Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (218)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.
   У 658
   І-20


    Іванова, В. В.
    Планування і контроль на підприємстві : навч. посібник для вузів / В. В. Іванова. - Суми : Університетська книга, 2011. - 442 с. : рис., табл. - Бібліогр. : с. 439-442 . - ISBN 978-966-680-568-6 : 121.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
БИЗНЕС-ПЛАНЫ -- БІЗНЕС-ПЛАНИ -- КОРПОРАТИВНАЯ КУЛЬТУРА -- КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА -- ПЛАНУВАННЯ ВИТРАТ -- ПЛАНИРОВАНИЕ ЗАТРАТ -- ФИНАНСОВЫЙ КОНТРОЛЬ -- ФІНАНСОВИЙ КОНТРОЛЬ -- ОПЛАТА ТРУДА -- ОПЛАТА ПРАЦІ -- ИННОВАЦИОННАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ІНВЕСТИЦІЇ -- ИНВЕСТИЦИИ -- КОНКУРЕНТНИЙ РИНОК -- КОНКУРЕНТНЫЙ РЫНОК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- контроль підприємства -- КОНТРОЛЬ ПРЕДПРИЯТИЯ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- ВИРОБНИЧА ІНФРАСТРУКТУРА -- ПРОИЗВОДСТВЕННАЯ ИНФРАСТРУКТУРА -- ПЕРСОНАЛ -- МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ -- МАТЕРИАЛЬНО-ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- ОПЕРАТИВНО-КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ -- ОПЕРАТИВНО-КАЛЕНДАРНОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

2.
   У 656.2
   А 42


    Аксенов, И. М.
    Маркетинг на объектах транспорта : монография / И. М. Аксенов. - Нежин : Видавництво "Аспект-Поліграф", 2006. - 336 с. - Библиогр.: с. 329-335. - ISBN 966-340-138-9 : 30.00 грн, 80.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Железнодорожные перевозки
   Залізничні перевезення

Кл.слова (ненормовані):
МОНОГРАФIЯ -- МОНОГРАФИЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- ценовая дискриминация -- ЦІНОВА ДИСКРИМІНАЦІЯ -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СЕГМЕНТАЦИЯ ТРАНСПОРТНОГО РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ ТРАНСПОРТНОГО РИНКУ

Примірників всього: 2
АУЛ (1), АНЛ (1)
Свободны: АУЛ (1), АНЛ (1)
Знайти схожі

3.
   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : Підручник для студентів екон. спец. вищ. навч. закладів / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 2004. - 708 с. : іл., табл. - Предм. покажчик: с. 701-704. - Бібліогр.: с. 705-708. - ISBN 966-7035-41-7 : 550.00 грн.
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- ПІДРУЧНИК -- УЧЕБНИК

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

4.
   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : підручник для вищ. навч. закл. / С. С. Гаркавенко. - 6-е вид. - Київ : Лiбра, 2008. - 720 с. : іл., табл. - Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 350.00 грн
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК -- МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

5.
   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : підручник для вузів / С. С. Гаркавенко. - 7-е вид. - К. : Лібра, 2010. - 720 с. - Предм. покажчик: с. 710-713. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 128.00 грн, 150.00 грн, 280.00 грн, 450.00 грн, 490.00 грн
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 15
АУЛ (15)
Свободны: АУЛ (15)
Знайти схожі

6.
   У 339
   Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг : підручник / С. С. Гаркавенко. - 4-е вид., доп. - Київ : Лібра, 2006. - 718 с. - Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - ISBN 966-7035-75-1 : 150.00 грн
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- ПІДРУЧНИК -- УЧЕБНИК

Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
   06
   П 93


Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна .

    Збірник наукових праць / Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна.
   Вип. 2 : Проблеми економіки транспорту / гол. ред. О. М. Пшінько. - 2011. - 144 с. : рис., табл. - укр. - рос. - Бібліогр. в кінці ст. - 10.00 грн, 20.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
ПАСАЖИРСЬКІ ВАГОНИ -- ПАССАЖИРСКИЕ ВАГОНЫ -- ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- ГЛОБАЛИЗАЦИЯ -- ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ -- ВИРОБНИЧІ СИСТЕМИ -- ПРОИЗВОДСТВЕННЫЕ СИСТЕМЫ -- ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ -- ЭКОНОМИЧЕСКАЯ ЭФФЕКТИВНОСТЬ -- ВАГОНОРЕМОНТНІ БАЗИ -- ВАГОНОРЕМОНТНЫЕ БАЗЫ -- КРЕДИТОВАНИЕ ПРЕДПРИЯТИЙ -- КРЕДИТУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ -- ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ -- ФИНАНСОВАЯ СТОЙКОСТЬ -- ВАГОННЫЙ ПАРК -- ВАГОННИЙ ПАРК -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- ТРАНСПОРТНЫЕ УСЛУГИ -- ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ -- ЛОГІСТИЧНІ СИСТЕМИ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЕ СИСТЕМЫ


Дод.точки доступу:
Пшінько, О. М. \ред.\; Пшинько, А. Н.; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Д.)
Примірників всього: 7
АНЛ (7)
Свободны: АНЛ (7)
Знайти схожі

8.
   У 339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ. / Ф. Котлер. - М. : ИД "ИММА КРОСС", 2012. - 646 с. : ил. - Предм. указ.: с. 643-646. - ISBN 978-5-8459-0376-1 : 92.00 грн, 90.00 грн, 180.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- споживчі ринки -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- ПОКУПАТЕЛЬСКОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- купівельна поведінка -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- споживчий ринок -- СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- политика ценообразования -- політика ціноутворення -- ТОВАРОДВИЖЕНИЕ -- ТОВАРОРУХ -- РАСПРОСТРАНЕНИЕ ТОВАРОВ -- РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ТОВАРІВ -- ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- просування товарів -- ИНТЕРАКТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ -- інтерактивний маркетинг -- ПРЯМОЙ МАРКЕТИНГ -- прямий маркетинг -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- арифметика маркетинга -- МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ -- МАРКЕТИНГ УСЛУГ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ -- РЕКЛАМА -- роздрібна торгівля -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- гуртова торгівля -- личная продажа -- особистий продаж -- товарные марки -- товарні марки -- упаковка товаров -- пакування товарів -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

9.
   У 339
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер, Пер. с анг. - М. : Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995. - 702 с. - ISBN 5-89093-001-Х : 35.00 грн, 80.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управление маркетингом -- управління маркетингом -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- маркетингова інформація -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- маркетинговая информация -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- поведение потребителей -- споживча поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- разработка товаров -- розробка товарів -- установление цен -- встановлення цін -- ценообразование -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- товародвижение -- рух товару -- распространение товаров -- поширення товарів -- продвижение товаров -- просування товарів -- управление сбытом -- УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- маркетинговые услуги -- маркетингові послуги

Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

10.
   У 339
   М 31


    Маслова, Т. Д.
    Маркетинг : учебник для высш. учеб. завед. / Т. Д. Маслова, С. Г. Божук, Л. Н. Ковалик. - 3-е изд., перераб. и доп. - СПб. : Питер, 2008. - 384 с. : ил., табл. - (Учебник для вузов). - Библиогр.: с. 377-380; Глоссрий: с. 356-376. - ISBN 978-5-469-00172-0 : 95.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА -- СБЫТОВАЯ ПОЛИТИКА -- збутова політика


Дод.точки доступу:
Божук, С. Г.; Ковалик, Л. Н.
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)