікувань / Ін Цзе Лю> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 406-416 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39г-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая полезность
--
сприймана корисність
--
інформаційні системи охорони здоров'я
--
информационные системы охраны здоровья
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
здравоохранение
--
охорона здоров'я
--
ИНТЕРНЕТ-ресурсы
--
ІРТЕРНЕТ-ресурси
--
медицина
--
медицина
--
медицинские сайты
--
медичні сайти
--
постоянство
--
постійність
--
потребительские ожидания
--
споживацькі очікування
--
практические рекомендации
--
практичні рекомендації
--
теория подтверждения ожиданий
--
теорія підтвердження очікувань
--
сайты медицинских консультаций
--
сайти медичних консультацій
--
электронная информация
--
електронна інформація
--
інформаційні технології в медицині
--
информационные технологии в медицине
Анотація:
Сайти медичних консультацій - онлайн-сервіси, що забезпечують консультації з діагностики та лікування. Сприйняттю користувачами сайтів текстових медичних консультацій присвячено мало досліджень. У дослідженні сформовано платформу, яка розширює теорію підтвердження очікувань, з метою вивчення можливості використання населенням сайтів медичних консультацій. Для перевірки платформи були зібрані ІНТЕРНЕТ-анкети. Результати їх аналізу показали, що сприймана корисність є критичним чинником, який сприяє задоволеності користвувачів, а задоволеність користвувачів впливає на лояльність і мотивацію до рекомендації сайтів іншим користувачам. За результатами дослідження надано пропозиції і рекомендації з покращення сприйняття користувачами корисності.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Йованович Міленковіч, Марина
(викладач факультету організаційних наук Університету Белграду; Сербія; PhD).
Зв'язок через ІНТЕРНЕТ і SMS в системі охорони здоров'я Республіки Сербія / Йованович Міленковіч М., Д. Міленкович, М. Доброта> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 364-369 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.495(4ЮГС)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика здравоохранения
Економіка охорони здоров'я
Сербия
Сербія
Кл.слова (ненормовані):
врачи
--
лікарі
--
техническое обеспечение
--
технічне забезпечення
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
здравоохранение
--
охорона здоров'я
--
ИНТЕРНЕТ-услуги
--
ІНТЕРНЕТ-послуги
--
информационные технологии в медицине
--
інформаційні технології в медицині
--
качество медицинских услуг
--
якість медичних послуг
--
медичні послуги
--
медицинские услуги
--
коммуникационные технологии в медицине
--
комунікаційні технології в медицині
--
мобильная связь
--
мобільний зв'язок
--
пациенты
--
пацієнти
--
SMS-услуги
--
SMS-послуги
Анотація:
Визначено, що однією з основних проблем охорони здоров'я і сучасної медицини в цілому є збір, обробка і використання даних, які збираються щодня у вигляді паперової документації в медичних установах. Впровадження інформаційних і комунікативних технологій підвищує ефективність, продуктивність і якість роботи організацій охорони здоров'я, а також надає можливість покращити спілкування між пацієнтами і лікарями. Можливими каналами зв'язку є Інтернет і SMS. Досліджуються можливості використання ІНТЕРНЕТ і SMS для спілкування між лікарями і пацієнтами в Республіці Сербія.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Міленкович, Деян (співробітник Генерального штабу Збройних Сил Сербії); Доброта, Марина (асистент кафедри статистики Університету Белграду; Сербія); INTEPNET, глобальная информационнная сеть \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Радославлєвіч, Гордана
(доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
Задоволеність клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств у Сербії / Г. Радославлєвіч, Л. Максимовіч, К. Борнславлєвіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 11
. - С. 436-447 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(4СЕР)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Сербия
Сербія
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
маркетинг
--
онлайн-предложения
--
онлайн-пропозиції
--
потребительская удовлетворенность
--
споживацька задоволеність
--
туристические агентства
--
туристичні агентства
--
туристические продукты
--
туристичні продукти
--
факторы удовлетворенности
--
фактори задоволеності
--
удовлетворенность клиентов
--
задоволеність клієнтів
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
--
электронный маркетинг
--
електронний маркетинг
Анотація:
Показано, що задоволеність клієнтів розглядається як один з ключових чинників успіху туристичного агентства. ІНТЕРНЕТ стає одним із ключових чинників, які впливають на зміни в поведінці клієнта в туристичній індустрії. З цією метою вивчено рівень задоволеності клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агенств в Сербії, визначено основні чинники, що впливають на задоволеність клієнтів. На основі даних, зібраних шляхом проведення опитування в Сербії, запропоновано концептуальну модель і протестовано гіпотези відносно чинників, які впливають на задоволеність клієнтів. Результати цього дослідження можуть бути використані як посібник для туристичних агенств, з можливістю їх використання для проведення аналізу, спрямованого на підвищення задоволеності клієнтів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Максимовіч, Ліляна (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD); Борнславлєвіч, Катаріна (асистент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія); INTEPNET, глобальная информационнная сеть \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Дубовик, Т. В.
