Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживча поведінка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-36 
1.


    Кичко, І. І. (кандидат економічних наук; доцент; Чернігівський державний технологічний університет; м.Чернігів; Україна).
    Інституціональне забезпечення індивідуально-ринкового регулювання особистих вотреб / І. І. Кичко // Формування ринкових відносин в Україні : науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 185-190 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.23(0)в-94
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономическое прогнозирование

   Економічне прогнозування

Кл.слова (ненормовані):
благосостояние населения -- добробут населення -- институциональная среда -- інституціональне середовище -- личные потребности -- особисті потреби -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- терминология -- термінологія -- споживча поведінка -- потребительское поведение
Анотація: Розглянуто теоретичні засади індивідуально-ринкового регулювання, фактори та інструменти впливу на особисті потреби. Обґрунтовано поняття інституціонального забезпечення індивідуально-ринкового регулювання особливих потреб.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Бухалова, Наталия.
    Быть украинцем сегодня: мода, вынужденность или новая ценность? [Текст] / Наталия Бухалова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 4-11 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- потребители товаров -- споживачі товарів -- покупатели товаров -- покупці товарів -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- потребительское поведение -- українська ідентичність в рекламі -- украинская идентичность в рекламе -- національні виробники -- национальные производители -- вітчизняні виробники -- отечественные производители -- товары украинских производителей -- товарі українських виробників -- споживчий патріотизм -- потребительский патриотизм
Анотація: Рассмотрены результаты первого этапа большого исследовательского проекта UMG.


Знайти схожі

3.


    Каправий, В. В. (кандидат суспільно-гуманітарних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ).
    Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу «люкс» [Текст] / В. В. Каправий, М. О. Загоруйко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 6. - С. 105-109 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- внутренние рынки -- внутрішні ринки -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- маркетинговые решения -- маркетингові рішення -- потребительский снобизм -- споживацький снобізм -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- товары класса «люкс» -- товари класу "люкс" -- услуги класса «люкс» -- послуги класу "люкс" -- товари роскоші -- товары роскоши -- предмети розкоші -- предметы роскоши -- лакшері товари -- лакшери товары -- Luxury товари -- Luxury товары -- елітні товари -- элитные товары -- эксклюзиная продукция -- ексклюзивна продукція -- эффект сноба -- ефект сноба -- статусные товары -- статусні товари -- потребительское поведение -- споживча поведінка
Анотація: Розглянуто можливості використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу «люкс».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Загоруйко, М.О. (бакадавр; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ)

Знайти схожі

4.


    Каправий, В. В. (кандидат суспільно-гуманітарних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ).
    Використання ефекту Торстейна Веблена з метою збільшення обсягів реалізації товарів демонстративного споживання в умовах споживчої кризи [Текст] / В. В. Каправий, А. Б. Бондарчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 4. - С. 123-127 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.442г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика бытового обслуживания населения

   Економіка побутового обслуговування населення

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые мероприятия -- маркетингові заходи -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- потребительские кризисы -- споживчі кризи -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- купівельна поведінка -- покупательское поведение -- товары демонстративного потребления -- товари демонстративного споживання -- гламурні товари -- гламурные товары -- статусные товары -- статусні товари -- дорогі речі -- дорогие вещи -- престижні товари -- престижные товары -- імідж престижності товару -- имидж престижности товара -- Торстейна Веблена эффект -- Торстейна Веблена ефект -- эффект Торстейна Веблена -- ефект Торстейна Веблена
Анотація: Розглянуто вплив споживчої кризи на функціонування підприємств, що спеціалізуються на реалізації продуктів та послуг, для яких характерне демонстративне споживання, та запропонована ряд маркетингових заходів, впровадження яких дозволить істотно збільшити обсяги збуту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, А.Б. (бакалавр Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ)

Знайти схожі

5.


