Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (218)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.
   У 339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ. / Ф. Котлер. - М. : ИД "ИММА КРОСС", 2012. - 646 с. : ил. - Предм. указ.: с. 643-646. - ISBN 978-5-8459-0376-1 : 92.00 грн, 90.00 грн, 180.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- споживчі ринки -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- ПОКУПАТЕЛЬСКОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- купівельна поведінка -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- споживчий ринок -- СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- политика ценообразования -- політика ціноутворення -- ТОВАРОДВИЖЕНИЕ -- ТОВАРОРУХ -- РАСПРОСТРАНЕНИЕ ТОВАРОВ -- РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ТОВАРІВ -- ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- просування товарів -- ИНТЕРАКТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ -- інтерактивний маркетинг -- ПРЯМОЙ МАРКЕТИНГ -- прямий маркетинг -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- арифметика маркетинга -- МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ -- МАРКЕТИНГ УСЛУГ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ -- РЕКЛАМА -- роздрібна торгівля -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- гуртова торгівля -- личная продажа -- особистий продаж -- товарные марки -- товарні марки -- упаковка товаров -- пакування товарів -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

2.
   У 339
   Ч-46


    Череп, А. В.
    Основи маркетингу : навч. посібник для вузів / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп ; Запорізький нац. ун-т. - Київ : Кондор, 2014. - 225 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 224-225; Термін. словник: с.215-223. - ISBN 978-966-2781-58-8 : 80.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- ЦІЛЬОВИЙ МАРКЕТИНГ -- целевой маркетинг -- МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- ДИСТРИБУЦІЇ -- ДИСТРИБУЦИИ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ


Дод.точки доступу:
Богма, О. С.; Череп, О. Г.; Запорізький національний університет
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

3.
   У 339
   С 77


    Старостіна, А. О.
    Маркетинг : Навч. посібник / А. О. Старостіна, О. В. Зозульов. - 2-ге вид., перероб. і доп. - Київ : Знання-Прес, 2003. - 326 с. : іл. - Библиогр.: с. 321-326. - ISBN 966-620-108-9 : 95.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- маркетинговий менеджмент -- МАРКЕТИНГОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- маркетинг міжнародний -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ


Дод.точки доступу:
Зозульов, О. В.
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

4.
   06
   П 93


Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна .

    Збірник наукових праць / Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна.
   Вип. 2 : Проблеми економіки транспорту / гол. ред. О. М. Пшінько. - 2011. - 144 с. : рис., табл. - укр. - рос. - Бібліогр. в кінці ст. - 10.00 грн, 20.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
ПАСАЖИРСЬКІ ВАГОНИ -- ПАССАЖИРСКИЕ ВАГОНЫ -- ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- ГЛОБАЛИЗАЦИЯ -- ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ -- ВИРОБНИЧІ СИСТЕМИ -- ПРОИЗВОДСТВЕННЫЕ СИСТЕМЫ -- ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ -- ЭКОНОМИЧЕСКАЯ ЭФФЕКТИВНОСТЬ -- ВАГОНОРЕМОНТНІ БАЗИ -- ВАГОНОРЕМОНТНЫЕ БАЗЫ -- КРЕДИТОВАНИЕ ПРЕДПРИЯТИЙ -- КРЕДИТУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ -- ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ -- ФИНАНСОВАЯ СТОЙКОСТЬ -- ВАГОННЫЙ ПАРК -- ВАГОННИЙ ПАРК -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- ТРАНСПОРТНЫЕ УСЛУГИ -- ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ -- ЛОГІСТИЧНІ СИСТЕМИ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЕ СИСТЕМЫ


Дод.точки доступу:
Пшінько, О. М. \ред.\; Пшинько, А. Н.; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Д.)
Примірників всього: 7
АНЛ (7)
Свободны: АНЛ (7)
Знайти схожі

5.
   У 339
   М 31


    Маслова, Т. Д.
    Маркетинг : учебник для высш. учеб. завед. / Т. Д. Маслова, С. Г. Божук, Л. Н. Ковалик. - 3-е изд., перераб. и доп. - СПб. : Питер, 2008. - 384 с. : ил., табл. - (Учебник для вузов). - Библиогр.: с. 377-380; Глоссрий: с. 356-376. - ISBN 978-5-469-00172-0 : 95.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА -- СБЫТОВАЯ ПОЛИТИКА -- збутова політика


Дод.точки доступу:
Божук, С. Г.; Ковалик, Л. Н.
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

6.
   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : Підручник для студентів екон. спец. вищ. навч. закладів / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 2004. - 708 с. : іл., табл. - Предм. покажчик: с. 701-704. - Бібліогр.: с. 705-708. - ISBN 966-7035-41-7 : 550.00 грн.
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- ПІДРУЧНИК -- УЧЕБНИК

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

7.
   У 658
   Ц 93


    Цыбулев, П. Н.
    Маркетинг интеллектуальной собственности : учеб. пособие для вузов / П. Н. Цыбулев ; Ин-т Интеллект. собственности и права. - Киев : ИИСП, 2004. - 184 с. - 30.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Интеллектуальная собственность
   Інтелектуальна власність

Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- классический маркетинг -- класичний маркетинг -- маркетинговые исследования -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- технологический аудит -- технологічний аудит -- маркетинговое обеспечение конкурентоспособности -- маркетингове забезпечення конкурентоспроможності -- целевые рынки инновационного товара -- цільові ринки інноваційного товару -- экономическая оценка инновационных технологий -- економічна оцінка інноваційних технологій


Дод.точки доступу:
Цибульов, П. М.; Институт Интеллектуальной собственности и права
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

8.
   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : підручник для вищ. навч. закл. / С. С. Гаркавенко. - 6-е вид. - Київ : Лiбра, 2008. - 720 с. : іл., табл. - Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 350.00 грн
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК -- МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

9.
   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : підручник для вузів / С. С. Гаркавенко. - 7-е вид. - К. : Лібра, 2010. - 720 с. - Предм. покажчик: с. 710-713. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 128.00 грн, 150.00 грн, 280.00 грн, 450.00 грн, 490.00 грн
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 15
АУЛ (15)
Свободны: АУЛ (15)
Знайти схожі

10.
   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : підручник / С. С. Гаркавенко. - 4-е вид., доп. - Київ : Лібра, 2006. - 718 с. - Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - ISBN 966-7035-75-1 : 150.00 грн
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- ПІДРУЧНИК -- УЧЕБНИК

Свободных экз. нет
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)