Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (15)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-81   81-81 
1.


    Ковальчук, С.
    Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу / С. Ковальчук, О. Пугачова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5/6. - С. 39-45 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ambient-media -- партизанський маркетинг -- малобюджетний маркетинг -- інструменти маркетингу -- партизанский маркетинг -- малобюджетный маркетинг -- инструменты маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Ambient-media - новий інструмент малобюджетного маркетингу.


Дод.точки доступу:
Пугачова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Килипенко, Володимир Володимирович (аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством [Текст] / В. В. Килипенко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. - № 8. - С. 82-86. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством -- управление предприятием -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- напрями маркетингової діяльності -- направления маркетинговой деятельности -- інструменти маркетингової діяльності -- инструменты маркетинговой деятельности -- маркетингові служби -- маркетинговые службы -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- просування товарів -- продвижение товаров -- товарна політика -- товарная политика
Анотація: Розглянуто роль інструментів маркетингової діяльності в загальній системі управління підприємством. Розглянуто вплив на маркетингову діяльність допоміжних інструментів маркетингу: системи маркетингової інформації, системи маркетингового планування, системи маркетингового контролю та структури організації маркетингової служби. Висвітлено основні взаємозв’язки інструментів маркетингової діяльності та їх роль у формуванні маркетингової політики підприємства. Запропоновано алгоритм порядку комбінування маркетингових інструментів, що дозволяє здійснювати якісне управління маркетинговою діяльністю та гнучко реагувати на зміни маркетингового середовища.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

3.


    Карпенко, Наталія (кандидат економічних наук; доцент).
    Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підриємствах споживчої кооперації / Н. Карпенко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 25-29. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
кооперативна інтеграція -- кооперативна інтегрована система -- кооперативная интегрированная система -- маркетингова діяльність -- інтеграційна взаємодія підприємств -- интеграционное взаимодействие предприятий -- споживча кооперація -- кооперативна форма інтеграції -- збут -- кооперативная интеграция -- маркетинговая деятельность -- потребительская кооперация -- сбыт
Анотація: Надаються рекомендації до застосування кооперативної інтеграції як інструменту розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Захожай, Валерій Борисович (доктор економічних наук; професор; директор Інституту міжнародної економіки і фінансів Міжрегіональної академії управління персоналом).
    Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингу на засадах прикладної статистики [Текст] / В.Б. Захожай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 7. - С. 39-49. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.051в6 + 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономическая статистика

   Економічна статистика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая информация -- аналітична інформація -- информационное обеспечение -- інформаційне забезпечення -- исследоватиельская методлология -- дослідницька методологія -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- поддержка управленческих решений -- підтримка управлінських рішень -- прикладные статистические данные -- прикладні статистичні дані -- системный подход -- системний підхід -- статистические исследования -- статистичні дослідження -- управленческие функции -- управлінські функції
Анотація: Висвітлено теоретико-методологічні засади побудови і використання системи статистичного забезпечення маркетингової діяльності – СЗМ. Описано принципи маркетингу, його місія, цілі та способи їх досягнення. Висвітлено роль методології статистичного дослідження в інформаційно-аналітичному забезпеченні досягнення поставлених задач. Дана характеристика сутності, змісту, етапів побудови та використання СЗМ за принципами системного аналізу, ролі останнього у використанні окремих функцій управління.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Гліненко, Лариса (кандидат технічних наук).
    Актуальні тренди ІТ-маркетингу / Л. Гліненко, Ю. Дайновський // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 32-41 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК У21
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- інформаційні технології -- информационные технологии -- маркетингові проекти -- маркетинговые проекты -- ІТ-маркетинг -- ИТ-маркетинг
Анотація: Медіавибух останніх десятиріч, який грунтується на все ширшому впровадженні сучасних інформаційних технологій, фактично зумовлює основний напрямок розвитку багатьох сфер суспільного і економічного буття, до яких належить і сфера маркетингової діяльності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Дайновський, Юрій (доктор економічних наук; профессор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Сібрук, В. Л. (кандидат економічних наук; Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна).
    Аналіз маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa" / В. Л. Сібрук // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 71-77 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(ГЕМ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Воздушный транспорт

