Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управление образованием<.>
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
1.


    Січкаренко, Галина
    Початок формування державної політики в галузі вищої освіти в Україні (кінець 1980 - початок 1990 рр.) / Галина Січкаренко // Історичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 19-30. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Україна, 20 ст.кінець
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- политика образовательная -- політика освітня -- политика в сфере образования -- політика в сфері освіти -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: На базі архівних документів Міністерства освіти і науки України розглядаються перші кроки у формуванні національної системи управління вищою освітою наприкінці 1980 - початку 1990 рр. (нормативно-правові акти, акредитація вищих навчальних закладів, ат естація науково-педагогічних кадрів).


Знайти схожі

2.


    Ступак, Ф. Я. (доцент Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця; кандидат історичних наук).
    Соціальна діяльність органів земського самоврядування у галузі освіти в Україні / Ф. Я. Ступак // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 6. - С. 55-58. - Бібліографія : С.58 : 27 назв
УДК
Рубрики: Історія, 19 ст. 2-а пол.
   История, 20 ст. поч.

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
земские стипендии -- земские школы -- земское самоуправление -- земства -- земське самоврядування -- земські стипендії -- земські школи -- история благотворительности -- история образования -- история школ -- історія доброчинності -- історія освіти -- історія шкіл -- народна освіта -- народное образование -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: У статті розглядається досвід діяльності земських органів самоврядування в галузі освіти (70-і рр. ХІХ ст. - початок ХХ ст.). Підкреслюється, що розвитку народної освіти надвалася значна підтримка.


Знайти схожі

3.


    Головньова, І. В.
    Актуальні напрями застосування нового підходу до управління в освіті / І. В. Головньова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 44-50. - Бібліографія : С.50 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладач - студент -- викладач вузу -- вища освіта -- высшее образование -- командний дух -- командный дух -- коучинг -- менеджмент в образовании -- менеджмент освіти -- новий стиль в управлінні -- новый стиль в управлении -- преподаватель - студент -- преподаватель высшей школы -- професійна освіта -- профессиональное образование -- работа в команде -- робота в команді -- управление образованием -- управление образованием в высшей школе -- управління освітою -- управління освітою в вищій школі
Анотація: Розглянуті питання застосування нового стилю менеджменту в освітній сфері. Новий стиль в управлінні (далі - НСУ) як стиль керівництва передбачає створення таких стосунків, коли співробітники прагнуть реалізувати свій потенціал, а керівник сприяє цьом у. НСУ освітою часто вимагає від викладача фундаментальних змін у способі сприйняття самого себе та інших людей - студентів і співробітників, уміння бачити в них особистості, що володіють потенціалом бути високоефективними в обраній сфері.


Знайти схожі

4.


    Пустовіт, Григорій (доктор педагогічних наук; професор; вчений секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти АПН України).
    Позашкільна освіта та виховання крізь призму сьогодення / Г. Пустовіт // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 28-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
позашкільні навчальні заклади -- становлення особистості -- управління освітою -- позашкільна освіта -- внешкольные учебные учреждения -- становление личности -- управление образованием -- внешкольное образование
Анотація: Здійснено аналіз сучасного стану позашкільної освіти й виховання в Україні, визначено основні суперечночті та шляхи їх подолання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Онищук, Людмила (доктор педагогічних наук; завідувач лабораторією управління професійно-технічною освітою інституту ПТО НАПН України).
    Організаційно-методичні принципи децентралізованого управління професійно-технічною освітою / Л. Онищук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 19-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Професійна освіта
   Профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
організаційно-методичні принципи -- професійно-технічна освіта -- управління освітою -- децентралізоване управління -- професійна освіта -- управління професійно-технічною освітою -- организационно-методические принципы -- профессионально-техническое образование -- управление образованием -- децентрализованное управление -- профессиональное образование -- управление профессионально-техническим образованием
Анотація: Розкрито сутність організаційно-методичних принципів управління професійно-технічною освітою в умовах його децентралізації з урахуванням закономірностей соціально-економічного розвитку регіональних систем і стратегічних завдань управління цим процесом.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Побірченко, Н. С.
    Формування неперервної педагогічної освіти як системи з погляду історичних перетворень (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. С. Побірченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 68-78. - Бібліографія : С.78 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 19 ст., друга пол.
   Образование. Педагогика, 20 ст., поч.

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- история образования -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- освітня реформа -- педагогические кадры -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні кадри -- підготовка вчителів -- післядипломна освіта -- подготовка учителей истории -- последипломное образование -- реформа образования -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: Проаналізовано процес формування неперервної педагогічної освіти в Україні другої половини 19 - початку 20 століття з точки зору історичних перетворень.Висвітлена ієрархізована система неперервної освіти педагогічних працівників означеного періоду в к онтексті різних ознак організаційної та змістової єдності, взаємозв'язку та послідовності усіх ланок освіти. Початок розвитку системи неперервної педагогічної освіти ми пов'язуємо з кінцем Петровської епохи, коли в першій половині ХVIII ст. Київська д уховна академія стала осередком підготовки вчителів для національних шкіл. У 1802 р. створено центральний орган управління освітою - Міністерство народної освіти. Широка освітня реформа в Російській імперії зачепила всі ланки освіти - вищу, середню та початкову, активізувала пошуки нових форм педагогічної освіти. Після шкільної реформи 1864 р. особливо загострилася потреба в учительськихкадрах. Значні зміни в системі неперервної педагогічної освіти відбуваються після Жовтневого перевороту. Створен ня в 1925 р. Державного науково-методологічного комітету започаткувало новий етап керівництва післядипломною освітою.


