Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=интерактивные технологии обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
18
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-18
>
1.
Химера, Н. В.
(завідувач навчальної лабораторії методики викладання зарубіжної літератури).
Використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури / Н. В. Химера> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 12
. - С. 8-9. - Література : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
интерактивное обучение
--
интерактивные методы обучения
--
интерактивные педагогические технологии
--
интерактивные технологии обучения
--
інтерактивні методи
--
інтерактивні технології
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
урок зарубежной литератури
--
урок зарубіжної літератури
Анотація:
Досліджуються теоретичні й практичні засади використання інтерактивного навчання на уроках зарубіжної літератури. Автор пропонує прктичні завдання для учнів старших класів.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_12\5.pdf
Знайти схожі
>
2.
Кашуба, Євдокія
(вчитель світової літератури; вчитель-методист; смт Котельва, Полтавська область).
Про скрайбінг [Текст] / Є. Кашуба> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. -
№ 7-8
. - С. 34-36 : ил. - Бібліогр.: с. 36. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.26
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
скрайбінг
--
скрайбинг
--
інтерактивні технології навчання
--
интерактивные технологии обучения
--
інтерактивні технології
--
интерактивные технологии
--
комп'ютерні програми
--
компьютерные программы
--
використання комп'ютерних технологій на уроках літератури
--
использование компьютерных технологий на уроках литературы
--
візуалізація інформації
--
вихзуализация информации
Анотація:
Вчитель-практик ділиться досвідом використання скрайбінгу (анімованих відеопрезентацій з ефектом промальовування від руки) при викладані зарубіжної літератури.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_суч_шк_2016_7-8\13.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Юрчишина, М. І.
(вчитель світової літератури Кудринецької ЗОШ І-ІІІ ступенів; Тернопільська область).
Моє вчительське щастя - у повноквітті учнівських душ [Текст] / М. І. Юрчишина> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2015. -
№ 4
. - С. 2-3 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.268.3
Рубрики:
Методика викладання літератури
Методика преподавания литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури
--
преподавание мировой литературы
--
критичне мислення
--
критическое мышление
--
розвиток критичного мислення в учнів
--
развитие критического мышления у учеников
--
патріотичне виховання
--
патриотическое воспитание
--
інтерактивні технології навчання
--
интерактивные технологии обучения
--
використання соціальних мереж у навчанні
--
использование социальных сетей в обучении
Анотація:
Учитель М. Юрчишина ділиться своїм досвідом щодо виховання критичного мислення в учнів.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (15.06.2015р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Меєрович, Олександр
(учитель української словесності; вчитель-методист).
Інтерактивні технології на заняттях з інтегрованих предметів (українська словесність: українська мова, українська література, риторика) в 11-му гуманітарному профільному класі / О. Меєрович> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 9/10
. - С. 64-67. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Україна
Украина
Дніпропетровськ
Днепропетровск
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
українська словесність
--
украинская словесность
--
методика викладання української словесності
--
методика преподавания украинской словесности
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
інтерактивні технології навчання
--
интерактивные технологии обучения
--
інтегровані предмети
--
интегрированные предметы
--
модульні заняття
--
модельные занятия
--
модульно-розвивальні методики
--
модульно-развивающиеся методики
--
сценарії занять
--
сценарии занятий
--
досвід шкіл
--
опыт школ
--
11 класс
Анотація:
Розглядається поняття "українська словесність", подається його авторське тлумачення, наголошується на справжній органічній інтеграції мови, літератури, риторики. Презентується сценарій модульного заняття з української словесності з теми "Стилістика складного речення (ССК та надфразові єдності)" з використанням інтерактивних технологій. Зроблено самоаналіз цього заняття.
Дод.точки доступу:
Навчально-виховне об'єднання № 136 \о ней\
Знайти схожі
>
5.
Невінчана, Валентина
(вчитель світової літератури Северинівського НВК; Київська область).
