Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=конкуренти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Островерх, С.
    Фан-маркетинг у системі спортивного маркетингу / С. Островерх // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 55-59 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
фан-маркетинг -- спортивний маркетинг -- спорт -- спортивні продукти -- фанати -- спонсори -- конкуренти -- бренди -- спортивный маркетинг -- спортивные продукты -- фанаты -- спонсоры -- конкуренты -- бренды
Анотація: Розкрито сутність, проаналізовано елементи фан-маркетингу як можливого окремого напряму спортивного маркетингу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Мадзігон, В. М. (Інститут педагогіки Академії педагогічних наук України; м.Київ; Україна).
    Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару / В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 101- 109 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
конкуренты -- конкуренти -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- непроизводственная промышленность -- невиробнича промисловість -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- производственная промышленность -- виробнича промисловість -- средства производства -- зачоби виробництва -- товары -- товари -- услуги -- послуги -- атрибут товару
Анотація: Доведено необхідність вивчення учнівською та студентською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах, розкрито зміст маркетингу виробничої і невиробничої промисловості, вивчено ті галузі, які надають послуги підприємствам, що створюють конкретні матеріальні блага.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вачевський, М.В. (Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка; Україна)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Бєлова, Т. Г. (кандидат економічних наук; доцент; Національний університет харчових технологій).
    Методичні підходи до аналізу конкурентів / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Шаповал // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 6. - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
конкуренты -- конкуренти -- реакция фирмы на действия конкурентов -- реакція фірми на дії конкурентів -- цели и намерения конкурентов -- цілі і наміри конкурентів -- этапы анализа конкурентов -- етапи аналізу конкурентів -- экономический анализ -- економічний аналіз
Анотація: Розглянуто теоретичні підходи до аналізу конкурентів. Визначено мету аналізів конкурентів. Подано основні етапи аналізу конкурентів та їхня характеристика. Доведена практична значимість запропонованого підходу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Шаповал, О.Ф. (к.е.н.; доцент; Національний університет харчових технологій)

Знайти схожі

4.


    Мельник, Т. С.
    Основи застосування бенчмаркінгу у сфері залізничного пасажирського транспорту / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк. - 2012. - № 9. - С. 54-57 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Пассажирские перевозки

   Пасажирські перевезення

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- пассажирские перевозки -- пасажирські перевезення -- бенчмаркинг -- бенчмаркінг -- бенчмаркетинговый проэкт -- бенчмаркетинговий проект -- конкуренты -- конкуренти -- требования -- вимоги -- планирование -- планування -- исследования -- дослідження -- наблюдения -- спостереження -- сбор информации -- збирання інформації -- адаптация -- адаптація -- совершенствование -- удосконалення


Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Котуранова, Т. В.
    Роль бенчмаркінгу в управлінні українськими підприємствами / Т. В. Котуранова, І. О. Рабер // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. праць. - Д. : ПДАБА, 2011. - № 6-7: Економіка України та перспективи ХХІ ст. : матеріали наук. конф. молодих вчених. - С. 111-113. - Библиогр. в конце ст. : 4 назв.
УДК
ББК У291.2
Рубрики: Підприємства--Управлiння--Використання практики конкурентів
   Предприятия--Управление--Использование практики конкурентов

Кл.слова (ненормовані):
Бенчмаркінг -- Бенчмаркинг -- Конкуренти -- Конкуренты -- Управління підприємством -- УВправление предприятием -- Использование практики конкурентов -- Управление -- Предприятия -- Підприємства -- Управлiння -- Використання практики конкурентів

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"

Дод.точки доступу:
Рабер, І. О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ 4 (1)
Вільні: ЧЗ 4 (1)

Знайти схожі

6.


    Ящук, Євгеній (аспірант кафедри обліку в кредитних і бюджетних установах та економічного аналізу ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана").
    Методичні підходи до порівняльного аналізу ефективності діяльності банківських установ / Є. Ящук // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 32-39 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бухгалтерський облік
   Банківська справа

