Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=клієнти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-36 
1.
Шифр: З2/2004/1
   Журнал

Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - Виходит раз на два місяця
2004р. № 1
Зміст:
Кирпа, Г. Н. Скоростные рельсы экономики Украины / Г.Н. Кирпа. - С.3-8
Корниенко, В. В. Перспективы применения передвижных тяговых подстанций модульного исполнения / В.В. Корниенко. - С.9-10
Плугин, А. Н. Электрокоррозия железобетонных мостов и других искуственных сооружений / А.Н. Плугин, А.А. Скорик, А.А. Плугин, и др. - С.11-13
Мойсеенко, В. И. Оценка безопасности движения по рискам потерь / В.И. Мойсеенко. - С.14-16
Дудка, Н. В. Напрямки розвитку локомотивного господарства України / Н.В. Дудка. - С.16-18
Кл.слова: ЛОКОМОТИВНОЕ ХОЗЯЙСТВО, СТАТИСТИКА ТРАНСПОРТА
Нові стандартизовані стрілочні переводи. - С.21
Кл.слова: СТРЕЛОЧНЫЕ ПЕРЕВОДЫ
Цыган, А. Б. Тенденции развития современного вагоностроения (Обзор). Часть 2 / А.Б. Цыган, Б.Г. Цыган, Т.А. Мукминова. - С.22-28
Дробаха, В. І. Шляхи зменшення витрат дизельного палива на тягу / В.І. Дробаха. - С.28-30
Кл.слова: ТОПЛИВО ДИЗЕЛЬНОЕ
Заика, И. А. К вопросу применения гироскопа на железной дороге / И.А. Заика. - С.35-37
Кл.слова: ВЕРХНЕЕ СТРОЕНИЕ ПУТИ, РЕЛЬСО-ШПАЛЬНАЯ РЕШЕТКА, ИЗМЕРЕНИЕ ПУТИ
Шипицын, С. Я. Использование новых сталей для повышения долговечности рельсов и подвижного сотава железных дорог / С.Я. Шипицын, Ю.З. Бабаскин, И.Ф. Кирчу. - С.31-35
Дьомін, Ю. В. Про динамічні показники піввагонів з модернізованим ресорним підвішуванням / Ю.В. Дьомін, В.О. Івченко, М.А. Грічаний. - С.37-39
Інші автори: Івченко В.О., Грічаний М.А., Шатунов О.В.
Кл.слова: ДИНАМИКА, РЕССОРНОЕ ПОДВЕШИВАНИЕ, ПОЛУВАГОНЫ
Беликова, Н. В. Прогнозирование замен опор контактной сети / Н.В. Беликова. - С.39-40
Кл.слова: СТАТИСТИКА
Бондарєв, О. М. навантаженність вузлів електровоза з асинхронними тяговими двигунами / О.М. Бондарєв. - С.41-42
Кл.слова: ДВИГАТЕЛИ ЭЛЕКТРОВОЗА
Самсонкін, В. М. Про підвищення ефективності пасажирських перевезень на залізничному транспорті / В.М. Самсонкін, О.М. Гудков. - С.43-45
Кл.слова: ПЕРЕВОЗКИ ПРИГОРОДНЫЕ, ПЕРЕВОЗКИ ДАЛЬНИЕ, ЭКОНОМИКА Ж. Д. ТРАНСПОРТА
Жданенко, О. І. Захист та облік суб'єктів прав інтелектуальної власності в Україні / О.І. Жданенко. - С.45-47
Кл.слова: СОБСТВЕННОСТЬ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ
Сотрудничество ученых ДИИТ и практиков ОЖД ( По материалам семинара в Одессе ). - С.54-56
Бріджіншоу, Д. Швидкісні перевізники готові долати нові проблеми / Бріджіншоу. - С.58-59
Кл.слова: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАН
Хоуп, Р. Клієнти вимагають чесної конкуренції / Р. Хоуп. - С.62-63
Кл.слова: КОНКУРЕНЦИЯ
Бадков, П. Криза пропускної спроможності має розв'язання / П. Бадков. - С.64-65
Кл.слова: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАН
Шарп, Е. Поєднання повітряних і залізничних перевезень набирає сили / Е. Шарп. - С.66
Кл.слова: ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ РАЗЛИЧНЫХ ВИДОВ ТРАНСПОРТА, ИНТЕГРАЦИЯ
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.03.2004р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Хоуп, Р.
    Клієнти вимагають чесної конкуренції / Р. Хоуп // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 1. - С. 62-63
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ПЕРЕВОЗКИ ГРУЗОВЫЕ -- КОНКУРЕНЦИЯ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Костіна, Ніна (завідувач кафедри банківської справи та фінансового моніторингу Національного університету державної податкової служби України; доктор економічних наук; професор; м. Київ).
    Аналіз функціонування банківських відділень залежно від місця їх розташування / Н. Костіна // Банківська справа. - 2010. - № 5. - С. 43-54. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Фінанси в цілому

