Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (2)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=658.8<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.


    Фурман, В. М.
    Організація маркетингової служби страхової компанії / В.М. Фурман // Фінанси України. - 2004. - № 9. - С. 125-133
УДК

Кл.слова (ненормовані):
СТРАХОВАНИЕ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.
   06
   Л 89


    Неуров, І. В.
    Аутсорсинг закупівель: світовий досвід і вітчизняні перспективи / І. В. Неуров // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 155-162
УДК
Рубрики: Аутсорсинг
Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг закупок -- аутсорсинг закупівель

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Мельник, Т. С.
    Діагностика конкурентного середовища залізничного транспорту України / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк. - 2012. - № 6. - С. 56-62
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- діагностика конкурентного середовища -- диагностика конкурентной среды -- економічна діагностика -- экономическая диагностика -- фактор успіху -- фактор успеха -- зміни рентабельності -- изменения рентабельности -- оцінка синергізму -- оценка синергизма


Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Голишева, Є. О.
    Стратегії управління споживчим капіталом промислового підприємства на основі його діагностики / Є. О. Голишева // Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит. - 2012. - № 8. - С. 75-80 : схеми, табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- капітал -- промислові підприємства -- діагностика -- споживачі -- ресурси -- капитал -- промышленные предприятия -- диагностика -- потребители -- ресурсы


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Аронова, В. В.
    Маркетингова діяльність як об'єкт цілеспрямованого розвитку / В. В. Аронова, А. С. Харченко // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 20-25
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- ринкове середовище -- рыночная среда -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Харченко, А. С.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Шапран, О. Є.
    Аутсорсинг маркетингу в сучасних умовах: проблеми та перспективи / О. Є. Шапран, Д. О. Корольова, Д. О. Руженко // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 281-286
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг маркетингу -- аутсорсинг маркетинга -- аналітичний аутсорсинг -- аналитический аутсорсинг -- рекламний аутсорсинг -- організація виробництва -- организация производства -- рекламный аутсорсинг


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Корольова, Д. О.; Руженко, Д. О.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Самонова, Т. Б. (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри маркетингу та комерційної діяльності Київського економічного інституту менеджменту; Україна).
    Розвиток організаційної культури як елементу комплексу маркетингових комунікацій / Т. Б. Самонова // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. - № 5/6. - С. 64-66 : портр. - (Економіка та управління підприємствами). - Бібліогр. наприкінці ст., 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг на підприємстві
   Маркетинг на предприятии

Кл.слова (ненормовані):
економіка підприємства -- экономика предприятия -- комплекс маркетингових комунікацій -- комплекс маркетинговых коммуникаций -- організаційна культура -- организационная культура -- структурні елементи організаційної культури -- структурные элементы организационной культуры -- функції організаційної культури -- функции организационной культуры -- фактори формування організаційної культури -- факторы формирования организационной культуры
Анотація: Проаналізовано сутність організаційної культури підприємства та її взаємозв'язок із системою маркетингових комунікацій. Визначено елементи, функції і фактори формування та розвитку організаційної культури. Окреслено шляхи й запропоновано авторський підхід щодо управління розвитком ефективної організаційної культури на підприємствах.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

8.
   06
   Д 36


    Пасічник, В.
    Підвищення якості транспортних послуг з використанням маркетингових досліджень / В. Пасічник, О. Пацьора, В. Зюзіна // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія: "Економіка і управління". - Київ, 2014. - Вип. 27. - С. 29-34. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
організація виробництва -- организация производства -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- транспортні послуги -- транспортные услуги -- транспортне обслуговування -- транспортное обслуживание


Дод.точки доступу:
Пацьора, О.; Зюзіна, В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.
   06
   М 48


    Мельник, Т. С.
    Запровадження аналізу задоволеності споживачів для досягнення стратегічних цілей пасажирського сектору залізничного транспорту [Електронний ресурс] / Т. С. Мельник // Збірник наукових праць. - Дніпропетровськ : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2014. - Вип. 8.: Проблеми економіки транспорту. - С. 18-30. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/40816/37133. - Повний текст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/2388. - Зміст
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Організація виробництва

