Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговий інструментарій<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Абильдина, Айнур (и.о. доцента кафедры экономики Казахского университета экономики, финансов и межэдународной торговли; г.Астана; Казахстан; кандидат экономических наук).
    Маркетинговый подход к управлению деятельностью промышленных предприятий / А. Ш. Абильдина // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 238-244 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика металлургической промышленности

   Економіка металургійної промисловості

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- ориентация на потребителя -- орієнтація на споживача -- промышленные предприятия -- промислові підприємства -- металлургическая промышленность -- металургійна промисловість -- металлургические предприятия -- металургійні підприємства -- рыночная конъюнктура -- ринкова кон'юнктура -- рыночные потребности -- ринкові потреби -- управленческая методология -- управлінська методологія -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- управленческое моделирование -- управлінське моделювання
Анотація: Рассмотрены особенности деятельности металлургических предприятий и возможности применения инструментов и элементов маркетинга в управлении их деятельностью. Предложена модель маркетингового подхода к управлению, которая дает реальную возможность оценивать управленческое влияние на объект и его конечное состояние.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Лоренцо-Ромеро, Карлотта (PhD (бізнес-адміністрування (e-комерція)); викладач маркетингу Університту Кастілья-ла-Манча; Іспанія).
    Латентна сегментація італійських споживачів соціальних мереж / Лоренцо-Ромеро К., Аларкон-дель-Амо М.-дель-К., Ж. дель Чаппа // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 511-519 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4ІТА)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Италия
    Італія

Кл.слова (ненормовані):
итальянские пользователи -- італійські користувачі -- социальные коммуникации -- соціальні комунікації -- коммуникационные стратегии -- комунікаційні стратегії -- Інтернет -- Интернет -- латентная сегментация -- латентна сегментація -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- онлайн-опросы -- онлайн-опитування -- социальные информационные сети -- соціальні інформаційні мережі -- інтернет маркетинг -- интернет маркетинг
Анотація: Описано, як поява Web 2.0 посприяла росту соціальної взаємодії між людьми та організаціями. У даному контексті особливий інтерес представляють соціальні мережі як майданчики, на яких люди створюють та керують власними профілями, обмінюються інформацією, взаємодіють у процесі створення спільного контенту та беруть участь в інших видах онлайн-діяльності. Стрімке зростання соціальних мереж протягом останнього десятиріччя приносило прибутки як окремим особистостям, так і організаціям. Представлено поділ італійських користувачів соціальних мереж на класи в залежності від інструментів, якими вони користуються онлайн. Висновки дослідження можуть бути корисними компаніям при розробці комунікаційних стратегій та використання соціальних мереж в якості інструменту маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Аларкон-дель-Амо, Марія-дель-Кармен (PhD; викладач Автономного університету Барселони; Іспанія); Чаппа, Жакомо дель (PhD (маркетинг і менеджмент); співробітник Північно-Східного центру економічних досліджень Університету Сассарі; Італія); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

3.


    Співаковська, Тетяна (кандидат економічних наук; доцент Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут").
    Використання маркетингових інструментів на українському автомобільному ринку / Т. В. Співаковська, С. В. Співаковський // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 7. - С. 59-63 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
автомобильный рынок -- автомобільний ринок -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- оценочные методы -- оціночні методи -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские предпочтения -- споживчі уподобання -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- стратегические конкурентные группы -- стратегічні конкурентні групи -- цільові групи -- целевые группы -- карти стратегічних груп -- карты стратегических групп -- ціна продукції-частка ринку -- цена продукции-часть рынка -- ціна продукції-імідж марки авто -- цена продукции-имидж марки авто
Анотація: Проаналізовано ситуацію на українському автомобільному ринку та фактори, що впливають на тенденції на цьому ринку. Запропоновано сегментацію автомобільного ринку України, а також класифіковано фактори впливу на конкурентоспроможність учасників автомобільного ринку України. На основі отриманої класифікації здійснено ступеневий аналіз конкуренції на ринку автомобілів. Використано карти стратегічних груп конкурентів для оцінювання конкурентної ситуації на ринку легкових автомобілів України. На прикладі автомобілів марки Hyundai запропоновано стратегічні підходи до оцінювання конкурентних позицій підприємств, що здійснюють свою діяльність на території України. Проведено аналіз сприйняття цільовими споживачами вигід, які створюються завдяки використанню підприємствами маркетингових інструментів, а також надано рекомендації стосовно використання маркетингових інструментів для посилення конкурентних позицій учасників ринку в нових ринкових умовах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Співаковський, С.В. (кандидат економічних наук; доцент Унверситету еономіки та права "КРОК")

Знайти схожі

4.


