Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=навчання читанню<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
29
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-29
>
1.
Назаренко, Л.
(м. Миколаїв).
Формування інформаційної компетенції учнів-читачів : на матеріалі повісті "Кайдашева сім'я" І. Нечуя-Левицького / Л. Назаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 6
. - С. 18-22. - Бібліографія : С.22 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника
--
изучение творчества писателя
--
информационная компетенция
--
інформаційна компетенція
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
навчання читанню
--
обучение чтению
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
проектний метод навчання
--
проектный метод обучения
--
украинская литература
--
українська література
--
читання на уроках літератури
--
чтение на уроках литературы
Анотація:
Розкрито зміст поняття "інформаційна компетенція", запропоновано проектну розробку з вивчення повісті І. Нечуя-Левицького у старших класах, під час роботи з якою формується, поміж іншим, інформаційна компетенція учнів.
Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицкий, Иван \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван \о нем\; Кайдашева сім'я, повість \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Повхан, Катерина
(науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Особливості навчання української грамоти учнів-угорців / Катерина Повхан> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 8
. - С. 43-45. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
навчання грамоти
--
навчання читанню
--
обучение грамоте
--
обучение чтению
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
урок украинского языка
--
урок української мови
Анотація:
Стаття присвячена особливотям начання української грамоти і читання учнів-угорців.
Знайти схожі
>
3.
Шелехова, Галина
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Збагачення словникового запасу четвертокласників на уроках українського читання / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 8
. - С. 39-42. - Бібліографія : С.42 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
збагачення словникового запасу учнів
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
навчання читанню
--
начальная школа
--
обогащение словарного запаса учащихся
--
обучение чтению
--
початкова школа
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
урок читання
--
урок чтения
Анотація:
У статті розкрито особливості роботи над збагаченням словникового запасу учнів 4-х класів на уроках українського читання в школах з російською мовою навчання.
Знайти схожі
>
4.
Шелехова, Галина
(кандидат педагогічних наук; ст. наук. співробітник; Інститут педагогіки АПН України).
Розвиток умінь сприймати тексти на уроках українського читання в учнів 4-х класів шкіл з російською мовою навчання / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 40-43. - Бібліографія : С.43 : 10 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
аудирование
--
аудіювання
--
близкородственный билингвизм
--
близькоспоріднений білінгвізм
--
восприятие текста в процессе чтения
--
навчання читанню
--
обучение чтению
--
підручники української мови
--
понимание текста
--
розуміння тексту
--
слухання
--
слушание
--
сприйняття тексту в процесі читання
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
украинский язык в школах с русским языком обучения
--
українська мова
--
українська мова в школах з російською мовою навчання
--
українська мова в школах національних меншин
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
учебники украинского языка
--
читання
--
чтение
Анотація:
Розгляніту питання теорії і практики навчання слухання-розуміння тексту як виду мовленнєвої діяльності, що має багато спільного з аудіюванням і письмом. Особливості формування умінь сприймати текст в процесі читання в умовах близькоспоріднено білінгві му розглянуті на прикладі підручника "Українська мова: Художнє слово. Читання" для 4 класу шкіл з російською мовою навчання (автори О.Н. Хорошковська, Н.О. Воскресенська, А.О. Свашенко).
Знайти схожі
>
5.
Шелехова, Галина
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Розвиток умінь створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 7 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови
--
изучение второго языка
--
коммуникативные навыки
--
коммуникативные умения
--
коммуникативные упражнения
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств
--
мовленнєві вправи
--
мовні вправи
--
навчання усного мовлення
--
навчання читанню
--
обучение устной речи
--
обучение чтению
--
опис картини
--
описание картины
--
развитие речи
--
розвиток мовлення у дітей
--
сочинение - описание картины
--
твір - опис картини
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
украинский язык в школах с русским языком обучения
--
українська мова
--
українська мова в школах з російською мовою навчання
--
українська мова в школах національних меншин
--
упражнения
--
урок читання
--
урок чтения
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
--
школи національних меншин
Анотація:
Розвиток мовленнєвих умінь на уроках читання в процесі вивчення української мови як другої в школах з російською мовою навчання (створення висловлень за картиною в 4 класі).
