Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові рішення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Зозульов, Олександр (доцент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ"; кандидат економічних наук).
    До питання про методологічну основу формування ефективних маркетингових рішень у бізнесі / О. Зозульов // Банківська справа. - 2010. - № 2/3. - С. 71-77. - 6 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові рішення -- конкурентоспроможність підприємств -- методологічна основа -- бізнес -- технологія управління -- промислові підприємства -- фінансові показники -- маркетинговые решения -- конкурентоспособность предприятий -- методологическая основа -- бизнес -- системи -- системний підхід -- системный подход
Анотація: Метрологічні основи формування і ухвалення ефективних з позицій конкурентоспроможності маркетингових рішень.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Григорук, Павло (кандидат технічних наук; Хмельницький національний університет).
    Механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень / П. Григорук // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 57-60 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- управління маркетинговою діяльністю -- маркетингові рішення -- прийняття маркетингових рішень -- управлінські рішення -- розробка рішень -- процес прийняття рішень -- механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень -- муппмр -- модельний базис муппмр -- маркетинговая деятельность -- управление маркетинговой деятельностью -- маркетинговые решения -- принятие маркетинговых решений -- управленческие решения -- разработка решений -- процесс принятия решений -- механизм управления процессом принятия маркетинговых решений
Анотація: Досліджено структуру процесу прийняття маркетингового рішення, встановлено зміст та порядок взаємодії його основних елементів. Визначено та обгрунтовано складові механізму управління процесом прийняття маркетингового рішення й побудовано його організаційну структуру.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Григорук, Павло Михайлович (докторант Хмельницького національного університету; м.Хмельницький; Україна; кандидат технічних наук; доцент).
    Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитку інформаційного суспільства / П. М. Григорук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 16-26. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
знания -- знання -- информатизация -- інформатизація -- информационная поддержка -- інформаційна підтримка -- информационное обеспечение -- інформаційне забезпечення -- информационное общество -- інфомаційне суспільство -- информационный базис -- інформаційний базис -- концептуальные основы -- концептуальні засади -- маркетинговые решения -- маркетингові рішення -- сбыт продукции -- збут продукції -- управленческие решения -- управлінські рішення
Анотація: Розглянуто питання формування інформаційної підтримки маркетингових рішень. Визначено сутність маркетингових рішень. Досліджено вплив процесів інформатизації на інформаційне забезпечення. Сформульовано концептуальні засади побудови інформаційного забезпечення, наведено їх стислу характеристику.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Qualcomm, корпорация в области информационно-коммуникационных технологий \о ней\; MediaTek, корпорация в области информационно-коммуникационных технологий \о ней\

Знайти схожі

4.


   
    Маркетингова політика управління продажем туристичних послуг [] / Л. Попова // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 23-32 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова політика -- маркетинговая политика -- продажі туристичних послуг -- продажи туристических услуг -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты -- туристичні послуги -- туристические услуги -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения
Анотація: Авторами пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств сфери туристичних послуг.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Попова, Людмила (кандидат економічних наук); Прядко, Ольга (старший викладач); Мітяєва, Мілана (магістр); Данніков, Олег (кандидат економічних наук; докторант)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Каправий, В. В. (кандидат суспільно-гуманітарних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ).
    Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу «люкс» [Текст] / В. В. Каправий, М. О. Загоруйко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 6. - С. 105-109 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- внутренние рынки -- внутрішні ринки -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- маркетинговые решения -- маркетингові рішення -- потребительский снобизм -- споживацький снобізм -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- товары класса «люкс» -- товари класу "люкс" -- услуги класса «люкс» -- послуги класу "люкс" -- товари роскоші -- товары роскоши -- предмети розкоші -- предметы роскоши -- лакшері товари -- лакшери товары -- Luxury товари -- Luxury товары -- елітні товари -- элитные товары -- эксклюзиная продукция -- ексклюзивна продукція -- эффект сноба -- ефект сноба -- статусные товары -- статусні товари -- потребительское поведение -- споживча поведінка
Анотація: Розглянуто можливості використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу «люкс».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Загоруйко, М.О. (бакадавр; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)