Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=покупки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.
   65.422.5(5ПАК)в7-5
   А 92


    Аттік, Саман (аспірант Університету ім. Мухаммада Алі Джину; м.Ісламабад; Пакистан).
    Стимулювання задіяності у рішенні споживача щодо придбання товару та компульсивної купівельної поведінки через соціальні цінності особистості / С. Аттік, Рауф-і-Азам // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 300-306 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
вовлеченность в принятие решений -- задіяність у прийняття рішень -- компульсивное покупательское поведение -- компульсивна купівельнв поведінка -- личностные ценности -- особистісні цінності -- многогрупповой анализ -- багатогруповий аналіз -- потребители -- споживачі -- покупки -- купівлі -- персональное восприятие -- персональне сприйняття -- приобретение товаров -- придбання товарів -- сдерживающие факторы -- стримуючі фактори -- социальные ценности -- соціальні цінності
Анотація: Показується, як персональна сприйнятливість впливає на характеристики споживача та компульсивну купівельну поведінку. Особливу увагу приділено дослідженню стосунків між соціальними цінностями особи, задіяністю у рішенні споживача щодо придбання товару та компульсивною купівельною поведінкою у Пакистані шляхом застосування моделювання через структурні рівняння. У дослідженні взяв участь 641 споживач.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Рауф-і-Азам (професор Інституту управлінських наук Сільськогосподарського університету Арід; м.Равалпінді; Пакистан)

Знайти схожі

2.
   65.422.5(5КИТ)-5
   Т 84


    Тун, Джейн (викладач кафедри маркетингу та управління дистрибуцією Бізнес-школи Технологічного інституту Хсінь Ву; м.Тайбей; Тайвань).
    Вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку / Дж. Тун // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 495-503 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.422.5(5КИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
анализ надежности -- аналіз надійності -- намерение совершить покупку -- намір здійснити покупку -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- повторные покупки -- повторна купівля -- регрессный анализ -- регресійний аналіз -- факторный анализ -- факторний аналіз -- ценновые стратегии продвижения -- цінові стратегії просування -- экономический анализ -- економічний аналіз
Анотація: Досліджується вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку. За допомогою анкетування і нерепрезентативної вибірки зібрано дані співробітників і клієнтів "Shin Kong Mitsukoshi". 390 анкет роздано,217 заповнених екземплярів отримано, рівень відгуку - 56%. Отримані дані піддано факторному аналізу і аналізу надійності для перевірки надійності і достовірності, а також регресійному аналізу для перевірки гіпотези. Результати дослідження показують (1) істотно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром повторної покупки у клієнтів, (2) значну позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром купити більше продуктів в намірі здійснити покупку, (3) помітно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і подальшими рекомендаціями в намірі здійснити покупку і (4) значущі відмінності в кореляції між ціновою стратегією просування і наміром здійснити покупку через деякі демографічні змінні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Іванський, Андрій (доктор юридичних наук; заслужений юрист України).
    Щодо питання запровадження збору з операцій купівлі-продажу іноземної валюти [] / А. Іванський // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2013. - № 2. - С. 146-149. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.402
Рубрики: Право
   Фінансове право, 1998-2011 рр.

   Финансовое право, 1998-2011 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
валютний курс -- валютный курс -- іноземна валюта -- иностранная валюта -- купівля-продаж валюти -- купля-продажа валюты -- збір на операції з купівлі-продажу валюти -- сбор на операции с покупки-продажи валюты -- валютні спекуляції -- валютные спекуляции
Анотація: Досліджуються історія та мета існування у 1998-2011 рр. в україні збору на операції з купівлі-продажу іноземної валюти, аналізуються можливі позитивні та негативні наслідки від повторного запровадження збору на операції з купівлі-продажу іноземної валюти.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

4.


    Сяо, Ши-Вень (почесний професор кафедри промислового дизайну Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань; доктор наук).
    Вплив дизайну упаковки товару на намір зробити повторну покупку / Ш. -В. Сяо, Ч. -Х. Ло // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 487-494 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
    Гаосюн

Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая товарная ценность -- сприймана товарна цінність -- цінність продукції -- ценность продукции -- ценность товара -- цінність товару -- маркетинг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- повторные покупки -- повторні покупки -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- промышленный дизайн -- промисловий дизайн -- рыночная конкурентоспособность продукции -- ринкова конкурентоспроможність продукції -- товарные упаковки -- товарні упаковки -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- повторна покупка -- повторная покупка
Анотація: Обґрунтовано, що високі технології сприяли вдосконаленню товарів і підвищенню конкурентоспроможності на ринку, тому багато компаній приділяють все більше уваги промисловому дизайну. Коли товари розрізняються мало, дизайн-ефективний спосіб виділення товару з групи аналогічних. З цієї причини підприємства приділяють більше уваги дизайну в процесі розробки продукту. Дизайн відіграє ключову роль у просуванні цінності і конкурентоспроможності продукції і підприємства. Для збору даних 260 анкет було розповсюджено серед клієнтів компанії Sunfar 3C у місті Гаосюн. Після перевірки 27 анкет визнано недійсними, було використано 233 екземпляри, рівень відгуку — 90%. У досліджені обговорено вплив дизайну упаковки товару і сприйманої цінності на намір зробити повторно покупку. Аналіз результатів показав, що покращення дизайну упаковки і підвищення наміру зробити повторну покупку підвищують сприйману цінність товару.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ло, Чі-Хун (аспірант Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань); Sunfar 3C, тайваньская торговая компания \о ней\

Знайти схожі

5.


    Сяо, Люк Х.С. (співробітник кафедри державної політики та управління Університету І-Шоу; м.Каохсіунг; Тайвань; Dr.).
    Дослідження стратегії комплексного маркетингу, обізнаності про закони і наміри здійснити повторну покупку імпортованого тютюну / Л. Х.С. Сяо // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 501-511 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
импортный табак -- імпортний тютюн -- горілчані вироби -- маркетинг -- комплексный маркетинг -- комплексний маркетинг -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- повторные покупки -- повторні покупки -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- правовая грамотность -- правова грамотність
Анотація: Описано, як Тайваньська корпорація тютюну і горілчаних напоїв почала імпортувати тютюн у 1987 р., відтоді загальний обсяг продажів і ринкова частка вітчизняних тютюнових виробів поступово зменшувались. Це дослідження спрямовано на обговорення поточної ситуації і взаємозв'язку між стратегією комплексного маркетингу, обізнаністю про закони і споживчими намірами на ринку імпортного тютюну. Як об'єкти дослідження вибрано 500 споживачів імпортованого тютюну. Після вирахування недійсних анкет було отримано 420 правильно заповнених. Для аналізу даних використовуються описова статистика, тест на надійність, факторний аналіз, кореляційний аналіз Пірсона і ієрархічна регресія. Результати показали, що: (1) стратегія комплексного маркетингу має значний вплив на намір повторної покупки, при цьому канальна стратегія і товарна стратегія демонструють позитивні кореляції; (2) обізнаність про закони має помітну дію на намір повторної покупки, а пропаганда здорового способу життя і інформація про замінники показують значні негативні кореляції; (3) обізнаність про закони здійснює помітний стримуючий вплив на стратегію комплексного маркетингу і намір повторної покупки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Тайванская корпорация табака и алкогольных напитков \о ней\

Знайти схожі

6.


    Мельников, Сергій Валеріович (кандидат економічних наук; доцент кафедри економічної теорії та кібернетики Одеського національного морського університету; м.Одеса).
    Динамічне ціноутворення монополії з урахуванням ефекту покупки / С. В. Мельников // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 417-422 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011.3в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы теории рыночного хозяйства

   Основи теорії ринкового господарства

Кл.слова (ненормовані):
динамическое ценообразование -- динамічне ціноутворення -- ценообразование монополий -- ціноутворення монополій -- монополии -- монополії -- разностная функция спроса -- різницева функція попиту -- цена покупки -- ціна покупки
Анотація: Досліджено проблеми динамічного ціноутворення монополії в умовах дії ефекту ціни покупки. З цією метою побудовано модель монополії з різницевою функцією попиту. Розглянуто три критерії ефективності, знайдено дискретні та рівноважні рішення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


    Бєловолова, Н. Н. (фінансовий директор ТОВ "Сокол-КР").
    Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств [Текст] / Н. Н. Бєловолова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 169-172 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

Кл.слова (ненормовані):
исследовательское моделирование -- дослідницьке моделювання -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- комплексные маркетинговые исследования -- комплесні маркетингові дослідження -- концепцептуальные основы -- концептуальні засади -- покупатели -- покупці -- покупки -- купівлі -- потенциальные клиенты -- потенційні клієнти -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- продвижение товара -- просування товару -- производители -- виробники
Анотація: Досліджено сучасні моделі маркетингових досліджень поведінки споживачів у процесі виробництва і реалізації продукції. Охарактеризовано кожну модель поведінки споживачів та визначено їхні особливості. Виокремлено сутність кожної складової дослідженої концепції та зазначено їхнє місце і роль у процесі маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано шляхи вирішення проблем, які пов'язані із залученням потенційних клієнтів з метою розширення асортименту продукції, і на цій основі зростання чистого доходу і прибутку підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Кім, Рене (PhD; віце-президент міжнародноговідділу Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея).
    Вплив досвіду покупки на довіру до бренду, задоволеність ним та лояльність [Текст] : за даними брендів з власними лініями одягу (Південна Корея) / Р. Кім, Юн Донг Гюн, Я. Чао // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 6. - С. 182-189 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КОР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Южная Корея
    Півженна Корея

