Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые стратегии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-56 
1.


    Любаренко, Т. (аспірантка 2-го курсу Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, факультету економіки, кафедри міжнародної економіки).
    Інноваційні технології формування міжнародних брендів / Т. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 11. - С. 3-6 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні бренди -- інновації -- інноваційні технології -- репутація компаній -- світові товарні ринки -- світові ринки -- конкурентні переваги -- брендинг -- маркетингові стратегії -- імідж компаній -- сильный бренд -- бренд-менеджмент -- маркетингові програми -- международные бренды -- инновации -- инновационные технологии -- репутация компаний -- мировые товарные рынки -- мировые рынки -- конкурентные преимущества -- маркетинговые стратегии -- имидж компаний -- маркетинговая программа
Анотація: Розглянуті основні фактори створення сильних брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компанії та посилюють конкурентні переваги на світових товарних ринках.

Перейти к внешнему ресурсу: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Новошинская, Л. (кандидат экономических наук Одесского государственного экономического университета).
    Маркетинговые инструменты противодействия финансовому кризису в деятельности институционального инвестора / Л. Новошинская // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 7. - С. 20-25. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
фінансові кризи -- кризи -- інституціональні інвестори -- фінансові ринки -- фондові ринки -- індекс ПФТС -- страховий бізнес -- конкурентні переваги -- маркетингові стратегії -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність страхових компаній -- державне регулювання -- антикризовий маркетинг -- особисте страхування -- финансовые кризисы -- кризисы -- институциональные инвесторы -- инвесторы -- финансовые рынки -- фондовые рынки -- индекс ПФТС -- страховой бизнес -- конкурентные преимущества -- маркетинговые стратегии -- маркетинговые исследования -- конкурентоспособность страховых компаний -- государственное регулирование -- антикризисный маркетинг -- личное страхование
Анотація: С помощью маркетинговых инструментов осуществлен конкурентный анализ деятельности институциональных инвесторов на примере страховых компаний Украины. Выявлены некоторые конкурентные преимущества и соответствующие конкурентные стратегии их реализации в условиях финансового кризиса. Апробирован способ позиционирования страховых компаний в отрасли с помощью модели "пяти конкурентных сил".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Ціпан, О. (студентка Національного авіаційного університету).
    Основні аспекти і проблеми розвитку бенчмаркінгу в Україні / О. Ціпан // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 9-11 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркінг -- маркетингові стратегії -- маркетингові дослідження -- консалтинг -- успішність підприємств -- конкурентний аналіз -- бізнес-технології -- маркетинговые стратегии -- маркетинговые исследования -- успешность предприятий -- бизнес-технологии
Анотація: Розглядається поняття бенчмаркінгу, причини його виникнення та поширення в Україні в останні роки, основні проблеми його розвитку і застосування у малому та великому бізнесі, шляхи підвищення ефективності функціонування підприємств, які використовують бенчмаркінг, а також перспективи і майбутнє бенчмаркінгу в Україні.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.07.2009р. Інв.2782ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


   
    Показники ефективності соціально орієнтованої маркетингової стратегії підприємства // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 54-57 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
вартість компанії -- эффективность маркетинговых стратегий -- конкурентоспроможність підприємств -- рентабельність -- ринкова вартість -- стоимость предприятий -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- ефективність маркетингових стратегій -- конкурентоспособность предприятий -- рентабильность -- рыночная стоимость
Анотація: Розглядаються теоретичні і науково-практичні проблеми ефективності діяльності підприємства, обгрунтовуються підходи до вибору показників, пропонуються показники оцінки ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Семак, Богдан.
    Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку України / Б. Семак, Л. Іванова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 10-15 : ил. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
життєвий цикл екотекстилю -- жизненный цикл экотекстиля -- екологобезпечний одяг -- экологобезопастная одежда -- екотекстиль -- экотекстиль -- механізм управління -- механизм управления -- ринки товарів -- рынки товаров -- маркетинг -- екологобезпечні групи товарів -- экологобезопасные рынки товаров -- ринок екотекстілю -- рынок экотекстиля -- екологобезпечні матеріали -- экологобезопастные материалы -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии
Анотація: Проаналізовано сутність етапів розроблення, виведення на ринок, зростання, зрілості і спаду в життєвому циклі основних видів екотекстилю.


