Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=новітні технології навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.


    Євтух, Олександр (проректор з науково-навчальної роботи та інноваційних впроваджень Луцького інституту розвитку людини Відкритого міжнародного університету людини "Україна"; доктор економічних наук; професор).
    Наука і освіта за крок до майбутнього / О. Євтух // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 2. - С. 16-28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87.25
Рубрики: Філософія
   Філософія науки

   Философия

   Философия науки

Кл.слова (ненормовані):
наука -- освіта -- образование -- функції науки -- функции науки -- епоха змін -- эпоха перемен -- наукові дослідження -- научные исследования -- вчені -- ученые -- теорія інформації -- теория информации -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- інформаційна епоха -- информационная эпоха -- наукові проблеми -- научные проблемы -- наукове мислення -- научное мышление -- моделі наукового мислення -- модели научного мышления -- філософія економічного життя -- философия экономической жизни -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- технології навчання -- технологии обучения -- теорія інформаційного обміну -- теория информационного обмена
Анотація: Розкрито поняття "епоха змін", зроблено висновок, що сучасне суспільство перебуває на перехідному етапі і, відповідно, нова парадигма передбачає розробку нових теорій, зокрема теорії інформаційного обміну.

Перейти к внешнему ресурсу: Наука й освіта за крок до майбутнього

Дод.точки доступу:
Белл, Даніель (вчений) \о нем\; Костельс, Мануель (вчений) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Лігум, Ю. С.
    Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 22-27. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- интеграция образования -- информационно-коммуникационные технологии -- інтеграція освіти -- інформаційно-комунікаційні технології -- качество высшего образования -- качество образования -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- образование Украины -- образовательное пространство -- освіта України -- освітній простір -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- сервери ВНЗ -- серверы ВУЗов -- технологии обучения -- технології навчання -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Розглянуто питання застосування інформаційних систем і технологій для забезпечення якості освіти. Одним з напрямів виконання поставлених задач є впровадження інформаційних систем підтримки ухвалення рішень (ІСПУР) у різних ВНЗ, що дасть змогу обмінюватися базами знань між їхніми (ВНЗ) серверами та буде забезпечувати ці виші інформацією в реальному масштабі часу. Завдяки впровадженню ІСПУР можна буде підвищити якість освіти й реалізувати систему "подвійного" чи "багатостороннього" диплома, що передбачає видачу двох чи більше дипломів двома чи більше ВНЗ за спорідненими навчальними напрямами чи спеціальностями.


Знайти схожі

3.


    Кузь, В. Г.
    Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 28-35. - Бібліографія : С.35 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
инновационная деятельность -- информационное общество -- информационно-коммуникационные технологии -- інноваційна діяльність -- інформаційне суспільство -- інформаційно-комунікаційні технології -- наука и образование -- наука і освіта -- нові освітні технології -- новітні технології навчання -- новые образовательные технологии -- новые технологии обучения -- образование Украины -- образовательная парадигма -- освіта України -- освітня парадигма -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Сучасна освітня концепція спирається на такі нові ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційно-комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності.


Знайти схожі

4.


    Кириченко, В. І.
    Навчально-методичний комплект з курсу хімії вищої школи в контексті комп'ютерно-моделювальної технології його конструювання / В. І. Кириченко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 29-38. - Література : С.38 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- комп'ютерне моделювання -- компьютерные технологии в образовании -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- моделирование компьютерное -- навчально-методичний комплекс -- новітні технології навчання -- освітні комп'ютерні технології -- педагогічне моделювання -- технологии обучения -- учебно-методический комплекс
Анотація: Розглянуто питання розробки інноваційних інформаційної й дидактичної систем у структурі сучасного навчально-методичного комплекту з курсу загальної хімії вищої школи.


Знайти схожі

5.


    Скоморовська, Наталія (викладач Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання технології критичного мислення на уроках української літератури / Н. Скоморовська // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 28-31. - Література : С.31 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
критическое мышление -- критичне мислення -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- нові освітні технології -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- образовательные технологии -- освітні технології -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Йдеться про необхідність використання технології критичного мислення на уроках української літератури, подано коротку історію її впровадження в школах України.