Знайти схожі
>
6.
Рощенко, Т.
(учитель початкових класів; гімназія № 154; м. Київ).
Весело місто Алфавіт / Т. Рощенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 36-38. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
інтегрований урок навчання грамоти (читання і письмо) і комп'ютерної азбуки
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення алфавіту
--
изучение алфавита
--
интегрированные уроки
--
інтегровані уроки
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
навчання грамоти
--
навчання читанню
--
обучение грамоте
--
обучение чтению
--
урок украинского языка
--
урок української мови
Анотація:
Розробка інтегрованого уроку навчання грамоти (вивчення алфавіту, читання, комп'ютерної азбуки).
Знайти схожі
>
7.
Паламар, Світлана
(кандидат педагогічних наук).
Розвиток образного мовлення молодших школярів на уроках читання / Світлана Паламар> //
Українська література в загальноосвітній школі
: Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 9
. - С. 21-23, Тетяна (Петровська). - Бібліографія : С.23 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
младшие школьники
--
молодші школярі
--
навчання читанню
--
образная речь
--
образне мовлення
--
обучение чтению
--
развитие речи на уроках литературы
--
розвиток мовлення учнів
--
урок читання
--
урок чтения
--
шкільна літературна освіта
--
школьное литературное образование
Анотація:
Автори пропонують методичні підходи для розвитку образного мовлення учнів у процесі читання і розбору художніх творів.
Знайти схожі
>
8.
Дроздова, Ірина
(докторант Херсонського державного університету).
Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / Ірина Дроздова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 5
. - С. 33-38. - Бібліографія : С.38 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
види читання
--
виды чтения
--
дидактические задания
--
дидактичні завдання
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
мова професійного спілкування
--
мовленнєва діяльність
--
навчальна діяльність
--
навчальна діяльність студентів
--
навчання читанню
--
обучение чтению
--
професійне мовлення
--
профессиональная речь
--
речевая деятельность
--
украинский язык
--
украинский язык профессиональной направленности
--
українська мова
--
українська мова професійного спрямування
--
учебная деятельность студентов
Анотація:
Висвітлено особливості навчання студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ читанню фахових текстів. Запропоновано систему завдань, спрямовану на формування професійного мовлення студентів.
Знайти схожі
>
9.
Методичні рекомендації щодо
вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році (лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580)> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 6
. - С. 12-24. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
виразне читання
--
выразительное чтение
--
календарне планування
--
календарное планирование
--
курси за вибором
--
курсы по выбору
--
листи МОН
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методические рекомендации
--
методичні рекомендації
--
навчання читанню
--
обучение чтению
--
оценивание учебных достижений
--
оцінювання навчальних досягнень
--
письма МОН
--
підручники української літератури
--
профильное обучение
--
профільне навчання
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
--
учебники украинской литературы
Анотація:
Методичні рекомендації щодо викладання української літератури у 5-9 та 10-11 класах стосуються особливостей підручників з української літератури, курсів за вибором, оцінювання навчальних досягнень, контрольних робіт, виразного читання тощо. У додатку подано календарно-тематичне планування уроків української літератури для 10 класу.
Знайти схожі
>
10.
Гаврилюк, Оксана
(учитель української мови та літератури; Рівненська українська гімназія).
Підручник з української літератури в системі формування вмінь діалогічної взаємодії учня з текстом / Оксана Гаврилюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 19-21. - Бібліографія : С.21 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3 (4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
диалог с текстом
--
диалогический метод обучения
--
діалог з текстом
--
діалогічний метод навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
навчання читанню
--
обучение чтению
--
підручники української літератури
--
учебники украинской литературы
--
читательские умения
--
читацькі вміння
--
шкільні підручники
--
школьные учебники
Анотація:
Розглянуто можливості шкільних підручників для організації діалогічної взаємодії учня з текстом. Звернуто увагу на способи репрезентації в підручниках навчального матеріалу, проаналізовано запитання до тестів, наведено приклади завдань для формування ч итацьких вмінь.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-29
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)