Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=метод проектів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.


    Заїка, Владислав (учні 10 класу).
    Основні норми вимови сучасної української літературної мови (10 клас) / Владислав Заїка, Світлана Шуман, Валентина Парубець // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 41-47. - Бібліографія : С.42 : 5 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вимова -- вимовні норми -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- орфоепія -- орфоэпия -- произносительные нормы -- произношение -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Пропонований проект "Основні норми вимови сучасної української мови" розповідає про науку орфоепію, містить основні правила вимови, запобігає помилкам тощо. Містить "Казку про вимову", у додатках вміщено основні орфоепічні правила української мови.


Дод.точки доступу:
Шуман, Світлана; Парубець, Валентина; Основні норми вимови сучасної української мови, проект \о произв.\; Казка про вимову \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Сологуб, Наталія (учитель історії; спеціаліст вищої категорії; старший учитель).
    Організація проектної роботи на уроках історії / Н. Сологуб // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 45-47 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- методика викладання історії -- проектна робота -- метод проектів -- проектні технології -- досвід гімназій -- учебные предметы -- методика преподавания истории -- проектная работа -- метод проектов -- проектные технологии -- опыт гимназий
Анотація: Про запровадження проектних елементів в навчальну діяльність, про проектний метод організації занять при вивченні історії.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Комашко, Оксана (учитель гімназії № 1 м. Ковеля; Волинська область).
    Застосування методу проектів під час вивчення особистості письменника / Оксана Комашко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 15-17. - Бібліографія : С.16 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
биография писателя -- біографія письменника -- вивчення біографії письменника -- литературное образование -- літературна освіта -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- навчальне проектування -- технологии обучения -- технології навчання -- учебное проектирование
Анотація: Технологія проектування в історії педагогічної думки. Можливість застосування методу проектів під час вивчення біографії письменника в школі.


Знайти схожі

4.


    Голуб, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
    Інтерактивні методи навчання риторики майбутніх вчителів / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- деловые игры -- дидактические игры -- дидактичні ігри -- дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- ділові ігри -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивні методи -- кейс-метод -- метод анализа ситуаций -- метод аналізу ситуацій -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- педагогическая рефлексия -- педагогические игры -- педагогические технологии -- педагогічна рефлексія -- педагогічні ігри -- педагогічні технології -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- преподавание риторики
Анотація: Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання риторики у педагогічних ВНЗ: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові.


Знайти схожі

5.


    Кретова, Марина (учитель інформатики ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
    Використання методу проектів на уроках інформатики / М. Кретова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 35-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне навчання -- дослідницька діяльність -- проектне навчання -- інформаційні технології -- методика викладання -- учбові предмети -- інформатика -- метод проектів -- розвивающее обучение -- исследовательская деятельность -- проектное обучение -- информационные технологии -- лицейское образование -- методика преподавания -- учебные предметы -- информатика -- метод проектов -- ліцейська освіта
Анотація: Розглядається використання на уроках інформатики методу проектів як чинника розвитку творчих здібностей учнів через посилення діяльнісної компоненти освіти.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Кратасюк, Людмила (старший викладач кафедри української мови Житомирського державного університету ім. І. Франка).
    Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Людмила Кратасюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 10-14. - Бібліографія : С.14 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интерактивные методы -- інтерактивні методи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- лингводидактика -- личностно ориентированное обучение -- лінгводидактика -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- особистісно орієнтоване навчання
Анотація: У статті висвітлюються питання доцільності й ефективності застосування проектного методу в процесі інтерактивного начання мови й мовлення учнів 5-6 класів.


Знайти схожі

7.


    Чеховська, Людмила (вчитель-методист Запорізького січового колегіуму).
    Проектне навчання: інноваційні підходи до рецепції художнього твору та покращення освітніх послуг учням / Людмила Чеховська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 12-15. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення біографії письменника -- изучение биографии писателя -- инновационные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- мистецька рецепція -- мова художньої літератури -- проектний метод навчання -- проектный метод обучения -- украинская литература -- українська література -- художественная рецепция -- художественное произведение -- художній твір -- художня рецепція -- читательская рецепция
Анотація: У статті досліджуються такі напрямки викладання української літератури в школі, як вивчення біографії та творчого шляху письменника з метою входження учнів у художній світ літератури та осягнення художнього твору в його цілісності.


Знайти схожі

8.


    Нищета, Володимир (старший викладач Інституту філології Бердянського державного педагогічного університету).
    Технологія життєтворчих проектів у шкільній філологічній освіті / Володимир Нищета // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 17-20. - Бібліографія посторінкова. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
жизнетворческие проекты -- життєтворчі проекти -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української літератури -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- технологии образования -- технології освіти -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Автор пропонує приклади методичного комплексу життєтворчого проектування на уроках української мови та літератури у 10-11 класах в рамках реалізації впровадження в школах компетентнісного підходу, а саме життєвої (життєтворчої компетенції).


Знайти схожі

9.


    Варзацька, Лариса (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень) / Л. Варзацька // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 17-22. - Бібліографія : С.22 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированное обучение -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- мовна освіта -- опорні вміння -- опорные умения -- особистісно орієнтоване навчання -- старшеклассники -- старшокласники -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Статтю присвячено вивченню сутності опорних умінь як визначального засобу структурування навчального матеріалу з української мови й мовлення в старших класах і висвітленню питання актуалізації опорних умінь щодо кожного з типів уроків у структурі навч ально-виховного процесу.


Знайти схожі

10.


    Ходорич, Оксана (вчителька світової літератури школи-гімназії №323 м. Києва).
    Формування життєвих компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури (на прикладі школи-гімназії №323 м. Києва) [Текст] / О.Ходорич // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігіфно-філософський журнал. - 2011. - № 4. - С. 202-207 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- життєві компетентності -- методика викладання літератури -- творчість учителя -- педагогічні технології -- проектні технології -- метод проектів -- інтерактивні методи навчання -- розвиваюче навчання -- компетентностный подход -- жизненные компетентности -- методика преподавания литературы -- творчество учителя -- педагогические технологии -- проектные технологии -- метод проектов -- интерактивные методы обучения -- развивающее обучение
Анотація: Використання компетентнісного підходу на уроках зарубіжної літератури на прикладі школи-гімназії №323 м. Києва

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Школа-гімназія №323 \про неї\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (15.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)