Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=технологии образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Базурін, В. М.
    Педагогічна модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 51-56. - Бібліографія : С.56 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- дослідницькі уміння -- информационно-коммуникационные технологии -- исследовательские умения -- інформаційно-комунікаційні технології -- образовательные технологии -- освітні технології -- педагогическое моделирование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічне моделювання -- підготовка учителів -- підготовка учителів математики -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подготовка учителей математики -- професійна освіта -- профессиональное образование -- технологии образования -- технології освіти -- учитель физики -- учитель фізики -- фахова підготовка
Анотація: Розкриті принципи побудови педагогічної моделі розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики в процесі вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Побудова моделей проходить низку основних етапів: 1. Визначення мети й формул ювання завдань прогнозування; 2. Збір і систематизація інформації про сформульовані завдання відповідно до мети прогнозування; 3. Виділення основних чинників, які впливають на зміну тенденцій і закономірностей об'єкта дослідження; 4. Перевірка й уточн ення сконструйованих моделей через практичне розв'язання тих чи інших проблем.


Знайти схожі

2.


    Нищета, Володимир (старший викладач Інституту філології Бердянського державного педагогічного університету).
    Технологія життєтворчих проектів у шкільній філологічній освіті / Володимир Нищета // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 17-20. - Бібліографія посторінкова. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
жизнетворческие проекты -- життєтворчі проекти -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української літератури -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- технологии образования -- технології освіти -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Автор пропонує приклади методичного комплексу життєтворчого проектування на уроках української мови та літератури у 10-11 класах в рамках реалізації впровадження в школах компетентнісного підходу, а саме життєвої (життєтворчої компетенції).


Знайти схожі

3.


    Руденко, Вікторія (викладач Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького).
    Роль інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх філологів / Вікторія Руденко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 40-44. - Бібліографія : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- игровое проектирование -- игровые методы обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные методы -- ігрове проектування -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- технологии образования -- технології освіти
Анотація: Вивчаються інтерактивні технології навчання у формування професійно-комунікативної компетенції майбутніх філологів; звертається увага на специфіку ігрового проектування і технології дискусії.


Знайти схожі

4.


    Зязюн, І. А.
    Проективний аналіз технологій педагогічної дії / І. А. Зязюн // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 22-33. - Бібліографія : С.32-33 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
модель навчання -- модель обучения -- навчання -- обучение -- педагогическая деятельность -- педагогические технологии -- педагогическое мастерство -- педагогическое мастерство учителя -- педагогічна діяльність -- педагогічна майстерність -- педагогічна майстерність вчителя -- педагогічні технології -- технологии образования -- технології освіти
Анотація: Освітня технологія в широкому смислі є частиною дидактики, а в вузькому - конкретним інструментарієм вчителя, об'єктом дидактичних досліджень та прикладних розробок. Це - деякі уявлення планованих результатів учіння, множина моделей і критеріїв вибору його оптимальної моделі в конкретних умовах педагогічної дії. Модель учіння - система, що складається з дидактичної основи, змісту предмета, методики, педагогічної техніки і педагогічної майстерності учителя в певний навчальний період. Головне завдан ня й смисл освітньої технології - можливість її відтворення для одержання подібних якісних результатів. Інтегральна технологія стала закономірним розвитком освітньої технології, що забезпечує перехід від традиційних систем учіння до нових, інформаційних.


Знайти схожі

5.


    Доненко, Людмила (учитель української літератури Українського гуманітарного ліцею КНУ імені Тараса Шевченка).
    Проблемно-пошукова технологія: від теорії до практики / Людмила Доненко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 31-34, Ігор (Хворостяний). - Бібліографія : С.34 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- проблемно-пошукові технології -- технологии образования -- технології навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: Аналізуються методологічні засади проблемного навчання, подається огляд ролі проблемно-пошукових технологій у викладанні української літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: Проблемно-пошукова технологія

Знайти схожі

6.


    Ситченко, Анатолій (доктор педагогічних наук; професор МНУ імені В.О. Сухомлинського).
    Естетичне виховання у контексті технологізованого навчання літератури / А. Ситченко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 9. - С. 2-4. - Бібліографія : С.4 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- технологии образования -- технології навчання -- эстетическое воспитание
Анотація: У статті висвітлюються можливості естетичного виховання учнів у процесі технологізованого навчання на уроках літератури.


Знайти схожі

7.


    Отич, О. М.
    На здобуття Державної премії України в галузі освіти 2012 р. [] / О. М. Отич // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 94-95. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
образование Украины -- освіта України -- педагогическая деятельность -- педагогическое действие -- педагогическое мастерство -- педагогічна дія -- педагогічна діяльність -- педагогічна майстерність -- технологии образования -- технології освіти -- державні премії -- государственные премии
Анотація: Результатом узагальнення понад 30-річних творчих пошуків науковців на ниві педагогічної майстерності як нового напряму педагогічної науки став цикл науково-методичних праць із теорії й технології педагогічної майстерності.


Дод.точки доступу:
Государственная премия Украины в области образования \о произв.\; Державна премія України в галузі освіти \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Приходченко, К. І.
    Феноменологія проективної методики як інтерактивної технології / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 49-53. - Література : С.53 : 9 назв
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные методы обучения -- интерактивные технологии -- интерактивные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- інтерактивні технології -- метод проектів -- метод проектов -- педагогічне проектування -- педагогическое проектирование -- проектная технология -- проектний метод навчання -- проектное обучение -- проектный метод обучения -- технологии образования -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Мета й завдання статті - розглянути особливості педагогічного проектування, показати, як у практичній діяльності педагог утілює проективну методику.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

9.


    Белозерцев, Е. П. (доктор педагогических наук; профессор; Заслуженый деятель науки РФ; Воронежский государственный педагогический университет; Россия).
    "Технология" в контексте образов и смыслов фундаментальной категории "образование" / Е. П. Белозерцев // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. - № 3. - С. 113-117. - Библиогр. в конце ст. 2 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
система образования -- результаты образования -- технологии образования -- педагогическая система -- система освіти -- результати освіти -- технології освіти -- педагогічна система
Анотація: Определяется место "технологии" в современном контексте образования, аргументируется недопустимость абсолютизации технологии.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

10.


    Буткалюк, В. І. (вчитель світової літератури; Вінницька область).
    Технологія проблемного навчання на уроці світової літератури / В. І. Буткалюк // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 36-39. - Література : С.39 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
метод проблемного обучения -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- проблемне навчання -- проблемні методи навчання -- проблемні ситуації -- проблемное обучение -- проблемные ситуации -- проблемные ситуации на уроке -- проблемный метод обучения -- технологии образования -- технологии обучения -- технології навчання -- технології освіти
Анотація: Автор досліджує особливості технології проблемного навчання та її застосування на уроках зарубіжної літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_4\10.pdf
Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)