Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (15)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-81   81-81 
1.


    Ареф'єв, Сергій Олегович (доктор економічних наук; професор кафедри фінансів, обліку та аудиту Національного авіаційного університету).
    Бізнес-процеси підприємства : сутність та класифікація / С.О. Ареф'єв, В. А. Поцелуйко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 89-93 : табл., схем. - \\Х=\=-П . - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.290г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-процессы предприятий -- бізнес-процеси підприємств -- классификация бизнес-процессов -- класифікація бізнес-процесів -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- научные подходы -- наукові підходи -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- терминология -- термінологія -- управление бизнесом -- управління бізнесом -- экономическая теория -- економічна теорія
Анотація: Розглянуто підходи до визначення бізнес-процесів підприємства, наведено визначення вітчизняних та закордонних науковців та систематизовано їх за різними підходами. Проаналізовано підходи до класифікації бізнес-процесів підприємства та наведено авторську класифікацію, яка достатньо широко розкриває можливі види бізнес-процесів на підприємстві.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Поцелуйко, В.А. (магістр гр. М.МБАєс Національного авіаційного університету)

Знайти схожі

2.


    Аронова, В. В.
    Маркетингова діяльність як об'єкт цілеспрямованого розвитку / В. В. Аронова, А. С. Харченко // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 20-25
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- ринкове середовище -- рыночная среда -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Харченко, А. С.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Артюх, Т. О. (аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України).
    Маркетингове забезпечення діяльності підприємств на овочевому ринку в структурі кластерних формувань / Т. О. Артюх // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2009. - № 3(173). - С. 144-148. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
ББК 65.32-45 + 65.32-82
Рубрики: Економіка АПК
   Економічне районування

   Сільськогосподарська продукція

   Экономика АПК

   Сельскохозяйственная продукция
--Экономическое районирование
Кл.слова (ненормовані):
продукція овочева -- кластерізація -- маркетингова діяльність -- продукция овощная -- кластеризация -- маркетинговая деятельность -- сільське господарство -- сільськогосподарська продукція -- продукція сільського господарства -- овочева продукція -- сельское хозяйство -- сельскохозяйственная продукция -- продукция сельского хозяйства
Анотація: Мета статті - дослідити маркетингове забезпечення діяльності підприємств-виробників <овочевої продукції> завдяки кластерним формуванням.

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Херсонський державний аграрний університет"

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (18.05.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Банщиков, П.
    Можливості використання інтернет-технологій у маркетинговій діяльності компаній / П. Банщиков, В. Паздрій, І. Ващенко // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2018. - № 6. - С. 20-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-ресурси -- интернет-ресурсы -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- інтернет-технології -- интернет-технологии -- цінова політика -- ценовая политика -- оцінка рівня конкуренції -- оценка уровня конкуренции


Дод.точки доступу:
Паздрій, В.; Ващенко, І.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

5.


    Бухалова, Наталия (заместитель генерального директора).
    Конгресс ESOMAR 2015: картинки с выставки [Текст] / Наталия Бухалова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 16-18 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
конгреси -- програми конгресів -- программы конгрессов -- выступления на конференциях -- виступи на конференциях -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Впечатления автора о 68-ом ежегодном конгрессе ESOMAR, который прошел в Дублине.


Дод.точки доступу:
ESOMAR, конгрес \о нем\; Маркетинг в Україні, науково-практична конференція \о ней\

Знайти схожі

6.


    Васильев, Игорь (заведующий сектором научно-методического отдела Одесской национальной ордена Дружбы народов научной библиотеки имени М. Горького; член Национального союза журналистов Украины).
    Выставочная работа - важная составляющая маркетинговой деятельности библиотек / И. Васильев // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. - № 3. - С. 12-15. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Украина
    Одесса

    Україна

    Одеса

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- маркетинг в библиотеках -- маркетинговая деятельность -- выставочная работа -- публичные библиотеки -- культурно-просветительские мероприятия -- выставки -- форумы -- выставочная деятельность -- областные библиотеки -- история выставочной деятельности -- конкурс рецензий -- бібліотечна справа -- маркетинг в бібліотеках -- маркетингова діяльність -- виставкова робота -- публічні бібліотеки -- культурно-просвітницькі заходи -- виставки -- форуми -- виставкова діяльність -- обласні бібліотеки -- історія виставкової діяльності -- конкурс рецензій
Анотація: В статье отражены основные аспекты подготовки проведения оригинального для публичных библиотек культурно-просветительского мероприятия - всеукраинской выставки-форума "Українська книга на Одещині", которую на протяжении 12 лет ежегодно организовыввает и проводит Одесская национальная научная библиотека имени М. Горького с целью привлечения внимания к современной книге как важному источнику информации.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Одесская национальная научная библиотека имени М. Горького \о ней\; Українська книга на Одещині, всеукраинская выставка-форум \о ней\; Всеукраинская ассациация книгоиздателей и книгораспостранителей \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

7.


