Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=деятельностный подход в обучении<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Сухарніков, Ю. В.
Сутнісні розбіжності діяльнісного й компетентнісного підходів до стандартизації оівіти в Україні / Ю. В. Сухарніков> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 32-42. - Бібліографія : С.41-42 : 8 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
деятельностная теория учения
--
деятельностный
подход
в
обучении
--
діяльнісний підхід
--
европейская концепция компетентносного
подход
а
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейський освітній простір
--
європейські освітні стандарти
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
Лиссабонская стратегия в образовании
--
Лісабонська стратегія в освіті
--
підходи у навчанні
--
подход
ы в
обучении
--
стандартизация образования
--
стандартизація освіти
Анотація:
Вивчаються проблеми адаптації системи вищої освіти України до вимог Європейського простору освіти в рамках Лісабонської стратегії за умов збереження здобутків вітчизняної системи освіти та психолого-педагогічної науки. Докладно роздивляються психологі чні засади діяльнісного підходу в навчанні та можливості його застосування в межах компетентнісного підходу.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Бех, І. Д.
Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 26-31. - Бібліографія : С.31 : 4 назви
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный
подход
в
обучении
--
діяльнісний підхід
--
ключевые жизненные компетентности
--
ключові життєві компетентності
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
личностно ориентированное обучение
--
особистісно орієнтоване навчання
--
підходи у навчанні
--
подход
ы в
обучении
Анотація:
Автор розглядає принципи та сенс компетентнісного підходу ("ключові життєві компетенції"), звертається також до ідей діяльнісного та особистісно орієнтованих підходів.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Зайцева, Л. І.
Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный
подход
--
деятельностный
подход
в
обучении
--
діяльнісний підхід
--
діяльнісний підхід в навчанні
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный
подход
--
личность
--
навчальний процес
--
навчання
--
обучение
--
особистість
--
підходи у навчанні
--
подход
ы в
обучении
--
психодидактика
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
середня освіта
--
среднее образование
--
стратегия обучения
--
стратегія навчання
--
учебный процесс
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.
Знайти схожі
>
4.
Богосвятська, А. І.
(кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО; Львів).
Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні літератури / А. І. Богосвятська> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. -
№ 6
. - С. 18-23. - Література : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный
подход
в
обучении
--
діяльнісний підхід в навчанні
--
коммуникативно-
деятельностный
подход
--
коммуникативный метод обучения
--
комунікативний метод навчання
--
комунікативно-діяльнісний підхід
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методи навчання
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика викладання літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
методика преподавания литературы
--
методы обучения
--
підходи у навчанні
--
подход
ы в
обучении
--
шкільна літературна освіта
--
школьное литературное образование
Анотація:
Про методологічні засади комунікативно-діяльнісного підходу у викладанні літератури.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
5.
Сергієнко, Антоніна
(кандидат педагогічних наук: завідувач кафедри Дніпропетровського ОІППО).
Реалізація комунікативного та діяльнісного підходів до навчання на уроках української літератури / А. Сергієнко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 5
. - С. 20-24. - Література : С.24 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.121.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
групові методи навчання
--
групповые методы обучения
--
деятельностный
подход
в
обучении
--
диалогический метод обучения
--
діалогічний метод навчання
--
діяльнісний підхід
--
діяльнісний підхід в навчанні
--
инновационные методы обучения
--
интерактивное обучение
--
інноваційні методи навчання
--
інтерактивне навчання
--
інтерактивні методи
--
коммуникативно-
деятельностный
подход
--
коммуникативный метод обучения
--
комунікативний метод навчання
--
комунікативно-діяльнісний підхід
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методы обучения
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Розглядаються шляхи реалізації інноваційних підходів до викладання української літератури, пропонуються методи організації групової навчальної діяльності школярів на уроках літератури.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
6.
UA.Інститут педагогіки НАПН України.
Коцепція суспільствознавчонї освіти [Текст] : Проект / Інститут педагогіки НАПН України> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2014. -
№ 6-7
. - С. 1-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.04(4 Укр)
Рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні
--
образование в Украине
--
організація освіти
--
организация образования в Украине
--
концепція освіти
--
концепция образования
--
суспільствознавча освіта
--
обществоведческое образование
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
викладання суспільствознавства
--
преподавание обществоведения
--
викладання історії
--
преподавание истории
--
громадянське виховання
--
гражданское воспитание
--
особистісно орієнтоване навчання
--
личностно ориентированное обучение
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
діяльнісний підхід у навчанні
--
деятельностный
подход
в
обучении
--
комплексний підхід у навчнні
--
комплексный
подход
в
обучении
--
викладання предмета "Я і Україна"
--
преподавание предмета "Я и Украина"
--
викладання предметів духовно-моральної спрямованості
--
преподавание предметов духовно-морального направления
--
викладання правознавства
--
преподавание правоведения
--
людина і світ
--
Человек и мир
--
викладання філософії
--
преподавание философии
--
оцінювання навчальних досягнень учнів
--
оценивание учебных достижений учеников
Анотація:
Проект Концепції суспільствознавчої освіти, запропонований інститутом педагогіки НАПН України.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (14.10.2014р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
7.
