Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (10)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (1)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=брендинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 71
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Kniazevych, A.
    Chernobyl exclusion zone - a world famous tourist brand of Ukraine / A. Kniazevych, L. Golovkova, L. Diachenko // Збірник наукових праць / Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро, 2022. - Вип. 7 (23): Review of transport economics and management. - P15-30 : схем., а-рис., а-табл,. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/268133/265779. - Повний текст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/16039. - Зміст
УДК
Рубрики: Туризм
Кл.слова (ненормовані):
nuclear energy -- атомна енергетика -- accidents at nuclear power plants -- аварії на атомних електростанціях -- international tourism -- міжнародний туризм -- extreme tourism -- екстремальний туризм -- tourism safety -- безпека туризму -- branding -- брендинг -- Safe Chernobyl -- Безпечний Чорнобиль

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Головкова, Л. С. \ред.\; Golovkova, L.; Diachenko, L.; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпро)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


   
    PR-профі шукали гармонію // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 4-5 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
конгреси -- конгрессы -- міжнародні виставки реклами -- международные выставки рекламы -- мас-медіа -- масс-медиа -- брендінг -- брендинг -- електронна комерція -- электронная коммерция
Анотація: У Києві в рамках 17-ї Міжнародної виставки реклами, маркетингу та мас-медія REX відбувся 3-й Український PR-Space Congress, на якій були присутні представники агро та банківських сфер, енергетики, ресторанної галузі та електронної комерції.


Дод.точки доступу:
Український PR-Space Congress \о нем\; Міжнародна виставка реклами, маркетингу та мас-медія REX \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Азарян, Олена Михайлівна (проректор з наукової роботи; завідувач кафедри маркетингу і комерційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Інституціоналізація концепту розвитку торгівлі в сучасному конвенціональному середовищі / О. М. Азарян, Н. Ю. Возіянова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 8-14 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.012.1 + 65.42г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы экономической теории

   Основи економічної теорії

   Микроэкономика

   Мікроекономіка

   Теория торговли

   Теорія торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- виртуализация экономики -- віртуалізація економіки -- гламурна економіка -- гламурная экономика -- glam-капитализм -- glam-капіталізм -- гламурный капитализм -- гламурний капіталізм -- инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- институциализация торговли -- інститутуалізація торгівлі -- конвенции торовли -- конвенції торгівлі -- конвенциональные среды -- конвенційні середовища -- концептуальные основы -- концептуальні засади -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- торговое предпринимательство -- торговельне підприємництво -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- тренды -- тренди -- фреймы -- фрейми -- экономические механизмы -- економічні механізми
Анотація: Викладено інституціональні основи розвитку торговельного підприємства, виділено тенденції розвитку, визначено концепт glam-капіталізму (гламурного капіталізму) як інноваційної основи розвитку торгівлі, що базується на брендах і трендах, які визначають конвенціональні дії учасників ринку через облік віртуалізації й гламуру сучасних товарів і послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Возіянова, Наталя Юріївна (докторант Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; кандидат економічних наук; доцент); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

4.


    Антонюк, Ольга (аспірантка кафедри міжнародної економіки економічного факультету).
    Бренд держави: особливості формування національного бренду / О. Антонюк // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 52-54. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- бренд держави -- бренд государства -- бренд країни -- бренд страны -- національний бренд -- национальный бренд -- національний брендинг -- национальный брендинг -- имидж страны -- національний бренд України -- национальный бренд Украины -- просування національного бренду -- продвижение национального бренда -- торгівельні марки -- торговые марки
Анотація: Розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних компаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.
   06
   Л 89


    Білан, О. В.
    Застосування брендингу: переваги і недоліки / О. В. Білан // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 231-235
УДК
Рубрики: Бренды
   Бренди

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- торговые марки -- товарные знаки -- торгові марки -- товарні знаки

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Багаева, Татьяна (кандидат социологических наук).
    Место и роль социологии брендинга в развитии и преподавании коммуникационных дисциплин [Текст] / Т. Багаева // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2018. - № 1. - С. 151-178. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Отраслевая социология

   Галузева соціологія

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- коммуникативное управление рекламой -- комунікативне управління рекламою -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- междисциплинарные исследования -- міждисциплінарні дослідження -- подготовка специалистов -- підготовка фахівців -- реклама -- рефлексивный контроль -- рефлексивний контроль -- социология брендинга -- соціологія брендингу -- учебные дисциплины -- навчальні дисципліни
Анотація: Автор предлагает дорожную карту подготовки специалистов, компетентных в реализации коммуникационных стратегий брендинга.


