Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=социо-культурная сфера<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Мезецька, К. Ю.
(аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України).
Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 11
. - С. 186-190 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.497.7г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
бренды
--
бренди
--
внутриотраслевые экономические преимущества
--
внутрішньогалузеві економічні переваги
--
детерминирующие факторы
--
детермінуючі фактори
--
конкурентные стратегии
--
конкурентні стратегії
--
предприятия
--
підприємства
--
рыночное позиционирование
--
ринкове позиціонування
--
рекламные технологии
--
рекламні технології
--
социо-культурная сфера
--
соціо-культурна сфера
--
торговые марки
--
торгові марки
--
соціальна реклама
--
социальная реклама
--
реклама в культурній сфері
--
реклама в культурной сфере
Анотація:
Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
2.
Яйманя, Сіріпен
(лектор з туристичного менеджменту; голова програми "Туристичний менеджмент" Міжнародного коледжу Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
Маркетингові фактори музейної економіки [Текст] : на прикладі музею Саісудда Нобхадол (Бангкок, Таїланд) / С. (Яйманя> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 10
. - С. 283-290 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
379.8
ББК
65.497.7(5ТАЇ)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Таиланд
Таїланд
Бангкок
Кл.слова (ненормовані):
бесплатные посещения
--
безкоштовні відвідування
--
исторические памятники
--
історичні пам'ятки
--
маркетинговые факторы
--
маркетингові фактори
--
музейный маркетинг
--
музейний маркетинг
--
рыночное продвижение
--
ринкове просування
--
рекламные технологии
--
рекламні технології
--
насыщенность сервиса
--
насиченість сервісу
--
социо-культурная сфера
--
соціо-культурна сфера
--
социологические опросы
--
соціологічні опитування
--
поведение туристов
--
поведінка теристів
--
университетские музеи
--
університетські музеї
--
4Р
--
ценовые факторы
--
цінові фактори
Анотація:
Проаналізовано туристичну поведінку тайських відвідувачів музею Саісудда Нобхадол Університету Суан Сунанда Раджабат. Також досліджено, які маркетингові фактори впливають на рішення відвідати музей. Виявлено відмінності в маркетингових характеристиках такого вибору за демографічними показниками. Крім того, відвідувачі музею були опитані щодо їх бачення подальшого розвитку музею. У межах концепції 4Р виділено такі маркетингові фактори, що впливають на вибір музею (три на кожен параметр): унікальний архітектурний стиль, слава колишнього палацу, відомість університету – для категорії «продукт»; безкоштовне відвідування, співвідношення вартість-цінність, знижки на екскурсії для груп – у категорії «ціна»; близькість до урядових офісів, розташування в старому кварталі Бангкоку, зв’язок з іншими пам’ятками району – в категорії «розташування»; розвиток спільних туристичних програм з іншими палацами, наявність сувенірів, щорічні фестивалі та інші заходи – в категорії «просування».
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Саисудда Нобхадол, таиландский музей \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)