Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=учитель української мови і літератури<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
22
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-22
>
1.
Земка, О.
Формування дослідницьких умінь у майбутніх учителів-філологів / О. Земка> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 46-48. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
Рубрики:
Образование. Педагогика
Освіта. Педагогіка
Україна
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність учнів
--
исследовательская деятельность учащихся
--
методика викладання
української
мови
--
методика преподавания украинского языка
--
педагогика высшей школы
--
педагогіка вищої школи
--
учитель
украинского языка и литературы
--
учитель
української
мови
і
літератури
Знайти схожі
>
2.
Дятленко, Тетяна
(кандидат педагогічних наук; Глухів).
Вивчення
української
літератури
в профільних філологічних класах / Тетяна Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 22-27. - Бібліографія : С.27 : 5 назв. - В обл. библиотеке
на прикладі монографічної теми "Григір Тютюнник". 11 клас
УДК
^A821.161.2"19"
ББК
83.3(4Укр)6
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
литературное образование
--
литературные задания
--
літературна освіта
--
літературні завдання
--
методика викладання
української
літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
монографическая тема
--
монографічна тема
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
профильное обучение
--
профильные классы
--
профільне навчання
--
профільні класи
--
украинская литература
--
українська література
--
учитель
украинского языка и литературы
--
учитель
української
мови
і
літератури
Анотація:
Вивчається фахова підготовка майбутнього вчителя-словесника у ВНЗ для подальшої роботи вчителя в умовах профільного навчання. Один з видів фахової підготовки вчителя-словесника - це система літературних завдань для вивчення монографічних тем за програ мами для профільної школи.
Дод.точки доступу:
Тютюнник, Григір (письменник) \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Ігнатенко, Емілія
(старший викладач КМПУ ім. Б.Д. Грінченка; Київ).
Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворчої діяльності молодшого школяра / Емілія Ігнатенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 52-54. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
интеллектуально-творческие умения
--
інтелектуально-творчі уміння
--
коммуникативные умения
--
коммуникативные упражнения
--
комунікативні вміння
--
методика викладання
української
мови
--
методика преподавания украинского языка
--
младшие школьники
--
мовленнєві вправи
--
молодші школярі
--
підготовка вчителів молодших класів
--
подготовка учителей младших классов
--
развитие речи
--
розвиток мовлення учнів
--
учитель
младших классов
--
учитель
украинского языка и литературы
--
учитель
української
мови
і
літератури
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
Анотація:
Автор статті пропонує методичні рекомендації та вправи на розвиток інтелектуально-творчих комунікативних умінь учнів.
Знайти схожі
>
4.
Шуляр, Василь
(кандидат педагогічних наук; доцент; заслужений
учитель
України).
Учитель
-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку
літератури
/ Василь Шуляр> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 5
. - С. 23-28. - Бібліографія : С.28 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія учня та учителя
--
взаимодействие ученика и учителя
--
компетентнісне навчання
--
компетентнісно-діяльнісне навчання
--
компетентностно-деятельностное обучение
--
компетентностное обучение
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методика викладання
української
літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
урок украинской литературы
--
урок
української
літератури
--
учитель
украинского языка и литературы
--
учитель
украинской литературы
--
учитель
української
мови
і
літератури
--
читатель
--
читач
Анотація:
Мета статті - побудувать теоретичну модель співпраці учня-читача й учителя
літератури
в просторі сучасного уроку
літератури
на основі компетентнісно-діяльнісної технології навчання.
Знайти схожі
>
5.
Клейменова, Тетяна
(викладач Глухівського державного педагогічного університету імені О. Довженка).
Формування національно-мовної особистості майбутнього вчителя-словесника : на матеріалі дисципліни "Історія
української
літератури
" / Тетяна Клейменова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 2
. - С. 46-48. - Бібліографія : С.48 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
история украинской литературы
--
історія
української
літератури
--
методика викладання
української
літератури
у ВНЗ
--
методика преподавания украинской литературы в вузе
--
национально-языковая личность
--
національно-мовна особистість
--
підготовка вчителів-словесників
--
підготовка учителів
--
подготовка учителей
--
подготовка учителей-словесников
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
учитель
украинского языка и литературы
--
учитель
української
мови
і
літератури
Анотація:
Мета статті полягає у розкритті специфіки формування національно-мовної особистості студента-філолога під час вивчення навчальної дисципліни "Історія
української
літератури
".
Знайти схожі
>
6.
Руденко, Вікторія
(кандидат педагогічних наук; доцент Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького).