   Бухгалтерский учет

   Банковское дело

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- банківська справа -- банковское дело -- порівняльний аналіз -- сравнительный анализ -- стандартизовані показники -- стандартизированные показатели -- показники прибутковості -- показатели прибыльности -- рейтинг банків України -- рейтинг банков Украины -- ефективність діяльності -- эффективность деятельности -- банки-конкуренти -- банки-конкуренты
Анотація: В статті наведені сучасні методики порівняльного аналізу ефективності діяльності банківських установ, зображено визначення конкурентної позиції банку на ринку за даними порівняльного аналізу. Також розглянуто формування рейтингових оцінок за кількома критеріями та запропоновано методику розрахунку узагальнюючої рейтингової оцінки за методом відстаней.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
ПриватБанк \про нього\; Сітібанк України \про нього\; Креді Агріколь Банк \про нього\; Український професійний банк \про нього\; Кредобанк \про нього\; Укрбізнесбанк \про нього\; Златобанк \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Мошек, Г. Є. (кандидат економічних наук; профеосор кафедри менеджменту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Місія організації як фактор забезпечення її іміджу та конкурентного статусу [Текст] / Г. Є. Мошек, А. С. Соломко, М. М. Ковальчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 114-117 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
деловые партнеры -- ділові партнери -- торговые предприятия -- торгівельні підприємства -- имидж предприятий -- імідж підприємств -- конкурентные статусы -- конкурентні статуси -- конкуренты -- конкуренти -- миссия предприятия -- місія підприємств -- традиции предприятий -- традиції підприємств -- философия -- філософія -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти -- целевые ориентиры -- цільові орієнтири -- ценности предприятий -- цінності підприємств
Анотація: Досліджено сутність, роль, формулювання місії організації (підприємства) торгівлі та її вплив на імідж і конкурентний статус. На прикладі діючих підприємств торгівлі визначено основні фактори, з урахуванням яких розроблялася їхня місія. Окреслено основні характеристики підприємства, які мають бути відображені у місії. Також проведено аналіз стосовно того, які основні елементи внутрішнього та зовнішнього середовища, що впливають на діяльність організації, справляють найбільш стійкий, сильний та специфічний вплив на місію підприємства торгівлі. Проаналізовано, яким чином місія сприяє формуванню і закріпленню визначеного іміджу підприємства в уявленні суб'єктів зовнішнього середовища. Описано, як місія сприяє формуванню єдності всередині підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Соломко, А.С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту Державного інституту підготовки кадрів); Ковальчук, М.М. (аспірант Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

8.


    Пустотин, Вадим.
    Омоложение украинских брендов: как правильней? [Текст] / Вадим Пустотин // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 24-30 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- ребрендинг -- брендинг -- потребители -- споживачі -- конкуренты -- конкуренти -- Наша Ряба -- Геркулес -- Киевстар -- Київстар -- торговельні марки -- торговые марки -- логотип бренда
Анотація: Рассмотрено омоложение украинских брендов.


Знайти схожі

9.


    Лупіка, Людмила (провідний бібліограф Наукової бібліотеки Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка).
    Сучасні бібліотеки - відкритий простір для освіти, спілкування і дозвілля [Текст] / Л. Лупіка // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2015. - № 2. - С. 27-28. - В електронній формі (к. 263)
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа -- библиотечное дело -- інформатизація суспільства -- конкуренти бібліотек -- конкуренты библиотек -- форми роботи бібліотек -- формы работы библиотек -- соціалізація читачів -- социализация читателей -- завдання бібліотек -- задачи библиотек -- спілкування з користувачами -- общение с пользователями -- форми і методи спілкування -- формы и методы общения -- технології бібліотечної діяльності -- технологии библиотечной деятельности -- комфортне середовище -- комфортная обстановка -- віртуальне спілкування -- виртуальное общение -- молодь -- молодежь -- інформаційні технології -- информационные технологии -- інформаційне обслуговування читачів -- информационное обслуживание читателей -- завдання бібліотекарів -- задача библиотекарей -- альтернативні форми проведення вільного часу -- альтернативные формы проведения свободного времени
Анотація: Про основні форми роботи сучасної бібліотеки й різноманітні заходи, що сприяють успішній соціалізації користувачів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

10.


    Мок Кім Ман Менді (канпровідлний викладач Університету Нілаї; Малайзія).
    "Миситецтво війни" Сунь Цзи в застосуванні до інноваційного та таргетованого маркетингу [Текст] / Мок Кім Ман Менді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 8-13. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
вариативная гибкость -- варіативна гнучкість -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- выход на рынок -- виход на ринок -- инновационный маркетинг -- інноваційний маркетинг -- конкуренты -- конкуренти -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- организационный менеджмент -- організаційний менеджмент -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- ситуационные преимущества -- ситуаційні переваги -- таргетированный маркетинг -- таргетований маркетинг -- синергетическая эффетивность -- синергетична ефективність
Анотація: Розглянуто вчення Сунь Цзи «Мистецтво війни» з позицій інноваційного та маркетингового підходів до менеджменту організацій (фірм). Акцент у дослідженні зроблено на гнучкості, варіативності дій та інноваційності, а також на ситуативних та організаційних перевагах організацій (фірм). Продемонстровано зв'язок між мистецтвом ведення війни та таргетованим маркетингом. Синергетичний ефект від спііьного застосування стародавнього вчення «Мистецтва війни» та інноваційного маркетингу здатен значно постити конкуретоспроможність організацій (фірм).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Сунь-Цзи (китайский стратег; мфслитель; автор знаменитого трактата по военному делу "Искусство войны" ; 6 в. до н.э.) \о нем\; Искусство войны, трактат \о произв.\

Знайти схожі

11.


