Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук).
    Маркетингові стратегії інституційних інвесторів / М. Окландер, Л. Новошинська // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 16-19. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- товарний ринок -- стратегічний маркетинг -- інституційні інвестори -- фінанси -- маркетинговая деятельность -- товарный рынок -- стратегический маркетинг -- институционные инвесторы -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии
Анотація: Розроблені теоретичні положення стратегічного маркетингу інституційних інвесторів.


Дод.точки доступу:
Новошинська, Любов (кандидат економічних наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Длігач, Андрій.
    Системно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємстві / А. Длігач // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 43-47. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- ринкове середовище -- трансформація -- підприємницька діяльність -- системно-рефлексійний маркетинг -- системно-рефлексивній маркетинг -- періодизація розвитку маркетингу -- периодизация развития маркетинга -- рефлексійний маркетинговий керуючий -- рефлексивній маркетинговій управляющий -- стратегический маркетинг -- рыночная среда -- трансформация -- предпринимательская деятельность -- глобализация
Анотація: Розглядаються періоди розвитку і трансформації ролі маркетингу в підприємницькій діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Горбаль, Н. І.
    Маркетингова складова конкурентноспроможності підприємства / Н. І. Горбаль, О. І. Дорош // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2011. - № 714 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку . - С. 188-193 : табл.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое составляющее -- маркетингова складова -- конкурентноспособность предприятий -- конкурентноспроможність підприємтсва -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- конкурентная среда -- конкуретне середовище -- эволюция маркетинга -- еволюція маркетингу


Дод.точки доступу:
Дорош, О. І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Гуржій, Н. М.
    Інструменти і категорії концепції управління стратегічним маркетингом / Н. М. Гуржій // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 80-85
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- перспективи розвитку підприємства -- перспективы развития предприятия -- довгострокові перспективи -- долгосрочные перспективы -- насичені ринки -- насыщенные рынки -- проблемно-функціональні блоки маркетингу-мікс -- проблемно-функциональные блоки маркетинга-микс


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Фірсова, Світлана (кандидат економічних наук; доцент).
    Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах маркетингової орієнтації [] / С. Фірсова, К. Литвин // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 39-45 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність підприємств -- конкурентоспособность предприятий -- стратегічний маркетинг -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- стратегический маркетинг -- маркетинговое управление
Анотація: Досліджено складові процесу управління конкурентоспроможністю та структуру комплексної системи стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможності підприємтства.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Литвин, Катерина (магістр)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
    Застосування моделей маркетингу відносин у туризмі / Г. Радославлєвіч, К. Бориславлєвич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 143-152 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
директ-маркетинг -- методология маркетинга туризма -- методологія маркетингу туризму -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- клиенты -- клієнти -- контент-анализ -- контент-аналіз -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинг отношений -- маркетинг відносин -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- потребительская лояльность -- споживацька лояльність -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- сервисный маркетинг -- сервісний маркетинг -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- сфера услуг -- сфера послуг
Анотація: Показано, як за останні 20 років концепція маркетингу відносин стала домінуючою парадигмою у маркетингу, а також об'єктом багатьох маркетингових досліджень. Сьогодні маркетинг відносин використовується у багатьох сферах: сервісному маркетингу, маркетингових дослідженнях, при вивчення поведінки споживачів, у міжнародному та стратегічному маркетингу, а також у директ-маркетингу. Зокрема, застосування маркетингу відносин у секторі послуг призводить до підвищення ступеню задоволенності клієнтів та їх лояльності у довготерміновій перспективі. Виявлено основні фактори впливу маркетингу відносин на сектор туризму, представлено різноманітні підходи до формування відносин між фірмами та клієнтами у туризмі. Контент-аналіз застосовуваних моделей маркетингу відносин обгрунтував позитивний тренд розвитку даного напрямку у маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бориславлєвич, Катаріна (асистент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія)

Знайти схожі

7.


    Савчук, А. М. (аспірант кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна).
    Складові інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі / А. М. Савчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 7. - С. 66-71 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
информационные системы -- інформаційні системи -- информационное обеспечение маркетинга -- інформаційне забезпечення маркетингу -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- предприятия торговли -- підприємства торгівлі -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- система информационного обеспечения -- система інформаційного забезпечення
Анотація: Розглянуто основні завдання стратегічного маркетингу підприємств торгівлі та особливості формування системи його інформаційного забезпечення. Визначено основні складові системи інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі, показано їхній взаємозв'язок.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

8.


