Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=интерактивные технологии обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Богосвятська, Анна-Марія (кандидат філологічних наук; доцент Львівського обласного інтитуту післядипломної педагогічної освіти).
    Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури [Текст] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 2-10. - Бібліогр.: с. 10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладаня зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- педагогічний інструментарій -- педагогический инструментарий -- особистісні якості педагога -- личностные качества педагога -- образ учителя -- культура речи -- культура мови -- мовленя вчителя -- речь учителя -- мовна техніка -- речевая техника -- звучність мовлення -- звучность речи -- темп мовлення -- темп речи -- висота тону -- высота тона -- тембр -- дикція -- дикция -- виховання інтересу до читання у школярів -- воспитание интереса к чтению у школьников -- технологічна карта уроку -- технологическая карта урока -- сприйняття інформації -- восприятие информации -- обробка та збереження інформації -- обработка и сохранение информации -- передача інформації -- передача информации -- складові технологічної карти уроку -- составные технологической карты урока -- особистісно орієнтований підхід у навчанні -- личностно ориентированный подход в обучении -- компетентнісний підхід у навчанні -- компетентностный подход в обучении -- діяльнісний підхід у навчанні -- деятельностный подход в обучении -- ІКТ -- ИКТ -- інформаційно-комунікаційні техноллогії -- информационно-комуникационные технологии -- мультимедійні засоби навчання -- мультимедийные средства обучения -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- буклети -- буклеты -- буктрейлери -- буктрейлеры -- веб-квести -- веб-квесты -- відеоскрайбінг -- видеоскрайбинг -- віртуальні екскурсії -- виртуальные экскурсии -- колажі -- коллажи -- мотиватори -- мотиваторы -- плейкасти -- плейкасты -- портфоліо героїв -- портфолио героев -- слайд-презентації -- слайд-презентации -- стрічки часу -- ленты времени -- читацькі блоги -- читательские блоги -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- педагогічні методи -- педагогические методы -- педагогічні прийоми -- педагогические приемы -- групи педагогічних методів -- группы педагогических методов -- інформаційні методи навчання -- информационные методы обучения -- операційні методи навчання -- операционные методы обучения -- пошукові методи навчання -- поисковые методы обучения -- методи самостійного навчання -- методы самостоятельного обучения -- методи і прийоми актуалізації суб'єктивного досвіду учнів -- методы и приемы актуализации субъективного опыта учеников -- динамічний "пейсмейкерний" механізм -- динамический "пейсмейкерный" механизм -- мозкові хвилі -- мозговые волны -- види мозкових хвиль -- виды мозговых волн -- бета-ритми -- бета-ритмы -- альфа-ритми -- альфа-ритмы -- тета-ритми -- тета-ритмы -- дельта-ритми -- дельта-ритмы -- гама-ритми -- гамма-ритмы -- психіка людини -- психика человека
Анотація: Огляд усіх можливих інструментів, методів та прийомів педагогічного впливу, доступний учителеві на уроках та у позакласній виховній роботі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

2.


    Бусел, Світлана (вчитель світової літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Козлиничі, Волинська область).
    Запрошення учнів до творчих пошуків [Текст] / С. Бусел // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 2. - С. 10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- розвиток креативності в учнів -- развитие креативности у учеников -- інтеактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- творчі завдання -- творческие задания -- розвиток творчості школярів -- развитие творчества школьников
Анотація: Запропоновано новий вид творчих завдань для розвитку креативності учнів (з власного педагогічного досвіду).

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_суч_шк_2017_2\4.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

3.


    Гринюк, Валентина (учитель української мови та літератури; вчитель-методист; відмінник освіти).
    Відкриваймо духовні острови в океані рідної літератури! / В. Гринюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 41-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- духовність -- духовность -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- українська література -- украинская литература -- поетична спадщина -- поетическое наследие -- творчість українських письменників -- творчество украинских писателей -- творчий шлях -- творческий путь -- життєвий шлях -- жизненный путь -- образ Вітчизни -- образ Отечества
Анотація: Розглянуто деякі аспекти реалізації компетентнісного підходу до вивчення творчості Василя Симоненка у курсі сучасної шкільної літературної освіти, важливим завданням якої є формування читацької компетентності. акцентовано увагу на доцільності використання інтерактивних технологій під час вивчення предмета "українська література", що має на меті створення умов для вияву самостійності, творчості, відповідальності учня в освітньому процесі та формування мотивації до освіти та розвитку.


Дод.точки доступу:
Симоненко, Василь (письменник ; 1935-1963) \о нем\; Лебеді материнства, вірш \о произв.\Задивляюсь у твої зіниці, вірш \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Гуревич, Роман Семенович (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; директор Інституту магістратури, аспірантури, докторантури Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського).
    Використання сучасних технологій навчання у ВНЗ / Р. С. Гуревич // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 3-10. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
освітні технології -- підготовка фахівців -- якість навчального процесу -- сервіси соціальних медіа -- образовательные технологии -- подготовка специалистов -- качество учебного процесса -- сервисы социальных медиа -- технології навчання -- технологии обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- проектні технології навчання -- проектные технологии обучения -- блоги -- веб-квести -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения
Анотація: Проаналізовано застосування сучасних технологій навчання в інтеграції з використанням сервісів Інтернет у навчальному процесі ВНЗ та їх вплив на якість підготовки майбутнього фахівця.


