Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренды<.>
Загальна кількість знайдених документів : 85
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-85 
1.


   
    100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році. Ч. I. 1-30 // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. - С. 29-32 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Маркетинг
   Экономика

   Маркетинг

   Економіка
, 2012 р.
Кл.слова (ненормовані):
молодіжні тренди -- молодежные тренды -- бренди -- бренды -- менеджмент -- молодіжна культура -- молодежная культура
Анотація: Агенція mobile Youth підготувала своє бачення основних молодіжних трендів 2012 року.


Дод.точки доступу:
Агенція mobile Youth \о нем\; Mobile Youth, агенція \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Лилик, Мар’яна.
    11-та премія PRoпеллер 2013 / М. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 4-9 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні премії -- международные премии -- маркетингові послуги -- маркетинговые услуги -- лауреати премій -- лауреаты премий -- компанії -- компании -- бренди -- бренды -- презентації товарів -- презентации товаров
Анотація: 15 листопада 2013-го року відбулася 11-та міжнародна премія у сфері маркетингових послуг «Золотий PRопеллер».

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Золотий PRопеллер, міжнародна премія \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Зинченко, Ю.
    EcoWater Systems. Наука о лучшей воде. / Ю. Зинченко // Вода і водоочисні технології. - 2011. - № 2. - С. 64-65 : рис. - В БИБЛИОТЕКЕ ПГАСА
УДК
Рубрики: Фильтрация воды--Оборудование
   Очистка воды--Фильтры

   Фільтрація води--Устаткування

   Фільтри

Кл.слова (ненормовані):
Мировы е бренды -- Світові бренди -- Фильтрация воды -- Оборудование -- Очистка воды -- Фильтры -- Фільтрація води -- Устаткування -- Фільтри

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"

Знайти схожі

4.


    Лылык, Марьяна.
    Effie Conference 2012 / М. Лылык // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 44-45 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика, 2012 г.
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- маркетинговые коммуникации -- торговые марки -- бренды -- конференции -- конкурсы -- маркетингові комунікації -- торгові марки -- бренди -- конкурси -- конференції
Анотація: Effie Awards Ukraine - конкурс эффективности рекламных и маркетинговых коммуникаций.


Дод.точки доступу:
Конкурс Effie Awards Ukraine \о нем\; Effie Awards Ukraine, конкурс \о нем\; Effie Conference \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


   
    Tesla выросла на 32%,став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд долларов [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 3. - С. 15-22 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- автомобильные бренды -- автомобільні бренди -- ценные автомобили -- цінні автомобілі -- рейтинги брендов -- рейтинги брендів
Анотація: Проведены маркетинговые исследования автомобильных брендов.


Знайти схожі

6.


   
    Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу : ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 26-28 : ил. - Продовження в наступному номері. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
молодіжний маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціальні тренди -- бренди -- комунікаційна модель -- молодежный маркетинг -- социальный маркетинг -- социальные тренды -- бренды -- коммуникационная модель
Анотація: Міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners оприлюднила черговий звіт щодо актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Флорек, Магдалена (ад'юкт кафедри персоналу та маркетингу Познанського економічного університету; м.Познань; Польща; PhD).
    Ідентифікація топографічних брендів туризму : методи і фактори застосування / М. Флорек, К. Янішевська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 543-553 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4ПОЛ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Польша
    Польща

    Познань

Кл.слова (ненормовані):
агломерация -- агломерація -- методология стратегического управления -- методологія стратегічного управління -- идентификация топографических брендов -- ідентифікація топографічних брендів -- топографічні бренди туризму -- топографические бренды туризма -- туристические бренды -- туристичні бренди -- мегаполис -- мегаполіс
Анотація: Описано, як брендування туристичних локацій стало дуже популярним підходом до управління і стимулювання розвитку міст, регіонів і країн. Щоб зробити цей процес більш ефективним, необхідно розробити засоби індивідуалізації бренду. Представлено чотири методи, які дозволяють ідентифікувати бренд, один з них застосований до Познаньської агломерації, яка включає місто Познань і навколишні населені пункти. Така адміністративна одиниця особливо складна в брендуванні, тому що включає в себе більше однієї географічної локації і більше одного бренду.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Акт_пробл_економ_2013_12\66.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Янішевська, Кароліна (співробітник кафедри торгівлі та маркетингу Познанського економічного університету; м.Познань; Польща; PhD)

Знайти схожі

8.