(Київський національний торговельно-економічний університет; Україна).
Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ / Т. В. Дубовик> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 3
. - С. 168-173 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика внутренней торговли
Економіка внутрішньої торгівлі
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
интегрированные маркетинговые коммуникации
--
інтегровані маркетингові комунікації
--
ИНТЕРНЕТ
--
ІРТЕРНЕТ
--
INTERNET
--
потенциал предприятий
--
потенціал підприємств
--
торговые предприятия
--
торговельні підприємства
--
управление потенциалом
--
управління потенціалом
--
электронная информация
--
електронна інформація
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
Анотація:
Розглядаються наукові підходи до вивчення поняття потенціалу інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ, досліджено матричну модель управління потенціалом інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
65.39(0)-2
С 13
Савчук, Н. В.
(кандидат економічних наук; Київський національний університет ім. Т.Шевченка).
Світовий досвід державного регулювання ринку інтернет-послуг / Н. В. Савчук, Н. Є. Доброханська> // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2012. -
№ 4
. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39(0)-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Австралия
Австралія
Афганистан
Афганістан
Ирак
Ірак
Китай
Сирия
Сірія
США
Франция
Франція
Япония
Японія
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
государственное регулирование
--
державне регулювання
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
ИНТЕРНЕТ-услуги
--
ІНТЕРНЕТ-послуги
--
рынок ИНТЕРНЕТ-услуг
--
ринок ІТЕРНЕТ-послуг
--
электронная информация
--
електронна інформація
--
электронная торговля
--
електронна торгівля
Анотація:
Присвячено розгляду світового досвіду регулювання ринку інтернет- послуг в європейських, арабських країнах та країнах Близького Сходу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Доброханська, Н.Є.
Знайти схожі
>
6.
Полянська, Вікторія
(лаборант кафедри управління ; адміністративного права і процесу та адміністративної діяльності ; Національний університет державної податкової служби України).
Кібернетична безпека України в умовах розвитку глобальної інформаційної системи [] / В. Полянська> // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2013. -
№ 7
. - С. 48-50. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
351
ББК
67.401.11
Рубрики:
Право
Управління у сфері господарської діяльності
Управление в сфере хозяйственной деятельности
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство
--
информационное общество
--
інтернет-злочинність
--
интернет-преступность
--
правоохоронна діяльність
--
праоохранительная деятельность
--
кібернетична безпека
--
кибернетическая безопасность
--
глобальні комп"ютерні мережі
--
глобальные компьютерные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
глобальные информационные сети
--
комп"ютерні злочини
--
компьютерные преступления
Анотація:
Досліджуються питання забезпечення кібернетичної безпеки України в умовах розвитку глобальної інформаційної комп'ютреної мережі Інтернет, розкривається поняття "Інтернет-злочинність" в умовах формування інформаційного суспільства у державі.
Дод.точки доступу:
Про основи національної безпеки України, закон України \о произв.\; Про інформацію, закон України \о произв.\
Знайти схожі
>
7.
Бласкес-Ресіно, Хуан Хосе
(старший викладач кафедри маркетингу Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія).
