Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчання читанню<.>
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.


    Назаренко, Л. (м. Миколаїв).
    Формування інформаційної компетенції учнів-читачів : на матеріалі повісті "Кайдашева сім'я" І. Нечуя-Левицького / Л. Назаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 18-22. - Бібліографія : С.22 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- информационная компетенция -- інформаційна компетенція -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчання читанню -- обучение чтению -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- проектний метод навчання -- проектный метод обучения -- украинская литература -- українська література -- читання на уроках літератури -- чтение на уроках литературы
Анотація: Розкрито зміст поняття "інформаційна компетенція", запропоновано проектну розробку з вивчення повісті І. Нечуя-Левицького у старших класах, під час роботи з якою формується, поміж іншим, інформаційна компетенція учнів.


Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицкий, Иван \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван \о нем\; Кайдашева сім'я, повість \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Повхан, Катерина (науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Особливості навчання української грамоти учнів-угорців / Катерина Повхан // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 43-45. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання грамоти -- навчання читанню -- обучение грамоте -- обучение чтению -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Стаття присвячена особливотям начання української грамоти і читання учнів-угорців.


Знайти схожі

3.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Збагачення словникового запасу четвертокласників на уроках українського читання / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 39-42. - Бібліографія : С.42 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
збагачення словникового запасу учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання читанню -- начальная школа -- обогащение словарного запаса учащихся -- обучение чтению -- початкова школа -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- урок украинского языка -- урок української мови -- урок читання -- урок чтения
Анотація: У статті розкрито особливості роботи над збагаченням словникового запасу учнів 4-х класів на уроках українського читання в школах з російською мовою навчання.


Знайти схожі

4.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; ст. наук. співробітник; Інститут педагогіки АПН України).
    Розвиток умінь сприймати тексти на уроках українського читання в учнів 4-х класів шкіл з російською мовою навчання / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 40-43. - Бібліографія : С.43 : 10 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- близкородственный билингвизм -- близькоспоріднений білінгвізм -- восприятие текста в процессе чтения -- навчання читанню -- обучение чтению -- підручники української мови -- понимание текста -- розуміння тексту -- слухання -- слушание -- сприйняття тексту в процесі читання -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- урок украинского языка -- урок української мови -- учебники украинского языка -- читання -- чтение
Анотація: Розгляніту питання теорії і практики навчання слухання-розуміння тексту як виду мовленнєвої діяльності, що має багато спільного з аудіюванням і письмом. Особливості формування умінь сприймати текст в процесі читання в умовах близькоспоріднено білінгві му розглянуті на прикладі підручника "Українська мова: Художнє слово. Читання" для 4 класу шкіл з російською мовою навчання (автори О.Н. Хорошковська, Н.О. Воскресенська, А.О. Свашенко).


Знайти схожі

5.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Розвиток умінь створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 7 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання усного мовлення -- навчання читанню -- обучение устной речи -- обучение чтению -- опис картини -- описание картины -- развитие речи -- розвиток мовлення у дітей -- сочинение - описание картины -- твір - опис картини -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- урок читання -- урок чтения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин
Анотація: Розвиток мовленнєвих умінь на уроках читання в процесі вивчення української мови як другої в школах з російською мовою навчання (створення висловлень за картиною в 4 класі).


Знайти схожі

6.


    Рощенко, Т. (учитель початкових класів; гімназія № 154; м. Київ).
    Весело місто Алфавіт / Т. Рощенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 36-38. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
інтегрований урок навчання грамоти (читання і письмо) і комп'ютерної азбуки
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення алфавіту -- изучение алфавита -- интегрированные уроки -- інтегровані уроки -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання грамоти -- навчання читанню -- обучение грамоте -- обучение чтению -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Розробка інтегрованого уроку навчання грамоти (вивчення алфавіту, читання, комп'ютерної азбуки).


Знайти схожі

7.


    Паламар, Світлана (кандидат педагогічних наук).
    Розвиток образного мовлення молодших школярів на уроках читання / Світлана Паламар // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 9. - С. 21-23, Тетяна (Петровська). - Бібліографія : С.23 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- младшие школьники -- молодші школярі -- навчання читанню -- образная речь -- образне мовлення -- обучение чтению -- развитие речи на уроках литературы -- розвиток мовлення учнів -- урок читання -- урок чтения -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Автори пропонують методичні підходи для розвитку образного мовлення учнів у процесі читання і розбору художніх творів.


Знайти схожі

8.


    Дроздова, Ірина (докторант Херсонського державного університету).
    Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / Ірина Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 33-38. - Бібліографія : С.38 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
види читання -- виды чтения -- дидактические задания -- дидактичні завдання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мова професійного спілкування -- мовленнєва діяльність -- навчальна діяльність -- навчальна діяльність студентів -- навчання читанню -- обучение чтению -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- речевая деятельность -- украинский язык -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- учебная деятельность студентов
Анотація: Висвітлено особливості навчання студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ читанню фахових текстів. Запропоновано систему завдань, спрямовану на формування професійного мовлення студентів.


Знайти схожі

9.


   
    Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році (лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580) // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 12-24. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
виразне читання -- выразительное чтение -- календарне планування -- календарное планирование -- курси за вибором -- курсы по выбору -- листи МОН -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- навчання читанню -- обучение чтению -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- письма МОН -- підручники української літератури -- профильное обучение -- профільне навчання -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- учебники украинской литературы
Анотація: Методичні рекомендації щодо викладання української літератури у 5-9 та 10-11 класах стосуються особливостей підручників з української літератури, курсів за вибором, оцінювання навчальних досягнень, контрольних робіт, виразного читання тощо. У додатку подано календарно-тематичне планування уроків української літератури для 10 класу.


Знайти схожі

10.


    Гаврилюк, Оксана (учитель української мови та літератури; Рівненська українська гімназія).
    Підручник з української літератури в системі формування вмінь діалогічної взаємодії учня з текстом / Оксана Гаврилюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 19-21. - Бібліографія : С.21 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3 (4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- диалог с текстом -- диалогический метод обучения -- діалог з текстом -- діалогічний метод навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчання читанню -- обучение чтению -- підручники української літератури -- учебники украинской литературы -- читательские умения -- читацькі вміння -- шкільні підручники -- школьные учебники
Анотація: Розглянуто можливості шкільних підручників для організації діалогічної взаємодії учня з текстом. Звернуто увагу на способи репрезентації в підручниках навчального матеріалу, проаналізовано запитання до тестів, наведено приклади завдань для формування ч итацьких вмінь.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)