   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- організація виробництва -- организация производства -- лояльність споживачів -- лояльность потребителей -- очікування споживачів -- ожидания потребителей -- система управління якістю -- система управления качеством -- корпоративні цінності -- корпоративные ценности

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
   06
   Х 93


    Христофор, О. В.
    Системний підхід до оцінки внутрішнього потенціалу і конкурентоспроможності залізничного транспорту як основа створення збалансованої системи показників [Електронний ресурс] / О. В. Христофор // Збірник наукових праць. - Дніпропетровськ : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2014. - Вип. 8.: Проблеми економіки транспорту. - С. 31-41 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/40817/37147. - Повний текст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/2388. - Зміст
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
організація виробництва -- организация производства -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- внутрішній потенціал підприємства -- внутренний потенциал предприятия -- система забалансових показників -- система забалансовых показателей -- економічна ефективність -- экономическая эффективность

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Мельник, Т. С.
    Удосконалення теоретико-методичних засад управління конкурентоспроможністю підприємства та оцінки його конкурентного статусу [Текст] / Т. С. Мельник // Проблеми економіки транспорту : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2015. - Вип. 9. - С. 19-29. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/48667/44898. - Повний текст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/2816. - Зміст
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
організація виробництва -- организация производства -- конкурентний потенціал підприємства -- конкурентный потенциал предприятия -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентоспособность предприятий -- внутренние ресурсы -- внутрішні ресурси

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Мельник, Т. С.
    Развитие интерактивного маркетинга как основа совершенствования процесса предоставления сервисной услуги / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Проблеми економіки транспорту : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2015. - Вип. 10. - С. 77-92. - Библиогр. в конце ст. - Режим доступа: http://pte.diit.edu.ua/article/view/55706/51887. - Полный текст. - Режим доступа: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/3401. - Содержание
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- внешний маркетинг -- зовнішній маркетинг -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- управление сервисным персоналом -- управління сервісним персоналом -- восстановление услуги -- відновлення послуги

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Содержание

Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.
   06
   Л 89


Львівська політехніка

    Косар, Н. С.
    Інноваційні рішення у системі маркетингових комунікацій підприємства [Текст] / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо, С. В. Притула // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Львів. політехн. - Львів, 2015. - № 835: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 233-240. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- мобільний маркетинг -- мобильный маркетинг -- инновации -- інновації -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации


Дод.точки доступу:
Кузьо, Н. Є.; Притула, С. В.; Львівська політехніка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Головінова, Г. М.
    Краудсорсинг як стратегія маркетингу / Г. М. Головінова, Т. О. Бочкар // Проблеми економіки транспорту : тези допоповідей ХV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 20-21.04. 2017 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Держадмін. залізн. трансп. України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : ДНУЗТ, 2017. - С. 63
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- краудсорсинг -- споживачі -- потребители -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КЕМ


Дод.точки доступу:
Бочкар, Т. О.; Головинова, Г. Н.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Марченко, І. С. (студент; Націоналшьний університет харчових технологій).
    Економічний механізм формування та використання грошових потоків / І. С. Марченко, Ю. Л. Труш // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 154-157. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.290г-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Економіка підприємства

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
денежные потоки предприятий -- грошові потоки підприємств -- финансы предприятия -- фінанси підприємства -- финансовая логистика -- фінансова логістика -- организационные методы -- організаційні методи -- управление денежными потоками предприятий -- управління грошовими потоками підприємств -- управленческие механизмы -- управлінські механізми -- формирование денежных потоков -- формування грошових потоків -- хозяйственный механизм -- господарський механзм
Анотація: Досліджено особливості використання грошових потоків на підприємстві в умовах, які сформувались. Узагальнено групи чинників, які формують грошові потоки та викладено їх зміст. Проведено аналіз використання грошових потоків з точки зору різних авторів. Сформовано висновок про необхідність управління грошовими потоками на підприємстві та визначено загрози невиконання поставлених задач до них.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Труш, Юлія Леонідівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри прикладної економіки Національного університету харчових технологій України)