Оцінювання ставлення споживачів до онлайн-реклами в сервісному контексті / Бласкес-Ресіно Х.Х.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 212-223 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-стратегии
--
бізнес-стратегії
--
INTERNET
--
Интернет
--
глобальная информационная сеть
--
маректинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
информационные сервисы
--
інформаційні сервіси
--
коммерческий контент
--
комерційний контент
--
онлайн-реклама
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
потребительское восприятие рекламы
--
споживче сприйняття реклами
--
рекламные форматы
--
рекламні формати
--
экономическая эффективность
--
економічна ефективність
--
электронная реклама
--
електронна реклама
Анотація:
У статті показано, що Інтернет відкриває споживачам необмежений доступ до інформації та можливість контролю контакту з рекламою. Користувачі можуть обирати види комерційного контенту, з яким вони хотіли б ознайомитися, спосіб його розміщення і одержуваний обсяг. Оцінювання ставлення користувачів до онлайн-реклами стало важливим елементом у розвитку більш прибуткових і ефективних бізнес-стратегій. Ряд досліджень показав позитивний прямий зв'язок між рекламою і ставленням до неї Інтернет-користувачів. Проаналізовано ставлення Інтернет-користувачів до 3 різних типів онлайн-реклами, а також вплив загального ставлення до реклами на ставлення до різних її видів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
8.
Нетреба, І. О.
(кандидат економічних наук; асистент; Київський національний університет ім. Т.Шевченка; м.Київ; Україна).
Роль ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства / І. О. Нетреба> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 2
. - С. 114-117 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
маркетинг
--
ИНТЕРНЕТ-маркетинг
--
ІНТЕРНЕТ-маркетинг
--
ИНТЕРНЕТ-реклама
--
ІНТЕРНЕТ-реклама
--
ИНТЕРНЕТ-технологии
--
ІНТЕРНЕТ-технології
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
маркетинговая направленность
--
маркетингова спрямованість
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
сбытовая деятельность
--
збутова діяльність
--
экономическая эффективность маркетинговой деятельности
--
економічна ефективність маркетингової діяльності
--
электронная информация
--
електронна інформація
--
электронная торговля
--
електронна торгівля
Анотація:
Обгрунтовано необхідність використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства. Розкрито особливості маркетингових комунікацій в мережі ІНТЕРНЕТ, уточнено елементи ІНТЕРНЕТ-маркетингу, сформульовано переваги використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу для продавця і споживача. Розглянуто деякі аспекти оцінювання ефективності використання ІНТЕРНЕТ-технологій і маркетинговій діяльності підприємств.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
9.
Грубіч, Горан
(аспірант факультету організаційних наук Університету Белграду; Сербія).
Вертикальна портальна модель електронного бізнесу : (на прикладі будівельної галузі в Південно-Східній Європі) / Г. Грубіч, М. Ратковіч, Л. Пауновіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 224-235 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.31(47)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика строительства
Економіка будівництва
Юго-Восточная Европа
Південно-Східна Європа
Западные Балканы
Західні Балкани
Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркинг
--
веб-сайты
--
веб-сайти
--
вертикальные информационные порталы
--
вертикальні інформаційні портали
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
ИНТЕРНЕТ-реклама
--
ІНТЕРНЕТ-реклама
--
отраслевая конкуренция
--
галузева конкуренція
--
рекламное ценообразование
--
рекламне ціноутворення
--
рекламные потенциалы
--
рекламні потенціали
--
социальные медиа-услуги
--
соціальні медіа-послуги
--
строительные предприятия
--
будівельні підприємства
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
--
электронный бизнес
--
електронний бізнес
--
зарубіжний досвід
--
зарубежный опыт
Анотація:
Дослідженно вживання вертикальної портальної моделі електронного бізнесу на прикладі будівельної галузі Західно-балканських країн. Модель аналізу рекламних можливостей розроблено і використано для дослідження 84 порталів, пов'язаних із промисловістю, для 4 мов. Результати показали різні моделі ціноутворення, рекламні потенціали і рівні конкуренції. Також розглянуто роль соціальних медіа-послуг, результатів пошуку і продуктивності сайту з використанням бенчмаркингу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Ратковіч, Мілянка (професор Коледжу професіного управління та бізнес-комунікацій; м.Срємські Карловці; Сербія; PhD (маркетинг)); Пауновіч, Лідія (аспірант факультету організаційних наук Університету Белграду; Сербія); INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\
Знайти схожі
>
10.
Говорушко, Т. А.