   
    Звернення громадськості про законопроект "Про державну підтримку кінематографії в Україні" // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 3. - С. 68-69. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Авторське право

   Авторское право

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- авторське право -- авторское право -- законопроекти -- законопроекты -- конкуренти -- конкуренты -- Інтернет -- Интернет -- блокування веб-сторінок -- блокирование веб-страниц -- веб-сайти -- веб-сайты
Анотація: Громадською радою при Держкомтелерадіо України на черговому засіданні розглянуто питання щодо підготовки до другого читання законопроекту "Про державну підтримку кінематографії в Україні".

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Про державну підтримку кінематографії в Україні, законопроект \о них\; Державна служба інтелектуальної власності \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

12.


    Николюк, Ольга Миколаївна (кандидат економічних наук; доцент; доцент кафедри комп’ютерних технологій і моделювання систем; Житомирський національний агроекологічний університет).
    Оцінювання конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств в умовах обмеженої інформації [Текст] / О. М. Николюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 160-164 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.321(4УКР-4ЖИТ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельскохозяйственных предприятий

   Економіка сільськогосподарських підприємств

   Украина
    Україна

    Житомирская область

    Житомирська область

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- аналитическая методология -- АПК -- животноводство -- тваринництво -- сільськогосподарські товаровиробники -- сельскохозяйственные товаропроизводители -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспобность сельскохозяйственных предприятий -- конкурентоспроможність сільськогосподарських підприємств -- конкуренты -- конкуренти -- ограниченная информация -- обмежена інформація -- оценочные методы -- оціночні методи -- растениеводство -- рослинництво -- рыночная конъюнктура -- ринкова кон'юнктура -- сравнтельное оценивание -- порівняльне оцінювання -- украинские товаропроизводители -- українські товаровиробники -- национальный товаропроизводитель -- національний товаровиробник
Анотація: Розроблено методику оцінювання конкурентоспроможності підприємства в умовах обмеженого доступу до інформації про конкурентів. На основі результатів анкетного опитування оцінено конкурентні переваги вітчизняних сільськогосподарських підприємств. Представлено порівняльну оцінку конкурентоспроможності в рослинництві та тваринництві.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

13.


    Мусієнко, В. Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна).
    Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції [Текст] / В. Д. Мусієнко, К. О. Шульга // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 10. - С. 44-48 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики, 2013-2015 гг.

   Економіка інформатики, 2013-2015 рр.

   Украина
    Україна

    Днепропетровская область

    Дніпропетровська область

    Кривой Рог

    Кривий Ріг

Кл.слова (ненормовані):
вирусный маркетинг -- вірусний маркетинг -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- инновационные стратегии -- інноваційні стратегії -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- медиа-коммуникации -- медіа-комунікації -- мобильный маркетинг -- мобільний маркетинг -- организационные аспекты -- організаційні аспекти -- партизанский маркетинг -- партизанський маркетинг -- передовой опыт -- передовий досвід -- рекламные агентства -- рекламні агенції -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- средства массовой коммуникации -- засоби масової комунікації -- СМИ -- ЗМІ -- фирмы-конкуренты -- фірми-конкуренти -- электронная почта -- електронна пошта
Анотація: Розкрито сутність та роль організації маркетингових комунікацій в діяльності підприємства та важливість інноваційного розвитку комунікаційної політики. Проведено аналіз маркетингової політики комунікацій рекламної агенції «Нова Медіа» та порівняння з комунікаційною діяльністю фірми-конкурента. Запропоновано шляхи інноваційного розвитку та вдосконалення роботи рекламної агенції з організації маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шульга, К.О. (студентка; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна); Нова Медиа, украинское ООО \о нем\Нова Медіа, українське ТОВ \о нем\

Знайти схожі

14.


   
    Инновационные технологии INLIMITED_ANALYTICS в исследовании рынков зарубежных стран // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 24-25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- рынки сбыта -- ринки збуту -- инновационные технологии -- інноваційні технології -- покупательский спрос -- купівельний попит -- конкуренты -- конкуренти -- поиск информации -- пошук інформації
Анотація: Речь идет о том, как определить потенциальные рынки сбыта своих товаров или услуг за рубежом, где найти информацию о планах ваших конкурентов.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)