   Повітряний транспорт

   Германия
    Німеччина

Кл.слова (ненормовані):
брэндинг -- брэнд -- бренд -- брендинг -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- авиационные компании -- авиакомпании -- бренд авиакомпании -- бренд авіакомпанії -- прибыль авиакомпаний -- прибуток авіакомпаній -- авиационные перевозки -- авіаційні перевезення -- сбытовая деятельность -- збутова діяльність -- силы Портера -- сили Портера -- слоганы -- слогани -- SWOT-анализ -- SWOT-аналіз -- інформаційні технології -- інтернет-ресурси -- інтернет-реклама
Анотація: Проведено аналіз впливу маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa", виявлено сильні та слабі сторони, запропоновано конкретні рекомендації щодо покращення її збутової дяльності. Також складено прогноз прибутків на наступні роки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Кришкевич К.А. (Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна); Люфтганза, авиакомпания \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Мачуга, Н. З. (Тернопільський національний економічний університет; Україна).
    Аналіз особливостей управління системою якості медичних послуг в Україні / Н. З. Мачуга // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 110-116 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.495(4УКР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика здравоохранения

   Економіка охорони здоров'я

   Управление качеством

   Управління якістю

   Медицинские услуги

   Медичні послуги

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- медицинская сфера -- медична сфера -- медицинские услуги -- медичні послуги -- сатисфакция пациента -- сатисфація пацієнта -- управление качеством -- управління якістю -- уровень качества -- рівень якості -- медицинские стандарты -- медичні стандарти
Анотація: Проаналізовано особливості процесу управління системою якісних медичних послуг в Україні. Розроблено етапи формування рівня якості медичних послуг. Запропоновано алгоритм здійснення маркетингової діяльності та створення якості, доведено необхідність реформування медичної сфери із прийгяттям стандартів якості медичних послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Жданова, О. С.
    Аналіз тенденцій на ринку брендів України / О. С. Жданова, Т. А. Шестун // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 97-101
УДК
Рубрики: Реклама
   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
продовольчі бренди -- продовольственные бренды -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- продовольчі товари -- продовольственные товары -- розвиток брендингу -- развитие брендинга -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- вплив на споживачів за допомогою реклами -- влияние на потребителей с помощью рекламы


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Шестун, Т. А.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Ареф'єв, Сергій Олегович (доктор економічних наук; професор кафедри фінансів, обліку та аудиту Національного авіаційного університету).
    Бізнес-процеси підприємства : сутність та класифікація / С.О. Ареф'єв, В. А. Поцелуйко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 89-93 : табл., схем. - \\Х=\=-П . - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.290г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-процессы предприятий -- бізнес-процеси підприємств -- классификация бизнес-процессов -- класифікація бізнес-процесів -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- научные подходы -- наукові підходи -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- терминология -- термінологія -- управление бизнесом -- управління бізнесом -- экономическая теория -- економічна теорія
Анотація: Розглянуто підходи до визначення бізнес-процесів підприємства, наведено визначення вітчизняних та закордонних науковців та систематизовано їх за різними підходами. Проаналізовано підходи до класифікації бізнес-процесів підприємства та наведено авторську класифікацію, яка достатньо широко розкриває можливі види бізнес-процесів на підприємстві.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Поцелуйко, В.А. (магістр гр. М.МБАєс Національного авіаційного університету)

Знайти схожі

10.


    Ковальчук, С.
    Бенчмаркитенг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства / С. Ковальчук // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 20-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- бенчмаркитенг -- стратегічне управління -- види бенчмаркетингу -- бізнес -- маркетинговая деятельность -- стратегическое управление -- виды бенчмаркетинга -- бизнес
Анотація: Розглянуто сутність та основні характеристики бенчмаркитенгу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Яцишина, Лариса (кандидат технічних наук; професор).
    Бренд-менеджмент і маркетингові технології [Текст] / Лариса Яцишина // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 12-13 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- маркетинг підприємств -- маркетинг предприятий -- виступи на конференціях -- выступления на конференциях -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- технологии маркетинга -- технології маркетингу
Анотація: Розглядається бренд-менеджмент і маркетингові технології.