    Сяо, Ши-Вень (почесний професор кафедри промислового дизайну Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань; доктор наук).
    Вплив дизайну упаковки товару на намір зробити повторну покупку / Ш. -В. Сяо, Ч. -Х. Ло // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 487-494 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
    Гаосюн

Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая товарная ценность -- сприймана товарна цінність -- цінність продукції -- ценность продукции -- ценность товара -- цінність товару -- маркетинг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- повторные покупки -- повторні покупки -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- промышленный дизайн -- промисловий дизайн -- рыночная конкурентоспособность продукции -- ринкова конкурентоспроможність продукції -- товарные упаковки -- товарні упаковки -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- повторна покупка -- повторная покупка
Анотація: Обґрунтовано, що високі технології сприяли вдосконаленню товарів і підвищенню конкурентоспроможності на ринку, тому багато компаній приділяють все більше уваги промисловому дизайну. Коли товари розрізняються мало, дизайн-ефективний спосіб виділення товару з групи аналогічних. З цієї причини підприємства приділяють більше уваги дизайну в процесі розробки продукту. Дизайн відіграє ключову роль у просуванні цінності і конкурентоспроможності продукції і підприємства. Для збору даних 260 анкет було розповсюджено серед клієнтів компанії Sunfar 3C у місті Гаосюн. Після перевірки 27 анкет визнано недійсними, було використано 233 екземпляри, рівень відгуку — 90%. У досліджені обговорено вплив дизайну упаковки товару і сприйманої цінності на намір зробити повторно покупку. Аналіз результатів показав, що покращення дизайну упаковки і підвищення наміру зробити повторну покупку підвищують сприйману цінність товару.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ло, Чі-Хун (аспірант Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань); Sunfar 3C, тайваньская торговая компания \о ней\

Знайти схожі

6.


    Саксірірутай, Сіріван (PhD (економікс); викладач міжнародного коледжу Рагапхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Вплив додаткового прибутку на дозвілля [Текст] : теоретична засади дослідження / С. Саксірірутай, П. Фолфірул // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 224-233 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7г-94
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы досуговой деятельности

   Фінанси дозвілля

   Благосостояние населения

   Добробут населення

Кл.слова (ненормовані):
аналитические модели -- аналітичні моделі -- временные распределения -- тимчасові розподіли -- дополнительные доходы -- додаткові доходи -- оптимальность доходов населения -- оптимальність доходів населення -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- потребление -- споживання -- системные взаимовлияния -- системні взаємовпливи -- теоретические концепции -- теоретичні концепції -- шопинг -- шопінг -- расходы на покупки -- расходы на досуг -- видатки на покупки -- видатки на дозвілля -- экономичесое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Розроблено та представлено теоретичну основу для дослідження того, як змінюється дозвіия при зміні прибутків. Модель розподілу часу проаналізовано для опису оптимального розподілу часу на роботу та на дозвілля, а також для виявлення факторів, що впливають на дозвіия. Результати аналізу дають змогу припустити, що зі збільшенням додаткового прибутку час, виділений на дозвіия, може як збільшуватись, так і зменшуватись. При зменшенні ж доходів споживач, орієнтований на активні форми дозвілля, буде все одно витрачати бігьше часу на дозвіия, порівняно зі споживачем, що надає перевагу покупкам як формі дозвлля. Ступінь взаємозамінності дозвілля та споживання посилює негативний відгук часу дозвілля на зміни в додаткових заробітках.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Фолфірул, Пілія (PhD (економікс); викладач економіки Школи економічних дисциплін; заступник декана Міжнародного коледжу Національного університету управлінських дисциплін; м.Бангкок; Таїланд)

Знайти схожі

7.


    Імран, Анвар Мір (аспірант; Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан).
    Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів) / Мір І. Анвар, М. Різван, Ф. Сабур // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 406-414 : рис., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ПАК)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Пакістан

Кл.слова (ненормовані):
лжебренды -- лжебренди -- молодые потребители -- молоді споживачі -- низкая цена -- низька вартість -- очевидные подделки -- відверті підробки -- поддельные товары -- поддельные товары -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- мобильные телефоны -- мобільні телефони
Анотація: Проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбання. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Різван, Мухаммад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан); Сабур, Фавад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Індрова, Ярміла (Doc.; Ing.; CSc.: доцент факультету економіки та міжнародних зв'язків Економічного університету; м.Прага; Чехія).
    Детермінанти туристичного попиту [Текст] : на прикладі Чехії / Я. Індрова, В. Стрєльковські, Я. Венцовська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 93-99 : табл.,. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4ЧЕШ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма, 2000-2012 гг.

