Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учитель української мови і літератури<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.


    Земка, О.
    Формування дослідницьких умінь у майбутніх учителів-філологів / О. Земка // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 46-48. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність учнів -- исследовательская деятельность учащихся -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- педагогика высшей школы -- педагогіка вищої школи -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури


Знайти схожі

2.


    Дятленко, Тетяна (кандидат педагогічних наук; Глухів).
    Вивчення української літератури в профільних філологічних класах / Тетяна Дятленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 22-27. - Бібліографія : С.27 : 5 назв. - В обл. библиотеке
на прикладі монографічної теми "Григір Тютюнник". 11 клас
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
литературное образование -- литературные задания -- літературна освіта -- літературні завдання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- монографическая тема -- монографічна тема -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- профильное обучение -- профильные классы -- профільне навчання -- профільні класи -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури
Анотація: Вивчається фахова підготовка майбутнього вчителя-словесника у ВНЗ для подальшої роботи вчителя в умовах профільного навчання. Один з видів фахової підготовки вчителя-словесника - це система літературних завдань для вивчення монографічних тем за програ мами для профільної школи.


Дод.точки доступу:
Тютюнник, Григір (письменник) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Ігнатенко, Емілія (старший викладач КМПУ ім. Б.Д. Грінченка; Київ).
    Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворчої діяльності молодшого школяра / Емілія Ігнатенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 52-54. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интеллектуально-творческие умения -- інтелектуально-творчі уміння -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- младшие школьники -- мовленнєві вправи -- молодші школярі -- підготовка вчителів молодших класів -- подготовка учителей младших классов -- развитие речи -- розвиток мовлення учнів -- учитель младших классов -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь
Анотація: Автор статті пропонує методичні рекомендації та вправи на розвиток інтелектуально-творчих комунікативних умінь учнів.


Знайти схожі

4.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент; заслужений учитель України).
    Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури / Василь Шуляр // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 23-28. - Бібліографія : С.28 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія учня та учителя -- взаимодействие ученика и учителя -- компетентнісне навчання -- компетентнісно-діяльнісне навчання -- компетентностно-деятельностное обучение -- компетентностное обучение -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- технологии обучения -- технології навчання -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української мови і літератури -- читатель -- читач
Анотація: Мета статті - побудувать теоретичну модель співпраці учня-читача й учителя літератури в просторі сучасного уроку літератури на основі компетентнісно-діяльнісної технології навчання.


Знайти схожі

5.


    Клейменова, Тетяна (викладач Глухівського державного педагогічного університету імені О. Довженка).
    Формування національно-мовної особистості майбутнього вчителя-словесника : на матеріалі дисципліни "Історія української літератури" / Тетяна Клейменова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 46-48. - Бібліографія : С.48 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
история украинской литературы -- історія української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- национально-языковая личность -- національно-мовна особистість -- підготовка вчителів-словесників -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- подготовка учителей-словесников -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури
Анотація: Мета статті полягає у розкритті специфіки формування національно-мовної особистості студента-філолога під час вивчення навчальної дисципліни "Історія української літератури".


Знайти схожі

6.


    Руденко, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького).
    Професійно-комунікативні вміння як складники професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя-словесника / В. Руденко // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 53-55. - Література : С.55 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные умения -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентність вчителя -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- компетентность учителя -- комунікативні вміння -- методика викладання української мови -- вища освіта -- методика преподавания украинского языка -- высшее образование -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- профессиональные умения -- украинский язык -- українська мова -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури
Анотація: У статті подано структуру професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя-словесника, зокрема виділено чотири основні компоненти: лінгвістичний, гностичний, конативний та емоційно-оцінний.


Знайти схожі

7.


    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти НАПН України).
    Ціннісні пріоритети фахової прктики у вищій школі / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 42-44. - Література : С.44 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
диалектологическая практика -- діалектологічна практика -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- педагогическая практика -- педагогічна практика -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- профессиональная подготовка учителей -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- фахова підготовка -- фахова практика -- филологическое образование -- філологічна освіта -- фольклорна практика студентів -- фольклорная практика студентов
Анотація: Окреслено особливості фахової практики як соціально-професійного і комунікативного феномену. Доводиться, що ціннісними пріоритетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічнорї, педпгогічної практик у вищій школі є формування людини, особистості, індивідуальності.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ ім. О. Гончара

Знайти схожі

8.


    Підгурська, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського державного університету імені Івана Франка).
    Аналіз типових мовних помилок у мовленні майбутніх учителів початкових класів / В. Підгурська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 39-43. - Література : С.42-43 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
анализ ошибок -- аналіз помилок -- коммуникативная деятельность -- комунікативна діяльність -- культура мовлення -- культура речи учителя -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовленнєва діяльність -- мовленнєва культура -- мовленнєві помилки -- мовлення вчителя -- мовні помилки -- підготовка вчителів початкових класів -- підготовка вчителів-словесників -- підготовка учителів початкової школи -- подготовка учителей-словесников -- речевая деятельность -- речевые ошибки -- речь учителя -- украинский язык -- українська мова -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Проаналізовано типові помилки в мовленні майбутніх вчителів початкових класів, виявлені автором під час проведення моніторингу якостей мовлення у чотирьох ВНЗ різних регіонів України

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

9.


    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАН України).
    Педагогічна майстерність учителя-словесника в дослідницьких рефлексіях Ніли Волошиної / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 2-4. - Література : С.4 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- науковці-методисти -- педагогическое мастерство -- педагогічна майстерність -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- ученые-методисты -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української літератури -- учитель української мови і літератури -- эстетическое воспитание
Анотація: На основі науково-методичних праць Ніли Волошиної окреслено педагогічну майстерність учителя-словесника як самореалізацію вчителя в педагогічній діяльності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_9\ст.2.pdf

Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосиповна (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент АПН України ; 1940-2010) \о ней\

Знайти схожі

10.


    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 35-38. - Література : С.38 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
диалектологическая практика -- діалектологічна практика -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- педагогическая практика студентов -- педагогічна практика -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української мови і літератури -- фахова практика -- филологическое образование -- філологічна освіта -- ценностные приоритеты -- ціннісні пріоритети
Анотація: Окреслено особливості фахової практики як соціально-професійного і комунікативного феномена. Доводиться, що ціннісними пріоритетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічної, педагогічної практик у вищій філологічн ій школі є формування людини, особистості, індивідуальності.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)