    Гавура, А. (директор).
    Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR / А. Гавура // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 34-44 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- фахівці PR -- профессионалы PR -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- цифровой маркетинг -- цифровий маркетинг
Анотація: Розглядаються перспективи цифрового маркетингу та нові технології злиття маркетингових комунікацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Гліненко, Лариса (кандидат технічних наук).
    Актуальні тренди ІТ-маркетингу / Л. Гліненко, Ю. Дайновський // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 32-41 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК У21
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- інформаційні технології -- информационные технологии -- маркетингові проекти -- маркетинговые проекты -- ІТ-маркетинг -- ИТ-маркетинг
Анотація: Медіавибух останніх десятиріч, який грунтується на все ширшому впровадженні сучасних інформаційних технологій, фактично зумовлює основний напрямок розвитку багатьох сфер суспільного і економічного буття, до яких належить і сфера маркетингової діяльності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Дайновський, Юрій (доктор економічних наук; профессор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Гладунов, Олександр (віце-президент Української Асоціації Маркетингу).
    Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів : розділи з книги / О. Гладунов // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. - С. 49-55 : ил. - Продовження у наступному номері . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
гранти -- гранты -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- інвестиції -- инвестиции -- корпоративний сектор -- корпоративный сектор -- піар -- пиар -- грантове фінансування -- грантовое финансирование -- маркетингові концепції -- маркетинговые концепции
Анотація: Описаний процес отримання грантів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.
   65.304.15(4УКР)-5
   Г 55


    Глущенко, О. М. (аспірант; Європейський університет; Україна).
    Дослідження кон'юнктури ринку автомобілебудування в Україні / О. М. Глущенко // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - С. 131-137 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Автомобилестроение

   Автомобілебудування

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
автомобилестороение -- автомобілебудування -- автомобильный рынок -- автомобільний ринок -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- потребительский спрос -- споживацький попит -- производство автомобильной техники -- виробництво автомобільної техніки -- экономическая динамика -- економічна динаміка
Анотація: Розглянуто сучасний стан автомобільного ринку України, та автомобілебудування зокрема. Детально досліджено динаміку розвитку автомобільного ринку та автомобілебудування країни, встановлено фактори, що впливають на попит споживачів ринку. На базі дослідження автовиробників дано характеристику ринку автомобілебудування країни.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

11.


    Голіцин, Андрій (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу).
    Застосування методики «РАЕІ» при формуванні робочих команд [Текст] / Андрій Голіцин // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 10-11 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
формування робочих команд -- формирование рабочих команд -- методика РАЕІ -- методика РАЕИ -- РАЕІ методика -- РАЕИ методика -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- виступи на конференціях
Анотація: Розглядаєтья методика, яка дозволяє створити профіль або код та відповісти на питання "свого стилю менеджера".


Дод.точки доступу:
Маркетинг в Україні, науково-практична конференція \о ней\

Знайти схожі

12.


    Голосун, В. (аспірантка Черкаського державного технологічного університету).
    Ефективність ланцюга вартості зерна кукурудзи в умовах коливання цін / В. Голосун // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 18-21 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка, 2006-2008 рр.
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
цінова політика підприємств -- ціноутворення -- ціни на сільгоспродукцію -- ціни на зернові культури -- ціни на зерно кукурудзи -- ринок зірна -- коливання цін -- ланцюг вартості сільгоспродукції -- витрати підприємств -- агропромислові підприємства -- АПК -- агропромисловий комплекс -- сільськогосподарська продукція -- маркетингова діяльність -- ценовая политика предприятий -- ценообразование -- цены на сельхозпродукцию -- цены на зерновые культуры -- цены на зерно кукурузы -- рынок зерна -- колебания цен -- цепь стоимости сельхозпродукции -- затраты предприятий -- агропромышленные предприятия -- агропромышленный комплекс -- АПК -- сельскохозяйственная продукция -- маркетинговая деятельность
Анотація: Досліджено ланцюг вартості сільгоспродукції, на прикладі зерна кукурудзи, який є інструментом для розуміння структури витрат фірми і того, як витрати зростають і знижуються залежно від виду діяльності.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.07.2009р. Інв.2782ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

13.


    Горб, К. М. (кандидат географічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД).
    Маркетинг дестинацій у контексті споживання туристичного продукту / К. М. Горб // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка". - 2015. - № 1. - С. 95-99 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-2
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
турпродукт-дестинація -- етапи споживання -- маркетингова політика -- туристичний продукт -- придбання продукту -- маркетингова діяльність -- економіка туризму -- туристичні послуги -- турпродукт-дестинации -- этапы потребления -- маркетинговая политика -- туристический продукт -- приобретение продукта -- маркетинговая деятельность -- экономика туризма -- туристические услуги
Анотація: Зіставлено поняття туристичного продукту та дестинації, виділено поняття турпродукту-дестинації, представлено модель процесу його споживання. Обгрунтовано й висвітлено диференціацію узгоджених маркетингових дій на різних етапах даного процесу.