(доктор економічних наук.; професор Національного університету харчових технологій; Україна).
Загрози і небезпеки розвитку ІНТЕРНЕТ-банкінгу в Україна / Т. А. Говорушко, І. П. Ситник, Т. О. Немченко> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 2
. - С. 74-78 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.262.2(4УКР)с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Кредитование
Кредитування
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
банковские аферы
--
банківські афери
--
банковские услуги
--
банківські послуги
--
вишинг
--
вішинг
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
ИНТЕРНЕТ-банкинг
--
ІНТЕРНЕТ-банкінг
--
ИНТЕРНЕТ-мошенничества
--
ІНТЕРНЕТ-шахрайства
--
ИНТЕРНЕТ-платежи
--
ІНТЕРНЕТ-платежі
--
информационная защита
--
інформаційний захист
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
кардинг
--
кардинг
--
скимминг
--
скіммінг
--
технические инновации
--
технічні інновації
--
технологические угрозы
--
технологічні загрози
--
финансовые риски
--
фінансові ризики
--
фишинг
--
фішинг
--
чиповые карты
--
чипові картки
--
электронная информация
--
електронна інформація
Анотація:
Розглянуто послуги, що надаються сучасними банками через мережу ІНТЕРНЕТ. Проведено аналіз загроз і небезпек розвитку іІНТЕРНЕТ-банкінгу, досліджено типи ІНТЕРНЕТ-шахрайств в Україні та розроблено пропозиції, реалізація яких дозволить підвищити рівень безпеки банківських операцій.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Ситник, І.П. (кандидат технічних наук; доцент Національного університету харчових технологій; Україна); Немченко, Т.О. (магістр Національного університету харчових технологій; Україна)
Знайти схожі
>
11.
Магеррамов, Аміль
(доктор економічних наук; професор; завідуючий кафедрою економіки і менеджменту Бакинського державного університету; м.Баку; Азербайджан).
Проблеми секторів інформаційно-комунікаційних технологій США і Китая з точки зору макроекономічних процесів / А. М. Магеррамов, Ф. Р. МагеррамовАбасов> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 7
. - С. 71-77. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.012.1г + 65.39в
Рубрики:
Экономика
Економіка
Микроэкономика
Мікроекономіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Китай
США
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
ІКТ
--
ИКТ
--
информационно-коммуникационные технологии
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
інформаційні технології
--
інформаційні технології
--
качественные экономические характеристики
--
якісні економічні характеристики
--
мировые тенденции
--
світові тенденції
--
мобильная связь
--
мобільний зв'язок
--
национальные экономики
--
національні економіки
--
INTERNET
--
Інтернет
--
глобальная информационная сеть
--
глобальна інформаційна мережа
Анотація:
Показано, що економічний розвиток сучасного суспільства суттєво пов'язаний зі швидкими темпами становлення та розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). За останні роки у всіх країнах, у тому числі тих, що розвиваються, можна спостерігати розширення мереж широкосмугових ІНТЕРНЕТ-каналів, високу якість мобільних телефонів, стрімке збільшення можливості спілкування тощо. Результати дослідження виявили зростаючу схожість темпів формування інформаційних технологій і якісних характеристик економіки. Програмне забезпечення має серйозний вплив на сучасний Китай. Китай може конкурувати в цій галузі з США, що сприятиме виходу світових економічних процесів та технологій на якісно новий рівень.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
МагеррамовАбасов, Фаріз (студент PhD Бакинського державного університету; м.Баку; Азербайджан)
Знайти схожі
>
12.
Дубовик, Тетяна Віталіївна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
Управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями підприємств [Текст] / Т. В. Дубовик, В.В. Ортинська> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 10
. - С. 61-65 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
методологія маркетингу
--
методология маркетинга
--
маркетинговые коммуникации предприятий
--
маркетингові комунікації підприємств
--
интернет-маркетинговые коммуникации предприятий
--
інтернет-маркетингові комунікації підприємств
--
интегрированные коммуникационные технологии
--
інтегровані коммунікаційні технології
--
кросс-функциональность
--
крос-функціональність
--
терминология
--
термінологія
--
управленческие системы
--
управлінські системи
--
цифровая информация
--
цифрова інформація
Анотація:
Наведено аналіз проблем формування інтегрованих маркетингових комунікацій з урахуванням розвитку цифрових технопопй, визначено поняття інтегрованих ІНТЕРНЕТ-маркетингових комунікацій, обґрунтовані основні принципи та елементи побудови системи управління ІНТЕРНЕТ-маркетинговими комунікаціями.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Ортинська, В.В. (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету)
Знайти схожі
>
13.