Кл.слова (ненормовані):
отраслевые рынки -- галузеві ринки -- доверие бренду -- довіра бренду -- конкретные покупки -- конкретні купівлі -- лояльность бренду -- лояльність боенду -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- обувь -- взуття -- одежда -- одяг -- опыт покупки с конкретным брендом -- досвід покупки з конкретним брендом -- потребительская удовлетворённость -- споживацька задоволеність -- прогнозные алгоритмы -- прогнозні алгоритми -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- рыночный спрос -- ринковий попит
Анотація: Проаналізовано різні варіанти досвіду покупок одягу конкретного бренду на формування клієнтської довіри, задоволеність брендом та лояльність йому. Розуміння залежностей між даними параметрами може допомогти маркетологам у роботі з брендами, які мають власні лінії одягу, при розробці та диференціації маркетингових стратегій в умовах значної конкуренції. Результати аналізу даних щодо південнокорейського ринку одягу та взуття демонструють, що різні елементи досвіду покупок з конкретним брендом можуть мати доволі різний вплив на формування довіри та задоволеності, саме тому маркетингові стратегії і мають бути диференційовані. Довіра ж, своєю чергою, має суттєвий вплив на формування лояльності, набагато більший, ніж задоволеність від конкретної покупки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Юн Донг Гюн (аспірант; науковий співробітник Корейського інституту харчової промисловості Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея); Чао, Ян (аспірант; науковий співробітник Корейського інституту харчової промисловості Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея)

Знайти схожі

9.


    Шпак, Галина Миколаївна (кандидат економічних наук; викладач технічного коледжу).
    Мотивація розвитку органічного виробництва в Україні [Текст] / Г. М. Шпак // Економіка України : науковий журнал. - 2015. - № 7. - С. 58-71 : рис.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Економіка сільського господарства

   Экономика

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
органічне виробництво -- органічне землекористування -- соціальний механізм -- сільскогосподарська продукція -- екологізація сільского господарства -- екологізація землекористування -- екологічне землеробство -- екологічна політика -- продовольча безпека -- зарубіжний досвід -- досвід ЄС -- фермерські господарства -- мотивація купувати органічну продукцію -- органическое производство -- органическое земледелие -- социальный механизм -- сельскохозяйственная продукция -- экологизация сельского хозяйства -- экологизация землепользования -- экологическое земледелие -- экологическая политика -- экологическая безопасность -- продовольственная безопасность -- зарубежный опыт -- опыт ЕС -- фермерские хозяйства -- мотивация покупки органической продукции
Анотація: Розглянуто методичний підхід до розвитку органічного виробництва, який передбачає мотивування суб'єктів органічного ринку (фермерів, споживачів) на державному рівні залежно від стадії життєвого циклу товару. Запропоновано використати соціальний механізм, за допомогою якого держава активніше впливатиме на формування культури і свідомості суспільства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

10.


    Саксірірутай, Сіріван (PhD (економікс); викладач міжнародного коледжу Рагапхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Вплив додаткового прибутку на дозвілля [Текст] : теоретична засади дослідження / С. Саксірірутай, П. Фолфірул // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 224-233 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7г-94
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы досуговой деятельности

   Фінанси дозвілля

   Благосостояние населения

   Добробут населення

Кл.слова (ненормовані):
аналитические модели -- аналітичні моделі -- временные распределения -- тимчасові розподіли -- дополнительные доходы -- додаткові доходи -- оптимальность доходов населения -- оптимальність доходів населення -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- потребление -- споживання -- системные взаимовлияния -- системні взаємовпливи -- теоретические концепции -- теоретичні концепції -- шопинг -- шопінг -- расходы на покупки -- расходы на досуг -- видатки на покупки -- видатки на дозвілля -- экономичесое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Розроблено та представлено теоретичну основу для дослідження того, як змінюється дозвіия при зміні прибутків. Модель розподілу часу проаналізовано для опису оптимального розподілу часу на роботу та на дозвілля, а також для виявлення факторів, що впливають на дозвіия. Результати аналізу дають змогу припустити, що зі збільшенням додаткового прибутку час, виділений на дозвіия, може як збільшуватись, так і зменшуватись. При зменшенні ж доходів споживач, орієнтований на активні форми дозвілля, буде все одно витрачати бігьше часу на дозвіия, порівняно зі споживачем, що надає перевагу покупкам як формі дозвлля. Ступінь взаємозамінності дозвілля та споживання посилює негативний відгук часу дозвілля на зміни в додаткових заробітках.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Фолфірул, Пілія (PhD (економікс); викладач економіки Школи економічних дисциплін; заступник декана Міжнародного коледжу Національного університету управлінських дисциплін; м.Бангкок; Таїланд)