   Економіка туризму, 2000-2012 рр.

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- динамические панельные данные -- динамічні панельні дані -- международный туризм -- міжнародний туризм -- повторное потребление -- повторне споживання -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- туристический спрос -- туристичний попит
Анотація: Представлено емпіричний аналіз детермінант попиту у міжнародному туризмі на прикладі туристичних потоків з 38 країн до Чехії. Для аналізу обрано країни з найбільшою кількістю туристів, що обирають Чехію. Період дослідження – 2000–2012 роки. Розраховано модель динамічних панельних даних, яка враховує ефект повторного споживання (повторні візити до країни). Результати аналізу продемонстрували, що туристичний попит на Чехію залежить від чинників прибутків та ціни, як у коротко-, так і довгостроковій перспективі. Однак, при цьому ж економічна ситуація у самих країнах, з яких прибувають туристи, не має суттєвого впливу на туристичні потоки до Чехії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Стрєльковські, Вадим (старший викладач Інституту економічних студій Карлова Університету; м.Прага; Чехія; PhD); Венцовська, Яна (аспірант Інституту економічних студій Карлова Університету; м.Прага; Чехія; PhD)

Знайти схожі

9.
339.138
К 75


    Кочкіна, Наталія.
    Дослідження мотивації підліткової аудиторії українських споживачів [] / Н. Кочкіна // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 34-43 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
мотивація підлітків -- споживча поведінка -- підлітковий сегмент споживачів -- моніторинги -- маркетингові дослідження -- мотивация подростков -- потребительское поведение -- подростковый сегмент потребителей -- мониторинги -- маркетинговые исследования
Анотація: Доведено високу місткість підліткового сегмента споживачів.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Співаков, Сергій (кандидат економічних наук).
    Дослідження мотивацій споживачів на ринку питної води / С. Співаков // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 35-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
мотивації споживачів -- сегменти ринків -- споживча поведінка -- ринок води -- мотивации потребителей -- сегменты рынков -- потребительское поведение -- рынок воды -- питьевая вода -- питна вода -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження
Анотація: Проведено аналіз ринку питної води в Україні, який дозволив виявити основні тенденції його розвитку, споживчі мотивації щодо купівлі та використання води.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Чан, Юн-Фу (викладач кафедри інноваційного дизайну та підприємництва Далекосхідного університету; м.Тайнань; Тайвань; PhD (бізнес-адміністрування)).
    Дослідження пропозицій торговельних центрів за споживацькою цінністю в економіці вражень / Ю. -Ф. Чан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 566-576 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5КИТ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкурентоспособность -- внутрішньогалузева конкурентоспроможність -- маркетинг -- воспринимаемые потребительские ценности -- сприймані споживчі цінності -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- оценочная методология -- оціночна методологія -- торговые центры -- торгівельні центри -- конкурентоспроможність торговельного центру -- конкурентоспособность торгового центра -- ценностные предложения -- ціннісна пропозиція
Анотація: Пропонується новий метод оцінювання клієнтських відгуків відносно параметру “значення-цінності” у клієнтів торговельних центрів. Опитано 192 покупців у торговельних центрах. Результати аналізу показали, що окрім традиційного методу конкуруючих цін, такі чинники, як різноманітність послуг, частота рекламних заходів і привабливість товарів стали ключовими чинниками підвищення сприйманої споживацької цінності і цим поліпшили конкурентоспроможність торговельного центру.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

12.