Утримувачі документа:
Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000

Знайти схожі

14.


    Григорук, Павло (кандидат технічних наук; Хмельницький національний університет).
    Механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень / П. Григорук // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 57-60 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- управління маркетинговою діяльністю -- маркетингові рішення -- прийняття маркетингових рішень -- управлінські рішення -- розробка рішень -- процес прийняття рішень -- механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень -- муппмр -- модельний базис муппмр -- маркетинговая деятельность -- управление маркетинговой деятельностью -- маркетинговые решения -- принятие маркетинговых решений -- управленческие решения -- разработка решений -- процесс принятия решений -- механизм управления процессом принятия маркетинговых решений
Анотація: Досліджено структуру процесу прийняття маркетингового рішення, встановлено зміст та порядок взаємодії його основних елементів. Визначено та обгрунтовано складові механізму управління процесом прийняття маркетингового рішення й побудовано його організаційну структуру.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

15.


    Данніков, Олег (кандидат економічних наук; доцент; докторант).
    Маркетинг як методологічна основа стратегічного управління страховим бізнесом [] / О. Данніков // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 11-22 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління -- стратегическое управление -- страховий ринок -- страховой рынок -- управление продажами -- управління продажами -- страховий бізнес -- страховой бизнес -- маркетингова діяльність -- планування маркетингової діяльності -- маркетинговая деятельность -- планирование маркетинговой деятельности
Анотація: Дослідження присвячено удосконаленню науково-практичних засад планування маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

16.


    Дородін, Василь (здобувач кафедри маркетингу).
    Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні / В. Дородін // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 62-66 : ил. - Бібліогр.: с. 66 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна

   Украина

Кл.слова (ненормовані):
виноробна галузь -- маркетингова діяльність -- реклама -- культура споживання -- винаградная отрасль -- маркетинговая деятельность -- культура потребления
Анотація: Головне завдання маркетингу виноробної галузі - це навчити культурі споживання кінцевого споживача.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Доронін, Василь.
    Еволюція маркетингової політики на ринку вина України / В. Доронін // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 29-31. - 1 рис. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- маркетингова діяльність -- торговельні марки -- ринки України -- рынки Украины -- ринки вина -- рынки вина -- реклама -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживання вина -- потребление вина -- культура споживання вина -- культура потребления вина -- динамика продажу вина -- динамика продажи вина -- продаж вина -- продажа вина -- бренды -- маркетинговая деятельность -- торговые марки
Анотація: Формування ринку вина.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

18.


    Жданова, О. С.
    Аналіз тенденцій на ринку брендів України / О. С. Жданова, Т. А. Шестун // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 97-101
УДК
Рубрики: Реклама
   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
продовольчі бренди -- продовольственные бренды -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- продовольчі товари -- продовольственные товары -- розвиток брендингу -- развитие брендинга -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- вплив на споживачів за допомогою реклами -- влияние на потребителей с помощью рекламы


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Шестун, Т. А.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Зайцева, Алла (аспірантка).
    Споживча проекція управління доданою вартістю / А. Зайцева // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- додана вартість -- споживчи аспекти -- споживча проекція -- маркетинговая деятельность -- добавленная стоимость -- потребительские аспекты -- потребительская проекция -- пропозиція вартості -- предложение стоимости
Анотація: Обгрунтовано пріоритетність споживчих аспектів управління доданою вартістю на підприємстві та представлено теоретико-методичні засади їхнього аналізу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Захожай, Валерій Борисович (доктор економічних наук; професор; директор Інституту міжнародної економіки і фінансів Міжрегіональної академії управління персоналом).
    Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингу на засадах прикладної статистики [Текст] / В.Б. Захожай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 7. - С. 39-49. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.051в6 + 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономическая статистика

   Економічна статистика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая информация -- аналітична інформація -- информационное обеспечение -- інформаційне забезпечення -- исследоватиельская методлология -- дослідницька методологія -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- поддержка управленческих решений -- підтримка управлінських рішень -- прикладные статистические данные -- прикладні статистичні дані -- системный подход -- системний підхід -- статистические исследования -- статистичні дослідження -- управленческие функции -- управлінські функції
Анотація: Висвітлено теоретико-методологічні засади побудови і використання системи статистичного забезпечення маркетингової діяльності – СЗМ. Описано принципи маркетингу, його місія, цілі та способи їх досягнення. Висвітлено роль методології статистичного дослідження в інформаційно-аналітичному забезпеченні досягнення поставлених задач. Дана характеристика сутності, змісту, етапів побудови та використання СЗМ за принципами системного аналізу, ролі останнього у використанні окремих функцій управління.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-81   81-81 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)