Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (38)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (7)Періодичні видання (друковані) (1)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 242
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Слободян, Максим.
    10 рабочих фишек в составлении интернет-рекламы / М. Слободян // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 6. - С. 38-40 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
коммуникации -- комунікації -- интернет-реклама -- інтернет-реклама -- составление интернет-рекламы -- складання інтернет-реклами
Анотація: Рассматриваются проверенные рабочие фишки для представления своих товаров на сайте так, чтобы они по максимуму касались посетителя сайта и превращали его в клиента.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


   
    Cтандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі. Нова редакція // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 4. - С. 24-38 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ринок реклами -- рынок рекламы -- стандарти недискримінаційної реклами -- стандарты недискриминационной рекламы -- соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- культура маркетингових відносин -- культура маркетинговых отношений -- недискримінаца реклама -- недискриминационная реклама
Анотація: Розроблено: Всеукраїнською громадською організацією „Українська асоціація маркетингу”, Центром ґендерно-правової освіти УАМ за участю та при екпертно-консультаційному сприянні Всеукраїнської рекламної коаліції, Асоціації зовнішньої реклами, Української асоціації директ маркетингу, Міжнародної асоціації маркетингових ініціатив, Спілки рекламістів України, КМГО „Інститут ліберального суспільства”, МГО „Школа рівних можливостей”, МГО „Український жіночий фонд”, ВГО „Жіночий консорціум України”.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Cтандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі. \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Расходов, П.
    Digital-маркетинг: вперед у майбутнє / П. Расходов // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 23-24 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
интернет -- digital-маркетинг -- інструменти маркетингу -- реклама -- цифрові комунікації -- інтернет -- инструменты маркетинга -- цифровые коммуникации -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты
Анотація: Пропонується використовувати digital-маркетинг як інструмент просування реклами в інтеренет.


Знайти схожі

4.


    Лылык, Марьяна.
    Effie Conference 2012 / М. Лылык // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 44-45 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика, 2012 г.
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- маркетинговые коммуникации -- торговые марки -- бренды -- конференции -- конкурсы -- маркетингові комунікації -- торгові марки -- бренди -- конкурси -- конференції
Анотація: Effie Awards Ukraine - конкурс эффективности рекламных и маркетинговых коммуникаций.


Дод.точки доступу:
Конкурс Effie Awards Ukraine \о нем\; Effie Awards Ukraine, конкурс \о нем\; Effie Conference \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Прохорова, Ганна (бібліотекар I категорії відділу науково-інформаційного забезпечення інформаційних процесів Харківської державної наукової бібліотеки ім. В. Г. Короленка).
    NE-FORMAT не навчання бібліотекарів / Г. Прохорова // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2014. - № 2. - С. 26-27
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Украина
    Україна

    Львовская область

    Львівська область

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- молодые библиотекари -- молоді бібліотекарі -- повышение квалификации -- підвищення кваліфікації -- школи молодих бібліотекарів -- школы молодых библиотекарей -- навчання -- обучение -- цель проекта -- мета проекту -- формальное образование -- формальна освіта -- неформальное образование -- неформальна освіта -- самообучение -- самонавчання -- фандрейзинг -- социальные коммуникации -- соціальні комунікації -- реклама -- проектный менеджмент -- проектний менеджмент
Анотація: Інформація про Зимову школу молодих бібліотекарів Української бібліотечної асоціації, що була проведена за підтримки програми "Бібліоміст" 11-15 лютого 2014 року у Львівській області.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Українська бібліотечна асоціація \про неї\; Бібліоміст, програма \про неї\; NE-FORMAT, школа молодих бібліотекарів \про неї\; Зимова школа молодих бібліотекарів \про неї\

Знайти схожі

6.


    Дударьов, В. В. (Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя).
    PR у закладах соціального захисту населення: постановка проблеми / В. В. Дударьов // Грані. - 2015. - № 3. - С. 79-83. - Бібліографія : С.83 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.94
Рубрики: Соціальний захист. Соціальна робота
   Социальная защита. Социальная работа

Кл.слова (ненормовані):
PR-деятельность -- PR-діяльність -- PR-технологии -- PR-технології -- public relations -- заклади соціального захисту -- паблик рилейшнз -- паблік рілейшнз -- социальная защита -- социальная работа -- социальная реклама -- социальное обслуживание -- соціальна реклама -- соціальна робота -- соціальне обслуговування -- соціальний захист -- учреждения социальной защиты
Анотація: Метою статті є визначення можливостей реалізації PR-технологій і функціонування служб по зв'язках із громадськістю в закладах соціального захисту населення. Основними напрямами підвищення ефективності PR у закладах соціального захисту і соціального об- слуговування населення є: вдосконалення нормативно-правової бази; врегулювання фінансування PR-діяльності в закладах соціального захисту населення; кадрове забезпечення паблік рілейшнз (підготовка кваліфікованих спеціалістів на рівні вищого навчального закладу); підвищення ефективності соціальної реклами як PR-технології в системі соціального захисту населення. Ефективний PR, зокрема з використанням комунікаційних можливостей соціальної реклами, дозволить популяризувати соціальні програми і послуг и соціальних служб і організацій.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\14.pdf

Знайти схожі

7.