    Сяо, Люк Х.С. (співробітник кафедри державної політики та управління Університету І-Шоу; м.Каохсіунг; Тайвань; Dr.).
    Дослідження стратегії комплексного маркетингу, обізнаності про закони і наміри здійснити повторну покупку імпортованого тютюну / Л. Х.С. Сяо // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 501-511 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
импортный табак -- імпортний тютюн -- горілчані вироби -- маркетинг -- комплексный маркетинг -- комплексний маркетинг -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- повторные покупки -- повторні покупки -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- правовая грамотность -- правова грамотність
Анотація: Описано, як Тайваньська корпорація тютюну і горілчаних напоїв почала імпортувати тютюн у 1987 р., відтоді загальний обсяг продажів і ринкова частка вітчизняних тютюнових виробів поступово зменшувались. Це дослідження спрямовано на обговорення поточної ситуації і взаємозв'язку між стратегією комплексного маркетингу, обізнаністю про закони і споживчими намірами на ринку імпортного тютюну. Як об'єкти дослідження вибрано 500 споживачів імпортованого тютюну. Після вирахування недійсних анкет було отримано 420 правильно заповнених. Для аналізу даних використовуються описова статистика, тест на надійність, факторний аналіз, кореляційний аналіз Пірсона і ієрархічна регресія. Результати показали, що: (1) стратегія комплексного маркетингу має значний вплив на намір повторної покупки, при цьому канальна стратегія і товарна стратегія демонструють позитивні кореляції; (2) обізнаність про закони має помітну дію на намір повторної покупки, а пропаганда здорового способу життя і інформація про замінники показують значні негативні кореляції; (3) обізнаність про закони здійснює помітний стримуючий вплив на стратегію комплексного маркетингу і намір повторної покупки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Тайванская корпорация табака и алкогольных напитков \о ней\

Знайти схожі

13.


    Сидоренко, Ю. В. (кандидат економічних наук; Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету).
    Дослідження теоретичних засад економічної психології / Ю. В. Сидоренко, Г. М. Юмаєва // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 117-121. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.4(0)г
Рубрики: Психология
   Психологія

   Психология отдельных видов деятельности

   Психологія окремих видів діяльності

Кл.слова (ненормовані):
детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- хозяйственная деятельность -- господарська діяльність -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти -- экономическая психология -- економічна психологія
Анотація: Досліджено теоретичні аспекти економічної психології, яка в сучасних умовах мінливості, транзитивності економіки, загострення конкуренції, інтелектуалізації бізнесу набуває все більшого значення. Зокрема, досліджується еволюція зародження і розвитку економічної психології як науки, уточнюється її зміст, методи, принципи та завдання дослідження, аналізуються спільні і відмінні риси економічного та психологічного підходів до вивчення господарської діяльності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Юмаєва, Г.М. (Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету); Катона, Джордж (американский психолог венгерского происхождения) \о нем\; Кейнс, Джон Мейнард (барон; английский экономист; основатель кейнсианского направления в экономической теории ; 1883-1946) \о нем\; Малахов, С.В. (советский психолог; специалист по экономической психологии) \о нем\; Маркс, Карл (философ; экономист; основатель марксизма ; 1818-1883) \о нем\; Мюнстерберг, Гуго (немецкий философ; психолог; специалист в области прикладной психологии ; 1863,1-916) \о нем\; Смит, Адам (шотландский экономист; философ-этик; один из основоположников современной экономической теории ; 1723-1790) \о нем\; Тард, Жан Габриель (французский социолог; криминолог; один из основателей субъективно-психологического направления в западной социологии ; 1843-1904) \о нем\; Институт психологии им. Г.С.Костюка НАН Уокраины \о нем\; Международная ассоциация по исследованиям в области экономической психологии \о ней\; Психологическая экономика \о произв.\

Знайти схожі

14.