Дод.точки доступу:
Іванова, Лілія

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Доронін, Василь.
    Еволюція маркетингової політики на ринку вина України / В. Доронін // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 29-31. - 1 рис. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- маркетингова діяльність -- торговельні марки -- ринки України -- рынки Украины -- ринки вина -- рынки вина -- реклама -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживання вина -- потребление вина -- культура споживання вина -- культура потребления вина -- динамика продажу вина -- динамика продажи вина -- продаж вина -- продажа вина -- бренды -- маркетинговая деятельность -- торговые марки
Анотація: Формування ринку вина.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Співаковська, Тетяна.
    Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку / Т. Співаковська, М. Отрода // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 40-44. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
латеральний маркетинг -- стратегічна канва -- латеральне мислення -- інновації -- вертикальний маркетинг -- ринки -- латеральный маркетинг -- стратегическая канва -- латеральное мышление -- инновации -- вертикальный маркетинг -- рынки -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії
Анотація: Підходи до створення нових товарів і ринків.


Дод.точки доступу:
Отрода, Марія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук).
    Маркетингові стратегії інституційних інвесторів / М. Окландер, Л. Новошинська // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 16-19. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- товарний ринок -- стратегічний маркетинг -- інституційні інвестори -- фінанси -- маркетинговая деятельность -- товарный рынок -- стратегический маркетинг -- институционные инвесторы -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии
Анотація: Розроблені теоретичні положення стратегічного маркетингу інституційних інвесторів.


Дод.точки доступу:
Новошинська, Любов (кандидат економічних наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Шрамко, І.
    Бренди, про яки ви не знали і навіть не було у кого запитати / І. Шрамко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 45-46 . - ISSN 1606-3732
УДК
РУБ 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- реклама -- торгівельні марки -- торговые марки -- маркетингові стратегії -- бренды -- маркетинговые стратегии
Анотація: Надано інформацію про провідні бренди Чехії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Андрієнко, О. (магістр економічних наук).
    Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств / О. Андрієнко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 18-21. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
повідінка споживачів -- екологізація поведінки -- маркетингові стратегії -- стратегії підприємства -- екологічне сегментування -- екологічна безпека -- поведение потребителей -- экологизация поведения -- маркетинговые стратегии -- стратегия предприятия -- экологическое сегментирование -- экологическая безопасность
Анотація: Розглядаються проблеми екологізації поведінки споживача та її врахування в маркетинговій стратегії підприємства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Лерке, Стефан.
    Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів / С. Лерке // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 11-12 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживачи -- нетрадиційна реклама -- мобільність -- маркетингові кампанії -- потребители -- нетрадиционная реклама -- мобильность -- маркетинговые компании -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії
Анотація: Вплив реакції споживачів на стратегії маркетингових кампаній.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Степанова, Елизавета (Одесский государственный экономический университет).
    Проблемы самоорганизации как формы маркетинговой стратегии (контекст развития предприятий подъемно-транспортного машиностроения) / Е. Степанова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 9. - С. 46-49 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.305.4
Рубрики: Экономика
   Экономика машиностроительной промышленности

   Економіка

   Економіка машинобудівної промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
экономика машиностроительной промышленности -- отрасли экономики -- машиностроительная промышленность -- подъемно-транспортное машиностроение -- ПТМ -- предприятия подъемно-транспортного машиностроения -- маркетинговые стратегии -- формы маркетинговой стратегии -- самоорганизация предприятий -- саморегулируемая организация -- СРО -- управление СРО -- самоуправляющиеся объединения -- СУО -- економіка машинобудівної промисловості -- галузі економіки -- машинобудівна промисловість -- підйомно-транспортне машинобудування -- підприємства підйомно-транспортного машинобудування -- маркетингові стратегії -- форми маркетингової стратегії -- самоорганізація підприємств -- саморегулююча організація -- управління СРО -- самоврядні об'єднання
Анотація: Статья посвящена некоторым методологическим и прикладным аспектам формирования системы самоорганизации и саморегулирования в современных условиях развития предприятий машиностроения. Рассматривается понятийно-категориальная сущность самоорганизации и саморегулирования и их производных в контексте управления развитием предприятий.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.
   65.433(4УКР)-5
   Є 40


    Забуранна, Л. В. (кандидат економічних наук; Українська академія банківської справи Національного банку України; м.Суми; Україна).
    Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 68-76 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- стратегія підприємств -- стратегия предприятий -- брендинг -- брендинговые стратегии -- брендингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристичні потоки -- туристические потоки -- реклама туристичних послуг -- реклама туристических услуг
Анотація: Досліджено визначення та специфіку бренду, розглянуто особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку, новий підхід розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правільної стратегії є запорукою успіху на довгі роки. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Крамаренко, В.Г. (аспірант; Європейський університет; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

14.