    Длігач, А. О. (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародної економіки).
    Системно-рефлексивне стратегічне маркетингове управління промисловими підприємствами / А. О. Длігач // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 44-47. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління -- стратегічний маркетинг -- рефлексивне управління -- системно-рефлексивний маркетинг -- маркетинг промислових підприємств -- промисловий маркетинг -- стратегическое управление -- стратегический маркетинг -- рефлексивное управление -- системно-рефлексивный маркетинг -- маркетинг промышленных предприятий -- промышленный маркетинг
Анотація: Розглянуто системно-рефлексивну парадигму стратегічного маркетингу. Запропоновано шляхи вирішення проблем сучасного маркетингу через упровадження системно-рефлексивного управління, що систематизує механізми узгодження інтересів суб’єктів ринкових відносин.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_час_ХХІ_2014_1-2\40.pdf

Знайти схожі

9.


    Радченко, Д. М. (асистент кафедри економіки Національного авіаційного університету).
    Поведінкова економіка як інструмент маркетингової діяльності / Д. М. Радченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 4. - С. 56-60 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.23г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бихевористская экономика -- біхевористська економіка -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- личностные психологические особенности -- особистісні психологічні особливості -- макроуровень -- макрорівень -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- маркетинговый инструментарний -- маркетинговий інструментарій -- неоклассическая теория -- неокласична теорія -- нерациональное поведение -- нераціональна поведінка -- организационные задания -- організаційні завдання -- ограниченная рациональность -- обмежена раціональність -- поведенческая экономика -- поведінкова економіка -- поведенческие модели -- поведінкові моделі -- рыночные субьекты -- ринкові суб'єкти -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- сырьевые предприятия -- сировинні підприємства -- терминология -- термінологія -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування
Анотація: Розглянуто питання формування поведінкової економіки як нового напряму економічних досліджень у галузі маркетингу. Досліджено особливості нераціональної поведінки агентів ринку як доповнення до неокласичної економічної теорії з метою формування максимально ефективної маркетингової стратегії. Уточнено сутність поняття «поведінкова [біхевіористська] економіка». Систематизовано основні організаційні завдання для формування поведінки фірм в умовах обмеженої раціональності, які дадуть змогу забезпечити прийняття оптимальних стратегічних рішень. Доведено гіпотезу, що поведінкова економіка формується під впливом особистісних і психологічних особливостей основних суб'єктів ринку, зокрема: споживачів, колективу підприємств, постачальників, посередників, конкурентів. Досліджено поведінку основних суб'єктів поведінкової економіки, які формують модель економічної поведінки підприємств на макрорівні. Обґрунтовано, що вибір моделі поведінки залежить від значимось товару для покупця. Визначено основні складові елементи, що формують вибір поведінкової моделі, - отримання інформації; встановлення взаємозв'язку з власними знаннями; визначення ставлення до товару за власною системою оцінок; готовність до дії. На прикладі підприємства спиртової галузі досліджено вплив поведінкової моделі споживача на його маркетингову діяльність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Саймон, Герберт Александер (американский ученый еврейского происхождения в области социальных, политических и экономических наук ; 1916-2001) \о нем\; Налоговый кодекс Украины \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Длігач, Андрій (доктор економічних наук ; доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу).
    Маркетингові дослідження в системно-рефлексивному маркетингу [Текст] / А. Длігач // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 5. - С. 42-51 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий підхід до управління -- формування маркетингових стратегій -- маркетингові стратегії -- дослідження ринків -- просування товарів -- стратегічний маркетинг -- зовнішні стейкхолдери -- інтегровані маркетингові стратегії -- системно-рефлексивний маркетинг -- маркетинговый подход к управлению -- управление маркетингом -- формирование маркетинговых стратегий -- маркетинговые стратегии -- исследование рынков -- продвижение товаров -- стратегический маркетинг -- внешние стейкхолдеры -- интегрированные маркетинговые стратегии
Анотація: Присвячена аналізу системно-рефлексивного маркетингу (СРМ), який стає ідеологією управління підприємницькою діяльністю, та передбачає формування інтегрованої маркетингової стратегії на підприємстві. Також наведено порівняння традиційної і системно-рефлексивної парадигм маркетингу.


Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)