Колодійчук, А. В.
(кандидат економічних наук; викладач Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
Аналіз органзаційної, морфологічної структури та функцій нових технологічних просторових форм виробництва у прикордонні [Текст] / А. В. Колодійчук> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 10
. - С. 124-127 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.04(45) + 65.39(4УКР)с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Теория региональной экономики
Теорія регіональної економіки
Экономика информатики
Економіка інформатики
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
информатизация
--
інформатизація
--
інформація як товар
--
информация как товар
--
информационное общество
--
інформаційне суспільство
--
информационно-коммуникационные технологии
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
информационные ресурсы
--
інформаційні ресурси
--
інформаційний ринок
--
инфраструктура производства
--
інфраструктура виробництва
--
кластеры
--
кластери
--
национальные экономики
--
національні економіки
--
новые пространственные формы производства
--
нові просторові форми виробництва
--
организационные формы
--
організаційні форми
--
покупатели
--
покупці
--
продуценты
--
продуценти
--
регионы
--
регіони
--
специализация регионов
--
спеціалізація регіонів
--
технопарки
--
трансграничное пространство
--
транскордонний простір
--
украинское приграничье
--
українське прикордоння
--
прикордонні території
--
приграничные территории
--
трансграничное сотрудничество
--
транскордонне співробітництво
--
факторы производства
--
фактори виробництва
--
экономическое пространство
--
економічний простір
--
інтернет
Анотація:
Окреслено особливості морфологічної та організаційної структури нових просторових форм виробництва у прикордонні. Проаналізовано їхні функції. Показана їх роль як продуцентів інформаційних ресурсів і покупців інформації як товару. На цій основі виявлено шляхи прискорення побудови інформаційного суспільства в Україні.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\
Знайти схожі
>
14.
Мальцева, Ганна Андріївна
(кандидат економічних наук; доцент; директор Наукового та Методологічного центру інноваційно активної вищої освіти (ТверІнноЦентр) Тверського державного університету; м.Твер; Росія).
Дослідження іміджевого капіталу державних наукових центрів Російської Федерації з використанням інструментарію вебометрії [Текст] / Г. А. Мальцева, І. С. Веселов, Н. Є. Барсукова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 11
. - С. 444-451 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.497(2РОС)в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика науки
Економіка науки
Россия
Росія
Кл.слова (ненормовані):
вебометрия
--
вебометрія
--
веб-сайты
--
веб-сайти
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
интернет
--
інтернет
--
государственные научные центры
--
державні наукові центри
--
имиджевый капитал научных центров
--
іміджевий капітал наукових центрів
--
технопарки
--
інноваційна політика
--
инновационная политика
--
математические исследования
--
математичні дослідження
--
отраслевые прикладные науки
--
галузеві прикладні науки
--
оценочный инструментарий
--
оціночний інструментарій
--
рейтинговое оценивание
--
рейтингове оцінювання
--
репутация научных центров
--
репутація наукових центрів
--
электронные ресурсы
--
електронні ресурси
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
Анотація:
З метою дослідження іміджевого капіталу державних наукових центрів Російської Федерації як ключових організацій прикладної науки було застосовано інструментарій вебометрїї. З використанням методики Інституту прикладних матемапичних досліджень КарНЦ РАН побудовано їхній рейтинг, встановлено взаємозв'язок між рівнем розвитку ІНТЕРНЕТ-ресурсів організацій та їх результативністю.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Веселов, Ігор Миколайович (кандидат хімічних наук; провідний викладач Наукового та Методологічного центру інноваційно активної вищої освіти (ТверІнноЦентр) Тверського державного унверситету; м.Твер; Росія); Барсукова, Наталія Євгеніївна (провідний викладач Наукового та Методологічного центру інноваційно активної вищої освіти (ТверІнноЦентр) Тверського державного унверситету; м.Твер; Росія); Институт прикладных математических исследований КарНЦ РАН \о нем\
Знайти схожі
>
15.
