Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (26)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (13)Мережеві ресурси (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=339.138<.>
Загальна кількість знайдених документів : 749
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу : ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 26-28 : ил. - Продовження в наступному номері. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
молодіжний маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціальні тренди -- бренди -- комунікаційна модель -- молодежный маркетинг -- социальный маркетинг -- социальные тренды -- бренды -- коммуникационная модель
Анотація: Міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners оприлюднила черговий звіт щодо актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Дупляк, Т.
    Оцінка ефективності управління підприємствами виставкової діяльності / Т. Дупляк // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 29-34 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
виставкова діяльність -- методичні підходи -- управління підприємствами -- виставкова індустрія -- організатори виставок -- реклама -- выставочная деятельность -- методические подходы -- управление предприятиями -- выставочная индустрия -- организация выставок -- предприятия выставочной деятельности -- підприємства виставкової діяльності -- ефективность виставкової діяльності -- эффективность выставочной деятельности -- оцінка ефективності -- оценка эффективности
Анотація: Досліджено сутність підприємств виставкової діяльності, розглянуто методичні підходи до оцінки ефективності управління ними.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Пустотін, В. (директор бренд-консалтингової компанії "Слідопит").
    Кількісні показники сили бренду / В. Пустотін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 35-36 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
кількісні показники -- бренди -- показники бренду -- показатели бренда -- торгові марки -- количественные показатели -- бренды -- торговые марки
Анотація: Викладені показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Лилик, І. (генеральний директор УАМ).
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 7-13 : ил. - 11 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
експертні оцінки -- розвиток ринків -- маркетингові дослідження -- агенції -- экспертные оценки -- развитие рынков -- маркетинговые исследования -- агенства
Анотація: Експертна оцінка розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні у 2010 року.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Окунєва, О. (аспірант кафедри маркетингу).
    Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) / О. Окунєва // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 14-21 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
внутрішній маркетинг -- внутрішні клієнти -- сегментація працівників -- маркетингові інструменти -- споживачі -- галузі виробництва -- галузі обслуговування -- галузь торгівлі -- отрасль торговли -- сектор промисловості -- сектор промыщленности -- внутренний маркетинг -- внутренние клиенты -- сегментирование работников -- маркетинговые инструменты -- потребители -- отрасли производства -- отрасли обслуживания -- попит працівників -- попит роботодавців -- спрос работников -- спрос работодателей
Анотація: Представлена сегментація працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Устименко, М.
    Формування міжнародних каналів розподілу на фармацевтичному ринку Центральної і Східної Європи / М. Устименко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 22-25 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Центральна Європа
    Центральная Европа

    Східна Європа

    Западная Европа

Кл.слова (ненормовані):
фармацевтичні вироби -- ринки лікарських засобів -- фармацевтические рынки -- фармацевтичні вироби -- міжнародні відносини -- логістика -- канали розподілу -- каналы распределения -- фармацевтические изделия -- рынки лекарственных средств -- международные отношения -- логистика
Анотація: Розглянуто основні аспекти формування міжнародних каналів розподілу фармацевтичних виробів з точки зору аналізу особливостей товару і специфіки умов міжнародного середовища фармацевтичного ринку Центральної і Східної Європи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Васильєв, Олексій (доктор фізико-математичних наук; професор кафедри теоретичної фізики фізичного факультету).
    Особливості застосування штучних нейронних мереж в економіко-математичному моделюванні / О. Васильєв // Банківська справа. - 2013. - № 8. - С. 50-57 : табл. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0507-5475
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Фінансова система

   Экономика

   Финансовая система

Кл.слова (ненормовані):
функціональна апроксимація -- економічні дослідження -- моделювання економіки -- економічні системи -- штучні нейронні мережі -- функціональні залежності -- статистичні дані -- функциональная аппроксимация -- экономические исследования -- моделирование экономики -- экономические системы -- искусственные нейронные сети -- функциональные зависимости -- статистические данные
Анотація: Аналізуються перспективи застосування штучних нейронних мереж у моделюванні економічних систем та процесів, наводяться загальні теоретичні відомості про побудову нейронної мережі та особливості відновлення функціональних залежностей на основі статистичних даних.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Сафоненко, А. (аспірант кафедри маркетингу).
    Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів / А. Сафоненко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 60-63 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
автосервіси -- споживачі автосервісних послуг -- потребители автосервисных услуг -- автосервісні послуги -- автосервисные услуги -- автобренди -- очікування споживачів -- автодилери -- якість обслуговування -- автосервисы -- автобренды -- ожидания потребителей -- автодилеры -- качество обслуживания
Анотація: Викладено матеріали дослідження сприйняття споживачами рівня якості обслуговування у системі автосервісу регіональних автодилерів та оцінки відповідності рівню, задекларованому виробниками.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Овсяннікова, Ю.
    Огляд "топових" автомобілів і автосалонів / Ю. Овсяннікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 64-67 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
автомобілі -- ринки атомобілів -- автосалони -- автомаркетинг -- автомобили -- рынки автомобилей -- автосалоны -- менеджеры -- торгові марки -- торговые марки -- бренди -- бренды -- Mazda -- Toyota -- Honda Accord
Анотація: Огляд сучасного ринку автомобілів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Конда, Іва (PhD (бізнес-адміністрування); провідний викладач; заступник ректора по науці та дослідженням Школи бізнесу і управління в Новом местє; Словенія).
    Розробка та впровадження маркетингової системи відносин шляхом аналізу мережі взаємодій [Текст] / І. Конда // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 134-145 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
клиентская информация -- клієнтська інформація -- маркетинговая аналитика -- маркетинговая аналітика -- маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- маркетинг отношений -- маркетинг відносин -- отношения между покупателем и продавцом -- відносини між покупцем і продавцем -- промышленные компании -- промислові компанії -- рынок В2В -- ринок В2В -- сети взаимодействий -- мережі взаємодій
Анотація: Описано, як інструменти мережевого аналізу можуть бути використані при вивченні взаємодії всередині мережі задля впровадження та подальшого функціонування маркетингової системи відносин на ринку В2В. Даний підхід виходить з наявної в промислової компанії інформації стосовно її клієнтів, що продемонстровано на прикладі реально діючого підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)