Знайти схожі

11.


    Ахмедов, Раміз (MBA; аспірант; старший викладач курсів маркетингу; завідувач Міжнародного офісу зовнішніх зв'язків Унверситету Сулеймана Діміреля; м.Алмати; Казахстан).
    Роль соціальних мереж у впізнаваності бренду та прийнятті рішення про покупку [Текст] / Р. Ахмедов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 311-315. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КАЗ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- опросы -- опитування -- оценочная методология -- оціночна методологія -- поведенческие намерения -- поведінкові наміри -- покупки -- потребительское восприятие -- споживче сприйняття -- социальные сети -- соціальні мережі -- узнаваемость брендов -- впізнанінсть брендів -- экономическое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Проаналізовано взаємозв'язок між соціальними мережами та впізнаваністю бренда, що в подальшому призводить до прийняття рішення про покупку. Проведено ошайн-опитування серед к,гієнтів та потенційних клієнтів ресторанів у Казахстані. Продемонстровано, яким чином соціальні медіа впливають на впізнаваність бренду; а та, у свою чергу, на обсяг продажів. Опитування було проведене по 36 брендам, у ньому взяло участь 621 респондент. Після виключення недійсних та частково заповнених анкет вибірка cклала 597 анкет. Результати опитування виявили, що підприємства Казахстану повною мірою розуміють роль соціальних мереж в маркетингу, що надає їм багато шансів почути свого споживача та вплинути на його рішення про покупку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

12.


    Мохліс, Сафієк (PhD (маркетинг); доцент Школи морського підприємництва та управління Університету Малайзії; м.Тагенгфнну; Малайзія).
    Стили шопінгу споживачів-жінок у країні, що розвивається [Текст] / С. Мохліс // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 250-257 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.7(5МАЛ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика развивающихся стран

   Економіка країн, що розвиваються

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
женщины-потребители -- жінки-споживачі -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- концепция Шпролеса-Кендалла -- концепція Шпролеса-Кендала -- онлайн-опросы -- онлайн-опитування -- покупки -- купівлі -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- Шпролеса-Кендалла концепция -- Шпролеса-Кендала концепція
Анотація: Проведено оцінювання жіночих стилів шопінгу в контексті країни, що розвивається, зокрема, Малайзії. Використано концепцію Шпролеса-Кендала для більш точного розуміння даного перспективного сегмента ринку. Використано дані онлайн-опитування, 468 анкет. Факторний аналіз даних опитування виявив 7 чітких вимірів, що отримують назви: 1) заплутані через надмірність асортименту; 2) обережні споживачі; 3) орієнтовані на якість; 4) орієнтовані на бренд; 5) орієнтовані на моду; 6) шопінг як різновид дозвілля; 7) акцент на економії часу та зусиль.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

13.


    Аі Ху Тран (PhD; викладач економічного факультету університету Ван Гуен; м.Хо Ши Мін; В'єтнам).
    Поведінка споживачів відносно придбання еко-товарів [Текст] / Аі Ху Тран // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 2. - С. 151-158 : табл.,схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- намерение совершить покупку -- намір купити -- потребительское отношение -- споживче відношення -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- потребительские рынки -- своживчі ринки -- рыночный спрос -- ринковий попит -- социальные влияния -- соціальні впливи -- специальные знания -- спеціальні знання -- эко-ответственное поведение -- еко-відповідальна поведінка -- эко-покупки -- еко-купівлі -- экологический маркетинг -- екологічний маркетин -- экологичные товары -- екологічні товари -- экологические факторы -- екологічні фактори
Анотація: Виділено фактори, що впливають на наміри споживачів придбати екотовари, а також на споживче ставлення до еко-товарів та на практику еко-свідомої поведінки в цілому. Згідно з результатами аналізу, соціальний вплив, екологічні знання та еко-відповідальна споживча поведінка багато в чому визначають намір придбання екотовару.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)