    Литовченко, Ірина (доктор економічних наук).
    PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу / І. Литовченко, І. Жарська // Економіст : науково-практичний журнал. - 2016. - № 11. - С. 19-25 : табл.; 4-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, просвещения

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищий навчальний заклад -- маркетингові коммунікації ВНЗ -- PR-заходи вищої освіти -- нормативно-правове регулювання -- ринок освітніх послуг -- спеціаліст в сфері маркетингу -- підготовка кадрів -- студентські конкурси з реклами -- высшее образование -- высшее учебное заведение -- маркетинговые коммуникации вузов -- PR-мероприятия высшего образования -- нормативно-правовое регулирование -- рынок образовательных услуг -- специалист в области маркетинга -- подготовка кадров -- студенческие конкурсы по рекламе
Анотація: Запропоновано основні методичні положення щодо організації процесу проведення PR-заходу та визначено його значення для формування відповідних компетенцій та навичок у студентів. Наведено результати оцінки ефективності проведення PR-заходу.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Жарська, Ірина (кандидат економічних наук); Одеський національний економічний університет \о нем\Реклама-Фест, конкурс \о нем\

Знайти схожі

8.


    Абдуліна, Ірина (головний редактор науково-практичного журналу "Інтелектуальна власність в Україні").
    Private label - маркетингова стратегія / І. Абдуліна // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 4. - С. 28-31. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Європа

    Европа

Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- маркетинг -- торгові марки -- торговые марки -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- брендові товари -- брендовые товары -- реклама -- роздрібна мережа -- розничная сеть
Анотація: Розглядається мережева торгова марка, власником якої є роздрібна торгова мережа.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Private label, мережева торгова марка \про неї\; Петрус, національна торговельна мережа \про неї\

Є примірники у відділах:
ДБВ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

9.


    Рітсон, Марк (старший бренд-шеф).
    Ritson: Марк Прітчард з P & G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років [Текст] / М. Рітсон // Маркетинг в Україні : вид. Укр. Асоц. Маркетингу. - 2017. - N 5/6. - С. 30-32 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової інформації -- історія маркетингу -- рекламні технології -- медійна реклама -- цифрова реклама -- бренд-комунікації -- медіа інвестиції -- средства массовой информации -- история маркетинга -- рекламные технологии -- медийная реклама -- цифровая реклама -- бренд-коммуникации -- медиа инвестиции
Анотація: Марк Прітчард, старший бренд-шеф Procter & Gamble, засудив “стінові сади” (закриті платформи) Google та Facebook і вимагає прозорості від цифрового ланцюжка постачання, оприлюднення нової епохи цифрової реклами.


Дод.точки доступу:
Procter & Gamble, компанія \о ней\

Знайти схожі

10.


    Anwar Mir, Imran (Ph.D. Scholar; Igra University; Islamabad).
    Role of humor-based advertising in a crisis economy [Text] / Mir I. Anwar, Khan M. Bashir = Роль гумористичної реклами в умовах кризової економіки / І.Анвар Мір, М.Башір Хан = Роль юмористической рекламы в условиях кризисной экономики / И.Анвар Мир, М.Башир Хан // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 406-414 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422 + 76.006.5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Реклама в средствах массовой информации

   Реклама в засобах масової інформації

Кл.слова (ненормовані):
кризисная экономика -- кризова економіка -- crisis economy -- реклама с экономическим уклоном -- реклама з економічним ухилом -- ads with economic incentive -- телевизионная реклама -- телевізійна реклама -- TV adventing -- элемент новизны -- елемент новизни -- ads with novelty -- юмористическая реклама -- гумористична реклама -- humorius ads
Анотація: The use of humor in advertising is culture specific. This study focuses on the role of humor - based TV advertising in a crisis economy.
Обосновано, что использование юмора в рекламе зависит от культуры общества. Акцент сделан на роли юмористической телевизионной рекламы в условиях кризисной экономики.
Обгрунтовано, що використання гумору у рекламі залежить від культури суспільства. Акцент зроблено на ролі гумористичної телевізійної реклами в умовах кризової економіки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Professor; Igra University; Islamabad)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)