Дод.точки доступу:
Министерство народного образования \о нем\; Міністерство народної освіти \о нем\

Знайти схожі

7.


    Лосєва, Н. М.
    Сучасний підхід до вивчення особистості керівника освіти / Н. М. Лосєва // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 64-73. - Бібліографія : С.72-73 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход -- акмеология -- акмеологічний підхід -- акмеологія -- керівники освіти -- компетентність керівників освіти -- компетентность руководителя образования -- личностно-профессиональная зрелость -- личностно-профессиональная компетентность -- особистісно-професійна зрілість -- особистісно-професійна компетентність -- педагогическая акмеология -- педагогическая деятельность -- педагогическая психология -- педагогічна акмеологія -- педагогічна діяльність -- педагогічна психологія -- професійна діяльність -- професійна компетентність -- профессиональная деятельность -- профессиональная компетентность -- психология профессий -- психология руководителя -- психология управления -- психологія керівника -- психологія професій -- психологія управління -- руководители образования -- управление образованием -- управленческая деятельность -- управління освітою -- управлінська діяльність
Анотація: Розглядаються питання цілісного дослідження особистості професійного керівника навчального закладу з психолого-акмеологічних позицій, показані можливості застосування акмеологічного підходу в цілях особистісно-професійного розвитку керівника. За умов стійкого позитивного ставлення керівника освіти до своєї професійної діяльності його особистісне зростання неодмінно супроводжується і професійним зростанням. Гуманізація освіти, використання акме-технологій, підтримка особистісно-професійного розвитку освітянина неодмінні і в процесі його підготовки, і під час підвищення кваліфікації, і протягом усього професійного життя.


Знайти схожі

8.


    Карпенко, О. В.
    Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 125-142. - Бібліографія : С.141-142 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- государственное управление -- государственное управление образованием -- державне управління -- державне управління освітою -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- модернизация образования -- модернизация образовательной политики -- модернизация образовательной системы -- модернізація освіти -- модернізація освітньої політики -- модернізація освітньої системи -- нормативно-правове забезпечення освіти -- нормативно-правовое обеспечение образования -- образование в Казахстане -- освіта в Казахстані -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформирование образования -- реформування освіти -- середня освіта -- среднее образование -- управление образованием -- управленческие решения -- управління освітою -- управлінські рішення
Анотація: Розглянуто сучасний стан освітньої галузі Республіки Казахстан. Проаналізовані статистичні дані і динаміка модернізації дошкільної, середньої, професійно-технічної та вищої освіти країни. Показано авторське бачення розвитку галузі. Головною перспективою розвитку сучасної освіти не тільки Казахстану, але й інших колишніх радянських республік (за винятком хіба що балтійських країн та Грузії) є поступове, планомірне оновлення галузі з використанням роками напрацьованих педагогічних методик та навчальних програм. Поступове й виважене реформування галузі освіти є ефективним механізмом інтелектуального розвитку будь-якої країни, а відновлення якості навчання до високого рівня колишньої, радянської, школи сприятиме забезпеченню спадковості національних педагогічних здобутків.

Перейти к внешнему ресурсу: Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: н

Знайти схожі

9.


    Сагуйченко, В. В. (доцент кафедри менеджменту організацій ; начальник навчального відділу Запорізької державної академії).
    Вчитель у контексті суспільства ризику / В. В. Сагуйченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 136-139. - Бібліографія : С.139 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
институт образования -- інститут освіти -- общество риска -- педагогическая деятельность -- педагогический риск -- педагогическое образование -- педагогічна діяльність -- педагогічна освіта -- педагогічний ризик -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- реформирование образования -- реформування освіти -- система образования -- система освіти -- социология образования -- соціологія освіти -- суспільство ризику -- управление образованием -- управління освітою -- учитель
Анотація: У статті досліджено специфіку педагогічного ризику, обумовленого сучасними соціокультурними контекстами.


Знайти схожі

10.


    Гриневич, Л. М.
    Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 80-89. - Бібліографія : С.89 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
добавочная образовательная стоимость -- додана освітня вартість -- зарубежное образование -- зарубежные системы образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжні системи освіти -- информационная система -- информационная система управления -- інформаційна система -- інформаційна система управління -- качество высшего образования -- качество образования -- мониторинг в образовании -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- национальная система мониторинга -- национальные системы образования -- національна система моніторингу -- національні системи освіти -- образование Украины -- освіта України -- освітній моніторинг -- управление образованием -- управління освітою -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Виокремлено спільні основи побудови національних систем моніторингу якості освіти зарубіжних країн. Зокрема, до них віднесені: встановлення державних стандартів; вироблення системи освітніх показників; збір інформації з різних джерел даних за допомогою відповідних форм проведення моніторингу; багаторівнева структура; збереження та інтеграція даних в інформаційній системі управління освітою; відповідне інституційне забезпечення. Виявлено відмінності в підходах до національного оцінювання навчальних досягнень. Розглянуто застосування державних іспитів для моніторингу. Підкреслено, що створення й розвиток національної системи моніторингу якості освіти на перелічених засадах в Україні дає змогу сповна використати існуючі форми моніторингу, активно запроваджувати нові, поєднувати і аналізувати інформацію з різних джерел для відстеження стану системи середньої освіти і ухвалення управлінських рішень про її розвиток.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)