Знайти схожі

7.


    Багаева, Татьяна (кандидат социологических наук).
    Программа учебной дисциплины "Социология брендинга" [Текст] / Т. Багаева // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2018. - № 1. - С. 179-186. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Отраслевая социология

   Галузева соціологія

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- коммуникативное управление рекламой -- комунікативне управління рекламою -- подготовка специалистов -- підготовка фахівців -- социология брендинга -- соціологія брендингу -- учебные программы -- навчальні програми -- авторські програми -- авторские программы
Анотація: Предложена авторская программа преподавания социологии брендинга.


Знайти схожі

8.


    Бажерна К.В., Марія (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ").
    Застосування теорії порогових значень при вимірі лояльності споживачів / М. Бажерна К.В. // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 1. - С. 88-93 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- воспринимаемая лояльность -- сприймана лояльність -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- поведенческая лояльность -- поведінкова лояльність -- потребительская лояльность -- споживацька лояльність -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- теория пороговых значений -- теорія порогових значень -- типи лояльності -- типы лояльности
Анотація: Запропоновано концептуальний підхід до застосування теорії порогових значень у маркетингу на прикладі виміру лояльності споживачів до певного бренда. Такий аналіз проведено в контексті прийняття компанією рішення щодо розширення товарних та/або географічних меж бренда.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.


    Бажерна К.В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ").
    Формування концепції бренду на меблевому ринку України [Текст] / Бажерна К.В. // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 97-101 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.18(4УКР)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика деревообрабатывающей промышленности

   Економіка деревообробної промисловості

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендовая идентичность -- брендова ідентичність -- брендовые концепции -- боендові концепції -- бренды -- бренди -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- матрицы восприятия брендов -- матриці сприйняття брендів -- мебельный рынок -- меблевий ринок -- потребительские сегменты -- споживчі сегменти -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- торговые марки -- торгові марки -- украинские предприятия -- українські підприємства -- целевые аудитории -- цільові аудиторії -- экологичность продукции -- екологічність продукції
Анотація: Розглянутий вітчизняний ринок меблів. Подані результати проведеного маркетингового дослідження щодо кон'юнктури ринку та можливостей формування концепції брендів для вітчизняних підприємств. Проведений кластерний аналіз, що дав змогу виділити однорідні групи споживачів (сегменти), які керуються певними характеристиками в однаковій мірі при виборі брендів меблів. Для визначених сегментів за розробленою методикою побудовано матриці сприйняття брендів меблів та визначена можливість позиціонування бренду на основі екологічності та безпечності меблів. На основі визначеної стратегії позиціонування розроблена концепція бренду для меблевого ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

10.


    Балабанова, Л. В. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингового менеджменту ).
    Діагностика конкурентоспроможності бренду підприємства-роботодавця / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 94-97 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- прихильність до бренду -- конкурентоспроможність брендів -- сила брендів -- брендинг -- еконоічне моделювання -- бренды -- приверженность бренду -- конкурентоспособность брендов -- сила бренда -- экономическое моделирование
Анотація: Проаналізовано наукові підходи до визначення показників оцінки бренду. Запропоновано науково-методичний підхід до діагностики конкурентоспроможності бренду підприємства-роботодавця, що базується на інтеграції результатів оцінки сили бренду і прихильності до бренду підприємства-роботодавця та дозволяє визначити потенціал його конкурентоспроможності.


Дод.точки доступу:
Сардак, О. В. (доктор економічних наук; доцент; професор кафедри маркетингового менеджменту)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)