Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (10)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (1)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=БРЕНДИНГ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 71
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-71 
1.
Шифр: М20/2008/10
   Журнал

Маркетинг и реклама . - Виходить щомісячно
2008р. № 10
Зміст:
Пустотин, В. Брендинг в Украине: пройденные этапы и перспективы / В. Пустотин. - С.19-21
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Пустотин, В.
    Брендинг в Украине: пройденные этапы и перспективы / В. Пустотин // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 10. - С. 19-21
УДК
Рубрики: БРЕНДЫ
   БРЕНДИ

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
БРЕНДИНГ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.2003ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Заиченко, И. А.
    Бренд как фактор максимизации стоимости бизнеса / И. А. Заиченко, Е. В. Гребеникова // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 10. - С. 20-22 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренди -- вартість бізнесу -- активи підприємств -- нематеріальні активи -- управління брендами -- бренд-менеджмент -- створення брендів -- стоимость бизнеса -- активы предприятий -- нематериальные активы -- управление брендами -- создание брендов -- брендинг
Анотація: Досліджено теоретичне підгрунтя необхідності обліку бренда як важливого фактора максимізації вартості бізнесу в управлінні вітчизняними підприємствами на даному етапі економічного розвитку України.


Дод.точки доступу:
Гребеникова, Е. В.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (20.01.2009р. Інв.2161ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Мельник, Т. С. (кандидат економічних наук; начальник оперативно-технологічного відділу з маркетинговими дослідженнями Головного пасажирського управління Державної адміністрації залізничного транспорту України "Укрзалізниця").
    Розвиток стратегій сервісних брендів на пасажирському залізничному транспорті / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 59-63 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Перевозки пассажирские

   Залізничний транспорт

   Перевезення пасажирські

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- перевозки пассажирские -- конкуренция на железнодорожном транспорте -- обслуживание пассажиров -- сервис -- сервисное обслуживание пассажиров -- сервисные бренды -- бренды -- брендинг -- услуги транспортные -- стратегия бренда -- матрица стратегий развития -- матрица позиционирования -- вагоны пассажирские -- залізничний транспорт -- перевезення пасажирські -- конкуренція на залізничному транспорті -- обслуговування пасажирів -- сервіс -- сервісне обслуговування пасажирів -- сервісні бренди -- бренди -- послуги транспортні -- стратегія бренда -- матриця стратегій розвитку -- матриця позиціонування -- вагони пасажирські
Анотація: Про розвиток стратегій сервісих брендів для всіх товарів і послуг, які пропонуються пасажирам залізничного транспорту в складних економічних умовах.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Христофор, О.В. (кандидат економічних наук; начальник науково-дослідного відділу пасажирських перевезень державного підприємства "Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України"); Укрзалізниця, компанія \про неї\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (03.11.2009р. Інв.2980ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Мельник, Т. С.
    Стратегії позиціонування сервісних брендів у сфері пасажирського залізничного транспорту / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк. - 2009. - № 11/12. - С. 44-47
УДК
Рубрики: Пассажирский железнодорожный транспорт
   Пасажирський залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
сервисный бренд -- брендинг -- пасажирський залізничний транспорт -- пассажирский железнодорожный транспорт -- сервісний бренд -- брендінг


Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (30.12.2009р. Інв.3057ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.
   06
   Л 89


    Білан, О. В.
    Застосування брендингу: переваги і недоліки / О. В. Білан // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 231-235
УДК
Рубрики: Бренды
   Бренди

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- торговые марки -- товарные знаки -- торгові марки -- товарні знаки

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Любаренко, Т. (аспірантка 2-го курсу Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, факультету економіки, кафедри міжнародної економіки).
    Інноваційні технології формування міжнародних брендів / Т. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 11. - С. 3-6 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні бренди -- інновації -- інноваційні технології -- репутація компаній -- світові товарні ринки -- світові ринки -- конкурентні переваги -- брендинг -- маркетингові стратегії -- імідж компаній -- сильный бренд -- бренд-менеджмент -- маркетингові програми -- международные бренды -- инновации -- инновационные технологии -- репутация компаний -- мировые товарные рынки -- мировые рынки -- конкурентные преимущества -- маркетинговые стратегии -- имидж компаний -- маркетинговая программа
Анотація: Розглянуті основні фактори створення сильних брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компанії та посилюють конкурентні переваги на світових товарних ринках.

Перейти к внешнему ресурсу: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Шевелева, Т.
    Создание национальных брендов в Украине - важнейший фактор в завоевании внутреннего и внешнего рынка товаров и услуг / Т. Шевелева // Інтелектуальна власність. - 2010. - № 9. - С. 12-16 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: БРЕНДЫ
   БРЕНДИ

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук; доцент).
    Корпоративний бренд: сутність та особливості / О. Зозульов, М. Григораш // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 36-42. - Библиогр. в конце ст. - 8 рис., 2 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
корпоративні бренди -- товарні бренди -- порівняльний аналіз -- брендинг -- марочні стратегії -- менеджмент -- корпоративные бренды -- товарные бренды -- сравнительные анализ -- марочные стратегии
Анотація: Сутність корпоративного бренду, визначено його особливості, проведено порівняльний аналіз із товарним брендом.