Дод.точки доступу:
Маркетинг в Україні, науково-практична конференція \о ней\

Знайти схожі

12.


    Мельник, Т. С. (кандидат экономических наук; начальник отдела прогнозирования рисков Департамента оперативного мониторинга ПАО "Укрзализныця").
    Влияние особенностей транспортной услуги на обеспечение приверженности пассажиров [Текст] / Т. С. Мельник // Вагонний парк. - 2018. - № 7. - С. 25-28 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- пасажирські перевезення -- пассажирские перевозки -- пасажирські вагони -- пассажирские вагоны -- грузовые вагоны -- вантажні вагони -- грузовые перевозки -- вантажні перевезення -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- реформирование -- реформування -- транспортные услуги -- транспортні послуги -- общественный транспорт -- громадський транспорт -- виды транспорта -- види транспорту
Анотація: В статье рассматриваются перевозки различными видами транспорта. Пассажирский транспорт, являясь одной из важнейших отраслей народнохозяйственного комплекса, обеспечивает потребности населения во всех видах перевозок. Его деятельность сводится к предоставлению населению услуг по перемещению в пространстве как самих пассажиров, так и багажа в производственных и личных целях.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Васильев, Игорь (заведующий сектором научно-методического отдела Одесской национальной ордена Дружбы народов научной библиотеки имени М. Горького; член Национального союза журналистов Украины).
    Выставочная работа - важная составляющая маркетинговой деятельности библиотек / И. Васильев // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. - № 3. - С. 12-15. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Украина
    Одесса

    Україна

    Одеса

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- маркетинг в библиотеках -- маркетинговая деятельность -- выставочная работа -- публичные библиотеки -- культурно-просветительские мероприятия -- выставки -- форумы -- выставочная деятельность -- областные библиотеки -- история выставочной деятельности -- конкурс рецензий -- бібліотечна справа -- маркетинг в бібліотеках -- маркетингова діяльність -- виставкова робота -- публічні бібліотеки -- культурно-просвітницькі заходи -- виставки -- форуми -- виставкова діяльність -- обласні бібліотеки -- історія виставкової діяльності -- конкурс рецензій
Анотація: В статье отражены основные аспекты подготовки проведения оригинального для публичных библиотек культурно-просветительского мероприятия - всеукраинской выставки-форума "Українська книга на Одещині", которую на протяжении 12 лет ежегодно организовыввает и проводит Одесская национальная научная библиотека имени М. Горького с целью привлечения внимания к современной книге как важному источнику информации.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Одесская национальная научная библиотека имени М. Горького \о ней\; Українська книга на Одещині, всеукраинская выставка-форум \о ней\; Всеукраинская ассациация книгоиздателей и книгораспостранителей \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

14.


    Любаренко, Тетяна Іванівна (аспірант Київського національного університету ім. Т. Шевченка).
    Глобалізація брендів на світових товарних ринках / Т. І. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 7-10 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
товарні ринки -- світові товарні ринки -- глобалізація брендів -- маркетингова діяльність -- бренд-менеджмент -- міжнародний маркетинг -- маркетингова політика -- управлінські програми -- транснаціональний бренд -- імідж компаній -- товарные рынки -- мировые товарные рынки -- глобализация брендов -- маркетинговая деятельность -- международный маркетинг -- маркетинговая политика -- управленческие программы -- транснациональный бренд -- имидж компаний
Анотація: Розглянуто фактори глобалізації брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компаній на світових товарних ринках в умовах активної конкурентної боротьби.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

15.


    Колос, Лариса.
    Громадянський форум "За гендерну рівність!" як реакція на кризову ситуацію / Л. Колос // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5/6. - С. 11-14 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
гендерна рівність -- кризова ситуація -- рівноправність жінок -- жінки -- чоловіки -- гендерное равенство -- кризисная ситуация -- равноправие женщин -- мужчины -- громадянські форуми -- гражданские форумы -- освіта -- образование -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Розглядаються проблеми рівноправної участі жінок і чоловіків у всіх сферах життєдіяльності суспільства і держави.