Комп'ютер і вчитель на уроках літератури [Текст] / В. Невінчана> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. -
№ 7-8
. - С. 21-22. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.268.3
Рубрики:
Методика викладання літератури
Методика преподавания литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури
--
преподавание литературы
--
використання технічних засобів навчання
--
использование технических средств обучения
--
використання комп'ютера на уроці
--
использование компьютера на уроке
--
використання мультимедійних технологій на уроці
--
использование мультимедийных технологий на уроке
--
інтерактивні технології навчання
--
интерактивные технологии обучения
Анотація:
Учитель-практик розглядає переваги та недоліки використання комп'ютерних технологій при виладанні літератури в школі. Зазначено, що використовувати комп'ютерні технології на уроках слід обов'язково, щоб не втрачати авторитет учителя, але дуже обмежено, щоб не відволікати увагу учнів від краси слова.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_суч_шк_2016_7-8\9.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
6.
Бусел, Світлана
(вчитель світової літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Козлиничі, Волинська область).
Запрошення учнів до творчих пошуків [Текст] / С. Бусел> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. -
№ 2
. - С. 10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Методика викладання літератури
Методика преподавания литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури
--
преподавание литературы
--
розвиток креативності в учнів
--
развитие креативности у учеников
--
інтеактивні технології навчання
--
интерактивные технологии обучения
--
творчі завдання
--
творческие задания
--
розвиток творчості школярів
--
развитие творчества школьников
Анотація:
Запропоновано новий вид творчих завдань для розвитку креативності учнів (з власного педагогічного досвіду).
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_суч_шк_2017_2\4.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
7.
Ковальова, Вікторія
(старший учитель; вчитель початкових класів).
Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / В. Ковальова> // Початкова школа. - 2018. -
№ 2
. - С. 1-3. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.3
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі
--
младшие школьники
--
компетентнісно-орієнтована освіта
--
компетентностно-ориенированное образование
--
творча особистість
--
творческая личность
--
технологія групової роботи
--
технология групповой работы
--
технологія проблемного навчання
--
технология проблемного обучения
--
технологія творчого розвитку особистості
--
технология творческого развития личности
--
проектні технології
--
проектные технологии
--
створення ситуації успіху
--
создание ситуации успеха
--
інтерактивні технології навчання
--
интерактивные технологии обучения
Анотація:
Наголошується на важливості формування в учнів уміння самостійно здобувати знання. Розглянуто основні етапи творчого розвитку та якості особистості. Характеризується процес виховання та навчання творчої особистості в молодшому шкільному віці. Акцентовано увагу на важливих технологіях фомування готовності вчителів до самостійної творчої діяльності (технологія групової роботи, технологія навчання, технологія творчого розвитку особистості, проектна технологія тощо).
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк_2018_2\3.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка
Знайти схожі
>
8.
Богосвятська, Анна-Марія
(кандидат філологічних наук; доцент Львівського обласного інтитуту післядипломної педагогічної освіти).
Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури [Текст] / А. І. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. -
№ 9
. - С. 2-10. - Бібліогр.: с. 10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.268.3
Рубрики:
Методика викладання зарубіжної літератури
Методика преподавания зарубежной литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури
--
преподавание мировой литературы
--
викладаня зарубіжної літератури
--
преподавание зарубежной литературы
--
педагогічний інструментарій
--
педагогический инструментарий
--
особистісні якості педагога
--
личностные качества педагога
--
образ учителя
--
культура речи
--
культура мови
--
мовленя вчителя
--
речь учителя
--
мовна техніка
--
речевая техника
--
звучність мовлення
--
звучность речи
--
темп мовлення
--
темп речи
--
висота тону
--
высота тона
--
тембр
--
дикція
--
дикция
--
виховання інтересу до читання у школярів
--
воспитание интереса к чтению у школьников
--
технологічна карта уроку
--
технологическая карта урока
--
сприйняття інформації
--
восприятие информации
--
обробка та збереження інформації
--
обработка и сохранение информации
--
передача інформації
--
передача информации
--
складові технологічної карти уроку
--
составные технологической карты урока
--