    Вітлінський, Вальдемар Володимирович (завідувач кафедри економіко-математичного моделювання Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Еволюційне моделювання в процесах прийняття рішень / В. В. Вітлінський, В. І. Скіцько // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - с. 187-201 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.050г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление экономикой

   Управління економікою

Кл.слова (ненормовані):
генетические алгоритмы -- генетичні алгоритми -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- математическое моделирование -- математичне моделювання -- оптимизационные задачи -- оптимізаційні задачі -- потребительский выбор -- споживчий вибір -- товары -- товари -- эволюционное моделирование -- еволюційне моделювання -- споживча поведінка -- вибір товару -- потребительское поведение -- выбор товара -- алгоритм прийняття рішення споживачем -- алгоритм принятия решений потребителем
Анотація: Досліджено проблему застосування інструментарію еволюційного моделювання, зокрема, генетичного алгоритму для вирішення економічних оптимізаційних задач. Розглянуто використання генетичного алгоритму на прикладі вибору товару, який є кращим за певними ознаками.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Скіцько, Володимир Іванович (старший викладач кафедри економіко-математичного моделювання Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна; доктор економічних наук)

Знайти схожі

15.


    Є Жо Хо (аспірант Університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія).
    Еластичність попиту по прибутку в Малайзії в період паливозалежної інфляції / Є Жо Хо, Тіень Хун Те, Д. К. Мансур // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 404-416 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011.3(5МАЛ)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы теории рыночного хозяйства, 2008 г.

   Основи теорії риночного господарства, 2008 р.

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
доходы населения -- доходи населення -- расходы насления -- витрати населення -- экономическая теория -- економічна теорія -- индексы потребительских цен -- індекси споживчих цін -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- рыночные взаимосвязи -- ринкові взаємозв'язки -- семейные доходы -- сімейні прибутки -- структура расходов населения -- структура витрат населення -- сырая нефть -- сира нафта -- топливозависимая инфляция -- паливозалежна інфляція -- ценовая динамика -- цінова динаміка -- эластичность спроса по доходу -- еластичність попиту за прибутком
Анотація: Розглянуто вплив паливозалежної інфляції, яка відбувалася в 2008 р., на поведінку малайзійських споживачів. Різке підвищення цін на сиру нафту в 2008 р. призвело до одного з найзначніших підвищень індексу споживчих цін (ІСЦ) в історії країни. З використанням даних опитування, що стосувалося змін структури витрат до і після інфляції, розраховано загальну еластичність попиту по прибутку в реальному вираженні на основі сукупного ІСЦ, вивчено вплив інфляції на структуру витрат за трьома категоріями - їжа і неалколгольні напої; комунальні послуги, вода, електрика, газ та інше паливо; транспорт. Також детально розглянуто чутливість споживачів залежно від демографічних показників - етнічної приналежності, статі та віку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Тіень Хун Те (позаштатний молодший науковий співробітник факультету економіки та управління Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія); Мансур, Датук Касім (доцент Школи бізнесу та економіки; проректор з роботи зі студентами та випускниками Університету Саба Малайзія; м.Кота Кінабалу; Малайзія; PhD (економіка))

Знайти схожі

16.


    Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
    Застосування моделей маркетингу відносин у туризмі / Г. Радославлєвіч, К. Бориславлєвич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 143-152 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
директ-маркетинг -- методология маркетинга туризма -- методологія маркетингу туризму -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- клиенты -- клієнти -- контент-анализ -- контент-аналіз -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинг отношений -- маркетинг відносин -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- потребительская лояльность -- споживацька лояльність -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- сервисный маркетинг -- сервісний маркетинг -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- сфера услуг -- сфера послуг
Анотація: Показано, як за останні 20 років концепція маркетингу відносин стала домінуючою парадигмою у маркетингу, а також об'єктом багатьох маркетингових досліджень. Сьогодні маркетинг відносин використовується у багатьох сферах: сервісному маркетингу, маркетингових дослідженнях, при вивчення поведінки споживачів, у міжнародному та стратегічному маркетингу, а також у директ-маркетингу. Зокрема, застосування маркетингу відносин у секторі послуг призводить до підвищення ступеню задоволенності клієнтів та їх лояльності у довготерміновій перспективі. Виявлено основні фактори впливу маркетингу відносин на сектор туризму, представлено різноманітні підходи до формування відносин між фірмами та клієнтами у туризмі. Контент-аналіз застосовуваних моделей маркетингу відносин обгрунтував позитивний тренд розвитку даного напрямку у маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бориславлєвич, Катаріна (асистент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія)

Знайти схожі

17.