Лавріненко, Ольга
(аспірант Інституту соціальних інвестицій факультету соціальних наук університету м.Даугавпілс; Латвія).
Вплив інтеграції господарської діяльності підприємств в ІНТЕРНЕТ-середовище на економіку [Текст] / О. Лавріненко, А. Охотіна> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 4
. - С. 436-446 : табл. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.012.1г + 65.39(4)в
Рубрики:
Экономика
Економіка
Микроэкономика
Мікроекономіка
Экономика информатики, 2010-2013 гг.
Економіка інформатики, 2010-2013 рр.
Европа
Європа
Кл.слова (ненормовані):
ВВП
--
валовий внутрішній продукт
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
информационные технологии в экономике
--
інформаційні технології в економіці
--
онлайн-коммуникации
--
онлайн-комунікації
--
системная интеграция
--
системна інтеграція
--
хозяйственная деятельность
--
господарська діяльність
Анотація:
Уточнено ступінь впливу інтеграції господарської діяльності підприємств Євросоюзу в ІНТЕРНЕТ-середовище, виражену показниками частки підприємств, що мають доступ до мережі ІНТЕРНЕТ (у %) і частки продукції підприємств, що мають сторінку онлайн (у %), в економіці країн ЄС, виражену показником ВВП (у чинних ринкових цінах на душу населення, у євро).
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Охотіна, Аліна (аспірант Інституту соціальних інвестицій факультету соціальних наук університету м.Даугавпілс; Латвія); Европейский Союз, международная организация \о нем\Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\
Знайти схожі
>
16.
Савич, С. С.
(кандидат юридичних наук; доцент кафедри теорії та історії держави права Східноєвропейського національного унверситету імені Лесі Українки; Україна).
Авторське право у цифровому середовищі : проблема монополізації правовласника та забезпечення умов вільного використання творів / С. С. Савич> // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2015. -
№ 1
. - С. 86-92. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
67.404.3(0)в7
Рубрики:
Право
Гражданское право
Цивільне право
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
вільне використання творів
--
свободное использование произведений
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
монополия правообладателей
--
монополія правовласників
--
свободное использование объектов авторских прав
--
вільне використання об'єктів авторських прав
--
технические средства защиты
--
технічні засоби захисту
--
управления цифровыми правами
--
управління цифровими правами
--
цифровая среда
--
цифрове середовище
--
электронная информация
--
електронна інформація
--
Интернет
Анотація:
Охарактеризовано сучасні тенденції розвитку авторського права у цифрову епоху. Розкриваються основні проблеми, пов'язані із здійсненням прав правовласниками в мережі ІНТЕРНЕТ. Зокрема увага акцентується на сформованій у цифровому середовищі монополії правовласника, що дозволяє йому обмежувати або цілковито виключати впадки вільного користування творами особами, уповноваженими на це чинним законодавством.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Об авторском праве и смежных правах, закон Украины \о произв.\; Про авторське право і суміжні права, закон України \о произв.\
Знайти схожі
>
17.
Дубовик, Тетяна Віталіївна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
Взаємодія груп громадськості при формуванні е-довіри / Т. В. Дубовик> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 1
. - С. 88-91 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
жизненные циклы
--
життєві цикли
--
ИНТЕРНЕТ-магазины
--
ІНТЕРНЕТ-магазини
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
независимые партнеры
--
незалежні партнери
--
общественность
--
громадськість
--
потребительское доверие
--
споживча довіра
--
торговые предприятия
--
торговельні підприємства
--
е-доверие
--
е-довіра
--
модель формування е-довіри споживачів
--
модель формирования е-доверия потребителей
Анотація:
Наведено аналіз проблем формування та зміцнення е-довіри споживачів до ІНТЕРНЕТ-магазинів та розроблено модель формування е-довіри споживачів на основі чотирьох фаз життєвого циклу та на основі цього запропоновано ІНТЕРНЕТ-маркетингові комунікації.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
18.
Міцик, Михаль
(Ing.; аспірант кафедри маркетингу; торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзєнь; Чехія).