   Экономика

   Финансы в целом

Кл.слова (ненормовані):
банківські відділення -- банківська система -- банковская система -- місце розташування банківських відділень -- место расположения банковских отделений -- класифікація відділень -- классификация отделений -- банківські послуги -- банковские услуги -- характеристика типів відділень -- характеристика типов отделений -- відділення в спальному районі -- отделения в спальном районе -- відділення поряд з ринком -- отделения рядом с рынком -- відділення в магазинах -- отделения в магазинах -- відділення в торгових центрах -- отделения в торговых центрах -- відділення в бізнес-центрах -- отделения в бизнес-центрах -- відділення на територіі корпоративного клієнта -- отделения на территории корпоративного клиента -- виносні місця в автосалонах -- выносные места в автосалонах -- клієнти банків -- банковские отделения -- клиенты банков
Анотація: Наводиться класифікація банківських відділень залежно від місця розташування, а також характеристика кожного з типів відділень на основі їх сприйняття клієнтами.


Дод.точки доступу:
Малярчук, Ксенія (економіст; м. Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Головач, Володимир Володимирович (кандидат юридичних наук).
    Шахрайство в ресторані та як з ним боротися (продовження). Тактика і методика боротьби з шахрайством в ресторані / В. В. Головач // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 5. - С. 32-43. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 67.408.12
Рубрики: Право
   Економічні злочини

   Экономические преступления

Кл.слова (ненормовані):
економічні злочини -- ресторанний бізнес -- шахрайство в ресторані -- персонал ресторанів -- службові обов'язки -- боротьба за правопорушеннями -- профілактичні заходи -- використання стукачів -- технологічна документація -- калькуляційні карти -- інвентаризація -- контрольні клієнти -- нормативно-правове регулювання -- экономические преступления -- ресторанный бизнес -- мошенничество в ресторане -- служебные обязанности -- борьба за правонарушениями -- профилактические мероприятия -- использование стукачей -- технологическая документация -- калькуляционные карты -- инвентаризация -- контрольные клиенты -- нормативно-правовое регулирование
Анотація: Даються поняття тактики і методики боротьби з шахрайством в ресторані. Надається перевага комплексним підходам в організації боротьби з шахрайством в ресторані. В боротьбу з шахрайством повинні бути задіяні всі працівники ресторану шляхом організації індивідуальної профілактики та належного управління персоналом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Окунєва, О. (аспірант кафедри маркетингу).
    Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) / О. Окунєва // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 14-21 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
внутрішній маркетинг -- внутрішні клієнти -- сегментація працівників -- маркетингові інструменти -- споживачі -- галузі виробництва -- галузі обслуговування -- галузь торгівлі -- отрасль торговли -- сектор промисловості -- сектор промыщленности -- внутренний маркетинг -- внутренние клиенты -- сегментирование работников -- маркетинговые инструменты -- потребители -- отрасли производства -- отрасли обслуживания -- попит працівників -- попит роботодавців -- спрос работников -- спрос работодателей
Анотація: Представлена сегментація працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


   
    Social CRM: керуючи досвідом клієнта // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 39-40 : ил. . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
Social Media -- бизнес и клиенты -- каналы коммуникаций -- социальные сети -- бізнес і клієнти -- канали комунікацій -- соціальні мережі
Анотація: Розвиток Social Media по-новому розставив акценти у комунікації між бізнесом та кліентами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Диба, М. (доктор економічних наук; професор).
    CRM - системи в маркетинговій політиці банку / М. Диба, Є. Данилюк // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 18-24. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
банківська система -- банковская система -- клієнти банків -- клиенты банков -- банківська діяльність -- банковская деятельность -- прибутковість банків -- доходность банков -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- crm - системи -- crm - системы
Анотація: Розглянуті передумови та теоретичні засади формування відносин банків зі своїми клієнтами на сучасному етапі розвитку української економіки.


