Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=диференційоване навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Корольський, Володимир
(кандидат технічних наук; професор; завідувач кафедри математики і методики
навчання
математики).
Технологія диференційованого
навчання
математики в основній школі / В. Корольський, А. Капіносов, І. Лов'янова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 51-56 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
технології
навчання
--
дидактичні задачі
--
диференційоване
навчання
--
нормативна модель
--
диференційоване
навчання
математики
--
диференційованість змісту
навчання
--
компетентна диференційованість
--
функціональна диференційованість
--
диференційованість моделі
навчання
--
моделі
навчання
--
дидактичний інструментарій технології
--
технологии обучения
--
дидактические задачи
--
дифференцированное обучение
--
нормативная модель
--
дифференцированное обучение математики
--
дифференцированность содержания обучения
--
компетентная дифференцированность
--
функциональная дифференцированность
--
дифференцированность модели обучения
--
модели обучения
--
дидактический инструментарий технологий
Анотація:
Висвітлено методологічні основи технології диференційованого рівневого
навчання
, розглянуто його нормативну модель і дидактичний інструментарій.
Дод.точки доступу:
Капіносов, Анатолій (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри математики та методики
навчання
математики); Лов'янова, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри математики та методики
навчання
математики)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Липова, Людмила
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 1/2
. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика
навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
профілізація
навчання
--
профилизация обучения
--
диференціація
навчання
--
дифференциация обучения
--
диференційоване
навчання
--
дифференцированное обучение
--
допрофільна підготовка
--
допрофильная подготовка
--
професійне самовизначення
--
профессиональное самоопределение
--
зміст освіти
--
содержание образования
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
принцип диференціації
навчання
--
принцип дифференциации обучения
Анотація:
Висвітлюються основні вектори диференціації
навчання
, особливості диференційованого
навчання
в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації
навчання
у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації
навчання
з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю
навчання
, разглядається диференціація змісту
навчання
особистості та ії подальшої професійної самореалізації.
Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Васьківська, Галина
(кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
Теоретико-методологічні засади диференціації
навчання
в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
диференціація
навчання
--
дифференциация обучения
--
диференційоване
навчання
--
дифференцированное обучение
--
диференційований підхід
--
дифференцированный подход
--
види диференціації
--
виды дифференциации
--
особистісно орієнтоване
навчання
--
личностно ориентированное обучение
--
зовнішня диференціація
--
внешняя дифференциация
--
внутрішня диференціація
--
внутренняя дифференциация
--
рівнева диференціація
--
уровневая дифференциация
--
профільна диференціація
--
профильная дифференциация
--
середня школа
--
средняя школа
--
навчальний процес
--
учебный процесс
Анотація:
Висвітлено теоретико-методичні засади диференціації
навчання
в сучасній школі, науково обгрунтовано поняття "диференціація
навчання
", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого
навчання
і даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.
Дод.точки доступу:
Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Дічек, Н. П.
Прояви диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки ХХ ст. / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 71-80. - Література : С.79-80 : 25 назв
УДК
^A37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 1920-ті рр.
Образование. Педагогика, 1920-е гг.
УРСР
УССР
Кл.слова (ненормовані):
безпритульні діти
--
беспризорные дети
--
виховання дітей
--
воспитание детей
--
воспитание несовершеннолетних
--
дети-инвалиды
--
дети с особыми потребностями
--
детская преступность
--
детские дома
--
дитяча злочинність
--
дитячі будинки
--
диференціація
навчання
--
диференційована система
навчання
--
диференційоване
навчання
--
диференційований підхід у навчанні
--
дифференциация обучения
--
дифференцированная система обучения
--
дифференцированное обучение
--
дифференцированный подход в обучении
--
діти-інваліди
--
діти с особливими потребами
--
интернаты для беспризорных детей
--
история дефектологии
--
история педагогики
--
история педагогики Украины
--
історія дефектології
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
корекційна педагогіка
--
коррекционная педагогика
--
организация детства
--
організація дитинства
--
правонарушения детей и подростков
--
радянська педагогіка
--
советская педагогика
--
социальная работа с правонарушителями
--
специальная и коррекционная психология и педагогика
--
специальная педагогика
--
спеціальна педагогіка
Анотація:
Автор статті ставить за мету розкрити й проаналізувати прояви диференційованого підходу до організації життя дітей в Україні у 20 - 30-ті рр. ХХ ст. і звертається до висвітлення аспектів дефективного дитинства, а саме дітей з психофізичними вадами та м алолітніми правопорушниками, безпритульними.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
5.
Шуневич, Оксана
(кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського ОІППО).
Інтерпретація теорії множинного інтелекту в процесі диференціації
навчання
української мови і літератури / О. Шуневич> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 51-55. - Література : С.55 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване
навчання
--
диференційований підхід
--
диференційований підхід у навчанні
--
дифференцированное обучение
--
дифференцированный подход в обучении
--
лингводидактика
--
личностно ориентированное образование
--
личностно ориентированный подход
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
особистісно орієнтоване
навчання
--
теория множественного интеллекта
--
теорія множинного інтелекта
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Автор статті робить спробу визначити загальні методичні шляхи реалізації теорії множинного інтелекту в практиці вчителя-словесника.
Дод.точки доступу:
Гарднер, Говард (американський психолог) \о нем\
Знайти схожі
>
6.
Кизенко, Василь
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем коммунікативних здібностей / В. Кизенко, Д. Трубачова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта
--
высшее профессиональное образование
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
навчання
студентів-філологів
--
обучение студентов-филологов
--
діяльнісний підхід в навчанні
--
деятельностный подход в обучении
--
комунікативна діяльність
--
коммуникативная деятельность
--
способи комунікативної діяльності
--
способы коммуникативной деятельности
--
диференційоване
навчання
--
дифференцированное обучение
--
рівні комунікативних здібностей
--
уровни коммуникативных способностей
--
творчий рівень
--
творческий уровень
--
продуктивний рівень
--
продуктивный уровень
--
достатній рівень
--
достаточный уровень
--
приклади комунікативних завдань
--
примеры коммуникативных занятий
--
майбутні вчителі іноземної мови
--
будущие учителя иностранных языков
--
проектувальні способи комунікативної діяльності
--
способы проектирования в коммуникативной деятельности
--
розподіл студентів за типологічними групами
--
распределение студентов по типологическим группам
--
власна комунікативна активність
--
собственная коммуникативная активность
Анотація:
Розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.
Дод.точки доступу:
Трубачова, Дар'я (старший викладач Інституту іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)