Кизенко, Василь
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем коммунікативних здібностей / В. Кизенко, Д. Трубачова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта
--
высшее профессиональное образование
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
навчання студентів-філологів
--
обучение студентов-филологов
--
діяльнісний підхід в навчанні
--
деятельностный
подход
в
обучении
--
комунікативна діяльність
--
коммуникативная деятельность
--
способи комунікативної діяльності
--
способы коммуникативной деятельности
--
диференційоване навчання
--
дифференцированное обучение
--
рівні комунікативних здібностей
--
уровни коммуникативных способностей
--
творчий рівень
--
творческий уровень
--
продуктивний рівень
--
продуктивный уровень
--
достатній рівень
--
достаточный уровень
--
приклади комунікативних завдань
--
примеры коммуникативных занятий
--
майбутні вчителі іноземної мови
--
будущие учителя иностранных языков
--
проектувальні способи комунікативної діяльності
--
способы проектирования в коммуникативной деятельности
--
розподіл студентів за типологічними групами
--
распределение студентов по типологическим группам
--
власна комунікативна активність
--
собственная коммуникативная активность
Анотація:
Розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.
Дод.точки доступу:
Трубачова, Дар'я (старший викладач Інституту іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова)
Знайти схожі
>
8.
Богосвятська, Анна-Марія
(кандидат філологічних наук; доцент Львівського обласного інтитуту післядипломної педагогічної освіти).
Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури [Текст] / А. І. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. -
№ 9
. - С. 2-10. - Бібліогр.: с. 10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.268.3
Рубрики:
Методика викладання зарубіжної літератури
Методика преподавания зарубежной литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури
--
преподавание мировой литературы
--
викладаня зарубіжної літератури
--
преподавание зарубежной литературы
--
педагогічний інструментарій
--
педагогический инструментарий
--
особистісні якості педагога
--
личностные качества педагога
--
образ учителя
--
культура речи
--
культура мови
--
мовленя вчителя
--
речь учителя
--
мовна техніка
--
речевая техника
--
звучність мовлення
--
звучность речи
--
темп мовлення
--
темп речи
--
висота тону
--
высота тона
--
тембр
--
дикція
--
дикция
--
виховання інтересу до читання у школярів
--
воспитание интереса к чтению у школьников
--
технологічна карта уроку
--
технологическая карта урока
--
сприйняття інформації
--
восприятие информации
--
обробка та збереження інформації
--
обработка и сохранение информации
--
передача інформації
--
передача информации
--
складові технологічної карти уроку
--
составные технологической карты урока
--
особистісно орієнтований підхід у навчанні
--
личностно ориентированный
подход
в
обучении
--
компетентнісний підхід у навчанні
--
компетентностный
подход
в
обучении
--
діяльнісний підхід у навчанні
--
деятельностный
подход
в
обучении
--
ІКТ
--
ИКТ
--
інформаційно-комунікаційні техноллогії
--
информационно-комуникационные технологии
--
мультимедійні засоби навчання
--
мультимедийные средства обучения
--
інтерактивні технології навчання
--
интерактивные технологии обучения
--
буклети
--
буклеты
--
буктрейлери
--
буктрейлеры
--
веб-квести
--
веб-квесты
--
відеоскрайбінг
--
видеоскрайбинг
--
віртуальні екскурсії
--
виртуальные экскурсии
--
колажі
--
коллажи
--
мотиватори
--
мотиваторы
--
плейкасти
--
плейкасты
--
портфоліо героїв
--
портфолио героев
--
слайд-презентації
--
слайд-презентации
--
стрічки часу
--
ленты времени
--
читацькі блоги
--
читательские блоги
--
інноваційні технології навчання
--
инновационные технологии обучения
--
педагогічні технології
--
педагогические технологии
--
педагогічні методи
--
педагогические методы
--
педагогічні прийоми
--
педагогические приемы
--
групи педагогічних методів
--
группы педагогических методов
--
інформаційні методи навчання
--
информационные методы обучения
--
операційні методи навчання
--
операционные методы обучения
--
пошукові методи навчання
--
поисковые методы обучения
--
методи самостійного навчання
--
методы самостоятельного обучения
--
методи і прийоми актуалізації суб'єктивного досвіду учнів
--
методы и приемы актуализации субъективного опыта учеников
--
динамічний "пейсмейкерний" механізм
--
динамический "пейсмейкерный" механизм
--
мозкові хвилі
--
мозговые волны
--
види мозкових хвиль
--
виды мозговых волн
--
бета-ритми
--
бета-ритмы
--
альфа-ритми
--
альфа-ритмы
--
тета-ритми
--
тета-ритмы
--
дельта-ритми
--
дельта-ритмы
--
гама-ритми
--
гамма-ритмы
--
психіка людини
--
психика человека
Анотація:
Огляд усіх можливих інструментів, методів та прийомів педагогічного впливу, доступний учителеві на уроках та у позакласній виховній роботі.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)