Дод.точки доступу:
Данилюк, Є. (асистент)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Белошапка, Владислав Анатолиевич (профессор кафедры международного менеджмента Киевского национального экономического университета им. Вадима Гетьмана; г.Киев; Украина; доктор экономических наук; доцент).
    Результативное управление стратегическим процессом в компании / В. А. Белошапка // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 107-114 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-модели -- бізнес-моделі -- стратегическое управление компанией -- стратегічне управління компанією -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- корпоративная культура -- корпоративна культура -- клиенты -- клієнти -- потенциал предприятий -- потенціал підприємств -- результативность бизнеса -- результативність бізнесу -- стратегическое управление предприятием -- стратегічне управління підприємствами -- стратегическое планирование -- стратегічне планування -- управленческая проблематика -- управлінська проблематика -- экономические рынки -- экономическое моделирование
Анотація: Дается обоснование того, что одним из ключевых резервов роста результативности бизнеса в условиях экономического спада является повышение качества стратегического процесса. Описаны основные проблемные позиции в управлении этим процессом, критерии потенциальной результативности стратегических планов, а также логика и последовательность управленческий действий по обновлению и оптимизации бизнес-модели.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.


    Волков, Е. Н. (кандидат философских наук; Национальный исследовательский университет "Высшая школа экономики"; г. Нижний Новгород).
    Консультирование как обучение, или о недоученности консультантов / Е. Н. Волков // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 69-75. - (Проблемы психотерапии - Проблеми психотерапії). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психотерапия
   Психотерапія

Кл.слова (ненормовані):
психологические консультирования -- психологічні консультування -- консультанты -- консультанти -- клиенты -- клієнти -- фасилитация рефлексии клиента -- фасилітація рефлексії клієнта -- рефлексія клієнта -- рефлексия клиента
Анотація: Рассматриваются варианты реакций (весьма нежелательные или даже желательные) между специалистом и клиентом в процессе консультирования как психологической помощи.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

10.


   
    Советы и подсказки / Д. Яроницкий [и др.] // Hi-Tech PRO. - 2013. - № 3/4. - С. 42-43
УДК
Рубрики: Компьютерные технологии
   Интернет

   Комп'ютерні технології

   Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
компьютерные технологии -- интернет -- облачные технологии -- персональный календарь -- iCloud -- Office -- почтовые клиенты -- веб-страницы -- PDF -- электронные книги -- Google Drive -- браузеры -- комп'ютерні технології -- інтернет -- хмарні технології -- персональний календар -- поштові клієнти -- веб-сторінки -- електронні книги -- браузери


Дод.точки доступу:
Яроницкий, Д.; Добролежа, А.; Бондаренко, О.; Билык, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Метньова, Анастасія Валеріївна (здобувач).
    Рекомендації щодо методологічних підходів проведення аналізу операцій клієнтів банку / А. В. Метньова // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 71-76 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.261
Рубрики: Економіка
   Фінансова система

   Экономика

   Финансовая система

Кл.слова (ненормовані):
банківська система -- банковская система -- фінансові операції -- финансовые операции -- аналіз фінансових операцій -- анализ финансовых операций -- фінансовий моніторинг -- финансовый мониторинг -- ризики легалізації коштів -- риски легализации денежных средств -- легалізація кримінальних доходів -- легализация криминальных доходов -- етапи проведення аналізу -- этапы проведения анализа -- клієнти банків -- коиенты банков -- перелік клієнтів банків -- перечень клиентов банков -- фінансовий стан клієнтів -- финансовое состояние клиентов -- банковский надзор -- банківський нагляд
Анотація: Присвячено визначенню методологічних підходів проведення щоквартального аналізу фінансових операцій клієнтів банків. Обгрунтовано необхідність застосування єдиної методики здійснення аналізу фінансових операцій, що сприяє більш ефективному виконанню функцій банківського нагляду інспекторами Національного банку України.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


   
    SendExpert - ваши клиенты в прямом доступе! // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 55-56 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
интернет-маркетинг -- інтернет-маркетинг -- клиенты -- клієнти -- тенденции рынка -- тенденції ринку -- тренды рынка -- тренди ринку -- всеукраїнські форуми -- всеукраинские форумы
Анотація: В мире маркетинга, прошел настоящий праздник: Всеукраинский форум «Дни Интернет-маркетинга». Встреча, объединившая профессионалов своего дела, настоящих лидеров и звезд различных отраслей бизнеса, обозначила, в том числе, главные тенденции и тренды рынка.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Дни Интернет-маркетинга, всеукраинский форум \о нем\; Всеукраинский форум «Дни Интернет-маркетинга» \о нем\

Знайти схожі

13.


    Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
    Застосування моделей маркетингу відносин у туризмі / Г. Радославлєвіч, К. Бориславлєвич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 143-152 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
директ-маркетинг -- методология маркетинга туризма -- методологія маркетингу туризму -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- клиенты -- клієнти -- контент-анализ -- контент-аналіз -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинг отношений -- маркетинг відносин -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- потребительская лояльность -- споживацька лояльність -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- сервисный маркетинг -- сервісний маркетинг -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- сфера услуг -- сфера послуг
Анотація: Показано, як за останні 20 років концепція маркетингу відносин стала домінуючою парадигмою у маркетингу, а також об'єктом багатьох маркетингових досліджень. Сьогодні маркетинг відносин використовується у багатьох сферах: сервісному маркетингу, маркетингових дослідженнях, при вивчення поведінки споживачів, у міжнародному та стратегічному маркетингу, а також у директ-маркетингу. Зокрема, застосування маркетингу відносин у секторі послуг призводить до підвищення ступеню задоволенності клієнтів та їх лояльності у довготерміновій перспективі. Виявлено основні фактори впливу маркетингу відносин на сектор туризму, представлено різноманітні підходи до формування відносин між фірмами та клієнтами у туризмі. Контент-аналіз застосовуваних моделей маркетингу відносин обгрунтував позитивний тренд розвитку даного напрямку у маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бориславлєвич, Катаріна (асистент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія)

Знайти схожі

14.


    Бадалова, М. В. (кандидат психологических наук; доцент кафедры общей психологии; Севастопольский городской гуманитарный университет).
    Смысловые ориентиры профессионального мышления практического психолога: интеллектуальная организация проблемного поля клиента и выбор средств решения консультативных задач / М. В. Бадалова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 10. - С. 5-11. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.36
Рубрики: Психология деятельности
   Психологія діяльності

Кл.слова (ненормовані):
профессиональное мышление психологов -- професійне мислення психологів -- смысловые ориентиры в профессиональном мышлении -- смислові орієнтири в професійному мисленні -- интеллектуальная культутра психологов -- інтелектальна культура психологів -- практические психологи -- практичні психологи -- клиенты -- клієнти -- проблемные поля клиентов -- проблемні поля клієнтів -- стратегии понимания клиентов -- стратегіїї розуміння клієнтів -- консультативные задачи -- консультативні задачі -- психологические нормы -- психологічні норми -- решение консультативных задач -- рішення консульутативних задач
Анотація: Обосновывается трактовка смысловых ориентиров профессионального мышления психолога-практика как одного из способов усвоения интеллектуальной культуры специалиста. Совокупность смысловых ориентиров мыслительной деятельности психолога отражает способы интеллектуальной организации проблемного поля клиента, выбор способов решения профессиональных задач, направления совершенствования интеллектуального ресурса.


Знайти схожі

15.


    Сікулич, Деян (аспірант; технічний асистент факультету готельного менеджменту і туризму Університету Карагуєвацу; м.Врнавська Баня; Сербія).
    Моделі вимірювання якості послуг та міри задоволеності клієнтів : за даними готельного бізнесу / Д. Сікулич, М. Мандарич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 8. - С. 480-487. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
качество услуг -- якість послуг -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- клиенты -- клієнти -- отельный бизнес -- готельний бізнес -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- удовлетворенность потребителей -- задоволеність споживачів -- управление качеством -- управління якістю
Анотація: Показано, що в умовах посиленої конкуренції, створення та розповсюдження нових продуктів та послуг вимоги та запити сучасних клієнтів стають все більш суттєвим фактором. У даному контексті для готелей найбільш важливим питанням стає наступне: Чи є сервіс, що надається клієнтам, потрібної якості та чи задовольняє він його клієнтів? Якість сервісу визначає не тільки задоволеність клієнтів, але й їх лояльність. Тому керуючим менеджерам готелей необхідно знати, яким чином можна виміряти якість послуг та ступінь задоволеності клієнтів. Для цього представлено моделі, за якими можна виміряти якість послуг в готельному бізнесі на мікро- та макрорівнях.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мандарич, Марія (Dr.; доцент факультету готельного менеджменту і туризму Університету Карагуєвацу; м.Врнавська Баня; Сербія)

Знайти схожі

16.