    Кіба-Яняк, Майя (аспірант кафедри стратегічного менеджменту і логістики факультету економіки, менеджменту і туризму Вроцлавського економічного університету; м.Вроцлав; Польща).
    Можливості використання мобільних телефонів в управлінні ланцюгом постачання [Текст] : на прикладі останньої ланки в ланцюгу постачань / Кіба-Яняк М., К. Чеба, А. Баранєчка // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 426-435 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Логистика

   Логістика

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-моделирование -- бізнес-моделювання -- исследование потребительских преференций -- дослідження споживацьких преференцій -- коммуникационные технологии -- комунікаційні технології -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- мобильная реклама -- мобільна реклама -- мобильные технологии -- мобільні технології -- телефонная связь -- телефонний зв'язок -- управление цепочкой поставок -- управління ланцюгом постачань
Анотація: Описано роль мобільних технологій в управлінні постачаннями. Увагу сфокусовано саме на останній ланці у ланцюгу постачань – процесі шоппінгу та використання мобільного телефону під час нього. Результати проведеного опитування вказують на те, що мобільний телефон може стати ефективним інструментом планування покупок та прийняття рішень про придбання. Однак, при цьому слід відмітити, що у Польщі можливості для такого використання мобільних технологій ще не настільки великі, як у США або Західній Європі. Але ситуація поступово змінюється, як відмічають респонденти опитування, і незабаром і в Польщі мобільний телефон може стати елементом бізнес-моделі ланцюга постачань, здатним підвищити рівень задоволеності клієнтів від процесу купівлі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чеба, Катаржина (аспірант кафедри прикладної математики та економетрики економічного факультету Схадно-Померанського технологічного університету; м.Щецин Польща); Баранєчка, Анна (аспірант кафедри стратегічного менеджменту і логістики факультету економіки, менеджменту і туризму Вроцлавського економічного університету; м.Зелена Гора; Польща)

Знайти схожі

5.


    Лабурцева, Олена (кандидат технічних наук; професор).
    Маркетинговий інструментарій зниження репутаційного ризику продуктових рітейлерів [Текст] / Олена Лабурцева // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 14-15 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий інструментарій -- маркетинговый инструментарий -- репутаційні ризики -- репутационные риски -- продуктві ритейлери -- продуктовые ритейлеры -- торгові мережі -- торговые сети -- товарна політика -- товарная политика -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- виступи на конференціях -- выступления на конференциях
Анотація: Розглядається маркетинговий інструментарій зниження репутаційного ризику продуктових рітейлерів.


Дод.точки доступу:
Маркетинг в Україні, науково-практична конференція \о ней\

Знайти схожі

6.


    Радченко, Д. М. (асистент кафедри економіки Національного авіаційного університету).
    Поведінкова економіка як інструмент маркетингової діяльності / Д. М. Радченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 4. - С. 56-60 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.23г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бихевористская экономика -- біхевористська економіка -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- личностные психологические особенности -- особистісні психологічні особливості -- макроуровень -- макрорівень -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- маркетинговый инструментарний -- маркетинговий інструментарій -- неоклассическая теория -- неокласична теорія -- нерациональное поведение -- нераціональна поведінка -- организационные задания -- організаційні завдання -- ограниченная рациональность -- обмежена раціональність -- поведенческая экономика -- поведінкова економіка -- поведенческие модели -- поведінкові моделі -- рыночные субьекты -- ринкові суб'єкти -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- сырьевые предприятия -- сировинні підприємства -- терминология -- термінологія -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування
Анотація: Розглянуто питання формування поведінкової економіки як нового напряму економічних досліджень у галузі маркетингу. Досліджено особливості нераціональної поведінки агентів ринку як доповнення до неокласичної економічної теорії з метою формування максимально ефективної маркетингової стратегії. Уточнено сутність поняття «поведінкова [біхевіористська] економіка». Систематизовано основні організаційні завдання для формування поведінки фірм в умовах обмеженої раціональності, які дадуть змогу забезпечити прийняття оптимальних стратегічних рішень. Доведено гіпотезу, що поведінкова економіка формується під впливом особистісних і психологічних особливостей основних суб'єктів ринку, зокрема: споживачів, колективу підприємств, постачальників, посередників, конкурентів. Досліджено поведінку основних суб'єктів поведінкової економіки, які формують модель економічної поведінки підприємств на макрорівні. Обґрунтовано, що вибір моделі поведінки залежить від значимось товару для покупця. Визначено основні складові елементи, що формують вибір поведінкової моделі, - отримання інформації; встановлення взаємозв'язку з власними знаннями; визначення ставлення до товару за власною системою оцінок; готовність до дії. На прикладі підприємства спиртової галузі досліджено вплив поведінкової моделі споживача на його маркетингову діяльність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Саймон, Герберт Александер (американский ученый еврейского происхождения в области социальных, политических и экономических наук ; 1916-2001) \о нем\; Налоговый кодекс Украины \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Костинець, Валерія Володимирівна (аспірант Національної академії управління; м.Київ; Україна).
    Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій [Текст] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 199-205 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.04(45)в6 + 65.433(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология региональной экономики