    Затварницька-Мадура, Беата (PhD (економікс); спіробітник кафедри маркетингу факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща).
    Імідж бренду та довіра споживачів [Текст] / Затварницька-Мадура Б., Ю. Стецько, Г. Ментель // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 237-245 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
Аакера модель -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- брендинг -- брендінг -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- модель Аакера -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивный имидж -- позитивний імідж -- потребительское доверие -- доверие потребителей -- довіра споживачів -- узнаваемые бренды -- впізнавані бренди
Анотація: Виявлено, на основі первинного та вторинного дослідження, залежність між іміджем бренду та довірою споживачів до нього. При цьому представлено вітчизняні і зарубіжні публікації, а також аналіз власних опитувань з даної проблеми. Результати дослідження вказують на значний вплив іміджу бренду на довіру споживачів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Стецько, Юстина (PhD (філософія); співробітник кафедри гуманітарний наук факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща); Ментель, Гжегож (PhD (економікс); викладач кафедри облікових методів факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща)

Знайти схожі

9.


    Любаренко, Т. (аспірантка 2-го курсу Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, факультету економіки, кафедри міжнародної економіки).
    Інноваційні технології формування міжнародних брендів / Т. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 11. - С. 3-6 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні бренди -- інновації -- інноваційні технології -- репутація компаній -- світові товарні ринки -- світові ринки -- конкурентні переваги -- брендинг -- маркетингові стратегії -- імідж компаній -- сильный бренд -- бренд-менеджмент -- маркетингові програми -- международные бренды -- инновации -- инновационные технологии -- репутация компаний -- мировые товарные рынки -- мировые рынки -- конкурентные преимущества -- маркетинговые стратегии -- имидж компаний -- маркетинговая программа
Анотація: Розглянуті основні фактори створення сильних брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компанії та посилюють конкурентні переваги на світових товарних ринках.

Перейти к внешнему ресурсу: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Юрчак, Едуард Володимирович (аспірант кафедри маркетингу і підприємництва Київського національного торговельно-економічного університету).
    Аналіз розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства в Україні [Текст] / Е. В. Юрчак // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 222-230 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(4УКРЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания, 2000-2014 гг.

   Економіка громадського харчування, 2000-2014 рр.

   Маркетинговые исследования

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренды предприятий ресторанного хозяйства -- бренди підприємств ресторанного господарства -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- историческая периодизация -- історична періодизація -- предприятия ресторанного хозяйства -- підприємства ресторанного господарства -- региональные аспекты -- регіональні аспекти -- ресторанные сети -- ресторанні мережі -- ресторанный бизнес -- ресторанний бізнес -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти
Анотація: Наведено основні етапи розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства України в період з 2000 р. по теперішній час. Проаналізовано динаміку ринку ресторанного бізнесу, структуру ресторанного бізнесу в регіональному аспекті, поділ підприємств ресторанного бізнесу за сегментами, а також структуру ринку мереж закладів ресторанного господарства. Наведено характеристики найбільших мереж ресторанного господарства України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Бистро, украинская ресторання сеть \о ней\; Картопляна хата, украинская ресторання сеть \о ней\; Козырная карта, украинская ресторання сеть \о ней\; McDonald's; сеть ресторанов быстрого питания. \о ней\; Мировая карта, украинская ресторання сеть \о ней\; Пицца Челентано, украинская ресторання сеть \о ней\; Пузата хата, украинская ресторання сеть \о ней\; Три Толстяка, украинская ресторання сеть \о ней\

Знайти схожі

11.