    Стефанов, С. (доктор; Университет пищевых технологий; г. Пловдив; Болгария).
    Информация на этикетках для потребителей / С. Стефанов // Упаковка : журнал для виробників та споживачів тари і упаковки. - 2013. - № 5. - С. 20-22. - 3 рис., табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 2225-2975
УДК
Рубрики: Харчування людини
   Питание человека

   Упаковка

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я людини -- здоровье человека -- вибір харчових продуктів -- выбор пищевых продуктов -- мета проекту Nutrilab -- цель проекта Nutrilab -- методика досліджень -- методика исследований -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- потребительское поведение -- споживча поведінка
Анотація: Редакция начинает публиковать результаты научных исследований, проведенных учеными 12 университетов из 5 стран в рамках международного проекта Nutrilab. Nutrilab - проект обмена исследованиями IRSES в рамках действия международной программы "Мария Кюри" и предусматривает изучение поведения потребителей при покупке пищевых продуктов и напитков.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

18.


    Мортиков, В. В. (доктор экономических наук; профессор кафедры управления персоналом и экономической теории).
    Концепция потребительского излишка и экономическая политика / В. В. Мортиков // Экономика Украины : научный журнал. - 2014. - № 12. - С. 57-66 : табл.-2. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Економіка
   Управління економікою

   Экономика

   Управление экономикой

Кл.слова (ненормовані):
потребительские излишки -- экономические излишки -- экономическая политика -- инструмент экономической политики -- регулирование потребительских излишек -- оборот розничной торговли -- ценообразование -- доступность благ -- потребителькое поведение -- поведение потребителей -- споживні надлишки -- економічні надлишки -- економічна політика -- інструменти економічної політики -- регулювання споживчих надлишків -- оборот роздрібної торгівлі -- ціноутворення -- доступність благ -- споживча поведінка -- поведінка споживачів
Анотація: Уточнена концепция потребительского излишка. Раскрыты информационные аспекты определения потребительского излишка. Обоснован потенциал политики перераспределения потребительского излишка. Предложены некоторые инструменты такого перераспределения.


Знайти схожі

19.
   656.2
   П 78


    Радіонова, Н. В.
    Маркетингова психологія як фактор визначення споживчої поведінки / Н. В. Радіонова // Проблеми економіки транспорту : тези доп. ХІ Міжнар. наук. конф. (25.04–26.04.2013) / Дніпропетров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Д. : ДНУЗТ, 2013. - С. 13
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КЕМ -- экономическая психология -- економічна психологія -- маркетинговая психология -- маркетингова психологія -- потребительское поведение -- споживча поведінка


Дод.точки доступу:
Радионова, Н. В.

Знайти схожі

20.


    Буднікевич, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; професор; завдувач кафедри маркетингу Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича).
    Маркетингове планування на підприємстві в умовах економічної кризи [Текст] / І. М. Буднікевич // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 9. - С. 88-90. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия, 2013-2014 гг.

   Економіка підприємства, 2013-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая информация -- аналітична інформація -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- аудит -- объективность информации -- об'єктивність інформації -- кризисные явления предприятий -- кризові явища підприємств -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые метрики -- маркетингові метрики -- маркетинговые планы -- маркетингові плани -- оперативное прогнозирование -- оперативне прогнозування -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- практическое применение -- практичне застосування -- минимизация рисковов -- мінімізація ризиків -- управленческие решения -- управлінські рішення -- финансово-экономические кризисы -- фінансово-економічні кризи -- финансовые расходы -- фінансові витрати -- стойкость предприятий -- стійкість підприємств
Анотація: Обґрунтовано необхідність маркетингового планування в умовах кризових явищ. Визначено особливості змін поведінки підприємства та споживача в період кризи, аналіз якої забезпечує його об'єктивною інформацією з метою розробки ефективних засобів маркетингу для мінімізації ризиків. Обгрунтовано, що прийняття оперативного та правильного рішення керівництвом підприємства залежить від складеного прогнозу та розробленого плану маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 1-20    21-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)