   Методологія регіональної економіки

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

    Польша

    Польща

Кл.слова (ненормовані):
альтернативные аналитические стратегии -- альтернативні аналітичні стратегії -- горнолыжные курорты -- гірськолижні курорти -- интегральные показатели -- інтегральні показники -- карты векторов -- карти векторів -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- маркетинг территорий -- маркетинг територій -- реклама територій -- реклама территорий -- бренд територій -- бренд территорий -- туристичні регіони -- туристические регионы -- оценочные методы -- оціночні методи -- региональная диагностика -- регіональна діагностика -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- SWOT-оценивание -- SWOT-оцінювання -- стратегический экономический анализ -- стратегічний економічний аналіз
Анотація: Вдосконалено методику проведення стратегічного аналізу сильних та слабких сторін, можливостей та загроз туристичних регіонів, яка базується на побудові векторів альтернативних стратегій розвитку на основі розрахунку інтегральних показників бальних оцінок. Запропоновано карти векторів альтернативних стратегій SWOT.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Костинець, Юлія Володимирівна (аспірант Національної академії управління; м.Київ; Україна); Буковель, украинский горнолыжный курорт \о нем\Закопане, польский горнолыжный курорт \о нем\

Знайти схожі

8.


    Галаченко, О. О. (кандидат медтичних наук; доцент; ПрАТ "ВНЗ "МАУП").
    Маркетингові інструменти розвитку санаторно-курортних підприємств регіону [Текст] / О. О. Галаченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 133-137 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.04(4УКР)в + 65.495(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

   Экономика здравоохранения, 2011-2015 гг.

   Економіка охорони здоров'я, 2011-2015 рр.

   Украина
    Україна

    Карпатский регион

    Карпатський регіон

Кл.слова (ненормовані):
ассортиментная политика -- асортимента тполітика -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- лечебно-профилактические учреждения -- лікувально-профілактичні установи -- маркетинговое управление -- маркетингове управління -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- негативные аспекты -- негативні аспекти -- организационные механизмы -- організаційні механізми -- конкурентоспособность санаторно-курортные предприятия -- конкурентоспроможність санаторно-курортні підприємства -- санаторно-курортные предприятия -- санаторно-курортні підприємства -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Визначено основні тенденції розвитку санаторно-курортних підприємств в розрізі регіону, систематизовано основні негативні аспекти їхнього функціонування та окреслено ключові напрями необхідних змін. Узагальнено теоретичні основи щодо визначення сутності, поняття та видів конкурентних переваг, визначено стратегічні напрями підвищення рівня конкурентоспроможності санаторно-курортного підприємства. Запропоновано механізм організації маркетингового управління розвитком санаторно-курортного підприємства, який побудовано на підставі принципу системності та який поєднує складові структури комплексу маркетингу.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

9.


    Шупакова, К. О. (студентка; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНЕУ"; м.Кривий Ріг; Україна).
    Формування інструментарію маркетингу інновацій на підприємствах харчової промисловості [Текст] / К. О. Шупакова, В. Д. Мусієнко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 12. - С. 81-83 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.25г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
аромаркетинг -- аромаркетинг -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- маркетинг инноваций -- маркетинг інновацій -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- партизанский маркетинг -- партизанський маркетинг -- пищевые предприятия -- харчові підприємства
Анотація: Розкрито роль та значення маркетингу інновацій, запропоновано інструментарій маркетингу інновацій на підприємствах харчової промисловості. Розрахована ефективність впровадження запропонованих заходів маркетингу інновацій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Мусієнко, В.Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна)

Знайти схожі

10.


    Васильчак, Світлана Василівна (доктор економічних наук; професор кафедри економіки та економічної безпеки Львівського державного університету внутрішніх справ МВС України; м.Львів).
    Механізми формування економічної безпеки підприємств готельного бізнесу на основі маркетингових інструментів / С. В. Васильчак, О. В. Фурсіна, О. М. Вівчарук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 75-79 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.432г-97
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- маркетингові технології готельних підприємств -- маркетинговые технологии гостиничных предприятий -- экономическая безопасность предприятий гостиничного бизнеса -- економічна безпека підприємств готельного бізнесу -- организационные аспекты -- організаційні аспекти -- экономические угрозы -- економічні загрози -- управленческие механизмы -- управлінські механізми
Анотація: Викладено механізм забезпечення економічної безпеки підприємств готельного бізнесу, який складається із 3-х блоків, а саме: загальнотеоретичних засад, формування практичних передумов та практична реалізація заходів забезпечення системи економічної безпеки підприємства готельного бізнесу. Досліджено внутрішні та зовнішні чинники загроз економічній безпеці підприємств готельного бізнесу. Визначено основні інструменти забезпечення економічної безпеки готельного підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Фурсіна, О.В. (кандидат економічних наук; старший викладач; Львівський інститут економіки і туризму); Вівчарук, О.М. (кандидат економічних наук; в.о. доцента; Львівський інститут економіки і туризму)

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)