Рекрутинг талантів через соціальні мережі [Текст] / М. Міцик, Л. Єгер> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 3
. - С. 266-274 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290(4ЧЕШ)с-6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Чехия
Чехія
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
методология управления персоналом
--
методологія управління персоналом
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
ИНТЕРНЕТ-маркетинг
--
ІНТЕРНЕТ-маркетинг
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
кадровый менеджмент
--
кадровий менеджмент
--
самомаркетинг
--
самомаркетинг
--
рекрутинг талантов
--
рекрутинг талантів
--
социальные сети
--
соціальні мережі
--
терминология
--
термінологія
Анотація:
Показано важливість управління талантами підприємства для конкурентоспроможності та утримання ринкових позицій. Постійний розвиток інформаційних технологій відкриває все нові можливості для кадрового менеджменту. Коротко надано результати опитування, проведеного у Чеській Республіці щодо пошуку та управління талантами, а також представлено авторський аналіз кадрового ІНТЕРНЕТ-маркетингу трьох чеських підприємств. Крім того, уточнено визначення поняття «менеджмент талантів» та описано перспективи подальших досліджень у даній сфері.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Єгер, Людвік (doc/ PaeDr.; CSc.; доцент кафедри маркетингу; торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзєнь; Чехія)
Знайти схожі
>
19.
Князєва, Олена Альбертівна
(доктор економічних наук; професор кафедри економіки підприємництва та корпоративного управління Одеської національної академії зв’язку ім. О. С. Попова).
Стратегічні напрями розвитку поштового зв'язку України [Текст] / О. А. Князєва> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 10
. - С. 88-97 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.47(477)
ББК
65.38(4УКР)г-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика связи, 2008-2014 гг.
Економіка зв'язку, 2008-2014 рр.
Теория стратегического управления
Теорія стратегічного управління
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
векторы развития
--
вектори розвитку
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
дорожные карты
--
дорожні карти
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
мировые стандарты
--
світові стандарти
--
почтовая связь
--
поштовий зв'язок
--
предприятия связи
--
підприємства зв'язку
--
стабильное отраслевое развитие
--
сталий галузевий розвиток
--
статистические данные
--
статистичні дані
--
телекоммуникации
--
телекомунікації
--
телекоммуникационные услуги
--
телекомунікаційні послуги
--
управленческие особенности
--
управлінські особливості
Анотація:
Проведено критичний аналіз підходів до формування стратегічних напрямків розвитку поштового зв’язку. Доведено необхідність розробки стратегічних напрямків розвитку поштового зв’язку у відповідності до векторів розвитку національної економіки та світових тенденцій. Запропоновано стратегічні напрямки сталого розвитку поштового зв’язку у вигляді «дорожньої карти».
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Интайм, украинский почтовый оператор \о нем\; Новая почта, украинский почтовый оператор \о нем\; Укрпочта, государственное предприятие почтовой связи \о ней\
Знайти схожі
>
20.
Шаповал, О. Ф.
(кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій).
Інформаційні технології маркетингових комунікацій на підприємстві [Текст] / О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. -
№ 9
. - С. 98-100 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.290с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
web-сайты предприятий
--
web-сайти підприємств
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
видовое классифицирование
--
видове класифікування
--
глобальные информациорнные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
интернет-торговля
--
интернет торгівля
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
каналы продаж
--
канали продажів
--
коммуникационная политика
--
комунікаційна політика
--
коммуникационное влияние на потребителей
--
комунікаційний вплив на споживачів
--
пользовательская реклама
--
користувацька реклама
--
организационые модели
--
організаційні моделі
--
потребительское поведение
--
споживацька поведінка
--
рыночная система
--
ринкова система
--
управление коммуникационным процессом
--
управління комунікаційним процесом
--
управленческий инструментарий
--
управлінський інструментарій
Анотація:
Досліджено шляхи використання інформаційних технологій ІНТЕРНЕТу в системі маркетингових комунікацій підприємства. Обгрунтовані напрями використання ІНТЕРНЕТ-технологій в якості ефективного інструменту здійснення успішної маркетингової комунікаційної політики підприємства на ринку.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Савкова, К.Г. (студентка Національного університету харчових технологій)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-31
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)