Знайти схожі

5.


    Гуревич, Роман Семенович (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; директор Інституту магістратури, аспірантури, докторантури Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського).
    Сучасні інтерактивні технології навчання студентів / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 99-104. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційно-комунікаційні мережі -- професійна підготовка -- интерактивные технологии обучения -- информационно-коммуникационные технологии -- информационно-коммуникационные сети -- профессиональная подготовка -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Розглянуто процеси впровадження інтерактивних технологій навчання, що базуються на використанні інформаційно-комунікаційних технологій і мереж, а також проблеми, що виникають при цьому.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Кадемия, Майя Юхимівна (кандидат педагогічних наук; доцент; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського)

Знайти схожі

6.


    Кадемия, Майя Юхимівна (кандидат педагогічних наук; доцент; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського).
    Використання інтерактивних технологій навчання / М. Ю. Кадемія // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. - № 3. - С. 125-132. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Технологии обучения
   Технології навчання

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології навчання -- електронне навчання -- змішане навчання -- мобільне навчання -- технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- электронное обучение -- смешанное обучение -- мобильное обучение -- технологии обучения -- підготовка фахівців -- модернізація освіти -- подготовка специалистов -- модернизация образования
Анотація: Розглянуто сучасні інтерактивні технології навчання, що найбільш поширено використовуються у ВНЗ та сприяють реалізації модернізації освіти та підготовці конкурентоздатних майбутніх фахівців.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

7.


    Кашуба, Євдокія (вчитель світової літератури; вчитель-методист; смт Котельва, Полтавська область).
    Про скрайбінг [Текст] / Є. Кашуба // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 7-8. - С. 34-36 : ил. - Бібліогр.: с. 36. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
скрайбінг -- скрайбинг -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- комп'ютерні програми -- компьютерные программы -- використання комп'ютерних технологій на уроках літератури -- использование компьютерных технологий на уроках литературы -- візуалізація інформації -- вихзуализация информации
Анотація: Вчитель-практик ділиться досвідом використання скрайбінгу (анімованих відеопрезентацій з ефектом промальовування від руки) при викладані зарубіжної літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_суч_шк_2016_7-8\13.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

8.


    Ковальова, Вікторія (старший учитель; вчитель початкових класів).
    Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / В. Ковальова // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 1-3. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- младшие школьники -- компетентнісно-орієнтована освіта -- компетентностно-ориенированное образование -- творча особистість -- творческая личность -- технологія групової роботи -- технология групповой работы -- технологія проблемного навчання -- технология проблемного обучения -- технологія творчого розвитку особистості -- технология творческого развития личности -- проектні технології -- проектные технологии -- створення ситуації успіху -- создание ситуации успеха -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения
Анотація: Наголошується на важливості формування в учнів уміння самостійно здобувати знання. Розглянуто основні етапи творчого розвитку та якості особистості. Характеризується процес виховання та навчання творчої особистості в молодшому шкільному віці. Акцентовано увагу на важливих технологіях фомування готовності вчителів до самостійної творчої діяльності (технологія групової роботи, технологія навчання, технологія творчого розвитку особистості, проектна технологія тощо).

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\3.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

9.


    Криворотенко, Ольга (вчитель Ганівського НВК Верхньодніпровського району Дніпропетровської області).
    Елементи дебатних технологій на уроках літератури [Текст] / О. Криворотенко // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 6. - С. 22-24 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- дебатні технології навчання -- дебатные технологии обучения -- текстові дебати -- текстовые дебаты -- дебати на основі літературознавчого аналізу -- дебаты на основе литературоведчесого анализа -- проблемні дебати -- проблемные дебаты -- швидкісні дебати -- скоростные дебаты -- міні-дебати -- мини-дебаты -- розробки уроків -- разработки уроков -- еміграція -- эмиграция -- громадянське виховання -- гражданское воспитание -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание
Анотація: Короткий огляд видів дебатних технологій та застосування дебатних технологій на прикладі уроку з теми "Чи можна вважати патріотом людину, що виїхала за межі України у скрутний для неї час?", заснованого на творах української літератури та статтях українських громадських діячів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Куцевол, Ольга (доктор педагогічних наук; професор Вінницького державного педагогічного ун-ту ім. М. Коцюбинського).
    Українська людина над прірвою тоталітарних режимів ХХ століття (Засідання літературного гуртка за романом Івана Багряного "Людина біжить над прірвою") / О. Куцевол // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 38-43. - Бібліографія : С.43 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- внеклассная работа по литературе -- изучение творчества писателя -- интерактивные технологии обучения -- інтерактивні методи -- литературные кружки -- літературні гуртки -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- позакласна робота з літератури -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті висвітлюється методика проведення засідання літературного гуртка з використанням інтерактивних засобів активізації мовленнєвої діяльності учнів старших класів з вивчення творчості Івана Багряного.


Дод.точки доступу:
Багряний, Іван Павлович (поет ; 1909-1963) \про нього\; Багряный, Иван Павлович (поэт ; 1906-1963) \про нього\; Людина біжить над прірвою, роман \о произв.\

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)