Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=инновационные технологии обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.


    Щербонос, Катерина (вчитель Подолянської ЗОШ І-ІІІ ступенів; Харківська область).
    Калейдоскоп літературних ігор / Катерина Щербонос // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 66-68. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гра як метод навчання -- игра как метод обучения -- инновационные технологии обучения -- интеллектуальные игры -- інноваційні технології навчання -- литературные игры -- літературні ігри -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- педагогический опыт -- педагогічний досвід -- сценарії літературних ігор -- сценарии литературных игр
Анотація: Автор пропонує сценарії літературних ігор для використання на позакласних заходах із зарубіжної літератури для учнів 5-7 класів.


Знайти схожі

2.


   
    Літературний фотоквест (З досвіду роботи вчителя Наталії Гордій) // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - 11. - С. 64-65. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- квесты -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- педагогический опыт -- педагогічний досвід -- зарубіжна література -- зарубежная литеартура -- літературні фотоквести -- литературные фотоквесты
Анотація: Наталія Гордій - вчитель-методист зарубіжної літератури Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ст. № 16. Вона є автором добірки літературних фотоквестів, створених на базі реальних та віртуальних подорожей.


Дод.точки доступу:
Гордій, Наталія (вчитель-методист зарубіжної літератури Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 16 імені В. Левицького) \о ней\

Знайти схожі

3.


    Корицька, Галина (кандидат філологічних наук ; доцент).
    Реалізація проблемно-пошукової дослідницької діяльності учнів засобами веб-квест технології / Г. Корицька, І. Подлєсна // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 3-7. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
веб-квест -- дослідницька діяльність учнів -- дослідницький метод навчання -- инновационные технологии обучения -- интернет-технологии -- интернет-технологии в обучении -- информационно-коммуникативные технологии обучения -- исследовательская деятельность учащихся -- інноваційні технології навчання -- інтернет-технології -- інтернет-технології в освіті -- інформаційні технології в освіті -- інформаційно-комунікаційні технології -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- проблемні ситуації -- проблемно-поисковые методы -- проблемно-пошукові технології -- проблемные ситуации -- технологии обучения -- технології навчання -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Розглядаються можливості використання веб-квест технології як моделі реалізації проблемно-пошукової дослідницької діяльності учнів у процесі навчання української мови.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2016_11\1.pdf

Дод.точки доступу:
Подлєсна, Ірина (учитель української мови та літератури)

Знайти схожі

4.


    Стрілець, Світлана (доктор педагогічних наук; професор кафедри дошкільної та початкової освіти).
    Розвиток природничо-математичної та технологічної компетентостей дітей у системі національно-патріотичного виховання: регіональний експеримент / С. Стрілець, Н. Стрілецька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 1/2. - С. 41-47 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- експериментальні майданчики -- экспериментальные площадки -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- творча діяльність студентів -- творческая деятельность студентов -- навчально-виховні комплекси -- учебно-воспитательные комплексы -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- етапи експеріментів -- этапы экспериментов -- діагностично-концептуальний етап -- диагностико-концептуальный этап -- організаційно-прогнозувальний етап -- оргаизационно-прогнозируемый этап -- формувальний етап -- формовочный этап -- узагальнювальний етап -- обобщающий этап -- дослідно-експериментувальні роботи -- опытно-экспериментальные работы
Анотація: Розкрито особливості організації дослідно-експериментальної роботи кафедри дошкільної та початкової освіти ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка "Науково-методичне забезпечення ступеневого навчанняи "дошкільний навчальний заклад - початкова школа" з природничо-математичногота технологічного напрямів розвитку дітей у системі національно патріотичного навчання" на базі регіонального дошкільного навчального закладу та початкової школи. Вказано, що в теоретичних основах дослідження, відображених у семи навчально методичних посібниках та двох публікаціях викладачів кафедри, розкрито сутність поняття засобів інноваційних технологій навчання; методичних засад конструювання уроку математики, тенденцій сучасних підходів до навчання інформатики.


Дод.точки доступу:
Стрілецька, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри дошкільної та початкової освіти ); Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка \о нем\Науково-методичне забезпечення ступеневого навчання "дошкільний навчальний заклад - початкова школа, дослідно-експериментувальна робота \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Гайченко , О. В. (методист світової літератури та російської мови; Миколаївський науково-методичний центр).
    Мистецтво бути методистом : ексклюзивне інтерв'ю / О. В. Гайченко // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 3. - С. 2-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- интервью -- інноваційні технології навчання -- інтерв'ю -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- педагоги-методисти -- педагоги-методисты -- педагогический опыт -- педагогічний досвід -- учитель зарубежной литературы -- учитель зарубіжної літератури -- біографії педагогів-методистів -- биографии педагогов-методистов -- творчий шлях -- творческий путь
Анотація: Ольга Василівна Гайченко розповідає про свій шлях як викладача та досвід у царині викладання зарубіжної літератури в школі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_3\1.pdf

Знайти схожі

6.


    Яцина, Світлана (аспірант ).
    Методика використання інноваційних технологій для формування професійних умінь у майбутніх учителів-словесників на заняттях з літературознавчих дисциплін / Світлана Яцина // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 29-33. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- майбутні словесники -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійні уміння -- профессиональные умения -- украинская литература -- українська література
Анотація: Присвячено проблемі використання інноваційних технологій на заняттях з літературознавчих дисциплін з метою формування у майбутніх учителів-словесників професійних умінь.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_2016_1\6.pdf

Знайти схожі

7.