Дод.точки доступу:
За гендерну рівність!, громадський форум \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

16.


    Гладунов, Олександр (віце-президент Української Асоціації Маркетингу).
    Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів : розділи з книги / О. Гладунов // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. - С. 49-55 : ил. - Продовження у наступному номері . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
гранти -- гранты -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- інвестиції -- инвестиции -- корпоративний сектор -- корпоративный сектор -- піар -- пиар -- грантове фінансування -- грантовое финансирование -- маркетингові концепції -- маркетинговые концепции
Анотація: Описаний процес отримання грантів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Романова, Л. В. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій Міжнародної академії управління персоналом).
    До проблеми формування сучасної моделі маркетингу в Україні / Л. В. Романова // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 5. - С. 102-107. - (Проблеми економічної теорії). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Сільськогосподарське виробництво

   Сельскохозяйственное производство

Кл.слова (ненормовані):
модель маркетингу -- модель маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- аграрний маркетинг -- аграрный маркетинг -- сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- аграрний менеджмент -- аграрный менеджмент -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг
Анотація: Обґрунтовано необхідність переходу до формування сучасної моделі маркетингу.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

18.
   65.304.15(4УКР)-5
   Г 55


    Глущенко, О. М. (аспірант; Європейський університет; Україна).
    Дослідження кон'юнктури ринку автомобілебудування в Україні / О. М. Глущенко // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - С. 131-137 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Автомобилестроение

   Автомобілебудування

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
автомобилестороение -- автомобілебудування -- автомобильный рынок -- автомобільний ринок -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- потребительский спрос -- споживацький попит -- производство автомобильной техники -- виробництво автомобільної техніки -- экономическая динамика -- економічна динаміка
Анотація: Розглянуто сучасний стан автомобільного ринку України, та автомобілебудування зокрема. Детально досліджено динаміку розвитку автомобільного ринку та автомобілебудування країни, встановлено фактори, що впливають на попит споживачів ринку. На базі дослідження автовиробників дано характеристику ринку автомобілебудування країни.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

19.


    Доронін, Василь.
    Еволюція маркетингової політики на ринку вина України / В. Доронін // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 29-31. - 1 рис. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- маркетингова діяльність -- торговельні марки -- ринки України -- рынки Украины -- ринки вина -- рынки вина -- реклама -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживання вина -- потребление вина -- культура споживання вина -- культура потребления вина -- динамика продажу вина -- динамика продажи вина -- продаж вина -- продажа вина -- бренды -- маркетинговая деятельность -- торговые марки
Анотація: Формування ринку вина.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Голосун, В. (аспірантка Черкаського державного технологічного університету).
    Ефективність ланцюга вартості зерна кукурудзи в умовах коливання цін / В. Голосун // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 18-21 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка, 2006-2008 рр.
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
цінова політика підприємств -- ціноутворення -- ціни на сільгоспродукцію -- ціни на зернові культури -- ціни на зерно кукурудзи -- ринок зірна -- коливання цін -- ланцюг вартості сільгоспродукції -- витрати підприємств -- агропромислові підприємства -- АПК -- агропромисловий комплекс -- сільськогосподарська продукція -- маркетингова діяльність -- ценовая политика предприятий -- ценообразование -- цены на сельхозпродукцию -- цены на зерновые культуры -- цены на зерно кукурузы -- рынок зерна -- колебания цен -- цепь стоимости сельхозпродукции -- затраты предприятий -- агропромышленные предприятия -- агропромышленный комплекс -- АПК -- сельскохозяйственная продукция -- маркетинговая деятельность
Анотація: Досліджено ланцюг вартості сільгоспродукції, на прикладі зерна кукурудзи, який є інструментом для розуміння структури витрат фірми і того, як витрати зростають і знижуються залежно від виду діяльності.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.07.2009р. Інв.2782ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-81   81-81 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)