    Овсієнко, Н. В. (аспірант; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Узагальнена модель реалізації маркетингової стратегії на молокопереробному підприємстві / Н. В. Овсієнко // Формування ринкових відносин в Україні : науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 135-140 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

Кл.слова (ненормовані):
стратегическое управление -- стратегічне управління -- графические области эластичности функции -- графічні області еластичності функції -- кривая сохранения спроса -- крива збереження попиту -- кривая спроса -- крива попиту -- логистические кривые -- логістичні криві -- маркетинговые стратегии -- маркетингової стратегії -- мерчендайзинг -- мерчендайзінг -- молокоперерабатываюшие предприятия -- молокопереробні підприємства -- предельный уровень сбыта -- граничний рівень сбуту -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- життевий цикл товару -- жизненный цикл товара
Анотація: Вивчається питання узагальненої моделі реалізації маркетингової стратегії на молокопереробному підприємстві. За допомогою логістичної кривої співвідносяться витрати на мерчендайзинг з отриманими результатами. Розглянуто функцію збуту в залежності від маркетингових витрат. При чому введемо поняття граничного рівня збуту Z який залежить не тільки від потужності виробництва, а й від попиту на товар, який, у свою чергу, залежить від маркетингової оптимальної стратегії. Знаходимо графічно обласні еластичності функції попиту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

15.


    Rahman, Saleem (Departament of Management Sciences; Professor; Igra University; Islamabad).
    Ethnocentrism tendenices of consumers [Text] : evidence from Pakistan / S. Rahman, K. M. Bashis = Етноцентризм споживачів : дані щодо Пакистану / С. ур Раман, М.Башір Хан = Этноцентризм потребителей : данные по Пакистану / С. ур Раман, М.Башир Хан // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 436-445 : табл., рис. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие качества -- сприйняття якості -- perceived quality -- зарубежные товары -- зарубіжні товари -- foregn products -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- markening strategies -- намерение приобрести -- намір купити -- purchasse antention -- потребители -- споживачі -- consumers -- этноцентризм -- етноцентризм -- ethnocentrism -- импортные товары -- імпортні товари -- товары местного производства -- товари місцевого виробництва -- товарные преимущества -- товарні переваги
Анотація: On one hand, consumers are relictant to buy impirted, and on the other hand, producers are trying to judge and evaluate consumers' attitudes and tendetcies towards their ptoducts based on their marketing and promotional activities in developing countries. In this regard very little is known about consumers' choice of imported or local products in developing countries. The objective of our study is to exmine this relationship and importance of consumers' attitude towards imported and local products and thier ethnocentrism tendencies in order to know now and why they prefer any or both products in the context of Pakistan.
Обосновано, что с одной стороны, потребители не спешат приобрести импортные товары, с другой - производители стараются определить отношение потребителей к определенным товарам на основе маркетинговых действий в развивающихся странах. В этой связи малоисследованной остается проблема выбора потребителями товаров импортных или местных. Исследовано отношение потребителей к импортным и местным товарам, оценено значение этноцентризма в их поведении для определения товарных преимуществ на примере Пакистана.
Обгрунтовано, що з одного боку, споживачі не поспішають купувати імпортні товари, з іншого - виробники намагаються визначити ставлення споживачів до певних товарів на основі маркетингових дій в країнах, що розвиваються. В цілому малодослідженою залишається проблема вибору споживачем товарів імпортних або місцевих. Досліджено ставлення споживачів до імпортних та місцевих товарів, оцінено значення етноцентризмуив їхній поведінці для визначення товарних переваг на прикладі Пакістану.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Corresponding autor; Departament of Management Sciences; Igra University; Islamabad; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.
   65.262.2(5ПАК)-5
   А 40


    Акрам, Мухаммад (викладач; Комерційний коледж Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан).
    Критерії вибору банку студентами університетів : за даними Пакистану / М. Акрам, А. Раза, М. Фархан // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 310-322 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(5ПАК)-5 + 74.58(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Высшее образование

   Вища освіта

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
банки -- банки -- банковская система -- банківська система -- довіра банкам -- доверие банкам -- надійність банків -- надежность банков -- критерии выбора банка -- критерії вибора банку -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- поведение студентов на рынке -- поведінка студентів на ринку
Анотація: Обгрунтовано, що для залучення нових клієнтів комерційними банкам необхідно розробляти відповідні маркетингові стратегії на основі певних критеріїв. Мета даної статті - визначити критерії, на основі яких студенти обирають банк для відкриття рахунку, виявити різницю у даних критеріях для студентів молодших та старших курсів, для студентів, які вже мають банківський рахунок, і тих, які його ніколи не мали, а також в залежності від статі. Проведено опитування 250 студентів Університету Пенджабу (Пакистан). Анкета складалася з 24 запитань, виділено 6 ключевих факторів. За результатами, студенти як молодших, так і старших курсів особливо важливими при виборі банку вважають: наявність мережі банкоматів; фінансові бонуси; тип та розташування банку; рівень сервісу; рекламу. Банкам рекомендовано враховувати дані критерії при виході на ринок університетських студентів. Дане дослідження є першою спробою виявити критерії вибору банку студентами університетів Пакістана.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Раза, Алі (Університет Суперіор; м.Лахор; Пакистан); Фархан, Мухаммад (Комерційний коледж Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан)

Знайти схожі

17.


