Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=коммуникативный метод обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Сульниченко, В. М.
    Теоретичні й методичні аспекти проблеми вдосконалення мовної освіти в сучасній школі / В. М. Сульниченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 67-74. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-ориентированное обучение -- коммуникативные упражнения -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-орієнтовано навчання -- культура речи -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність дитини -- мовленнєва культура -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві уміння -- мовна освіта -- мовні вправи -- образование Украины -- освіта України -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- речевые умения -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- языковое образование
Анотація: Визначені напрямки дослідження проблеми формування культури мовлення, зокрема системний підхід. Запропонова система вправ по формуванню культури мовлення: мовні, комунікативні, мовленнєві вправи. Мовні допомагають учням виконувати дії з мовним матер іалом поза мовленнєвою ситуацією. Комунікативні призначені для організації мовленневих дій учнів в ситуативних умовах. Мовленнєві створюють умови для продуктивної мовленнєвої діяльності учнів на уроці.


Знайти схожі

2.


    Дорошко, Лідія (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин / Лідія Дорошко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 53-56. - Бібліографія : С.56 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- межпредметная интеграция -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- школы национальных меньшинств -- начальные классы -- підручник української мови -- початкові класи -- текст підручника -- текст учебника -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка
Анотація: У статті йдеться про інтеграцію як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин.


Знайти схожі

3.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5 - 7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 20-24. - Література : С.24 : 10 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- восприятие и понимание речи -- восприятие и понимание текста -- говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєва компетенція -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- речевая деятельность учащихся -- речевая компетентность -- связная речь -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- украинский язык -- українська мова
Анотація: На основі досліджень в галузі психолінгвістики розкривається зміст понять сприймання як різновиду мовленнєвої діяльності людини, розуміння, його рівні, особливості аудіювання й читання.


Знайти схожі

4.


    Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету).
    Розвиток мовленнєвої компетентності дев'ятикаласників / С. Цінько // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 16-19. - Література : С.19 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- связная речь -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Пропонуються шляхи розвитку мовленнєвої компетентості учнів на прикладі уроку розвитку мовлення за темою "Види мовленнєвої діяльності. Текст, його основні ознаки. Стилі, типи мовлення".


Знайти схожі

5.


    Яремчук, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент Севастопольського інституту банківської справи).
    Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння учнів 5-6 класів / Н. Яремчук // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 10-16. - Література : С.15-16 : 28 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- связная речь -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Визначено лінгводидактичні засади вдосконалення навичок говоріння, виділено новітні технології, що спонукають учнів 5-6 класів продукувати висловлювання у процесі спілкування.


Знайти схожі

6.


    Трубачова, Дар'я (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Шляхи підвищення ефективності комунікативної діяльності студентів / Д. Трубачова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 34-38. - Література : С.38 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная деятельность -- коммуникативная компетентность -- коммуникативно-деятельный компонент -- коммуникативно-ориентированное обучение -- коммуникативный метод обучения -- коммуникация -- комунікативна діяльність -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-орієнтовано навчання -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей -- подготовка учителей-словесников -- спілкування -- украинский язык -- українська мова -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Розкрита актуальність проблеми формування комунікативної діяльності в педагогічній теорії та практиці.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

7.


    Корчова, Олена (асистент Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка).
    Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / О. Корчова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 64-67. - Література : С.67 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-деятельностный подход к языковому образованию -- коммуникативный метод обучения -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное обучение -- компетентностный подход в образовании -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- лингвистическая компетентность -- лингвистическая компетенция -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- мовна освіта -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование
Анотація: Обгрунтовано необхідність застосування комунікативно-діяльнісного підходу з метою формування лексико-семантичної компетенції майбутнього фахівця.


Знайти схожі

8.


    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО; Львів).
    Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні літератури / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 6. - С. 18-23. - Література : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід в навчанні -- коммуникативно-деятельностный подход -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- литературное образование -- літературна освіта -- методи навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- методы обучения -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Про методологічні засади комунікативно-діяльнісного підходу у викладанні літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

9.


    Сергієнко, Антоніна (кандидат педагогічних наук: завідувач кафедри Дніпропетровського ОІППО).
    Реалізація комунікативного та діяльнісного підходів до навчання на уроках української літератури / А. Сергієнко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 20-24. - Література : С.24 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
групові методи навчання -- групповые методы обучения -- деятельностный подход в обучении -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- діяльнісний підхід -- діяльнісний підхід в навчанні -- инновационные методы обучения -- интерактивное обучение -- інноваційні методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- коммуникативно-деятельностный подход -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- украинская литература -- українська література
Анотація: Розглядаються шляхи реалізації інноваційних підходів до викладання української літератури, пропонуються методи організації групової навчальної діяльності школярів на уроках літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

10.


    Редько, В. Г.
    Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі / В. Г. Редько // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 27-38. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность -- коммуникативный метод обучения -- коммуникационный подход -- компетентнісна освіта -- компетентностное образование -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативний підхід -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання іноземних мов -- методика преподавания иностранных языков -- начальная школа -- початкова школа
Анотація: Відповідно до компетентнісної парадигми визначено й обґрунтовано дидактичні та методичні підходи до побудови змісту навчання іноземних мов учнів початкової школи; окреслено основні напрями його трансформації із позицій цілей, предметних і процесуальних особливостей сучасної шкільної іншомовної освіти, зокрема методів, способів і засобів оволодіння навчальним матеріалом, форм і видів контролю рівня його засвоєння. Розглянуто здатність учнів молодшого шкільного віку відповідно до їхніх психологічних особливостей задіювати компетентнісно орієнтовані види навчальної комунікативної діяльності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Педагогіка і психологія_2017_2\4.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)