Дод.точки доступу:
Григораш, Марина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Антонюк, Ольга (аспірантка кафедри міжнародної економіки економічного факультету).
    Бренд держави: особливості формування національного бренду / О. Антонюк // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 52-54. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- бренд держави -- бренд государства -- бренд країни -- бренд страны -- національний бренд -- национальный бренд -- національний брендинг -- национальный брендинг -- имидж страны -- національний бренд України -- национальный бренд Украины -- просування національного бренду -- продвижение национального бренда -- торгівельні марки -- торговые марки
Анотація: Розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних компаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Сібрук, В. Л. (кандидат економічних наук; Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна).
    Аналіз маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa" / В. Л. Сібрук // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 71-77 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(ГЕМ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Воздушный транспорт

   Повітряний транспорт

   Германия
    Німеччина

Кл.слова (ненормовані):
брэндинг -- брэнд -- бренд -- брендинг -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- авиационные компании -- авиакомпании -- бренд авиакомпании -- бренд авіакомпанії -- прибыль авиакомпаний -- прибуток авіакомпаній -- авиационные перевозки -- авіаційні перевезення -- сбытовая деятельность -- збутова діяльність -- силы Портера -- сили Портера -- слоганы -- слогани -- SWOT-анализ -- SWOT-аналіз -- інформаційні технології -- інтернет-ресурси -- інтернет-реклама
Анотація: Проведено аналіз впливу маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa", виявлено сильні та слабі сторони, запропоновано конкретні рекомендації щодо покращення її збутової дяльності. Також складено прогноз прибутків на наступні роки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Кришкевич К.А. (Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна); Люфтганза, авиакомпания \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.
   65.04(4УКР)
   М 15


    Макаренко, М. В. (кандидат економічних наук; Азовський морський інститут Одеської національної морської академії; м.Маріуполь; Україна).
    Імідж регіону як головний чинник його конкурентоспроможності / М. В. Макаренко // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 180-187. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4УКР)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
имидж региона -- імідж регіону -- управління регіонами -- управление регионами -- регіональне управління -- региональное управление -- розвиток регіонів -- развитие регионов -- конкурентоспособность регионов -- конкурентоспроможність регіону -- маркетинг территории -- маркетинг території -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- бендинг територій -- брендинг территорий -- репутация региона -- репутація регіону
Анотація: Обгрунтовано необхідність використання сучасних методів управління регіональним розвитком. Розглянуто поняття іміджу території, досліджено варіанти його застосування як інструмента маркетингу території для підвищення конкурентоспроможності регіону.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

13.
   65.433(4УКР)-5
   Є 40


    Забуранна, Л. В. (кандидат економічних наук; Українська академія банківської справи Національного банку України; м.Суми; Україна).
    Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 68-76 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- стратегія підприємств -- стратегия предприятий -- брендинг -- брендинговые стратегии -- брендингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристичні потоки -- туристические потоки -- реклама туристичних послуг -- реклама туристических услуг
Анотація: Досліджено визначення та специфіку бренду, розглянуто особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку, новий підхід розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правільної стратегії є запорукою успіху на довгі роки. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Крамаренко, В.Г. (аспірант; Європейський університет; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

14.


    Блінова, Є. В. (студентка Інституту міжнародних відносин Київського національного університету ім. Т. Шевченка).
    Стратегія державного брендінгу України / Є. В. Блінова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 6. - С. 115-119. - Бібліографія : С. 119 : 16 назв
УДК
ББК 65.47
Рубрики: Засоби масової інформації
   Средства массовой информации

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
политический бренд -- політичний бренд -- брендинг государства -- брендінг держави -- внешняя политика -- національні бренди -- национальные бренды -- зовнішня політика
Анотація: Розкрито сутність державного брендінгу, принципи побудови державного бренду та критерії оцінки національних брендів; проаналізовано особливості державного брендінгу України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

15.


    Шевченко, О. Л.
    Стратегічне управління брендом у маркетинговій діяльності / О. Л. Шевченко // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 291-298
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Економіка

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- брендинг -- бренд-стратегія підприємств -- бренд-стратегия предприятий -- стратегічне управління брендом -- стратегическое управление брендом


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук; Одеський національний політехнічний університет).
    Технологія брендінгу страхової компанії / М. Окландер, Л. Новошинська, О. Чукурна // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 39-42 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.271
Рубрики: Економіка
   Страхування