    Корицька , Галина (кандидат філологічних наук; доцент ).
    Особливості навчання української мови учнів в умовах розвитку електронної лінгводидактики / Галина Корицька // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 14-17. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
електронна лінгводидактика -- инновационные технологии обучения -- образовательные интернет-технологии -- освітні інтернет-технології -- інноваційні технології навчання -- компьютерные технологии обучения -- комп'ютерні технології навчання -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- технології навчання -- технологии обучения -- украинский язык -- українська мова -- электронная лингводидактика
Анотація: Автор статті привертає увагу до проблеми особливостей навчання української мови учнів в умовах розвитку електронної лінгводидактики.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_2016_1\3.pdf

Знайти схожі

8.


    Богосвятська, Анна-Марія (кандидат філологічних наук; доцент Львівського обласного інтитуту післядипломної педагогічної освіти).
    Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури [Текст] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 2-10. - Бібліогр.: с. 10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладаня зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- педагогічний інструментарій -- педагогический инструментарий -- особистісні якості педагога -- личностные качества педагога -- образ учителя -- культура речи -- культура мови -- мовленя вчителя -- речь учителя -- мовна техніка -- речевая техника -- звучність мовлення -- звучность речи -- темп мовлення -- темп речи -- висота тону -- высота тона -- тембр -- дикція -- дикция -- виховання інтересу до читання у школярів -- воспитание интереса к чтению у школьников -- технологічна карта уроку -- технологическая карта урока -- сприйняття інформації -- восприятие информации -- обробка та збереження інформації -- обработка и сохранение информации -- передача інформації -- передача информации -- складові технологічної карти уроку -- составные технологической карты урока -- особистісно орієнтований підхід у навчанні -- личностно ориентированный подход в обучении -- компетентнісний підхід у навчанні -- компетентностный подход в обучении -- діяльнісний підхід у навчанні -- деятельностный подход в обучении -- ІКТ -- ИКТ -- інформаційно-комунікаційні техноллогії -- информационно-комуникационные технологии -- мультимедійні засоби навчання -- мультимедийные средства обучения -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- буклети -- буклеты -- буктрейлери -- буктрейлеры -- веб-квести -- веб-квесты -- відеоскрайбінг -- видеоскрайбинг -- віртуальні екскурсії -- виртуальные экскурсии -- колажі -- коллажи -- мотиватори -- мотиваторы -- плейкасти -- плейкасты -- портфоліо героїв -- портфолио героев -- слайд-презентації -- слайд-презентации -- стрічки часу -- ленты времени -- читацькі блоги -- читательские блоги -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- педагогічні методи -- педагогические методы -- педагогічні прийоми -- педагогические приемы -- групи педагогічних методів -- группы педагогических методов -- інформаційні методи навчання -- информационные методы обучения -- операційні методи навчання -- операционные методы обучения -- пошукові методи навчання -- поисковые методы обучения -- методи самостійного навчання -- методы самостоятельного обучения -- методи і прийоми актуалізації суб'єктивного досвіду учнів -- методы и приемы актуализации субъективного опыта учеников -- динамічний "пейсмейкерний" механізм -- динамический "пейсмейкерный" механизм -- мозкові хвилі -- мозговые волны -- види мозкових хвиль -- виды мозговых волн -- бета-ритми -- бета-ритмы -- альфа-ритми -- альфа-ритмы -- тета-ритми -- тета-ритмы -- дельта-ритми -- дельта-ритмы -- гама-ритми -- гамма-ритмы -- психіка людини -- психика человека
Анотація: Огляд усіх можливих інструментів, методів та прийомів педагогічного впливу, доступний учителеві на уроках та у позакласній виховній роботі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

9.


    Морозова, Валентина (вчитель зарубіжної літератури; старший учитель; Миколаїв).
    Використання технології "Творча майстерня" на уроках зарубіжної літератури як один із чинників успішності навчання / Валентина Морозова // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 7/8. - С. 79-91. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- новые технологии обучения -- развитие творческих способностей -- развитие творчества учеников -- розвиток творчих здібностей -- технологии обучения -- технології навчання -- успешность обучения -- успішність навчання -- творческие мастерские -- творчі майстерні
Анотація: Автор статті ділить власним досвідом і методичним доробком з використання технології "Творча майстерня" на уроках зарубіжної літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_7-8\12.pdf

Знайти схожі

10.


    Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО).
    Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури / Анна-Марія Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 12-20. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- образовательные интернет-технологии -- навчальні інтернет-технології -- информационно-коммуникативные технологии обучения -- інформаційно-комунікаційні технології навчання -- информационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- культура мовлення -- культура речи -- культура речи учителя -- личность учителя -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- новітні технології навчання -- особистість учителя -- педагогический инструментарий -- педагогічний інструментарій -- технологическая карта урока -- технологічна карта уроку -- учитель зарубежной литературы -- учитель зарубіжної літератури
Анотація: Автор досліджує педагогічний інструментарій учителя зарубжної літератури - сукупність способів діяльності, професійних умінь і прийомів навчання, якими володіє педагог і які він використовує в процесі навчання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_6\4.pdf

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)