Знайти схожі

6.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник директора з наукової роботи МОІППО).
    Електронний конструктор уроку літератури (ЕКУЛ) у планувальній діяльності суб'єктів лтературної освіти / В. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 12-15. - Література : С.15 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр.)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
графоконструкция -- графоконструкція -- едукологія -- електронний конструктор уроку літератури -- информационные технологии в образовании -- компьютерные технологии в образовании -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- модель урока -- новітні технології навчання -- освітні комп'ютерні технології -- проектно-конструкторская компетентность -- технологическая модель урока -- технологічна модель уроку -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование -- эдукология -- электронный конструктор урока литературы
Анотація: Автором представлено опис електронного продукту, який допоможе побудувати на компетентнісній основі стосунки між суб'єктами літературної освіти. Електронний конструктор уроку літератури забезпечує моделювання авторського уроку, а для учнів - траєкторі ї акмеологічного розвитку під час вивчення літературної теми.


Знайти схожі

7.


    Гуржій, А. М.
    Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Література : С.87 : 6 назв
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- динамические аудиовизуальные электронные средства -- динамічні аудіовізуальні електронні засоби -- електронні засоби навчання -- ефективність використання -- засоби навчання -- наглядность обучения -- наочність навчання -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- средства обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- технологии обучения -- технології навчання -- шкільна освіта -- школьное образование -- электронные средства обучения -- эффективность использования
Анотація: Подано результати проведених експериментально-емпіричних досліджень про змістове наповнення, структуризацію навчального матеріалу динамічних аудіовізуальних електронних засобів та технологію їх використання для повнішої реалізації наочності навчання, й ого інтенсифікації та раціоналізації.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П.

Знайти схожі

8.
   004
   П 78


    Іванов, В. Г.
    Використання новітніх технологій навчання в Україні / В. Г. Іванов, Н. І. Мазниченко // Проблеми розвитку інформаційного суспільства : матеріали III міжнародного форуму. 20-23 листопада 2012 р. / Укр. ін-т наук.-техн. і екон. інформ., Асоціація Інформатіо-Консорціум. - К., 2012. - Ч. 1. - С. 51-53
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

   Дистанционное образование

   Дистанційна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
дистанционное образование -- дистанційна освіта -- электронное обучение -- електронне навчання -- новейшие технологии обучения -- новітні технології навчання -- современное состояние образования -- сучасний стан освіти -- перспективы развития -- перспективи розвитку


Дод.точки доступу:
Мазниченко, Н. І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Дзик, А. П. (вчитель світової літератури; Борщів).
    Біоадекватні технології - школі : враження вчителів та учнів від семінару-практикуму у Борщеві / А. П. Дзик // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 24-27. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
биоадекватная методология преподавания учебных дисциплин -- біоадекватні технології -- здоровье школьников -- здоровьенаправленная деятельность -- здоровьесберегательная педагогика -- здоровьесберегательные образовательные технологии -- здоровьесберегающие педагогические технологии -- здоровьесберегающие функции школьного образования -- инновационные технологии обучения -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- новітні технології навчання -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Семінар-практикум був присвячений новій групі освітніх технологій - це біоадекватні технології, які поєднують всі напрями діяльності школи з формування, збереження та зміцнення здоров'я учнів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_4\7.pdf
Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

10.


    Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка).
    Перспективи використання мобільних технологій як альтернативного засобу вивчення дисципліни "Українська мова" / Світлана Цінько // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 47-50. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
компьютерные технологии в образовании -- компьютерные технологии обучения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мобильное обучение -- мобильные технологии -- мобільні технології -- ІКТ в освіті -- ИКТ в образовании -- мультимедийные методы обучения -- мультимедійні засоби навчання -- новітні технології навчання -- освітні комп'ютерні технології -- планшети -- смартфоны -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті розглядаються можливості використання мобільних телефонів/планшетів у якості сучасних альтернативних засобів навчання української мови.


Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)