Професійно-комунікативні вміння як складники професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя-словесника / В. Руденко> // Українська мова і література в школі. - 2012. -
№ 1
. - С. 53-55. - Література : С.55 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные умения
--
компетентнісне навчання
--
компетентнісний підхід
--
компетентність вчителя
--
компетентностное обучение
--
компетентностный подход
--
компетентность учителя
--
комунікативні вміння
--
методика викладання
української
мови
--
вища освіта
--
методика преподавания украинского языка
--
высшее образование
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
професійна компетенція
--
профессиональная компетенция
--
профессиональные умения
--
украинский язык
--
українська мова
--
учитель
украинского языка и литературы
--
учитель
української
мови
і
літератури
Анотація:
У статті подано структуру професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя-словесника, зокрема виділено чотири основні компоненти: лінгвістичний, гностичний, конативний та емоційно-оцінний.
Знайти схожі
>
7.
Семеног, Олена
(доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти НАПН України).
Ціннісні пріоритети фахової прктики у вищій школі / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 42-44. - Література : С.44 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
диалектологическая практика
--
діалектологічна практика
--
методика викладання
української
літератури
--
методика викладання
української
літератури
у ВНЗ
--
методика преподавания украинской литературы
--
методика преподавания украинской литературы в вузе
--
педагогическая практика
--
педагогічна практика
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
профессиональная подготовка учителей
--
украинская литература
--
українська література
--
учитель
украинского языка и литературы
--
учитель
української
мови
і
літератури
--
фахова підготовка
--
фахова практика
--
филологическое образование
--
філологічна освіта
--
фольклорна практика студентів
--
фольклорная практика студентов
Анотація:
Окреслено особливості фахової практики як соціально-професійного і комунікативного феномену. Доводиться, що ціннісними пріоритетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічнорї, педпгогічної практик у вищій школі є формування людини, особистості, індивідуальності.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ ім. О. Гончара
Знайти схожі
>
8.
Підгурська, Валентина
(кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського державного університету імені Івана Франка).
Аналіз типових мовних помилок у мовленні майбутніх учителів початкових класів / В. Підгурська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 39-43. - Література : С.42-43 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
анализ ошибок
--
аналіз помилок
--
коммуникативная деятельность
--
комунікативна діяльність
--
культура мовлення
--
культура речи учителя
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання
української
мови
--
методика викладання
української
мови
у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
мовленнєва діяльність
--
мовленнєва культура
--
мовленнєві помилки
--
мовлення вчителя
--
мовні помилки
--
підготовка вчителів початкових класів
--
підготовка вчителів-словесників
--
підготовка учителів початкової школи
--
подготовка учителей-словесников
--
речевая деятельность
--
речевые ошибки
--
речь учителя
--
украинский язык
--
українська мова
--
учитель
украинского языка и литературы
--
учитель
української
мови
і
літератури
--
филологическое образование
--
філологічна освіта
Анотація:
Проаналізовано типові помилки в мовленні майбутніх вчителів початкових класів, виявлені автором під час проведення моніторингу якостей мовлення у чотирьох ВНЗ різних регіонів України
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
9.
Семеног, Олена
(доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАН України).
Педагогічна майстерність учителя-словесника в дослідницьких рефлексіях Ніли Волошиної / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 9
. - С. 2-4. - Література : С.4 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання
--
методика викладання
української
літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
науковці-методисти
--
педагогическое мастерство
--
педагогічна майстерність
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок
української
літератури
--
ученые-методисты
--
учитель
украинского языка и литературы
--
учитель
украинской литературы
--
учитель
української
літератури
--
учитель
української
мови
і
літератури
--
эстетическое воспитание
Анотація:
На основі науково-методичних праць Ніли Волошиної окреслено педагогічну майстерність учителя-словесника як самореалізацію вчителя в педагогічній діяльності.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_9\ст.2.pdf
Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосиповна (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент АПН України ; 1940-2010) \о ней\
Знайти схожі
>
10.
Семеног, Олена
(доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 35-38. - Література : С.38 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
диалектологическая практика
--
діалектологічна практика
--
методика викладання
української
літератури
--
методика викладання
української
літератури
у ВНЗ
--
методика викладання філологічних дисциплін
--
методика преподавания украинской литературы
--
методика преподавания украинской литературы в вузе
--
методика преподавания филологических дисциплин
--
педагогическая практика студентов
--
педагогічна практика
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
украинская литература
--
українська література
--
учитель
украинского языка и литературы
--
учитель
украинской литературы
--
учитель
української
мови
і
літератури
--
фахова практика
--
филологическое образование
--
філологічна освіта
--
ценностные приоритеты
--
ціннісні пріоритети
Анотація:
Окреслено особливості фахової практики як соціально-професійного і комунікативного феномена. Доводиться, що ціннісними пріоритетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічної, педагогічної практик у вищій філологічн ій школі є формування людини, особистості, індивідуальності.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-22
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)