    Божидарник, Тарас (доктор економічних наук).
    Розвиток прикордонних регіонів на засадах маркетингової концепції / Т. Божидарник // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 56-60 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Волинська область

    Волынская область

Кл.слова (ненормовані):
прикордонні регіони -- приграничные регионы -- транскордонні регіони -- трансграничные регионы -- маркетингові концепції -- маркетинговые концепции -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетинг регіонів -- маркетинг регионов -- транскордонний ефект -- трансграничный эффект -- екологічна складова транскордонного ефекту -- экологическая составляющая трансганичного эффекта -- економічна складова -- экономическая составляющая -- соціальна складова -- социальная составляющая
Анотація: Розглянуто сутність транскордонного ефекту на засадах маркетингової концепції, його вплив на розвиток прикордонних регіонів та проаналізовано підприємства, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність у Волинській області й представляють регіон за межами країни.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Левчук, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

18.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Вибір генетично модифікованих продуктів китайськими споживачами : висновки для розробки політики харчових ризиків / Р. Б. Кім, Х. Чен // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 258-266 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
государственная продовольственная политика -- державна продовольча політика -- маркетинг -- генетически модифицированные продукты питания -- генетично модифіковані продукти харчування -- ГМО -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- пищевая безопасность -- харчова безпека -- пищевые риски -- харчові ризики -- потребительское поведение -- споживацька поведінка
Анотація: Показано, що генетично модифіковані продукти харчування поширені в Китаї, проте не всі китайські споживачі інформовані про них в повній мірі. Розуміння ставлення китайських споживачів до ГМ продуктів є основою для розробки ефективної державної політики з управління харчовими ризиками і маркетингових стратегій для ГМ харчових продуктів. Порівняно відносну важливість 3 основних чинників – якості продукції, інформування споживачів і відповідної політики. Передбачено, в якому напрямі зацікавлені сторони повинні розвиватися в майбутньому для успішного маркетингу і управління ризиками генетично модифікованих харчових продуктів. Знання і обізнаність мають найбільший вплив на небажання споживачів зробити покупку, а передбачуваний ризик має вторинну дію.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чен, Хаоран (аспірант Шкоди бізнес-адміністрування Університету Хяньянг; м.Сеул; Південна Корея; PhD (бізнес-адміністрування))

Знайти схожі

19.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук; доцент).
    Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій [] / О. Зозульов, О. Підмогільна // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 41-48 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- мережева економіка -- сетевая экономика -- інтегровані корпоративні маркетингові стратегії -- унітарні маркетингові стратегії -- міжорганізаційні утворення -- межорганизационные образования -- кооперація -- кооперация -- принципи формування маркетингових стратегій -- принцип формирования маркетинговых стратегий -- принцип системності -- принцип системности -- принцип об'єктивності -- принцип объективности -- принцип партнерства -- принцип партнерства -- принцип узгодженості -- принцип согласованности -- принцип інтерактивності -- принцип интерактивности
Анотація: Присвячено обгрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Дод.точки доступу:
Підмогільна, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Левків, Галина Ярославівна (професор кафедри менеджменту Львівського державного університету внутрішніх справ; м.Львів; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Інформаційна складова інноваційного управління маркетинговою діяльністю підприємств АПК / Г. Я. Левків // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 214-221 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.321с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельскохозяйственных предприятий

   Економіка сільськогосподарських підприємств

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- сельское хозяйство -- сільське господарство -- инновации в АПК -- інновації в АПК -- инновационный маркетинг -- інноваційний маркетинг -- информационное моделирование -- інформаційне моделювання -- информационные маркетинговые системы -- інформаційні маркетингові системи -- інформаційні технології в АПК -- информационные технологии в АПК -- маркетинговое управление АПК -- маркетингове управління АПК -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- управленческие системы -- управлінські системи
Анотація: Проаналізовано актуальність інформаційного забезпечення в системі інноваційного маркетингу підприємств АПК, наведено класифікацію інформації та сфери її застосування. Запропоновано заходи з впровадження інформаційного забезпечення інноваційної діяльності в системі маркетингового управління підприємств АПК. Розроблено інформаційну маркетингову систему управління підприємством АПК та побудовано інформаційну модель інноваційного управління в системі маркетингу підприємства АПК.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-56 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)