    Карімова, Мадіна (докторант PhD Університету "Туран"; м.Алмати; Казахстан).
    Аналіз та можливості розвитку франчайзингових відносин на казахстанському ринку / М. Д. Карімова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 157-164 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292(5КАЗ)г-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организационные формы предприятий

   Організаційні форми підприємств

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-идея -- бізнес-ідея -- финансы предпринимательства -- фінанси підприємництва -- бренды -- бренди -- рынок -- ринок -- стартап -- стартап -- франчайзи -- франчайзі -- франчайзинг -- франчайзинг -- франшиза -- франшиза
Анотація: Розглянуто питання створення та розвитку франчайзингових відносин в Республіці Казахстан: проблеми та шляхи їх вирішення. На прикладі конкретних іноземних та вітчизняних фірм-виробників розкрито історію становлення франчайзингових відносин у республіці. Акцент зроблено на вітчизняному франчайзингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

12.


    Жданова, О. С.
    Аналіз тенденцій на ринку брендів України / О. С. Жданова, Т. А. Шестун // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 97-101
УДК
Рубрики: Реклама
   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
продовольчі бренди -- продовольственные бренды -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- продовольчі товари -- продовольственные товары -- розвиток брендингу -- развитие брендинга -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- вплив на споживачів за допомогою реклами -- влияние на потребителей с помощью рекламы


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Шестун, Т. А.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН Україні; кандидат економічних наук; доцент; м. Київ).
    "Бандерівська": від символу до торгової марки [Текст] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 6. - С. 31-33. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- символи -- символы -- торгові марки -- торговые марки -- Бандерівська западенка -- алкогольні продукти -- алкогольные продукты -- бренди -- бренды -- знаки позначення -- знаки обозначения -- відомі особи -- известные личности
Анотація: Як ім'я Степана Бандери, який став символом боротьби за незалежність України серед мешканців Західної України, перетворилось на торгову марку.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Бандера, Степан \про нього\; Терешко, Руслан (підприємець) \про нього\; Михальчишин, Юрій (депутат Львівської міськради; фракція ВО "Свобода") \про нього\; Зірниця, ЗАТ \про нього\; ОУН, Організація українських націоналістів \про неї\; УПА, Українська Повстанська Армія \про неї\Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.


    Кирилов, Ю. Є. (кандидат економічних наук; доцент).
    Бренд "Житниця Європи": міф чи реальність / Ю. Є. Кирилов // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 3. - С. 101-107 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка сільського господарства
   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
зернові культури -- зерновые культуры -- виробництво зерна -- производство зерна -- урожайнсть зернових культур -- урожайность зерновых культур -- торгівля зерном -- торговля зерном -- зовнішня торгівля -- внешняя торговля -- експорт зерна -- экспорт зерна -- експорт пшениці -- экспорт пшеницы -- бренди країн -- бренды стран -- житница Европы -- житниця Європи
Анотація: Визначено витоки та об’єктивні передумови використання висловлювання "Україна - житниця Європи", обґрунтовано доцільність просування бренду нашої країни в цій площині. Проаналізовано стан і виявлено тенденції розвитку зерновиробництва в європейських країнах, починаючи з XІV ст. Встановлено роль та місце України на європейському ринку зерна. За географічними, ресурсними (30% світового запасу чорноземів), кліматичними показниками Україна потенційно спроможна стати державою з пріоритетним розвитком аграрної сфери та одним з основних постачальників на світові ринки сільськогосподарської продукції. Тенденція до зростання обсягів виробництва в аграрній сфері простежується навіть за екстенсивних методів управління. Щоб весь аграрний потенціал України ефективно функціонував, необхідно працювати над підвищенням продуктивності культур, поліпшенням бізнес-клімату й спрощенням податкової системи. Доведено, що наша країна має всі шанси стати глобальним гравцем у сфері забезпечення багатьох регіонів світу протеїном та зерном і саме в цьому напрямі вбачається доцільним розробка та просування національного бренду.


Знайти схожі

15.


    Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Бренд контрактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми / М. П. Сагайдак, В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст. - Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- внутренний маркетинг туризма -- внутрішній маркетинг туризму -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- контактный персонал -- контактний персонал -- персональные бренды -- персональні бренди -- туристические фирмы -- туристичні фірми -- фирменные бренды -- фірмові бренди
Анотація: Здійснено аналіз таких напрямків наукової й прикладної сфери діяльності, як внутрішній маркетинг і брендинг персоналу. На основі проведеного дослідження оцінено механізм формування персонального бренду та визначено роль контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу й просуванні бренду туристичної фірми.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Костинець, Валерія Володимирівна (аспірант Національної академії управління; м.Київ; Україна); Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\

Знайти схожі

16.


    Гладунов, О. (віце-президент ).
    Бренд майдану в чотирьох вимірах / О. Гладунов // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 6. - С. 20-21 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- бренды -- майдан -- функціональний вимір -- функциональное измерение -- 4D-брендинг -- соціальний вимір -- социальное измерение -- духовний вимір -- духовное измерение -- ментальний вимір -- ментальное измерение -- ринкова позиція -- рыночная позиция -- бренд майдану
Анотація: Стратегія 4D-брендингу полягає у формульованні чотирьох основних вимірів, які визначають сутність бренду. Бренд має чотири основні складові, що визначають його структуру та ринкову позицію.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Зозульов, О.
    Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві / О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. - 2008. - № 3. - С. 4-11 . - ISSN 0131-775Х
УДК
Рубрики: БРЕНДЫ
   БРЕНДИ



Дод.точки доступу:
Нестерова, Ю.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

18.


    Ромат, Є. В. (доктор наук з державного управління; професор).
    Бренди телеканалів у системі телевізійних брендів [Текст] / Є. В. Ромат, М. О. Іртлач // Статистика України : науково-інформаційний журнал. - 2015. - № 2. - С. 52-55 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 76.032
Рубрики: Засоби масової інформації
   Телебачення. Тележурналістика

   Средства массовой информации

   Телевидение. Тележурналистика

Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- ЗМІ -- СМИ -- система телевізійних брендів -- система телевизионных брендов -- бренди телевізійних каналів -- бренды телевизионных каналов -- телевізійні бренди -- телевизионные бренды -- типи телевізійних брендів -- типы телевизионных брендов
Анотація: Показано, що у діяльності телевізійних організацій останім часом кардинально зросла роль інструментів брендингу. Вони передусім спрямовані на формування та розвиток телевійних брендів, які на певному етапі розвитку створюють досить розгалужену систему. Як основні елементи системи телебрендів слід розглядати: бренди телевізійних каналів, бренди телепрограм, бренди телеведучих, бренди телевізійних компаній та ін.


Дод.точки доступу:
Іртлач, М. О. (магістр ділового адміністрування; директор із маркетингу)

Знайти схожі

19.


    Шрамко, І.
    Бренди, про яки ви не знали і навіть не було у кого запитати / І. Шрамко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 45-46 . - ISSN 1606-3732
УДК
РУБ 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- реклама -- торгівельні марки -- торговые марки -- маркетингові стратегії -- бренды -- маркетинговые стратегии
Анотація: Надано інформацію про провідні бренди Чехії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Крамаренко, Р. М. (кандидат економічних наук; доцент; Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Брендинг інвестиційної привабливості мегаполіса / Р. М. Крамаренко, А. І. Третьякова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 9. - С. 136-140. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4УКР-2КИЇ)г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
брендинг территорий -- брендинг територій -- бренды -- бренди -- города -- городское хозяйство -- міське господарство -- міста -- инвестиционная привлекательность города -- інвестиційна привабливість міста -- мегаполисы -- мегаполіси
Анотація: Розглянуто актуальні питання проблеми теорії та практики брендингу території. Визначено роль брендингу міста в поліпшенні інвестиційної привабливості мегаполіса.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Третьякова, А.І. (Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста); Стратегия развития города Киева до 2025 года, утверждена решением Киевского горсовета \о произв.\Стратегія розвитку міста Києва до 2025 року, затрверджена рішенням Київської міськради

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-85 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)