    Бєловолова, Н. Н. (фінансовий директор ТОВ "Сокол-КР").
    Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств [Текст] / Н. Н. Бєловолова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 169-172 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

Кл.слова (ненормовані):
исследовательское моделирование -- дослідницьке моделювання -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- комплексные маркетинговые исследования -- комплесні маркетингові дослідження -- концепцептуальные основы -- концептуальні засади -- покупатели -- покупці -- покупки -- купівлі -- потенциальные клиенты -- потенційні клієнти -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- продвижение товара -- просування товару -- производители -- виробники
Анотація: Досліджено сучасні моделі маркетингових досліджень поведінки споживачів у процесі виробництва і реалізації продукції. Охарактеризовано кожну модель поведінки споживачів та визначено їхні особливості. Виокремлено сутність кожної складової дослідженої концепції та зазначено їхнє місце і роль у процесі маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано шляхи вирішення проблем, які пов'язані із залученням потенційних клієнтів з метою розширення асортименту продукції, і на цій основі зростання чистого доходу і прибутку підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Дробязко, А. О. (кандидат економічних наук; провідний науковий співробітник відділу координації бюджетно-податкової та грошово-кредитної політики).
    Моніторинг ринкової позиції банків із державним капіталом [Текст] / А. О. Дробязко, О. О. Любіч // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2015. - № 5. - С. 39-54 : табл.-7; рис.-6. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262
Рубрики: Економіка
   Кредитно-грошова система

   Экономика

   Кредитно-денежная система

Кл.слова (ненормовані):
банки з державним капіталом -- банки с государственным капиталом -- моніторинг діяльності банків -- мониторинг деятельности банков -- особливий період -- особенный период -- банківські системи -- банковские системы -- кредитування реального сектору -- кредитование реального сектора -- моніторинг сегмента пасивів банків -- мониторинг сегмента пассивов банков -- корпоративні клієнти -- корпоративные клиенты -- домогосподарства -- домохозяйства -- фізичні особи -- физические лица -- юридичні особи -- юридические лица -- кредитні портфелі -- кредитные портфели -- кредити рефінансування НБУ -- кредиты рефинансирования НБУ -- ринок цінних паперів -- рынок ценных бумаг -- фінансові результати -- финансовые результаты -- капіталізація банків -- капитализация банков -- рівень капіталізації банків -- уровень капитализации банков
Анотація: Проаналізовано спроможність банків забезпечити функціональність фінансової системи в особливий період. Наведено результати секторального аналізу поточного стану залучення й розміщення банками коштів від фізичних і юридичних осіб, а також НБУ. Розглянуто процеси на ринку цінних паперів, рефінансованих НБУ, та на ринку капіталізації банків. Проведено порівняння можливостей банків із державним капіталом із тими, котрі мають західний капітал, російський капітал та найбільшими банками з приватним українським капіталом. З’ясовано, що банки з державним капіталом спроможні забезпечити функціонування банківської системи в особливий період. Запропоновано створити у складі Міністерства фінансів України єдиний орган управління їхньою процентною політикою.


Дод.точки доступу:
Любіч, О. О. (доктор економічних наук; професор; завідувач відділу бюджетно-податкової та грошово-кредитної політики)

Знайти схожі

18.


   
    Индустрия маркетинговых исследований в Украине глазами компаний – клиентов [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 12-13 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- клиенты -- клієнти -- рынки -- ринки -- суспільні організації -- общественные организации -- исследовательские проекты -- дослідницькі проекти -- потребители -- споживачі
Анотація: Всеукраинская общественная организация "Украинская Ассоциация Маркетинга" инициировала исследовательский проект "Индустрия маркетинговых исследований в Украине глазами компаний - клиентов".


Дод.точки доступу:
Украинская Ассоциация Маркетинга, всеукраинская общественная организация \о ней\; Индустрия маркетинговых исследований в Украине глазами компаний - клиентов, проект \о произв.\

Знайти схожі

19.


    Зюзиков, Андрей.
    Как выстроить воронку продаж с помощью Facebook [Текст] / Андрей Зюзиков // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 42-45 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- Інтернет -- Интернет -- маркетологи -- продажи -- продаж -- клиенты -- клієнти -- воронка продаж -- код ремаркетинга
Анотація: Предложено как продавать с помощью Facebook.


Дод.точки доступу:
Facebook, социальная сеть \о ней\

Знайти схожі

20.


    Щирин, Евгений.
    Секреты и «фишки» email-маркетинга. Эффективные стратегии, доказавшие свою эффективность [Текст] / Евгений Щирин // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 46-49 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маректинг -- Интернет -- Інтернет -- email-маркетинг -- email-рассылки -- email-розсилки -- интернет-рассылки -- інтернет-рассылки -- интернет-инструменты -- інтернет-інструменти -- клиенты -- клієнти
Анотація: Рассмотрены инструменты, позволяющие получать от интернет- и emeil-маркетинга максимальную пользу.


Знайти схожі

 1-20    21-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)