   Экономика

   Страхование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
страхові компанії -- брендінг страхових компаній -- бренд страхових компаній -- ребрендінг страхових компаній -- маркетинг страхових компаній -- страховий маркетинг -- нематеріальні активи -- імідж компаній -- імідж страхових компаній -- маркетингові технології страхових компаній -- стратегії бренду страхової компанії -- вартість брендів -- оцінка вартості бренду -- ринок брендів -- страховые компании -- брендинг страховых компаний -- бренд страховых компаний -- ребрендинг страховых компаний -- маркетинг страховых компаний -- страховой маркетинг -- нематериальные активы -- имидж компаний -- имидж страховых компаний -- маркетинговые технологии страховых компаний -- стратегии бренда страховой компании -- стоимость бренда -- оценка стоимости бренда -- рынок брендов
Анотація: Розглянуто технології брендінгу й ребрендінгу на прикладі страхової компанії "Оранта". Представлено етапи розробки бренду на ринку страхових послуг. Розглянуто методологію оцінки вартості бренду. Проведено оцінку вартості бренду "Оранта" після ребредінгу за допомогою методу підсумовування всіх витрат на створення бренду. Запропоновано мультикритерійний метод оцінки бренду ROBI 8 (Return on Brend Investment) для оцінки брендів страхових компаній. Розроблено критерії оцінки бренду для страхових компаній на прикладі бренду для страхових компаній на прикладі бренду "Оранта. Оберігає Україну".


Дод.точки доступу:
Новошинська, Любов (кандидат економічних наук; Одеський національний економічний університет); Чукурна, Олена (кандидат економічних наук, Одеський державний економічний університет); Оранта, страхова компанія \о ней\

Знайти схожі

17.


    Мотриченко, В. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економічної теорії; Черкаський інститут банківської справи УБС НБУ).
    Розвиток брендів в Україні / В. М. Мотриченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 11. - С. 157-160 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговые марки

   Торговельні марки

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- брендинг -- брендінг -- бренд-менеджмент -- мировые рейтинги -- світові рейтинги -- оценочные исследования -- оціночні дослідження -- рейтинговые оценки -- рейтингові оцінювання -- украинские компании -- українські компанії -- вартість брендів -- стоимость брендов
Анотація: Досліджено розвиток брендів в сучасних умовах України. Досліджено рейтинг вітчизняних брендів у порівнянні зі світовими. Проаналізовано вартість українських компаній у співставленні з вартістю світових брендів, запропоновано заходи щодо подальшого розвитку українських компаній.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

18.


    Кендюхов, Олександр Володимирович (завідувач кафедри стратегічного управління економічним розвитком Донецького національного технічного університету; м.Донецьк; Україна; доктор економічних наук; професор; академік Акуадемії економічних наук України).
    Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 131-137. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- брендинг -- бенчмаркинг -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- торговые марки -- торговельні марки -- економічне моделювання -- экономическое моделирование -- экономическая эффективность маркетинга -- економічна ефективність маркетинга -- бренд-капитал -- бренд-капітал
Анотація: Оцінено ефективність бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу, проведено дослідження ефективності управління торговельними марками і на їхній основі розроблено стратегії та програми розвитку бренд-капіталу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Файвішенко, Діана Сергіївна (доцент кафедри маркетингу і коменрційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; кандидат економічних наук)

Знайти схожі

19.


    Головаха, Сергій (молодший науковий співробітник НБУВ).
    Наукова бібліотека в соціальних мережах / С. Головаха // Бібліотечний вісник : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 29-32. - Бібліогр. наприкінці ст. . - ISSN 1029-7200
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- антропоморфізм -- бренди -- контент-маркетинг -- медіабартер -- PR -- SMM -- онлайн-компанія -- клієнтський сервіс -- соціальні комунікації -- брендінг -- социальные сети -- антропоморфизм -- бренды -- контент-маркетинг -- медиабартер -- PR -- SMM -- онлайн-компания -- клиентский сервис -- социальные коммуникации -- брендинг
Анотація: Обгрунтовується необхідність та виокремлюється механізми вікористання новітніх технологій у створенні іміджу сучасної наукової бібліотеки. Наводяться відповідальні приклади, аналізується вже набутий досвід, розглядються шляхи подальшого удосконалення брендінгу.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

20.


    Азарян, Олена Михайлівна (проректор з наукової роботи; завідувач кафедри маркетингу і комерційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Інституціоналізація концепту розвитку торгівлі в сучасному конвенціональному середовищі / О. М. Азарян, Н. Ю. Возіянова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 8-14 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.012.1 + 65.42г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы экономической теории

   Основи економічної теорії

   Микроэкономика

   Мікроекономіка

   Теория торговли

   Теорія торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- виртуализация экономики -- віртуалізація економіки -- гламурна економіка -- гламурная экономика -- glam-капитализм -- glam-капіталізм -- гламурный капитализм -- гламурний капіталізм -- инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- институциализация торговли -- інститутуалізація торгівлі -- конвенции торовли -- конвенції торгівлі -- конвенциональные среды -- конвенційні середовища -- концептуальные основы -- концептуальні засади -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- торговое предпринимательство -- торговельне підприємництво -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- тренды -- тренди -- фреймы -- фрейми -- экономические механизмы -- економічні механізми
Анотація: Викладено інституціональні основи розвитку торговельного підприємства, виділено тенденції розвитку, визначено концепт glam-капіталізму (гламурного капіталізму) як інноваційної основи розвитку торгівлі, що базується на брендах і трендах, які визначають конвенціональні дії учасників ринку через облік віртуалізації й гламуру сучасних товарів і послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Возіянова, Наталя Юріївна (докторант Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; кандидат економічних наук; доцент); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-71 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)