Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=метод проектів<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
51
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-51
51-51
>
1.
Заїка, Владислав
(учні 10 класу).
Основні норми вимови сучасної української літературної мови (10 клас) / Владислав Заїка, Світлана Шуман, Валентина Парубець> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 6
. - С. 41-47. - Бібліографія : С.42 : 5 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вимова
--
вимовні норми
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
орфоепія
--
орфоэпия
--
произносительные нормы
--
произношение
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Пропонований проект "Основні норми вимови сучасної української мови" розповідає про науку орфоепію, містить основні правила вимови, запобігає помилкам тощо. Містить "Казку про вимову", у додатках вміщено основні орфоепічні правила української мови.
Дод.точки доступу:
Шуман, Світлана; Парубець, Валентина; Основні норми вимови сучасної української мови, проект \о произв.\; Казка про вимову \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Сологуб, Наталія
(учитель історії; спеціаліст вищої категорії; старший учитель).
Організація проектної роботи на уроках історії / Н. Сологуб> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 7
. - С. 45-47 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети
--
методика викладання історії
--
проектна робота
--
метод проектів
--
проектні технології
--
досвід гімназій
--
учебные предметы
--
методика преподавания истории
--
проектная работа
--
метод проектов
--
проектные технологии
--
опыт гимназий
Анотація:
Про запровадження проектних елементів в навчальну діяльність, про проектний метод організації занять при вивченні історії.
Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Комашко, Оксана
(учитель гімназії № 1 м. Ковеля; Волинська область).
Застосування методу проектів під час вивчення особистості письменника / Оксана Комашко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 15-17. - Бібліографія : С.16 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
биография писателя
--
біографія письменника
--
вивчення біографії письменника
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методы обучения
--
навчальне проектування
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
учебное проектирование
Анотація:
Технологія проектування в історії педагогічної думки. Можливість застосування методу проектів під час вивчення біографії письменника в школі.
Знайти схожі
>
4.
Голуб, Ніна
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
Інтерактивні методи навчання риторики майбутніх вчителів / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики
--
деловые игры
--
дидактические игры
--
дидактичні ігри
--
дискусія як форма навчання
--
дискуссия как форма обучения
--
ділові ігри
--
игровые методы обучения
--
интерактивные методы
--
ігрові методи навчання
--
інтерактивні методи
--
кейс-метод
--
метод анализа ситуаций
--
метод аналізу ситуацій
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методи навчання
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
методы обучения
--
мозговой штурм
--
мозковий штурм
--
педагогическая рефлексия
--
педагогические игры
--
педагогические технологии
--
педагогічна рефлексія
--
педагогічні ігри
--
педагогічні технології
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
преподавание риторики
Анотація:
Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання риторики у педагогічних ВНЗ: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові.
Знайти схожі
>
5.
Кретова, Марина
(учитель інформатики ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
Використання методу проектів на уроках інформатики / М. Кретова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 4/5
. - С. 35-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
розвивальне навчання
--
дослідницька діяльність
--
проектне навчання
--
інформаційні технології
--
методика викладання
--
учбові предмети
--
інформатика
--
метод проектів
--
розвивающее обучение
--
исследовательская деятельность
--
проектное обучение
--
информационные технологии
--
лицейское образование
--
методика преподавания
--
учебные предметы
--
информатика
--
метод проектов
--
ліцейська освіта
Анотація:
Розглядається використання на уроках інформатики методу проектів як чинника розвитку творчих здібностей учнів через посилення діяльнісної компоненти освіти.
Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Кратасюк, Людмила
(старший викладач кафедри української мови Житомирського державного університету ім. І. Франка).
Метод проектів
у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Людмила Кратасюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 10-14. - Бібліографія : С.14 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
интерактивные методы
--
інтерактивні методи
--
коммуникативная компетенция
--
комунікативна компетенція
--
лингводидактика
--
личностно ориентированное обучение
--
лінгводидактика
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовна освіта
--
особистісно орієнтоване навчання
Анотація:
У статті висвітлюються питання доцільності й ефективності застосування проектного методу в процесі інтерактивного начання мови й мовлення учнів 5-6 класів.
Знайти схожі
>
7.
Чеховська, Людмила
(вчитель-методист Запорізького січового колегіуму).
Проектне навчання: інноваційні підходи до рецепції художнього твору та покращення освітніх послуг учням / Людмила Чеховська> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 2
. - С. 12-15. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста
--
аналіз художнього тексту в школі
--
вивчення біографії письменника
--
изучение биографии писателя
--
инновационные методы обучения
--
інноваційні методи навчання
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методы обучения
--
мистецька рецепція
--
мова художньої літератури
--
проектний метод навчання
--
проектный метод обучения
--
украинская литература
--
українська література
--
художественная рецепция
--
художественное произведение
--
художній твір
--
художня рецепція
--
читательская рецепция
Анотація:
У статті досліджуються такі напрямки викладання української літератури в школі, як вивчення біографії та творчого шляху письменника з метою входження учнів у художній світ літератури та осягнення художнього твору в його цілісності.
Знайти схожі
>
8.
Нищета, Володимир
(старший викладач Інституту філології Бердянського державного педагогічного університету).
Технологія життєтворчих проектів у шкільній філологічній освіті / Володимир Нищета> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 17-20. - Бібліографія посторінкова. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
жизнетворческие проекты
--
життєтворчі проекти
--
ключевые жизненные компетентности
--
ключові життєві компетентності
--
компетентнісне навчання
--
компетентнісний підхід
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методика викладання української літератури
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинской литературы
--
технологии образования
--
технології освіти
--
филологическое образование
--
філологічна освіта
Анотація:
Автор пропонує приклади методичного комплексу життєтворчого проектування на уроках української мови та літератури у 10-11 класах в рамках реалізації впровадження в школах компетентнісного підходу, а саме життєвої (життєтворчої компетенції).
Знайти схожі
>
9.
Варзацька, Лариса
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень) / Л. Варзацька> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 7
. - С. 17-22. - Бібліографія : С.22 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированное обучение
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
мовна освіта
--
опорні вміння
--
опорные умения
--
особистісно орієнтоване навчання
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок украинского языка
--
урок української мови
Анотація:
Статтю присвячено вивченню сутності опорних умінь як визначального засобу структурування навчального матеріалу з української мови й мовлення в старших класах і висвітленню питання актуалізації опорних умінь щодо кожного з типів уроків у структурі навч ально-виховного процесу.
Знайти схожі
>
10.
Ходорич, Оксана
(вчителька світової літератури школи-гімназії №323 м. Києва).
Формування життєвих компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури (на прикладі школи-гімназії №323 м. Києва) [Текст] / О.Ходорич> // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігіфно-філософський журнал. - 2011. -
№ 4
. - С. 202-207 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.268.3
Рубрики:
Методика викладання зарубіжної літератури
Методика преподавания зарубежной литературы
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід
--
життєві компетентності
--
методика викладання літератури
--
творчість учителя
--
педагогічні технології
--
проектні технології
--
метод проектів
--
інтерактивні методи навчання
--
розвиваюче навчання
--
компетентностный подход
--
жизненные компетентности
--
методика преподавания литературы
--
творчество учителя
--
педагогические технологии
--
проектные технологии
--
метод проектов
--
интерактивные методы обучения
--
развивающее обучение
Анотація:
Використання компетентнісного підходу на уроках зарубіжної літератури на прикладі школи-гімназії №323 м. Києва
Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Школа-гімназія №323 \про неї\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (15.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-51
51-51
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)