Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=аксіологія педагогіки<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Дічек, Н. П.
Ціннісний вибір В.О.Сухомлинського: аксіологічна драма педагога / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 14-25. - Бібліографія : С.24-25 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
аксиология педагогики
--
аксіологія
педагогіки
--
видатні педагоги
--
виховання учнів
--
воспитание учеников
--
выдающиеся педагоги
--
духовність
--
духовность
--
история педагогики
--
история педагогики Украины
--
історія
педагогіки
--
історія
педагогіки
України
--
личность
--
особистість
--
радянське виховання
--
советское воспитание
--
теория воспитания
--
теорія виховання
--
ценности
--
ценностный выбор
--
ціннісний вибір
--
цінності
Анотація:
Розкрито аксіологічний зміст педагогічної спадщини видатного українського педагога в контексті ціннісних пошуків другої половини ХХ ст. Узагальнені його ідеї, які стосуються необхідності змін в радянській системі освітньо-виховних цінностей у руслі ви знання пріоритета особистісно зорієнтованої
педагогіки
. Визначені термінальні (людина-особистість) та інструментальні (інтегроване поняття людяності, духовність та творчість) цінності, які пропагував педагог.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Рогова, О. Г.
(методист Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Аксіологічний аспект гуманітарної парадигми освіти / О. Г. Рогова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 4
. - С. 56-59. - Бібліографія : С.59 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход
--
аксиология педагогики
--
аксіологічний підхід
--
аксіологія
педагогіки
--
гуманистическая педагогика
--
гуманитарная парадигма образования
--
гуманістична освіта
--
гуманістична педагогіка
--
гуманітарна парадигма освіти
--
философия образования
--
філософія освіти
--
ценности образовательные
--
ценностные ориентации
--
ціннісні орієнтації
--
цінності
Анотація:
Аналізується важливість актуалізації аксіологічного підходу до формування змісту сучасної освіти в контексті гуманітарної парадигми, розглядається проблема цінностей і ціннісних орієнтацій у сучасній вітчизняній філософії освіти.
Знайти схожі
>
3.
Крижановська, Ж. М.
(завідуюча лабораторією Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Філософсько-освітні аспекти національних духовно-моральних цінностей / Ж. М. Крижановська> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 10
. - С. 55-57. - Література : С.57 : 13 назв
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аксиология педагогики
--
аксіологія
педагогіки
--
духовні цінності
--
духовно-моральные ценности
--
духовные ценности
--
культурные ценности
--
моральні цінності
--
национально-культурные ценности
--
національні цінності
--
философия образования
--
філософія освіти
--
цінності освіти
Анотація:
Розкрито філософські підходи до вивчення ролі національних духовно-моральних цінностей у період становлення Української держави.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Крижановська, Ж. М.
(завідуюча лабораторією Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Аксіологічні пріоритети виховання особистості у контексті випереджаючої освіти для сталого розвитку / Ж. М. Крижановська> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 9
. - С. 56-58. - Література : С. 58 : 10 назв
УДК
^A37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аксиология педагогики
--
аксіологія
педагогіки
--
випереджаюча освіта
--
виховання особистості
--
воспитание личности
--
демократизация общества
--
демократизація суспільства
--
духовні цінності
--
духовные ценности
--
загальнолюдські цінності
--
моральні цінності
--
моральные ценности
--
национальные ценности
--
національні цінності
--
общечеловеческие ценности
--
опережающее образование
--
сталий розвиток
--
устойчивое развитие
--
ценностные ориентации
--
ценностные ориентации личности
--
ціннісні орієнтації
Анотація:
Розкрито ціннісні пріоритети і основні особливості виховання сучасної молоді на засадах випереджаючої освіти для сталого розвитку.
Перейти к внешнему ресурсу:
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Семеног, Олена
(доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
Етнокультурна компетентність особистості в реаліях сьогодення: аксіологічні виміри / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 15-18. - Література : С.18 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход в преподавании различных дисциплин
--
аксиология образования
--
аксіологічний підхід
--
аксіологія
педагогіки
--
виховання учнів
--
воспитание учеников
--
духовно-моральне виховання
--
духовно-моральное воспитание
--
етнокультурна компетенція
--
компетентнісний підхід
--
компетентністне навчання
--
компетентностное воспитание
--
компетентностное обучение
--
компетентностный подход в образовании
--
методика вивчення і викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
родинне виховання
--
родинні традиції
--
семейное воспитание
--
семейные традиции
--
украинская литература
--
українська література
--
этнокультурная компетенция
Анотація:
Окреслено аксіологічні виміри родинних виховних, зокрема трудових, традицій як чинника формування етнокультурної компетентності. Доводиться, що формування етнокультурної компетентності - складний багатовимірний процес якісних змін у когнітивній, морально-естетичній, емоційній сферах особистості.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
6.
Рогова, О. Г.
Аксіостратегія як чинник духовно-ціннісної модернізації освіти [Текст] / О. Г. Рогова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 7
. - С. 19-24. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход
--
аксиологическое измерение образования
--
аксиология образования
--
аксіологічний вимір освіти
--
аксіологічний підхід
--
аксіологія
педагогіки
--
духовність в освіті
--
духовность в образовании
--
модернизация образования
--
модернізація освіти
--
философия образования
--
філософія освіти
--
ценности
--
цінності
--
аксіостратегії
--
аксиостратегии
--
освітній процес
--
образовательный процесс
Анотація:
Запропоновано визначення поняття "аксіостратегії" як інструментального чинника оновленого розкриття аксіологічного підходу в освіті.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)