особистісно орієнтований підхід у навчанні
--
личностно ориентированный подход в обучении
--
компетентнісний підхід у навчанні
--
компетентностный подход в обучении
--
діяльнісний підхід у навчанні
--
деятельностный подход в обучении
--
ІКТ
--
ИКТ
--
інформаційно-комунікаційні техноллогії
--
информационно-комуникационные технологии
--
мультимедійні засоби навчання
--
мультимедийные средства обучения
--
інтерактивні технології навчання
--
интерактивные технологии обучения
--
буклети
--
буклеты
--
буктрейлери
--
буктрейлеры
--
веб-квести
--
веб-квесты
--
відеоскрайбінг
--
видеоскрайбинг
--
віртуальні екскурсії
--
виртуальные экскурсии
--
колажі
--
коллажи
--
мотиватори
--
мотиваторы
--
плейкасти
--
плейкасты
--
портфоліо героїв
--
портфолио героев
--
слайд-презентації
--
слайд-презентации
--
стрічки часу
--
ленты времени
--
читацькі блоги
--
читательские блоги
--
інноваційні технології навчання
--
инновационные технологии обучения
--
педагогічні технології
--
педагогические технологии
--
педагогічні методи
--
педагогические методы
--
педагогічні прийоми
--
педагогические приемы
--
групи педагогічних методів
--
группы педагогических методов
--
інформаційні методи навчання
--
информационные методы обучения
--
операційні методи навчання
--
операционные методы обучения
--
пошукові методи навчання
--
поисковые методы обучения
--
методи самостійного навчання
--
методы самостоятельного обучения
--
методи і прийоми актуалізації суб'єктивного досвіду учнів
--
методы и приемы актуализации субъективного опыта учеников
--
динамічний "пейсмейкерний" механізм
--
динамический "пейсмейкерный" механизм
--
мозкові хвилі
--
мозговые волны
--
види мозкових хвиль
--
виды мозговых волн
--
бета-ритми
--
бета-ритмы
--
альфа-ритми
--
альфа-ритмы
--
тета-ритми
--
тета-ритмы
--
дельта-ритми
--
дельта-ритмы
--
гама-ритми
--
гамма-ритмы
--
психіка людини
--
психика человека
Анотація:
Огляд усіх можливих інструментів, методів та прийомів педагогічного впливу, доступний учителеві на уроках та у позакласній виховній роботі.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
9.
Гринюк, Валентина
(учитель української мови та літератури; вчитель-методист; відмінник освіти).
Відкриваймо духовні острови в океані рідної літератури! / В. Гринюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 8/9
. - С. 41-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІЛІОТЕКІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
читацька компетентність
--
читательская компетентность
--
духовність
--
духовность
--
інтерактивні технології навчання
--
интерактивные технологии обучения
--
українська література
--
украинская литература
--
поетична спадщина
--
поетическое наследие
--
творчість українських письменників
--
творчество украинских писателей
--
творчий шлях
--
творческий путь
--
життєвий шлях
--
жизненный путь
--
образ Вітчизни
--
образ Отечества
Анотація:
Розглянуто деякі аспекти реалізації компетентнісного підходу до вивчення творчості Василя Симоненка у курсі сучасної шкільної літературної освіти, важливим завданням якої є формування читацької компетентності. акцентовано увагу на доцільності використання інтерактивних технологій під час вивчення предмета "українська література", що має на меті створення умов для вияву самостійності, творчості, відповідальності учня в освітньому процесі та формування мотивації до освіти та розвитку.
Дод.точки доступу:
Симоненко, Василь (письменник ; 1935-1963) \о нем\; Лебеді материнства, вірш \о произв.\Задивляюсь у твої зіниці, вірш \о произв.\
Знайти схожі
>
10.
Ципко, Вікторія
(старший науковий співробітник Національного транспортного університету; кандидат педагогічних наук; м. Київ).
Сучасні технології у викладанні суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів / В. Ципко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 12
. - С. 72-80. - Библиогр. в сносках
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
вища технічна освіта
--
высшее техническое образование
--
суспільствознавчі дисципліни
--
обществоведческие дисциплины
--
технічні університети
--
технические дисциплины
--
методика викладання суспільствознавчих дисциплін
--
методика преподавания обществоведческих дисциплин
--
моделі навчання
--
модели обучения
--
інтерактивні технології навчання
--
интерактивные технологии обучения
--
форми організації навчання
--
формы организации обучения
--
лекції
--
лекции
--
семінари
--
семинары
--
гра
--
игры
--
прес-конференції
--
пресс-конференции
--
практичні заняття
--
практические занятия
--
лабораторні заняття
--
лабораторные занятия
Анотація:
Підкреслюється необхідність упровадження оновлених технологій у процес викладання суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів, враховуючи їх сучасний аксіологічний зміст.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_12\ст.6.pdf
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-18
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)