Знайти схожі

16.
   06
   Л.89


Львівська політехніка (Львів)

    Косар, Н. С.
    Напрями реалізації концепції екологічного маркетингу в умовах соціалізації економіки [Текст] / Н. С. Косар, Т. М. Гап’як, М. Р. Федунь // Вісник / Львівська політехніка. - 2017. - № 863: Логістика. - С. 94-100. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- переробка сміття -- переработка мусора -- нетрадиційна енергетика -- нетрадиционная энергетика -- екологічно чиста продукція -- экологически чистая продукция -- екологічно чиста упаковка -- экологически чистая упаковка -- зелений туризм -- зеленый туризм


Дод.точки доступу:
Чухрай, Н. І. \ред.\; Гап’як, Т. М.; Федунь, М. Р.; Львівська політехніка(Львів)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.
   656.2.003
   П 78


    Гoлoвінoвa, Г. М.
    Крaудсoрсинг як стрaтeгія мaркeтингу / Г. М. Гoлoвінoвa, Т. O. Бoчкaр // Проблеми економіки транспорту : Тези доповідей ХV Міжнародної науково-практичної конференції (21.04-22.04.2016) : тези доповідей ХV Міжнародної науково-практичної конференції ( Дніпро, 20.04 - 21.04.2017 р.) / Укрзалізниця, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Жешувський політехнічний університет імені І. Лукасевича, НВП Укртрансакад. - Дніпро : ДНУЗТ, 2017 = Проблемы экономики транспорта : Тезисы докладов ХV Международной научно-практической конференции = The problems of the transport economics: Abstracts of the reports of the XV International Scientific and Practical Conference. - С. 63
УДК
Рубрики: Торгівля
   Торговля

Кл.слова (ненормовані):
праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КЕМ -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- публічна оферта -- публичная оферта -- стратегія клієнтоорієнтованості -- стратегия клиентоориентированности -- маркетинг споживання -- маркетинг потребления


Дод.точки доступу:
Бараш, Ю. С. \ред.\; Бобиль, В. В. \ред.\; Бобіль, В. В.; Гненний, О. М. \ред.\; Гненный, О. Н.; Головкова, Л. С. \ред.\; Міщенко, М. І. \ред.\; Мищенко, М. И.; Скалозуб, В. В. \ред.\; Чимшмт, С. І. \ред.\; Чимшит, С. И.; Гненний, М. В. \ред.\; Гненный, Н. В.; Полішко, Т. В. \ред.\; Полишко, Т. В.; Бoчкaр, Т. O.; Бочкарь Т. А.; Головинова Г. Н.; Укрзалізниця; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна; Жешувський політехнічний університет імені І. Лукасевича; НВП Укртрансакад
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.
658.8
К 82


    Крижко, О. В.
    Особливості стимулювання збуту на підприємстві залежно від суб'єктів стимулювання / О. В. Крижко, А. У. Єсмаханова, С. М. Побережна // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2020. - N 1 (31). - С. 141-148. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Збут продукції
   Сбыт продукции

Кл.слова (ненормовані):
стимулювання -- стимулирования -- збут -- сбыт -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- виробник -- производитель -- ринок -- рынок -- дистриб'ютор -- дистрибьютор


Дод.точки доступу:
Єсмаханова, А. У.; Побережна, С. М.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

19.


    Ковшова, І. О.
    Застосування мультиатрибутивної моделі у маркетинговому менеджменті промислових підприємств / І. О. Ковшова // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2016. - N 2 (16). - С. 84-90 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/653/606. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/37. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
мультиатрибутивна модель -- мультиатрибутивная модель -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- мультиатрибутивне моделювання -- мультиатрибутивное моделирование

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)